2016 – рік англійської мови в Україні

англ мова

To have another language is to possess a second soul.
Володіти іншою мовою – це як мати іншу душу.

Charlemagne (Карл Великий)

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

№641/2015

Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні

Ураховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу громадян до світових економічних, соціальних, освітніх і культурних можливостей, які відкриває знання та використання англійської мови, забезпечення інтеграції України до європейського політичного, економічного і науково-освітнього простору, на підтримку програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку, постановляю:

  1. Оголосити 2016 рік Роком англійської мови в Україні.
  2. Кабінету Міністрів України:

1) розробити і затвердити комплекс заходів на 2016 та наступні роки, спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови з метою створення для них можливостей її використання у сферах освіти, науки, культури, економіки та інших сферах, передбачивши здійснення в установленому порядку заходів, зокрема щодо:

організації на базі вищих навчальних закладів курсів із вивчення англійської мови студентами, аспірантами, докторантами, педагогічними і науково-педагогічними працівниками, іншими громадянами;

сприяння розширенню в установленому порядку викладання здобувачам вищої освіти навчальних дисциплін англійською мовою;

запровадження вивчення англійської мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах, у яких вона не вивчається;

розширення мережі гуртків з вивчення англійської мови у позашкільних навчальних закладах, а також практики її застосування в роботі з вихованцями, учнями і слухачами за різними напрямами позашкільної освіти;

проведення фахових конкурсів, олімпіад та інших змагань з англійської мови серед педагогічних, науково-педагогічних працівників, учнів та студентів;

розвитку взаємного обміну учнями, студентами між навчальними закладами України та держав, у яких англійська мова є основною мовою спілкування;

активізації участі загальноосвітніх навчальних закладів України в навчальній програмі Європейського Союзу “Е-Twinning Plus”;

розширення мережі літніх мовних таборів з метою вивчення іноземних мов в Україні;

започаткування проекту підвищення фахової кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників з англійської мови;

розвитку міжнародного співробітництва щодо залучення до викладання англійської мови іноземних фахівців, які є її носіями, у тому числі волонтерів, спрощення порядку в’їзду в Україну та перебування в Україні таких фахівців;

удосконалення законодавства України у сфері освіти і науки щодо визначення переліку посад педагогічних, наукових та науково-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах і наукових установах, кваліфікаційною вимогою для зайняття яких є володіння англійською мовою, а також запровадження вимоги щодо англомовної компетентності для присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань;

запровадження поетапної сертифікації вчителів іноземних мов загальноосвітніх навчальних закладів з метою визначення згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти рівня володіння ними відповідною мовою та диференціації оплати праці залежно від фахового рівня володіння мовою;

запровадження освітніх теле- та радіопрограм із вивчення англійської мови для різних категорій населення, проведення інформаційно- роз’яснювальної роботи щодо важливості вивчення англійської мови, ознайомлення з можливостями її використання;

поширення практики демонстрування фільмів англійською мовою із субтитруванням державною мовою;

проведення оцінювання рівня володіння державними службовцями англійською мовою та організації мовних курсів для її вивчення, запровадження в установленому порядку кваліфікаційних вимог щодо володіння англійською мовою для відповідних посад державної служби;

включення вивчення англійської мови до програм підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

активізації ведення англомовної версії офіційних веб-сайтів органів державної влади;

2) опрацювати питання щодо залучення міжнародної фінансової та технічної допомоги для реалізації зазначених заходів.

  1. Обласним, Київській міській державним адміністраціям забезпечити розроблення та реалізацію відповідних регіональних планів заходів, спрямованих на популяризацію вивчення англійської мови, передбачивши, зокрема:

проведення відповідної інформаційно-роз’яснювальної роботи, у тому числі в місцевих засобах масової інформації;

опрацювання питання щодо забезпечення доступності послуг із вивчення англійської мови;

запровадження на регіональному телебаченні освітніх програм із вивчення англійської мови;

проведення із залученням навчальних закладів, закладів культури, установ і організацій, які надають послуги з вивчення англійської мови, олімпіад, фестивалів, конкурсів та інших заходів, спрямованих на заохочення різних вікових груп населення до вивчення англійської мови, підвищення рівня володіння нею.

