На сході України, в Харківській області, в мальовничому містечку Сахновщина понад сорок років тому, в 1963 році, започаткувала своє існування школа-інтернат.
Десять років школа-інтернат плідно працювала як загальноосвітня школа-інтернат для дітей з багатодітних сімей.
У 1973 році, виходячи з потреб суспільства та потреб освітньої реформи, школа була реорганізована в допоміжну школу-інтернат. Реорганізація стала стартом в праці педагогів на довгі 28 років.
У зв’язку зі змінами, які відбулися в суспільстві в середині 90-х років, освіта все більше уваги приділяє питанням соціалізації дітей з вадами фізичними та розумовими. Це призвело до необхідності в 2001 році знову реорганізувати школу-інтернат. Тільки тепер це школа для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування із затримкою психічного розвитку.
У 2003 році в навчальному закладі відкрито музей. Музей містить інформацію про історію школи, перших керівників, випускників. Значну експозицію в музеї присвячено досягненням учнів, відпочинку та подорожам вихованців по Україні та за кордоном.
Наступне десятиріччя школа працювала й розвивалась. Зроблено капітальний ремонт внутрішніх приміщень та будівель, поповнено матеріально-технічну базу. Школа опалюється газом, має власну свердловину. Вихованці є учасниками та переможцями Всеукраїнських, обласних та районних змагань, конкурсів, виставок.
За цей період школа випустила 187 учнів, які продовжили навчання у 10-х класах загальноосвітніх шкіл-інтернатів та професійних училищах.
У 2012 році школу перейменовано у комунальний заклад “Сахновщинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів” Харківської обласної ради.
А вже в 2013, виходячи із потреб суспільства, заклад реорганізовано у Комунальний заклад “Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр” Харківської обласної ради. Розпочався новий етап його розвитку.
З 2013 року по цей час колектив Центру працює над удосконаленням форм і методів щодо проведення з учнями корекційно-відновлювальної роботи.
До навчання залучено дітей із затримкою психічного розвитку, а з 2017 року навчаються ще й діти з порушеннями інтелекту.
Значно покращилось матеріально-технічне забезпечення Центру. Проведено сучасні ремонти приміщень, навчальні кабінети оснащені інноваційними та інтерактивними засобами навчання.
Відповідно до вимог НУШ для учнів 1-3х класів обладнано освітній простір з різними освітніми осередками.
Приміщення Центру світлі, затишні і завжди чекають на дітей.