П’ятниця 24.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Дивлюся, аж світає. Т. Шевченко Підручник,с. 117. Читати вірш |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Вправи з малим м’ячем.” 2)За другим “Руханка – танок “Весна прийшла”. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розв’язування задач, пов’язаних з мірами маси Підручник, с. 81, завдання 1,4(письмово), 2(усно) |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Осінні квіти. Насіння однолітніх квітів. Період збирання насіння з однолітніх квітів |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми. Заняття з розвитку мовлення. Тема: Будинок |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 23.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді “Мій вихідний день”.Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Кухонне начиння |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Сприймання творів образотворчого мистецтва. Віртуальна екскурсія до художнього музею. 1)Робота з відео “Музеї України”, “Добрі манери – У музеї”. 2)Запам’ятай “Правила поводження у музеї”. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Вживання прикметників та узгодження їх з іменниками. 1) Переглянути правило: Вивчаємо взаємозв’язок прикметника з іменником. Урок 24. Українська мова. 2 клас 2) Підібрати до іменників потрібні прикметники та записати їх парами. Іменники: кавун-…, сонце-…, вишня-…, стіл -…, село…- . Прикметники: яскраве, круглий, рідне, дерев’яний, смачна. Наприклад: кавун-круглий. |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
СПО |
Тема: Значення води для життя і здоров’я людини. 1)Перегляд відео: “Яке значення ВОДИ в житті людини?” 2)Друге відео “Дидактична гра ” Вода – це наше життя.” 3)Запам’ятайте “Значення води.” https://www.youtube.com/watch?v=-Ik9aDhKv1A |
Середа 22.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Схема речення |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Тече вода з-під явора. Т. Шевченко |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Порівняння мір маси. Розв`язування задач Підручник, с.80-81, завдання 1(усно), 2(письмово), 3(письмово) |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
Тема: Вправи з малим м’ячем. 1)За першим відео виконати “Вправи з малим м’ячем.” 2)За другим “Руханка-танок “Чіку-ріку.” |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Правила безпеки поводження з технікою “Побутові електроприлади їх користь і небезпека” |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Складання розповіді про свою кімнату з опорою на картинку. Складання розповіді про свою кімнату з опорою на картинку |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Підбір кількох відповідних дій до однієї особи чи предмета книга ст.207, завд.14( мал 125 на ст.209) |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Звук Л |
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи з гімнастичною палицею (профілактика порушень постави) |
Вівторок 21.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знак оклику в кінці речення Підручник. с. 126-127, вправи 5,6 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Порівняння мір маси. Розв`язування задач Підручник. с. 80, завдання 3,4(усно),5(письмово) |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Тема: Вправи з малим м’ячем. 1)Виконати за відео “Вправи з малим м’ячем.” 2)За другим відео виконати “Фізкультура для початківців онлайн. Вправи з іграшкою.” |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Як малий Тарас учився. За О. Іваненко Підручник, с.114-116 Читати текст. Дати відповіді на запитання за змістом прочитаного |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Побутова техніка, її призначення Для дітей про ПОБУТОВУ ТЕХНІКУ |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Класифікація предметів за ознаками (форма, колір, призначення). Тема.Порівняння предметів за кольором, формою, розміром. |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Підбір кількох відповідних дій до однієї особи чи предмета книга ст.207, завд.14( мал 125 на ст.208) |
8 |
15.00 |
Понеділок 20.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розповідні речення Підручник, с.125. вправи 1, 2 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Про Т.Шевченка. Калинова хатинка Тараса Шевченка (частина 2). За К. Гриневичевою Підручник, с. 113-114 (2 частина). Читати текст |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Порівняння мір маси. Розв`язування задач Підручник, с. 79, завдання 3,4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Домашні обов’язки членів родини |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Конструювання із сірникових коробочок Тематичне оцінювання. 1. Виготовлення за інструкцією і зразком. “Човник” |
