Методична кафедра вихователів початкових класів

Передперегляд(відкривається у новій вкладці)

Участь в освітніх проєктах членів методичної кафедри вихователів початкових класів у 2022/2023 навчальному році

Проєкт «Всеосвіта»  

1. Конкурси від проєкту «Всеосвіта»

Буравель Вікторія Вікторівна

4 клас

Конкурс « З Україною в серці»

Мета:

  • формувати громадянську компетентність підростаючого покоління;
  • навчити цінувати віковічну мудрість нашого народу, самобутність культури, звичаїв;
  • закріпити знання учнів про Україну, державну і народну символіки;
  • плекати любов до рідної землі, яка є духовним місцем сили для кожного з нас;
  • допомогти усвідомити феномен унікальності українського народу, прищепити любов до української мови, пісні, побуту;
  • сприяти вихованню поваги до історичного минулого та сьогодення нашої Батьківщини.

 

2. Вебінари від проєкту «Всеосвіта»

«Ефективні антистресові техніки в умовах війни»

«Скаффолдинг як стратегія підтримки учнів з особливими освітніми потребами»

«Ефективні методи зняття стресу засобами арттерапії»

«Дистанційне навчання: нові виклики та нові можливості»

«Арттерапія як засіб корекції та відновлення психоемоційного стану дітей з інтелектуальними порушеннями»


3. Проєкт «Ти зможеш все. Можливості безмежні»

(3 клас)

Богдан Анжела Іванівна

Тема: «Весна – красна до нас прийшла, весняний цвіт нам принесла».

Мета та завдання:

  • формувати екологічну компетентність учнів;
  • розширити та закріпити знання про весняні явища появи першоцвітів;
  • вчити розуміти природу, відчувати її красу;
  • виховувати екологічну культуру, любов до природи;
  • сприяти вихованню спостережливості, допитливості.

Заняття провели у форматі відеоуроку. Діти отримали творче завдання намалювати весняний букет.

4. Проєкт « Ми – маленькі українці»  

(4 клас)

Черняк Ірина Миколаївна

Тема: «Символи українського народу»

Мета та завдання:

  • продовжувати знайомити вихованців з народними символами України
  • поглиблювати й розширювати знання про природу рідного краю;
  • формувати громадянську компетентність, екологічну грамотність;
  • розвивати когнітивні якості дітей, вчити висловлювати власну думку;
  • виховувати любов до своєї Батьківщини.

Народні символи України — це святині українського народу. В українській графіці використовуються символи й образи з пісенної народної творчості, з легенд, які використовуються в обрядах і звичаях. Їх вишивають на сорочках, рушниках тощо. Народні символи України є рослинні і тваринні. Українці відтворюють ці символи у вишивці на сорочках, рушниках , у розписі посуду, в кованих виробах, у різьбленні, в барельєфному прикрашанні житла, у розписах печі в хатах, гончарних виробах, у гравюрі, а також, в окремому виді української творчості — в писанках.

Під час заняття переглянули відео «Народні символи України»  та намалювали  один з народних символів, який сподобався найбільше.


Методична кафедра вихователі початкових класів

 Комунального закладу «Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр» Харківської обласної ради у 2021/2022 навчальному році 

бере  участь у  освітніх проєктах:

Проєкт «Всеосвіта»

1. Конкурси від проєкту «Всеосвіта»   

 

Прикорень Віта Анатоліївна

1 клас

Проект “Безпечна дорога до школи” від Всеосвіта

Мета: в ігровій формі спрямувати знання дітей на покращення усвідомлення правил дорожнього руху, підвищення рівня безпеки, правової свідомості та відповідальності учасників дорожнього руху.

 

 

Богдан Анжела Іванівна

2 клас

Тема: Безпечна дорога до школи

Мета: покращення знань правил дорожнього руху, підвищення рівня безпеки, правової свідомості та відповідальності учасників дорожнього руху в Україні.     