  1. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України Петро ПОРОШЕНКО

16 листопада 2015 року


 

Заходи Комунального закладу “Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр”

Харківської обласної ради 

щодо проведення Року англійської мови в Україні в 2016  році

 

№ з\п Назва заходу Термін виконання Виконавець Відповідальний
1. Конкурс дитячого малюнку «Christmas in my Family» 29.01.2016 Жукунова Н.П. Заступник директора з виховної роботи
2. Конкурс англійської мови « Моя Батьківщина: місце, де я живу/ місце, яке я люблю» 05.02.2016 Кріль М.В Заступник директора з  навчальної роботи
3. Виставка найкращих валентинок англійською мовою 12.02.2016 Сипало Н.О Заступник директора з виховної робот
4. Свято англійської мови« Happy English» 19.02.2016 Кріль М.В Заступник директора з  навчальної роботи
5. Проведення заочної екскурсії до англомовних країн 26.02.2016 Лимар І.Ф. Заступник директора з  навчальної роботи
6. Оформлення  учнями закладу вітальних листівок англійською мовою до 8-го Березня та до Пасхальних свят Березень- квітень 2016 року Вихователі5-9-х класів Заступник директора з виховної робот
7. Урок-подорож «Лондон» 13.04.2016 Кріль М.В. Заступник директора з  навчальної роботи
8. Проведення дня  англійської літератури  «Мовою Шекспіра» 22.04.2016 Кріль М.В.Сипало Н.О. Заступник директора з  навчальної роботи
9. Демонстрування фільмів (мультфільмів) англійською мовою із субтитруванням державною мовою Упродовж 2016 року Вихователі5-9-х класів Заступник директора з виховної робот
10. Виставка творчих робіт „Мої перші кроки у вивченні англійської мови” 29.04.2016 Васюта В.В. Заступник директора з виховної робот
11. Виставка стіннівок, творчих робіт 20.05.2016  Золочевська А.Г. Заступник директора з виховної роботи
12. Проведення книжкової виставки-поради «Вчи мову – виходь у світ» Травень    2016 Бібліотекар Заступник директора з  навчальної роботи
13. Організація та проведення концерту творів англійських композиторів Вересень 2016  Бобраков В.А.Нездименко І.В. Заступник директора з виховної роботи
14. Робота з обдарованими учнями щодо підготовки їх до участі у І-му та ІІ-му етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови  Вересень –грудень 2016  Кріль М.В. Заступник директора з  навчальної роботи
15.  Прес-конференція (презентація) „English Cities”  07.10.2016 Швидка І.А. Заступник директора з  навчальної роботи
16  Конкурс плакатів, листівок „Environmental Protection”, “For Healthy Wau of Life” 21.10.2016 Золочевська А.Г.Козуб Ю.Г. Заступник директора з виховної роботи
17 Інтелектуальна вікторина “The Wonderful World of English” 30.10.2016 Нездименко Л.В.
Кріль М.В.
Заступник директора з виховної роботи
18 Театральна вистава за мотивами народних казок англійською мовою 04.11.2016 Лимешко Т.С.Кріль М.В. Заступник директора з виховної роботи
19 Ігрове шоу «Я люблю Україну» 11. 11.2016 Буравель В.В. Заступник директора з виховної роботи
20 Вікторина «English speaking countries» 18.11.2016 Буров О.М. Заступник директора з  навчальної роботи
21 Конкурс творчих робіт «My native city» 24.11.2016 Сорокіна Т.В. Заступник директора з   виховної роботи
22 Презентація «Seven Wonders of Ukraine» 02.12.2016 Черняк І.М. Заступник директора з   виховної роботи
23 Позакласний захід «English ABC party» 08.12.2016 Пугачов П.В. Заступник директора з  виховної роботи
24 Урок – подорож, 2 клас «The  world of animals» 15.12.2016 Кріль М.В. Заступник директора з  навчальної роботи
25 Презентація «Британська королівська родина» 19.12.2016 Бондаренко Л.В. Заступник директора з   виховної роботи
26 Проведення тижня іноземної мови у  закладі 19-23 грудня Кріль М.В. Заступник директора з  навчальної роботи