6 |
|||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для стопи Вправи для стопи | Профілактика плоскостопості | ЗРВ для нижніх кінцівок |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Звук Л. Електроприлади. Вживання особових займенників |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Значення води для життя і здоров’я людини. 1)Перегляд відео: “Яке значення має вода для життя людей?” 2)Друге відео “Цікаві факти про воду – навчальне відео для дітей.” 3)Запам’ятати: “Значення води.” |
П’ятниця 17.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори В. Вороніної для дітей |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Кілограм. Грам Підручник. с. 78-79, завдання 1,2 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Конструювання із сірникових коробочок |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Співвідношення слів з малюнками або іншими словами. Доповнюємо опис малюнка. Українська мова для дошкільнят — навчальні відео |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
9 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастикаhttps://www.youtube.com/watch?v=fUkumqZ699I |
Четвер 16.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Складання та запис речень Підручник,с 124, вправи 9,11 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Обов’язки та права дітей та батьків. Створення колажу |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Знайомство з деякими видами і жанрами образотворчого мистецтва, їх аналіз та інтерпретація. Ліплення. “Горішки для білочки”. 1)Підготувати: пластилін, дощечку, стеку. 2)Робота з відео “Ліплення “Горішки для білочки”. 3)Практична робота – зліпити “Горішки для білочки”. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент та пари співзвучних слів записати в зошит. Вибираємо співзвучну пару до слова. Українська мова для малюків — навчальні відео |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Сервірування столу. 1)Перегляд відео: “Сервірування столу”. 2)Друге відео “За обіднім столом. Правила поведінки за столом.” 3)Запам’ятайте правила сервіровки столу.ЯДС 12.04.2021. Сервірування столу. За обіднім столом Правила поведінки за столом. |
Середа 15.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква на початку речення. Знаки в кінці речення Підручник, с. 122-123, вправи 5 (письмово), 8(письмово) |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Про Т. Шевченка. Калинова хатинка Тараса Шевченка (частина 1). За К. Гриневичевою Підручник. с. 111-113.Читати 1 частину |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Поняття маси. Ваги. Вимірювання маси предметів Перегляд відео Підручник,с.77-78,завдання 1,2(письмово), 3(усно) |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Фізкультура для початківців онлайн. Вправи з малим м’ячем.” 2)За другим “Фізкультура для початківців онлайн. Розминка#1.” |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Азбука сімейних відносин Перегляд відео |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Визначення протилежних за значенням слів. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ антоніми Дидактична гра “Протилежності” Дидактична гра “Різні речі (зимові протилежності)”. Середня група |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Гра “Даю наказ – виконуй дію” книга ст.207 завдання 13. |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Диференціація дз-дж |
9 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастикаhttps://www.youtube.com/watch?v=fUkumqZ699I |
Вівторок 14.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Поняття про речення Підручник, с. 121, вправи 1,3 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Порівняння мір місткості Підручник, с. 76-77, вправи 1, 2 (усно), 3(письмово) |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Тема: Ходьба “змійкою”, на носках, п’ятах. 1)Виконати за відео “Фізична культура “Біг змійкою. Ходьба, переступаючи через мотузок.” 2)За другим відео виконати “Бігові Вправи. Легкоатлетичні Бігові Вправи. Різновиди Бігу.” |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Провісники весни. З журналу Підручник, с.109-110. Читати текст |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Прізвища, імена, по батькові членів родини Перегляд відео. Творча робота |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий». |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розуміння значень слів, які визначають просторові відношення. Мій будинок книга ст206 завдання 12 (в) переглянути відео , показати меблі, які називають |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 13.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Повторення та узагальнення вивченого з теми “Слово” Підручник, с.115, вправи 1,2 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Бабуся. В. Гродська Підручник, с.108. Читати вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Вправи та задачі на визначення місткості предметів Підручник, с. 76, вправи 1, 4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Склад родини Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Складання виробу за зразком. Конструювання з деталей металевого конструктора 1.Перегляд відео Конструювання”Веселі чоловічки” 2.Практична робота. |
