Понеділок 07.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
Навчання грамоти |
Вправляння в читанні з вивченими буквами. Тренажер для читання. Букви А,О,У,І,И,Н,М, склади, речення. |
2 |
9.45-10.15 |
Навчання грамоти |
Письмо великої букви О. Розвиток зв’язного мовлення. « Моя улюблена іграшка» |
3 |
10.30-11.00 |
Математика |
Лічба від 1 до 10 🌼 Лічба від 1 до 10 для дітей. Цифри українською. Ukrainian digits |
4 |
11.10-11.40 |
Я досліджую світ |
Як впізнати осінь. Екскурсія в парк. Уявлення про погоду восени. Правила поведінки під час екскурсії “Зміни у природі восени” – ознайомлення з довколишніми світом. |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент. Розвиток мовлення “Осінь – чарівна пора” |
|
7 |
14.10-14.55 |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео Дітям про особисту гігієну. Маша і мило. Намалювати засоби гігієни (мило, рушник, зубну щітку…) |
П’ятниця 28.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.30 |
Фізична культура |
Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. |
|
2 |
9.45-10.15 |
Математика |
Дослідження ознак об’єктів. Тематичне оцінювання Урок 2 Математика 1 клас. Об’єднання предметів у групи за певною ознакою. Лічба Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою | #чатурок | Математика 1 клас | Нова Школа |
|
3 |
10.30-11.00 |
Навчання грамоти |
Письмо малої букви о |
|
4 |
11.10-11.40 |
Трудове навчання |
1) Організаційний момент: Підготувати: листочки дерев, аркуш кольорового картону, клей або пластилін. 2) Перегляд відео “Аплікація з листя дерев. “Осінній килим”. 3) За відео зробити аплікацію “Осінній килим”. Аплікація з листя дерев. Тема: “Осінній килим” середня група |
|
5 |
11.50-12.20 |
|||
6 |
14.00 |
|||
7 |
14.10-14.55 |
|||
Четвер 27.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Письмо великої букви М |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Звук [о]. Буква Оо. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів |
3 |
10.30-11.00 |
Трудове навчання |
1) Організаційний момент: Підготувати: аркуш кольорового картону або альбом, сухе листя, клей або пластилін. 2) Перегляд відеоролика “Аплікація. Пташка з осіннього листя”. 3) Практична робота: виготовити аплікацію “Пташка з осіннього листя”. Аплікація.Тема:Пташка з осіннього листя |
4 |
11.10-11.40 |
музичне мистецтво |
|
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
14.10-14.55 |
|
|
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент. Дітям про ОСІНЬ. ГРА для дошкільників “З ЯКОГО ДЕРЕВА ЛИСТОК?” Розвиваюче відео про осінь для дітей. |
Середа 26.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Письмо вивчених букв |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Вправляння в читанні з буквою «ем» |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Знаходження предметів зазначеної маси |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Пори року |
5 |
11.50-12.20 |
фізична культура |
Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком |
6 |
14.00 |
логопедія (Гунько Л) |
книга завдання 3 ст99 -100. Вигуки “ох, ах”, “ай, ой”, “гоп-гоп” |
7 |
14.10-14.55 |
СПО |
|
розвиток мовлення |
Скласти речення за поданими малюнками. |
Вівторок 25.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Звук [м]. Буква Мм. |
2 |
9.45-10.15 |
фізична культура |
Комплекс для формування правильної постави. Нахили тулуба з положення сидячи. БУЛЬКА | Весела Дитяча Пісня й Розвиваюча Руханка | Фітнес Для Дітей | Руханка для дітей |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Знаходження предметів зазначеного кольору Урок 2 Математика 1 клас. Об’єднання предметів у групи за певною ознакою. Лічба |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Поняття про погоду |
5 |
11.50-12.20 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати фарби, пензлики, альбом або кольорові олівці. 2) Перегляд відео ” Малюємо та розмальовуємо ФРУКТИ”. 3) Практична робота: Намалювати фрукт (на вибір). Малюємо та розмальовуємо ФРУКТИ. Розмальовки для дітей. |
6 |
14.00 |
логопедия (Гунько Л) |
завдання ст97 завдання 2 слова “дай, на, дай ще”, ст.98 слова “тут-там” |
7 |
розвиток мовлення |
Скласти речення за малюнком і поданою схемою. Наприклад перше речення : Мама готує їсти. https://fs01.vseosvita.ua/0100cbpn-da64/006.jpg |
|
15.10-15.55 |
Понеділок 24.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
Навчання грамоти |
Звук [м]. Буква Мм. Робота з дитячою книжкою. Скоромовки Буква М | Українська мова та читання | Буквар Вашуленко | 1 клас | НУШ |
2 |
9.45-10.15 |
Навчання грамоти |
Письмо малої букви м |
3 |
10.30-11.00 |