 

Заступник директора з навчальної роботи                            І.В.Нестеренко


Звіт  про рік англійської мови

Рік англійської мови


Тиждень англійської мови

План

проведення тижня іноземної мови (англійської)

КЗ «Сахновщинський НРЦ»

19.12.2016 – 23.12.2016

 

Дата проведення № з/п Заходи Клас
19.12.2016 1. Усний журнал «Winter Holidays in Ukraine». 4-5 клас
20.12.2016 Magic Puzzles
1. Конкурс на кращого майстра кросвордів «Як я вмію розгадувати головоломки» 3-8 класи
21.12.2016 Poem Day
1. Конкурс на кращий переклад англомовних віршів. 7-9 класи
22.12.2016 I’m a Teacher
1. Урок очима старшокласників:1.     Проведення уроку «My favourite toy» 9 клас2 клас

 

23.12.2016 1. Конкурс вітальних листівок «Merry Christmas» 1- 9 класи
2. Підведення підсумків тижня 2-9 класи

ida-noi-xqs-1 njefvrv-iae-1 oxicxhedhbk

Українські зимові свята


Презентація Британська королівська родина 

19 грудня 2016 року вихователем Центру Бондаренко Л. В. було показано презентацію для учнів 7-9 класів презентацію “Британська королівська родина”. Вихованці приймали активну участь у створенні презентації.

 Презентація Британська королівська родина


Урок-подорож «The world of animals»

15 грудня з учнями 2 класу було проведено урок-подорож «The world of animals». Метою даного заходу було повторити назви диких тварин, ознайомити учнів з цікавими фактами із їхнього життя, тренувати учнів у вживанні навчального матеріалу попередніх уроків; розвивати пам’ять, увагу, навички мислення та говоріння англійською мовою; виховувати почуття любові до тварин та природи. Протягом заходу учні подорожували по станціях “Secret Station”, «Riddles», «Dancing», «Zoo station», «Lexical station».  Найбільше учням сподобалася гра «Jumping letters», де учні складали слова (назви тварин) з літер.


Позакласний захід English ABC party

08 грудня учні 2 класу подорожували у світ англійської мови. Допомагав їм у цьому друг та порадник восьминіг Том, який провів з ними цікаву вікторину, Учні мали змогу повторити літери алфавіту, кольори та поринути в чарівний світ англійської мови, виконуючи цікаві та різноманітні завдання.

ankfdug7spe ed010ntlltm gvrzggcgeea utlje0klhhw


Презентація  Seven Wonders of Ukraine

Презентація 7 чудес України

Конкурс творчих робіт «My native city» 

 

24 листопада 2016 року у Центрі проводився конкурс творчих робіт англійською мовою на тему: «My native city». Головна мета – розвиток  творчих здібностей учнів, їх самостійності та естетичних смаків; виховання любові й шанування людей свого рідного краю, а також формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати свої власні думки; виховувати інтерес до вивчення англійської мови. Учні 5-9 класів взяли активну участь у цьому заході та мали можливість показати свої набуті знання з граматики та лексики англійської мови.


Вікторина “English-speaking countries”

З метою заохочення учнів до вивчення англійської мови, зацікавленості їх у пізнанні культури, мови, звичаїв, традицій англомовних країн, в рамках  року  іноземної мови була проведена вікторина “English-speaking countries” серед учнів 8-9 класів.