6 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи з гімнастичною палицею (профілактика порушень постави) |
|
7 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Звук та буквосполучення дж. Утворення прикметників від іменників |
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Правила споживання їжі. 1)Перегляд відео: “Правила споживання їжі та режим харчування”. 2)За другим відео “Абетка Харчування. Навіщо харчуватися правильно?”. 3)Запам’ятайте правила здорового харчування.Правила споживання їжі та режим харчування Абетка Харчування. Навіщо харчуватися правильно? |
П’ятниця 10.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Петрусь і подарунки. Є. Башенко Підручник, с. 107-108. Читати текст |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Біг з високим підніманням стегна”. 2)За другим “Комплекс вправ ранкової гімнастики №1”. https://www.youtube.com/watch?v=3haY_bpN2Fo https://www.youtube.com/watch?v=MtUCDnnYNBA |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Вправи та задачі на визначення місткості предметів Підручник, с.75, вправи 1(письмово), 2(усно),3(письмово) |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Способи кріплення деталей. Засоби праці. Складання виробу за зразком. Конструювання з деталей металевого конструктора
Конструювання. Геометричні фігури
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 09.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Зустріч весни. Опис весни за малюнками Складання розповіді за опорною схемою Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Родина, рідня 1)Перегляд відео 2)Практична робота.Намалювати свою власну родину |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Меблі. Переглянути відео фрагмент та виконати завдання : 1)Відгадати загадки; 2) Визначити зайвий предмет; 3) Скласти речення; 4) Гра «Один- багато» |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Середа 08.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Побудова словосполучень та речень із прийменниками Підручник, с. 113 вправа 12, с. 114 вправа 15 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Весна і мама. І. Жиленко Підручник, с. 106. Виразно читати вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Поняття місткості. Літр Підручник.с. 74-75, вправи 1-3 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Біг з високим підніманням стегна”. 2)За другим “Комплекс вправ ранкової гімнастики №1”. Біг з високим підніманням стегна Комплекс вправ ранкової гімнастики №1. #ПривітМолодіж Для дистанційного навчання фізичної культури |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Що є у будинку: приміщення, меблі |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Протилежні за значенням слова. Записати 3 пари слів в зошит. Скажи Навпаки АНТОНІМИ дидактична гра |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розуміння прикметників, протилежних за значенням книга ст204 зав.11 мал 124 Затишна оселя – відео |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Звуки (дз, дз’), буквосполучення дз.завдання |
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Руханка з м’ячем | Вправи з мячем | Розминка з мячем |
Вівторок 07.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Добір прийменників в речення та текст Підручник, с. 112, вправи 8,10 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
День, ніч, ранок, вечір. Тематичне оцінювання Підручник, с. 73-74, вправи 1,2 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Лазіння, підлізання та перелізання.”. 2)За другим “Ми українці Фізкультхвилинка. Руханка справжніх патріотів”. Лазіння, підлізання та перелізання. Ми українці Фізкультхвилинка Руханка справжніх патріотів || @zakhoplyve_navchannya || @Zahodnakavy |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Як засинають пташки. Т. Масенко Підручник, с. 105. Читати вірш |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Твій дім, будинок, двір, садиба 1.Перегляд відео 2. Практична робота. Намалювати власний будинок |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» . Записати слова в зошит, зайве слово підкреслити. ЗНАЙДИ ЗАЙВЕ/ Розвиток логічного мислення + увага+ кмітливість/ цікавинки діти + дорослі 😉 |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
