№з/п | Захід | Виконавці | Термін виконання | |
1. | Скласти індивідуальні реабілітаційні програми дітей із подальшим коригуванням. |
Медсестри, лікар-педіатр | Січень-травень | |
2. | На підставі індивідуальної програми реабілітації розробити індивідуальний план, що включає комплекс реабілітаційних заходів з урахуванням діагнозу дитини, її психофізичного розвитку ,індивідуальних можливостей та особливостей. |
Медсестри,лікар | Постійно | |
3. | Забезпечити комплексність та неперервність медичної, психолого-педагогічної, соціальної реабілітації для створення оптимальних умов фізичного,психічного, інтелектуального розвитку дитини. |
Медсестри | Протягом року | |
4. | Попередження порушень психічного та фізичного розвитку дітей із складними вадами розвитку ( фізіотерапія, ЛФК, масаж). |
Лікар,медсестри | Постійно | |
5. | Контролювати фізичне навантаження під час уроків фізичної культури, ЛФК. | Медсестри | постійно | |
6. | Профілактика соматичних захворювань із застосуванням медикаментози та фізіотерапевтичних процедур (Ароматерапія, магнітотерапія, УВЧ,електросон, масажне ліжко з терморегулятором, апарат КУФ, різні види інгаляцій) та підтримання належного рівня психічної активності дітей . | Медсестри | Протягом року | |
7. | Здійснення диспансерного нагляду за дітьми з хронічними захворюваннями. Виконувати всі рекомендації лікарів щодо реабілітаційних заходів. |
МедсестриЛікар-педіатр | постійно | |
2. ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАХОДИ | ||||
1. | Провести поглиблений огляд учнів лікарем-педіатром, фахівцями вузького профілю; виявити хворих дітей, взяти на диспансерний облік. Внести рекомендації лікарів до реабілітаційних програм. Розробити індивідуальний план реабілітації,що включає комплекс реабілітаційних заходів з урахуванням діагнозу дитини ,її психофізичного розвитку, індивідуальних особливостей та можливостей. | Медсестри, лікар-педіатр | Травень | |
2. | За матеріалами поглибленого огляду провести аналіз стану фізичного розвитку й здоров’я учнів. Разом із хірургом-травматологом інституту ім.Сітенко розробити комплекс вправ та масажу для дітей з вадами ОРА на тренажерах, кабінеті ЛФК. | Лікар-педіатр | Травень | |
3. | Проводити щоденний прийом хворих дітей; надавати невідкладну терапію і повідомляти батьків. Постійно домагатися зменшення дитячого травматизму. | Лікар-педіатрМедсестри | Постійно | |
4. | Забезпечити медичними засобами такі підрозділи:-у медпункті мати всі необхідні медичні препарати, матеріали, засоби та обладнання для надання невідкладної медичної допомоги, проведення профілактичних щеплень та відновлюваних заходів, для видачі аптечок різним підрозділам Центру, тощо;- водіям та майстерням мати аптечки у відповідності до нормативних документів;- при виїзді дітей з Центру на екскурсії, подорожі, тощо видавати аптечки з необхідними ліками та засобами. Забезпечити супровід дітей медичним працівником. | Медсестри, лікар-педіатр | Постійно | |
5. | Вчасно проводити учням профілактичні щеплення згідно встановлених строків (при наявності вакцин та відповідного розпорядження райСЕС). | Медсестри | Згідно плану щеплень | |
6. | Щорічно проводити реакцію Манту та флюорографічне обстеження підлітків; віражних дітей обстежити лабораторно, рентгенологічно та проконсультувати у фтизіатра, при необхідності зобов’язати батьків і організувати лікування амбулаторно або в умовах обласного дитячого протитуберкульозного санаторію. | Медсестри, лікар-педіатр | Протягом року | |
7. | Здійснювати контроль над проведенням уроків фізкультури, ранкової зарядки , ЛФК й виконанням гігієнічних процедур:- прослідити виконання занять з дотриманням груп по ФВ та згідно даних проби Руфьє;- під час проведення уроку контролювати правильність виконання вправ,навантаження фізичне,контроль режимних моментів, пауз, тощо;- контролювати масове виконання дітьми ранкової гімнастики, процедур, загартовування; | Медсестри, лікар-педіатр, інструктор із ЛФК | Постійно | |
8. | Разом із лікарями-волонтерами мануальної терапії оглянути дітей з патологіями хребта та кісток. Дотримуватися і виконувати всі рекомендації лікарів протягом року. | Медсестри, лікар-педіатр | Лютий | |
9. | Проводити контроль над дотриманням протиепідеміологічних заходів; попереджати спалахи інфекційних захворювань; вчасно ізолювати хворих і проводити повний комплекс протиепідеміологічних заходів усіма відповідними підрозділами закладу, тощо. | Медсестри | Постійно | |
3. САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНІ ЗАХОДИ. | ||||
1. | Проводити своєчасне виявлення інфекційних захворювань, при необхідності класти хворих до ізолятору, доводити до відома батьків з метою подальшого лікування | Медсестри, лікар-педіатр | Постійно | |
2. | Проводити первинний протиепідемічний захід у вогнищі інфекції, брати на облік усіх контактних, проводити медичне спостереження й заключну дезінфекцію. | Медсестри | Постійно | |
3. | Проводити контроль над дотриманням дезрежима на харчоблоці й приміщеннях школи; контролювати виконання протиепідемічних заходів усіма працівниками та учнями закладу. | Медсестри та дієтсестра, лікар-педіатр | Постійно | |
4. | Регулярно проводити огляд школярів на педикульоз, коросту. | Медсестри | Постійно | |