Дітям були представлені завдання не лише з програмового матеріалу, але й елементи країнознавства (The UK, The USA, Canada, Australia and New Zealand). В інтелектуальній грі учні показали свої знання та зацікавленість предметом.

Дякуємо учням за активну участь у конкурсі. Бажаємо й надалі показувати гарні результати!

Вікторина Англомовні країни


11.11.2016 Ігрове шоу «Я люблю Україну»

Вікторина “I love you, Ukraine!”


04.11.2016 Театральна вистава за мотивами народних казок англійською мовою

04 листопада вителями Центру, Кріль М. В. та Лимешко Т. С., було проведено театральну виставу за мотивами народних казок англійською мовою «World of Fairy Tales». На початку заняття учні переглянули фрагменти казок англійською мовою. Після перегляду діти презентували казку «Wooden House», де мали змогу продемонструвати не лише свої знання англійської мови, а також й творчі здібності.


31.10.2016 Інтелектуальна вікторина “The Wonderful World of English” 

31 жовтня проводилась інтелектуальна вікторина “The Wonderful World of English”(Чудовий світ англійської мови). Вчитель Кріль М. В. та вихователь Нездименко Л. В.  провели вікторину між учнями 6 класу, які були поділені на 2 команди. Метою даного заходу було узагальнити уміння та навички учнів з вивченого матеріалу, розширювати лінгвістичний кругозір учнів, розвивати інтелектуальні здібності учнів за допомогою гри. Учні із задоволенням виконували цікаві завдання та намагалися бути кращими.

 


21.10.2016 Конкурс плакатів, листівок

„Environmental Protection”, “The Healthy Way of Life”

Ми живемо на планеті Земля, і не випадково її головне багатство співзвучно з назвою. Земля – наш дім, земля – наша годувальниця. Рідна земля, Батьківщина – місце, де людина народилася, яке назавжди залишиться дорогим для нього. Наша Земля – наша велика спільна Батьківщина, важлива для кожного з нас, хоч ми рідко замислюємося про це.  І люди зобов’язані піклуватися про збереження природи на нашій планеті, тому що це через нас відбуваються негативні зміни в навколишньому середовищі.

Саме з цією метою 21 жовтня було проведено конкурс малюнків та плакатів  на тему «Environmental Protection» та «Healthy life». Учні Центру взяли активну участь у створенні плакатів та листівок, які закликають нас до збереження нашої планети.

 

7dolea1e2_w gkf-rp69hwo


07.10.2016 Прес-конференція „English Cities” 

Ви знаєте, які найбільші міста Великобританії? Скільки б змогли назвати? Найцікавіше те, що статус міста офіційною владою був привласнений лише 66 населеним пунктам у всьому Сполученому королівстві. При цьому єдине місто з населенням більше мільйона чоловік, яким може похвалитися Великобританія, – Лондон. Не можна не згадати і Бірмінгем. Тож в рамках року англійської мови 07 жовтня учні 9 класу ознайомилися з 10 найбільшими містами Великобританії під час прес-конференції “English Cities”.

Презентація English Cities

 

 


27.09.2016 Ознайомлення з творчістю англійських композиторів

Рік англійської мови не можливий без англійської музики. А тому в Центрі було проведено конкурс виконавців англійських пісень. Перед початком учні заслухали цікаву інформацію про відому рок-групу Британії «Бітлз». «Бітлз» та інші британські групи здійснили нововведення, що були прийняті американськими музикантами й іншим світом. Це були написання слів і музики самими виконавцями і більш активна участь аудиторії. З 1960-х pp. британська поп-музика стала величезною і прибутковою індустрією. Група «Бітлз» за свій внесок у британський експорт була визнана гідною звання «Член Британської імперії». Загальна кількість продажів різних музичних записів складала 200 мільйонів, і більшу частину займала популярна музика. Багато світових напрямків вийшли з Британії, і британські поп-виконавці часто стирали грані між популярною, народною і класичною музикою.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES


29.04.2016 Виставка творчих робіт

29 квітня відбулася інтерактивна виставка творчих робіт „Мої перші кроки у вивченні англійської мови”. Завданням заходу було повторення вивченого матеріалу за 1 клас. Учні  разом із своїм вчителем виготовили чудові аплікації та малюнки до уроку-виставки. У формі гри вони закріпили здобуті знання та навички з англійської мови.

fb_qIcqCri4


 

29.04.2016 Великдень

29 квітня у Центрі відбувся конкурс Великодніх листівок англійською мовою. Всі учні стали активними учасниками, перемогу здобули вихованці 1-2  та 5 класів.

SAM_9747 SAM_9748 SAM_9750


22.04.2016  “Shakespeare is alive. He is immortal”

Саме під таким девізом пройшов бінарно-інтегрований урок англійської мови та зарубіжної літератури для учнів 5 та 8 класів «Мовою Шекспіра»

Протягом уроку було використано мультимедійні технології на тему “Життя та творчість Вільяма Шекспіра”,  які доповнювали учні власними повідомленнями.  Діти з великим задоволенням читали та слухали твори  Шекспіра як в оригіналі, так і в перекладі. Завершився захід переглядом мультфільму «Ромео та Джульєта»  англійською мовою з перекладом.

SAM_9703 SAM_9707 SAM_9713


 

13.04.2016 урок-подорож «Лондон»

13 квітня для учнів 5 класу було проведено урок-подорож «Лондон». Актив класу на чолі з вчителем англійської мови підготували презентацію «Trip to London» де продемонстрували решті учнів цікаві місця та пам’ятки міста Лондон. Завершився урок відеороликом про це чудове місто.

SAM_9737 SAM_9742 SAM_9744

04.03.2016 Оформлення  учнями закладу

вітальних листівок англійською мовою до 8-го Березня

4 березня відбувся конкурс листівок та святкових плакатів, підписаних англійською мовою. Вихованці закладу з великим задоволенням взяли участь у цьому заході. Критеріями визначення найкращої листівки були естетичне оформлення та знання англійської мови. Перемогли у конкурсі учениці 5 та 6 класу Говорова Тетяна та Говорова Юлія. Активними учасниками заходу стали учні  1 класу.

SAM_9611 SAM_9612 SAM_9616

26.02.2016  заочна екскурсія до англомовних країн

В рамках року англійської мови було проведено заочну подорож «English-speaking countries», протягом якої діти ознайомились з основними відомостями та визначними пам’ятками англомовних країн.  Учні сьомого класу взяли активну участь в підготовці та проведенні заходу.

SAM_9583 SAM_9587

19.02.2016 cвято англійської мови« Happy English»

SAM_9560

SAM_9572

 

 

Сценарій свята “Happy English” 
1 клас
Учитель Кріль М. В.

Мета:

розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення, логічного будування висловлювання на англійській мові; розвивати творчу фантазію, пізнавальний інтерес, ініціативу в здійсненні мовленевої діяльності; розвивати міжпредметний зв’язок; виховувати почуття прекрасного, повагу до культури та традицій інших народів, розвивати вміння соціального спілкування, розвивати в учнів увагу і швидкість мовленнєвої реакції.

Хід заходу

Чомусик(виходить на сцену) Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською. Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто , а сама пані English – Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.

Мова. То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?

Чомусик. Ну , я! А що? How do you do? Where do you live? Kyiv is a capital of UKRAIN. Bland a med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!

Мова. Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your nameе?

Чомусик. Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Neznayko.

Мова. How do you do?

Чомусик. ??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте-як в інституті… Що це ви таке спитали?

Мова. Як справи?

Чомусик. Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Що ж виходить – може й голова у мене стане удвічі більша, коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?

Чомусик. Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська – це ж так нудно!!! (починає плакати)

Учень 1.  Незнайку , не плач, дорогенький!