1.Розуміння просторових взаємовідношень. Мій будинок книга ст195 зав.9 (повторити) 2.Розрізнення предметів за їх значенням ст195 зав.10 мал123 3.Переглянути відео – будинок. Намалювати будинок |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 06.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Добір прийменників в речення та текст Підручник,с. 110 вправа 4, с. 111 вправа 6 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Соловейко. З журналу Підручник, с.104-105. Читати текст |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Визначення тривалості подій. Підручник, с. 72-73, вправи 1,2,3 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Я в суспільстві Перегляд відео Людина – частина природи і суспільства |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Добір деталей для виготовлення заданої конструкції за зразком, предметною інструкційною картою. З’єднання деталей. Конструювання з деталей дерев’яного конструктора
|
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Вивчення вірша за допомогою малюнкового зображення. |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи Дихальні вправи для дітей |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Диференціація сь-щ. Утворення іменників в О.в. од. Переказ тексту |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Корисні продукти, їх значення для росту й розвитку організму. 1)Перегляньте перше відео “Вітаміни А, В, С. Роль вітамінів у житті людей. Відео презентація.” 2)За другим відео пограти у гру “Дидактична гра. “З чим налисники 🥞.” Хорошого дня.Вітаміни А, В, С. Роль вітамінів у житті людей. Відео презентація Яка їжа корисна, а яка – шкідлива? |
П’ятниця 03.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. В. Артамонова для дітей Віра Артамонова. Дитяче оповідання “Бджілка” |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Тема: Ходьба “змійкою”, на носках, п’ятах. 1)Виконати за відео “Різні види ходьби для зміцнення м‘язів стоп”. 2)За другим відео виконати “Вправа з ходьби «змійкою»”.Різні види ходьби для зміцнення м‘язів стоп Вправа з ходьби «змійкою» 7т. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Визначення тривалості подій Підручник,с.71-72, вправи 1-3(усно). Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Добір деталей для виготовлення заданої конструкції за зразком, предметною інструкційною картою. З’єднання деталей. Конструювання з деталей дерев’яного конструктура 1.Перегляд відео Конструювання. Весела хмаринка 2. Практична робота. Виготовлення виробу за зразком. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 02.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Ознайомлення з прийменниками (без вживання терміну) 1. Перегляд відео 2. Робота з підручником с.109-110, вправи 1,3 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Охорона тваринного світу. Віртуальна подорож до зоопарку |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Аналіз образів довкілля та порівняння з їх художнім трактуванням. “Зимова шапочка”. 1)Підготуйте: аркуш паперу, фломастери або фарби, пензлик. 2)Робота з відео “Малюємо шапку та рукавички.” 3)Практична робота: намалювати “Зимову шапочку”.Малюємо шапку та рукавички. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Корисні продукти, їх значення для росту й розвитку організму. 1)Переглянути перше відео “Що ти знаєш про ВІТАМІНИ? розвиваюче відео для дітей”. Вивчити корисні продукти. 2)За другим відео пограти у гру “Дітям про здоров’я. Шкідлива та корисна їжа.” Що ти знаєш про ВІТАМІНИ? розвиваюче відео для дітей Дітям про здоров’я. Шкідлива та корисна їжа. |
Середа 01.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Заміна слів словами-назвами ознак Підручник, с. 108-109,вправи 25, 26 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Ластівки. Н. Забіла Підручник, с.103. Читати текст |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Перетворення мір часу. Обчислення виразів Підручник,с.70-71, вправи 1,3 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Різновиди ходьби і бігу. Дистанційне навчання”. 2)За другим “Комплекс вправ ранкової гімнастики №1”. Різновиди ходьби і бігу. Дистанційне навчання Комплекс вправ ранкової гімнастики №1. #ПривітМолодіж Для дистанційного навчання фізичної культури |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Спосіб існування плазунів |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Вправи на співвіднесення слів з картинками. Розташування зображень, слів на схемі будинку, квартири. 1) Переглянути відео фрагмент та виконати завдання в кінці: Дім в якому я живу. |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розуміння просторових взаємовідношень двох предметів залежно від прийменників на, під, у, біля, за. Мій будинок. книга ст195 зав.9 мал.122 |