Математика |
Знаходження предметів зазначеної форми Математика, 1 клас, НУШ: “Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір” (Н.Листопад,2018р.) |
4 |
11.10-11.40 |
Я досліджую світ |
Жива і нежива природа https://cdn.thinglink.me/api/image/378822642196545538/1240/10/scaletowidth |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.10-14.55 |
||
7 |
розвиток мовлення |
Розучування вірша Вадима Скомаровського «Потемніли крони сосен». Вадим Скомаровський. Потемніли крони сосон. Вчимо вірш он-лайн з дітьми 6-7-ми років. |
|
15.10-15.55 |
СПО |
П’ятниця 21.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
фізична культура |
Уявлення про голоснi звуки. Поняття про на голос.Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. |
2 |
9.45-10.15 |
математика |
Письмо короткоi та подовженоi прямих iз закругленным внизу.Розпізнавання геометричних фігур |
3 |
10.30-11.00 |
Математика навчання грамоти |
Порядок слiдування: мiж, попереду ,за, перший, останнiй. Пiдручник Математика с 30-31Письмо великої букви У |
4 |
11.10-11.40 |
Я дослiджую свiт Трудове навчання |
Правила поведiнки в iдальнi.1) Організаційний момент. Підготувати: аркуш кольорового картону або альбом, сухе листя, клей або пластилін. 2) Перегляд відеоролика “Осіння аплікація. Метелик з листочків”. 3) Практична робота: виготовити аплікацію “Метелик”. Майстер-клас “Аплікація “Метелики” |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.10-14.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях |
13.00 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
|||
Четвер 20.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Письмо малої букви у Урок 18 Навчання грамоти 1 клас. Написання великої та малої букви Уу. |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Закріплення звукового значення букви у Урок “Закріплення звукового значення букви у 1 класі” 1 клас. Навчання грамоти (читання).Урок 25. Тема: “Закріплення букви у, У, її звукового значення”. |
3 |
10.30-11.00 |
Трудове навчання |
1) Організаційний момент. Підготувати: аркуш зеленого картону, пластилін, кольорові олівці або фарби. 2) Переглянути відео “Гриб-боровик”. 3) Практична робота. За відео, зробити (намалювати) аплікацію “Грибочки”. Гриб – боровик |
4 |
11.10-11.40 |
музичне мистецтво |
|
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.10-14.55 |
||
13.00 |
|||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на укріплення м’язів діафрагми ЛФК для профілактики сколіозу / Вправи для зміцнення м’язів спини / ЛФК при порушені осанки / Кіфоз |
8 |
розвиток мовлення |
Розучування вірша Вадима Скомаровського «Потемніли крони сосен». Вадим Скомаровський. Потемніли крони сосон. Вчимо вірш он-лайн з дітьми 6-7-ми років. |
|
Середа 19.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Письмо великої букви А. Розвиток зв’язного мовлення. «Золота осінь» Що таке осінь? Дітям про осінь. Про пору року осінь. Яка буває осінь. |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Звук [у]. Буква Уу. Складання розповіді за малюнками 1 клас. Навчання грамоти (читання).Урок 24. Тема:”Звук [у]. Буква у, У. Складання речень”. |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Геометричні фігури. Встановлення просторових відношень |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Жива і нежива природа |
5 |
11.50-12.20 |
фізична культура |
Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування. НУШ.Положення тіла в просторі.Пози.#фізкультура #школа #дистанційне #нуш |
6 |
14.10-14.55 |
СПО |
Я школяр🎒 Розвиваючі мультики для дітей українською |Розпорядок дня школяра |
13.00 |
логопедія (Латишева С.,Лопуга К., Логвінов В., Мате Д) |
||
7 |
14.00 |
логопедія (Гунько О.) |
завдання 1, ст 94-97 |
8 |
розвиток мовлення |
Перегляньте презентацію «Звук У. Буква Уу» https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-1-klasu-zvuk-u-bukva-uu-64476.html |
Вівторок 18.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Закріплення звукового значення букви а. Розповідь за малюнками 1 клас. Навчання грамоти (читання). Урок 17. Тема: “Закріплення букви а, А, її звукового значення”. |
2 |
9.45-10.15 |
фізична культура |
Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування, перекид боком |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Порівняння предметів: глибокий-мілкий Логіко – математичний розвиток “Просторові відношення: глибокий, мілкий” |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Тема: Людина і природа З чого складається світ? Що належить до природи |
5 |
11.50-12.20 |
Образотворче мистецтво |