5. | Займатися виявленням гельмінтів та інших паразитарних захворювань у дітей, проводити дегельмінтизацію, а також роз’яснювальну роботу серед учнів і персоналу Центру. | Медсестри | Постійно | |
6. | Співробітникам Центру (особливо персоналу харчоблока) проводити медогляди з обов’язковою флюорографією, згідно наказу. | Медсестри | Постійно | |
7. | Проводити профілактику гнійничкових захворювань рук та вчасне виявлення застудних захворювань у працівників харчоблоку. | Дієтсестра | Постійно | |
8. | Проводити сумісні обходи корпусів закладу медичними працівниками з представниками адміністрації та господарчої частини щодо дотримання санітарно-гігієнічного стану Центру. | Медсестри, лікар-педіатр | На протязі учбового року | |
4. САНІТАРНО – ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА. | ||||
1. | Залучати до просвітницької роботи спеціалістів з соціальної служби, наркологічного кабінету, представників Сахновщинської ЦРЛ, ДЮСШ та відділу внутрішніх справ, волонтерів. | Медсестри, лікар-педіатр | Протягом року | |
2. | Серед школярів і персоналу Центру проводити санітарно-просвітницьку роботу з попередження інфекційних захворювань за наступною тематикою:- вірусний гепатит, шлунково-кишкові захворювання і їх профілактика- туберкульоз, СНІД як соціально-небезпечні хвороби та їх профілактика- захворювання верхніх дихальних шляхів; застудні хвороби та способи їх уникнення- профілактика травматизму та нещасних випадків серед дітей- позитивні сторони фізкультури, загартовування,сонячні ванни- профілактика гельмінтозів та паразитарних захворювань- шкідливі звички (алкоголь, тютюнопалінням, токсикоманія)- венеричні захворювання і їх профілактика- гігієна юнаків і дівчат- педикульоз, короста і їх профілактика, та багато інших | Медсестри, лікар-педіатр | Постійно | |
3. | Постійно проводити бесіди, навчання, тематичні заняття серед учнів та працівників закладу | Медсестри | Протягом року | |
4. | Проводити роботу щодо запобіганню поширенню соціально-небезпечних хвороб таких як туберкульоз та СНІД/ВІЧ: проведення тематичних занять, виготовлення наглядної агітації, залучення фтизіатра та представників соц. служби, тощо | Медсестри, лікар-педіатр | Протягом року | |
5. | Проведення заходів з питань попередження алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та тютюнопаління в індивідуальному та колективному порядку | Медсестри, лікар-педіатр | Протягом року | |
6. | Постійно проводити роботу по пропаганді здорового способу життя з використанням різних тематичних заходів та залученням відповідних спеціалістів | Медсестри, лікар-педіатр | Протягом року | |
7. | Запобігати раннім статевим відносинам пропагандистською та повчальною роботою серед учнів Центру. | Медсестри | Протягом року | |
8. | Випускати санітарні бюлетені. | Медсестри | Щомісячно | |
5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ В ЗАКЛАДІ. | ||||
1. | Здійснювати контроль за роботою харчоблоку, перевіряти дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм та технології приготування їжі. | Дієтсестра, лікар-педіатр | Постійно | |
2. | Вести журнал бракеражу сирої та готової продукції, журнал огляду на гнійничкові захворювання, іншу необхідну документацію; контролювати наявність сертифікатів і строків придатності на виготовлену продукцію. | Дієтсестра, лікар-педіатр | Постійно | |
3. | Вітамінізувати їжу; домагатися збільшення натуральних продуктів, овочів та фруктів в щоденному меню; скласти перспективне меню з урахуванням набору натуральних норм продуктів по білках, жирах і вуглеводах. | Дієтсестра | Постійно | |
4. | Вести перевірку всієї продукції щодо забезпечення відповідними документами, які гарантують її безпеку та доброякісність. | Дієтсестра, лікар-педіатр | Постійно | |
5. | Проводити роботу з постачальниками щодо дотримання санітарних норм та правил при перевезенні продуктів, на наявність необхідної документації в повному обсязі | Дієтсестра, лікар-педіатр | Постійно | |
6. | Добиватися раціонального харчування учнів з правильним розподілом об’єму денного споживання їжі між окремими її прийомами; встановлювати кількість прийомів їжі та її енергетичну цінність в залежності від віку, стану здоров’я дитини, рівня енерговитрат, типу навчального закладу.Скласти список дітей з дієтичного харчування,що стоять на диспансерному обліку по шлунково-кишкових захворюваннях. | Дієтсестра, лікар-педіатр | Постійно | |
7. | Керуватися при організації харчування учнів вимогами санітарного законодавства, які стосуються організації раціонального харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та громадського харчування. | Дієтсестра, лікар-педіатр | Постійно | |
8. | Щоденний контроль за організацією і якістю харчування покласти на керівника навчального закладу, медичний персонал; нагляд – на установи державної санітарно-епідеміологічної служби (не рідше 2 разів протягом навчального року та за епідпоказаннями). | Лікар-педіатр, директор Центру | Постійно | |
10. | Персонал їдалень забезпечити санітарним і спеціальним оглядом та необхідними умовами для додержання правил особистої гігієни (до санітарного одягу відносяться халати, фартухи, хустки, ковпаки, до спеціального – халати темного кольору, рукавички гумові, гумове взуття). | Заступник директора з АГР | за необхідністю |