8 |
15.00 |
логопедія(Котенко, Лопуга) |
Диференціація СЬ-Щ. Багатозначне слово “носик”. Утворення іменників в О.в. од. Переказ тексту |
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслаблення 5 ВПРАВ для розслаблення м’язів спини / 5 EXERCISES to relax Back Muscles |
Вівторок 28.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Назви ознак, протилежні за значенням Підручник,с. 107-108, вправи 22-23 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Місяць. Рік Підручник,с. 69-70, вправи 1-4(усно). Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Тема: Ходьба “змійкою”, ходьба на підвищеній опорі”. 1)Виконати за відео “Вправа. Ходьба по колоді”. 2)За другим відео виконати “Вправа з ходьби «змійкою»”.Вправа Ходьба по колоді Вправа з ходьби «змійкою» 7т. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Весняний килим Підручник, с.102. Читати текст |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Плазуни. Їх різноманітність Перегляд відео |
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Засвоєння слів-назв з теми житло. |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Визначення за дієсловом минулого часу особу чол. чи жін. роду. Професії книга ст. 194, завд.7 мал.120 відео – професії |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 27.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Назви ознак, протилежні за значенням Підручник,с. 106-107, вправи 19-20 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Весна йде Підручник, с. 101. Читати текст, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Визначення та запис часу за годинником Підручник, с.68-69, вправи 1,2,(усно),4(письмово).Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Спосіб існування комах |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Конструювання з паперу. “Вантажівка” |
6 |
|||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика 💥 Ранкова активація мозку. Пальчикова гімнастика 👍 |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Диференціація Ш-Щ. Посуд |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Здорове харчування. 1)За першим відео “Правила здорового харчування”. Вивчити правила здорового харчування. 2)За другим відео переглянути мультик: “Казка про здоровий спосіб життя.”Правила здорового харчування Казка про здоровий спосіб життя (мультфільм) |
П’ятниця 24.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Маленька дівчинка весна. Н. Забіла Підручник, с.100. Навчитися виразно читати вірш |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Різновиди ходьби”. 2)За другим “Комплекс вправ ранкової гімнастики №1”. Різновиди ходьби Комплекс вправ ранкової гімнастики №1. #ПривітМолодіж Для дистанційного навчання фізичної культури |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Хвилина. Година. Визначення часу за годинником Підручник,с. 67-68, вправи 1(письмово),2,3,4 ( усно). Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Конструювання з паперу. “Парашут” 1. Перегляд відео Конструювання з паперу. Парашут 2. Практична робота |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 23.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Назви ознак, протилежні за значенням Підручник,с. 105-106, вправи 16-18 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Комахи. Зовнішній вигляд комах Перегляд відео |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Аналіз образів довкілля та порівняння з їх художнім трактуванням. “Рукавички”. 1)Підготуйте: аркуш паперу, фарби, пензлик, фломастери. 2)Робота з відео “Малювання “Рукавичка”. 3)Практична робота: намалювати “Рукавичку”.Малювання “Рукавичка” |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Формування уявлень про житло людей. 1) Переглянути відео фрагмент: Заняття з розвитку мовлення. Тема: Будинок 2)Скласти розповідь про своє житло. |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Здоровий спосіб життя. 1)За першим відео “Умови здорового способу життя.” Вивчи основі складові здорового способу життя. 2)За другим відео перегляньте мультик “Казка про здоровий спосіб життя.”Урок 74. Умови здорового способу життя . ЯДС 3 клас за підручником І.Жаркової Казка про здоровий спосіб життя (мультфільм) |
Середа 22.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад на тему “Бережіть книжки” за опорними словами та малюнками 1.Перегляд відео Книга-твій друг. Правила поводження з книгою 2. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Веснянка. О. Лятуринська Підручник, с. 99. Читати вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Хвилина. Година. Визначення часу за годинником Підручник, с. 66-67, вправи 1-3. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Бігові Вправи. Різновиди Бігу”. 2)За другим “Комплекс вправ ранкової гімнастики №1”. Після виконання вправ поставте “серденько”.Бігові Вправи | Легкоатлетичні Бігові Вправи | Різновиди Бігу | Спеціальні Вправи Бігуна Комплекс вправ ранкової гімнастики №1. #ПривітМолодіж Для дистанційного навчання фізичної культури |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Використання і охорона риб |