Організаційний момент: Підготувати фарби, пензлики, альбом, природний матеріал (листочки). 1) Перегляд відео “Малюємо осінні дерева за допомогою відбитків листочків”. 2) Виконати за відеороликом практичну роботу. 1 клас, урок 8, малюємо осінні дерева за допомогою відбитків листочків |
6 |
14.00 |
логопедія (Гунько Л) |
завдання заняття 9ст91, заняття 12 ст93-94 |
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Перегляньте відео фрагмент: |
Понеділок 17.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Тема: Букварний період. Звук [а]. Буква Аа. Складання речень за малюнками 1 клас. Навчання грамоти (читання). Урок 16. Тема: Звук [а]. Буква а, А. |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Письмо малої букви, а |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Розміщення у просторі: далеко-близько, далі, ближче ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ. Логіко-математичні ігри для дошкільників. Математика для дітей. Задачі |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Безпечна поведінка на вулиці |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
13.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео Чому треба прибирати в оселі? (Оповідка 3) Спробувати разом з малятами прибрати у власній оселі |
8 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо говорити про слова, які називають дію. Перегляньте відео фрагмент: |
П’ятниця 14.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
фізична культура |
Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні. Руханка для дітей – ТУК-ТУК – Дитячі Пісні – Гурт Twice і ютуб канал З Любов’ю до Дітей |
2 |
9.45-10.15 |
математика |
Порівняння за віком: старший-молодший підручник Математика с. 34 |
3 |
10.30-11.00 |
навчання грамоти |
Письмо вивчених елементів букв |
4 |
11.10-11.40 |
Трудове навчання |
1)Організаційний момент. 1) Перегляд відео “Нетрадиційне малювання. Курчатко”. 2) Практична робота. |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
13.00 |
Лікувальна гімнастика |
Навчання правильному диханню |
7 |
14.10-14.55 |
||
8 |
Четвер 13.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
З’єднувальні лінії (верхнє, середнє, нижнє з’єднання) |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Приголосні звуки. Визначення наголошеного складу https://www.youtube.com/watch?v=Pb6VoG4lw9k&t=14s |
3 |
10.30-11.00 |
Трудове навчання |
1)Організаційний момент: Підготувати для роботи: жолуді або каштани, пластилін, стеку, дощечку. 2) За відео зробити виріб – “Совенятко”. Відеоурок “Осінні вироби з жолудів” у рамках школи раннього розвитку “Мамине сонечко” |
4 |
11.10-11.40 |
музичне мистецтво |
|
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
13.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на відновлення дихання п фізичних навантаженнях |
7 |
14.10-14.55 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Вивчення букви А. Перегляньте відео фрагмент: |
Середа 12.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Письмо вивчених елементів букв |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. Робота зі схемами https://elpom.com.ua/sound-letter/zvuko-bukvenij-analiz-slova/ |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Геометричні фігури: квадрат, круг, трикутник 🟧 Геометричні фігури дітям (площина). Підготовка до школи | Янко Гортало |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Безпечна поведінка вдома |
5 |
11.50-12.20 |
фізична культура |
Вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. |
6 |
13.00 |
логопедія (Гунько Л) |
завдання ст.92 заняття 10 |
7 |
14.10-14.55 |
СПО |
|
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент про утворення зменшувально-пестливих слів: |
Вівторок 11.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. Відповіді на запитання за змістом прослуханого. |
2 |
9.45-10.15 |
фізична культура |
Елементи акробатики: групування сидячи. Вправи для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі. НУШ.Положення тіла в просторі.@Фізкультура .Дистанційне навчання . |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Часові поняття: спочатку, потім підручник Математика с. 32 |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Місце проживання. « Моя адреса» |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.00 |
логопедія (Гунько Л) |
завдання ст 86, 89,90 мал51 |
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент Гра «Один-багато»: Дидактична гра “Один – багато” |