Буравель Вікторія Вікторівна

3 клас

Тема: «Будьмо гідними»

Мета конкурсу:

  • підвищити рівень сформованості національно-патріотичного світогляду школярів;
  • сприяти вихованню поваги до культурної спадщини українського народу;
  • зацікавити учнів до вивчення минулого та сьогодення нашої Батьківщини, познайомити з відомими історичними постатями;
  • навчити проявляти любов до рідної землі, родини, довкілля;
  • виховати в дитини такі якості особистості, як працелюбність, справедливість, добро, чесність, відданість;
  • закріпити знання про історію, звичаї, традиції, мистецтво, літературу й життя українського народу.

 

2. Вебінари від проєкту «Всеосвіта»

Вебінар –  один з найбільш поширених і зручних способів підвищення педагогічної майстерності. Сьогодні вебінари стають найпопулярнішою формою дистанційного інтерактивного навчання серед освітян. На платформі «Всеосвіта» охоплено широкий спектр тем і кожен вихователь обирає саме ті, які їх цікавлять.

Після кожного вебінару учасник отримує електронний сертифікат та може оцінити ефективність навчання на вебінарі, відповівши на запитання тестів, які стосуються виключно теми. Також є можливість завантажити зі свого кабінету відеозапис трансляції вебінару та презентації з матеріалами для подальшого використання в роботі.

“Здоров’язбережувальні технології в освіті дітей з порушеннями інтелектуального розвитку”

“Адаптація і соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах дитячо-учнівського колективу”

 

“Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання”

 

 

“Труднощі в спілкуванні з однолітками в молодшому шкільному віці та їх подолання”

 

“Інклюзивне навчання дітей з ООП: організація освітнього процесу та його компоненти”

 

“Забезпечення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами”

 

 

 

 

 

3. Проєкт  «Більше, ніж гра». (1 клас)

Прикорень Віта Анатоліївна

Мета та завдання:

  • сприяти всебічному розвитку дітей з ООП;
  • навчати основним соціальним та побутовим навичкам через гру;
  • створювати передумови для ефективної адаптації малят в дитячому колективі та подальшої інтеграції їх у суспільство;
  • виховувати товариськість, взаємоповагу.

У січні в групі було проведено заняття з морального орієнтування

«Доброта – одна з головних рис людини» метою якого було: формувати в дітей ціннісні орієнтири; популяризація благодійності як практичного втілення загальнолюдських цінностей;допомогти дітям зрозуміти, що робити  добро – це органічна потреба  для кожної людини, однак, як і в кожній справі, благодійності треба  навчатися.; розвивати особистість дитини; виховувати добре серце та позитивну думку, бажання творити добро,  почуття милосердя.

Прикорень Віта Анатоліївна

1 клас

Тема: Хто такий дорожній знак?

Мета: формувати соціальної та громадянської компетентностей; розширити знання дітей про вулицю ( проїжджу частину, тротуар), про кольори та принцип дії світлофора, дорожні знаки та правила переходу вулиці; прищеплювати свідоме ставлення до виконання правил дорожнього руху; виховувати уважність, вміння орієнтуватися при переході вулиці.

Пугачов Петро Вікторович

2 клас

Тема: «Вогонь – ворог , вогонь- друг»»

Мета та завдання:

  • ознайомити учнів з правилами пожежної безпеки та з причинами виникнення пожежі;
  • навчити їх правильно діяти в надзвичайних ситуаціях;
  • сформувати навички правильної поведінки і впевненість в діях під час пожежі;
  • закріпити знання з правил пожежної безпеки;
  • виховувати навички обережного поводження з вогнем та взаємодопомоги при виникненні небезпечної ситуації.

Форма проведення: відео подорож з малюванням тематичних ілюстрацій.