6 |
розвиток мовлення |
Узагальнення знань з теми «Зимові свята, зимові розваги». 1) Переглянути відео фрагмент та виконати запропоновані вправи: “Зимові слова”. Розвиваємо мову та мовлення . |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розрізнення значення префіксів у пасивних дієприкметниках. Професії людей книга ст189 зав.5 мал118 |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Диференціація Ш-Щ. Посуд. Утворення іменників родового відмінку |
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів Вправи з гімнастичними палицями | Розминка з палицями | Комплекс ЗРВ з предметами |
Вівторок 21.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Опис предметів за ознаками Підручник,с. 105, вправи 13-15 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Робота з макетом годинника Підручник, с. 65-66, вправи 1-4. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Танцювальні кроки. Позиції. Дистанційне навчання. Школа”. 2)За другим “Ми українці Фізкультхвилинка. Руханка справжніх патріотів”.Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. Ми українці Фізкультхвилинка Руханка справжніх патріотів || @zakhoplyve_navchannya || @Zahodnakavy |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Узимку. О. Орач Підручник, с.97. Читати вірш |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Зовнішня будова риб, живлення, дихання Перегляд відео |
6 |
розвиток мовлення |
Складання розповіді про розваги на зимових канікулах. 1)Переглянути відео фрагмент: Зимові розваги (заняття з розвитку мовлення) 2) Скласти розповідь про «Зимові розваги» за планом з відео. |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розрізнення граматичних форм дієслів книга ст185, завд.4 Фрукти, ягоди відео |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 20.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Доповнення речень словами-назвами ознак Підручник,с. 104, вправи |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Омелюхи ( частини 3 – 4). С. Коляда Підручник, с. 96-97. Читати текст |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Порівняння мір час Підручник,с. 65, вправи 1-5. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Риби 1.Перегляд відео 2.Практична робота. Намалювати рибу(на вибір) |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Конструювання виробу за зразком. Робота з лего |
6 |
розвиток мовлення |
Складання ТАН-історії про святкування зимових свят. 1) Переглянути відео фрагмент: Новорічні та різдвяні свята. Як святкують Новий рік у світі. 2) Написати яке твоє улюблене зимове свято та чому. |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розтягування Комплекс вправ для розвитку гнучкості |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Диференціація Ч-Щ. Складання розповіді |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: “Здоровий спосіб життя. Гра “Мій ранковий комплекс фізичних вправ”. 1)За першим відео “Здоровий спосіб життя. Як звички впливають на здоров’я”. Запам’ятати основі складові здорового способу життя. 2)За другим відео виконати ранкову зарядку “Ранкова зарядка”. Здоровий спосіб життя Як звички пливають на здоровя Ранкова зарядка |
Середа 15.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають ознаки предметів Підручник, с. 102, вправи 4-6 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Омелюхи ( частини 1- 2). С. Коляда Підручник, с. 95 (1-2 частини) |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Робота з макетом годинника Підручник, с.64, вправи 1-3. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Фізична культура “Ходьба змійкою між предметами””. 2)За другим “Ми українці Фізкультхвилинка. Руханка справжніх патріотів”. Фізична культура “Ходьба змійкою між предметами” Ми українці Фізкультхвилинка Руханка справжніх патріотів || @zakhoplyve_navchannya || @Zahodnakavy |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Спосіб життя птахів Перегляд відеопрезентації |
6 |
розвиток мовлення |
Розрізнення слів, що позначають один або кілька предметів. ПОБУТОВА ТЕХНІКА для дітей. ІГРИ «Що робить, що роблять», «Один-багато». Розвиток мовлення. |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розуміння, розрізнення та виконання дій протилежних за значенням книга ст.185 завд.3 |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Диференціація Ч-Щ. Складання розповіді. Переказ тексту |