Чомусик. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…

Учень 2. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято. Справжнє свято англійської мови і ти побачиш , що це може бути весело і цікаво.

 

Ведуча: – Сьогодні ми проводимо конкурс “Happy English ”. Це не просто гра, це шана чудовій англійській мові від тих хто її любить та з задоволенням вивчає. Дві команди 1та 2 класу зустрілися зараз на інтелектуальному ринзі. Ми перевіримо не лише їх знання слів, граматики, а також їх артистичні можливості.

Сьогодні ми з вами збираємось відправитись в подорож до країни “Happy English”. Жителі цієї країни живуть весело. Вони, вивчаючи англійську мову,граються в різноманітні ігри, то ж давайте складемо їм компанію. Поїдемо ми на автобусі “bus”, але ж нам треба вибрати водія. Зробимо ми це за допомогою гри «Знайди пару». Хто перший виконає завдання – той і буде водієм.

 

Учні отримують набори карток з буквами (один конверт з великими, а інший – з малими). Завдання: знайти пари букв.

 

Dear children, take your seats and let’s go on a trip.

 

Діти займають свої місця (стільчики поставлені у вигляді автобуса і відправляються в подорож

 

Перша зупинка “ABC house”

На дошці намальований будиночок з 26 вікнами. Кожне вікно – осередок для літери алфавіту , але не всі осередки заповнені, є порожні клітини для пропущених літер

T: Dear children! English letters live in a special house . But some letter are missing. Put the letters in the house, please.

Учні виходять по одному до дошки і вибудовують алфавіт. Оцінюється швидкість і правильність виконання завдання.

 

Друга зупинка “At the shop”

Т.: Children, do you like to play with toys?

Ps.: Yes, we do.

T.: Так, звичайно, всі люблять гратися з іграшками. То ж давайте зайдемо в магазин і купимо собі іграшок.

 

Учні по черзі заходять до магазину і купують іграшки. В магазині відбувається діалог.

 

Третя зупинка “At the zoo”

T.: А зараз, дітки, давайте завітаємо до зоопарку і розкажемо, яких тваринок ми можемо побачити там.

Учні по черзі тягнуть картки і розказують, що вони бачать.

P1: I can see tree cats

P2: I can see two foxes etc.

 

Четверта зупинка  “What I know and What I can?”

Перегляд відеороликів англійською мовою на закріплення вивченого ними матеріалу
– Ось і закінчилися наші веселі змагання. Всі – молодці! Well done!!! Недарма древні мислителі казали: “Скільки мов ти знаєш – стільки разів ти людина». Вивчайте мови, пишайтесь тим. Що у вас є така можливість. А зараз фінальна пісня дружби.
– Діти співають “If You Are Happy”

If you are happy and you know it

…           (Виконують дію)

If you are happy and you know it

…                    (Виконують дію)

If you are happy and you know it,

And you really want to show it

If you are happy and you know it

…           (Виконують дію)

  1. Clap your hands
  2. Stamp your feet
  3. Snap your fingers
  4. Click your tongue

– Тепер всі ви стали мешканцями цієї чарівної країни. Тому я хочу вручити вам диплом жителя країни “Happy English”

 

29.01.2016 Проведено конкурс дитячого малюнку «Christmas in my Family»

Різдво в моїй сім'ї

 

 

05.02.2016 проведено Конкурс англійської мови « Моя Батьківщина: місце, де я живу/ місце, яке я люблю»

Моя Батьківщина-місце, де я живу

Моя Батьківщина-місце, де я живу 2

Моя Батківщина-місце, де я живу 3

 

My Motherland is the place where I live and what I love (розробка уроку)

My Motherland is the place where I live and what I love (презентація)

 

12.02.2016 року Виставка найкращих валентинок англійською мовою

Виставка валентинок англ.мовою

Виставка валентинок англ.мовою 2