Понеділок 10.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Звуковий аналіз слів. |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Закріплення письма вивчених елементів букв |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Часові поняття: ранок, день, вечір, ніч-доба |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Державні символи України |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
Соціально-побутове орієнтування |
За малюнками вибрати предмети, які потрібно взяти до школи |
8 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо знайомитися зі словами – назвами предметів. Перегляньте відео фрагмент
|
П’ятниця 07.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
фізична культура |
Вправи для м’язів живота: підіймання з положення лежачи в положення сидячи. НУШ.Положення тіла в просторі.@Фізкультура .Дистанційне навчання . |
2 |
9.45-10.15 |
математика |
Поняття маси: легкий-важкий-важчий |
3 |
10.30-11.00 |
навчання грамоти |
Письмо вивчених елементів букв |
4 |
11.10-11.40 |
Трудове навчання |
1)Організаційний момент. Підготувати: аркуш білого паперу, клей, кольоровий папір, коричневий олівець. 2) Перегляд відео “Пора року: осінь”. 3) За другим відео, зробити обривну аплікацію “Осіннє дерево”. 1) https://www.youtube.com/watch?v=onvq30KZibE |
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
14.10-14.55 |
||
8 |
Четвер 06.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Закріплення письма вивчених елементів букв |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Звуковий аналіз слів. Практичне опановування етикетними нормами культури спілкування |
3 |
10.30-11.00 |
трудове навчання |
1) Організаційний момент 2) Відеоперегляд – “Що таке осінь”. 3) Практична робота – аплікація з рваного кольорового паперу “Осіннє дерево” Що таке осінь? Дітям про осінь. Про пору року осінь. Яка буває осінь. |
4 |
11.10-11.40 |
музичне мистецтво |
|
5 |
11.50-12.20 |
||
6 |
14.00 |
|
|
7 |
14.10-14.55 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо знайомитися з органами артикуляційного апарату. Перегляньте відео фрагмент «Казка про Язичок»
Казка про Язичок. Ознайомлення дітей із будовою артикуляційного апарату. Артикуляційна гімнастика. |
Середа 05.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Овал (великий, малий) |
2 |
9.45-10.15 |
навчання грамоти |
Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Поняття маси: важчий-легший, однакові, рівні за масою Підручник Математика с. 18 |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Моя країна – Україна, а я – її дитина Моя країна Україна, а я — її дитина. Я досліджую світ 1 клас – №1 |
5 |
11.50-12.20 |
фізична культура |
Вправи на розвиток м язів тіла Вверх і Вниз – Веселі Дитячі Пісні – Руханки і Фізкультхвилинки – З Любов’ю до Дітей |
6 |
14.00 |
логопедія (Гунько Л) |
|
7 |
14.10-14.55 |
Соціально- побутове орієнтування |
Виконати пальчикову гімнастику Пальчикова гра “Портфель” Переглянути відео Дидактична гра “Збери портфель” |
8 |
15:00 |
розвиток мовлення |
Тема сьогоднішнього заняття: «Наші імена». Завдання згадати та проговорити, як звати ваших рідних. Наприклад: “мама Іра, тато Рома, брат Назар, бабуся Зіна..” |
Вівторок 04.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
навчання грамоти |
Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. Відповіді на запитання за змістом прослуханого. Робота з дитячою книжкою. Вірші про рідну мову |
2 |
9.45-10.15 |
фізична культура |
Вправи на положення тіла у просторі: виси, сіди, упори. Вправи для м’язів живота. Рухлива гра «Літає — не літає» |
3 |
10.30-11.00 |
математика |
Поняття маси: важкий-легкий підручник Математика с. 27 |
4 |
11.10-11.40 |
я досліджую світ |
Правила поведінки в бібліотеці |
5 |
11.50-12.20 |
Образотворче мистецтво |
1) Організаційний момент: Підготувати фломастери, кольорові олівці, альбом. 2) Перегляд відео “Як намалювати повітряного змія”. 3)Практична робота. Повітряні змії, 1 клас образотворче мистецтво, як намалювати повітряного змія |
6 |
14.00 |
логопедія (Гунько Л) |
|
7 |
15:00 |
розвиток мовлення |
Родина. Розгляд картинок про сім’ю. |
Понеділок 03.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
Навчання грамоти |
Уявлення про голосні звуки. Поняття про наголос. Урок 9 Навчання грамоти 1 клас. ПРАКТИЧНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО НЕМОВНІ ЗВУКИ ТА ЗВУКИ МОВЛЕННЯ |
2 |
9.45-10.15 |
Навчання грамоти |
Письмо короткої та подовженої прямих із заокругленням внизу. 016 Навчання грамоти. Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі |
3 |
10.30-11.00 |
Математика |
Порядок слідування: між, попереду, За, перший, останній. Підручник Математика С. 30-31 |
4 |
11.10-11.40 |
Я досліджую світ |
Правила поводження в їдальні |
5 |
11.50-12.20 |