 

4. Проєкт «Ти зможеш все. Можливості безмежні» (2 клас)

Богдан Анжела Іванівна

Мета та завдання:

  • створювати інтерактивний та комфортний простір соціальної взаємодії вихованців;
  • формувати ключові компетентності молодших школярів;
  • розвивати творчі здібності вихованців;
  • виховувати впевненість в своїх можливостях.

З учнями 2-их класів було проведено хвилинку творчості «Моя улюблена тваринка». Діти фантазували, творили, розвивали свої творчі навички. В кінці заняття малюки отримали багато позитивного заряду, веселого настрою, а також виготовили своїми руками поробки котиків з кольорового паперу.

Богдан Анжела Іванівна

2 клас

Тема: В гостях у казки

Мета: Закріпити навички дітей складати ціле із частин, правильно обирати необхідну деталь, виконувати дії послідовно; розвивати мислення, пам’ять; виховувати цікавість до народних казок.

Богдан Анжела Іванівна

2 клас

Тема: Зимовий вернісаж

Мета: формувати дрібну моторику рук, виявляти креативні задатки малюків, вчити посидючості і акуратності, формувати компетентність навчатися впродовж життя.

 

 

5. Проєкт « Ми – маленькі українці»  (3 клас)

Мета та завдання:

  • удосконалювати національно-патріотичне виховання шляхом формування в дітей української громадянської ідентичності.
  • підвищити рівень сформованості національно-патріотичного світогляду школярів;
  • сприяти вихованню поваги до культурної спадщини українського народу;
  • зацікавити учнів до вивчення минулого та сьогодення нашої Батьківщини, познайомити з відомими історичними постатями;
  • навчити проявляти любов до рідної землі, родини, довкілля;
  • виховувати працелюбність, справедливість, добро, чесність, відданість;

З метою формування громадянської компетентності,   розширення своїх знань про Батьківщину, виховання почуття гордості та любові до рідної країни, учні 3-го класу прийняли участь в конкурсі на освітній платформі « Всеосвіта – «Будьмо гідними».

Діти розширили свої знання про нашу державу, пройшовши цікаве тестування. По завершенню отримали нагородні документи та паперовий пазл нашої держави.

 

6. Проєкт « Ми роду козацького діти» (4-А клас)

Мета та завдання:

  • ознайомити учнів зі славетною сторінкою історії;
  • продовжувати знайомити дітей з історією України і героїзмом українського народу;
  • продовжувати формувати в учнів інтерес до джерел національної історії і культури;
  • сприяти розвитку патріотичному вихованню кожного учня, осмисленню себе як частини великого українського народу;
  • виховувати національну самосвідомість;
  • загартовувати учнів фізично і морально.

Мета: виховний захід «Ми -діти козацького роду » спрямований на те, щоб розширити знання учнів про Україну та її культуру , історію , звичаї; про козаків – славних захисників рідної землі; формувати громадянську компетентність; виховувати інтерес до вивчення історії, культури країни .

7. Проєкт « Всім серцем любимо Україну свою» (4-Б клас)

Мета та завдання:

  • виховання та утвердження національних цінностей, розвиток громадянської ідентичності;
  • підвищити рівень сформованості національно-патріотичного світогляду школярів;
  • навчити проявляти любов до рідної землі, родини, довкілля;
  • продовжувати формувати в учнів інтерес до джерел національної історії і культури;
  • виховувати працелюбність, справедливість, добро, чесність, відданість.

Екскурсія до музею  «Обереги української родини»

Мета: познайомити учнів з побутом українською хатою, піччю, лавою, посудом, ремеслом – прядкою. Викликати в учнів зацікавленість старовинними предметами, їх призначенням, звичаями і традиціями, пов’язаними з цими оберегами.


 
Заочна подорож “Всім серцем любіть Україну свою!”
Мета: формувати громадянські компетентності учнів; прищеплювати любов до української народної та сучасної авторської пісні, до заняття вишивкою; продовжувати знайомство з українськими традиціями та звичаями; виховувати почуття патріотизму, любові до своєї Батьківщини.