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика Кістьова та пальчикова гімнастика. |
Вівторок 14.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають ознаки предметів 1)Перегляд відео 2)Робота з підручником Підручник, с. 101-102, вправи 1-3 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розв’язування прикладів і задач Підручник, с. 63-64. Вправи 1-4. Робота на картках. |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Тема: Вправи для м’язів нижніх кінцівок, присіди, напівприсіди. 1)Виконати за відео “Дистанційне навчання. Вправи для розвитку м’язів ніг”. 2)За другим відео виконати “Комплекс загальнорозвиваючих вправ”.Дистанційне навчання – Вправи для розвитку м’язів ніг Комплекс загальнорозвиваючих вправ |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
У віхолу й мороз Підручник, с.94. Читати. Дати відповіді на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Зовнішній вигляд птахів Перегляд відео |
6 |
розвиток мовлення |
Формування уявлення про зимові свята. 1) Переглянути відео фрагмент та виконати запропоновані завдання: Розвиток мовлення “Зимові свята , Новий рік “ 2) Записати утворені речення з відео в зошит. |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розрізнення назв- дій близьких за змістом книга ст184 зав.2 мал.116 |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 13.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Добір слів-назв дій до слів-назв предметів Підручник,с. 100-101, вправи 22-24 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Ліси наші друзі Підручник, с. 93. Читати текст. Дати відповіді на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Пори року Перегляд відео Підручник, с. 63, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Птахи 1)Перегляд відео 2) Практичне завдання. Намалювати птаха |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Створення та оздоблення виробу, застосовуючи технік декоративно-ужиткового мистецтва. «Горнятко». Тематичне оцінювання 1)Перегляд відео 2)Практична робота |
6 |
розвиток мовлення |
1) Переглянути відео фрагмент та виконати запропоновані завдання: Зимова вікторина 🎄✨❄ 2.) Записати всі розшифровані слова з гри «Шифрувальники» в зошит. |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Комплекс вправ з гімнастичними палицями, з клас Вчитель Гриньків М М |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Звук та буква Щ. Меблі. Багатозначні слова. |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Корисні та шкідливі звички. Мій режим дня. 1)Перегляд першого відео “МІЙ ДЕНЬ. РОЗВИВАЮЧІ МУЛЬТИКИ – Режим дня “Пригоди дівчинки Каті””. 2)За другим відео пограти у гру “Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички.” МІЙ ДЕНЬ🏠 РОЗВИВАЮЧІ МУЛЬТИКИ – Режим дня “Пригоди дівчинки Каті” #мультикиукраїнською Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички. |
П’ятниця 10.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Журавлик. Н. Забіла Підручник, с. 92. Читати вірш. |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Різновиди ходьби, бігу, стрибків на місці.”. 2)За другим “Ми українці Фізкультхвилинка. Руханка справжніх патріотів”.Різновиди ходьби, бігу, стрибків на місці. Ми українці Фізкультхвилинка Руханка справжніх патріотів || @zakhoplyve_navchannya || @Zahodnakavy |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Робота з календарем Підручник. с.62. вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Створення та оздоблення виробу, застосовуючи техніки декоративно-ужиткового мистецтва. «Таріль»
Виготовлення тірілки з пластиліну.Оздоблення тарілки. 2. Практична робота. Виконати роботу за зразком. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 09.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з дитячою книжкою Перегляд відео Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Охорона диких звірів Перегляд відео |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Порівняння видів і типів ліній за формою, розміром, забарвленням. “Хмаринка”. 1)Підготуйте: аркуш паперу, фарби, пензлик, фломастери. 2)Робота з відео “Хмаринка похмура… Малюємо хмаринку. Як намалювати хмаринку?”. 3)Практична робота: намалювати “Хмаринку”.Хмаринка похмура… Малюємо хмаринку.Як намалювати хмаринку? |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Корисні та шкідливі звички. 1)Перегляд першого відео “Сімейні суперечки про корисні та шкідливі звички”. 2)За другим відео пограти у гру “Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички.” Сімейні суперечки про корисні та шкідливі звички Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички. |
Середа 08.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Доповнення речень словами, які означають дію Підручник, с.99, вправи 19-21 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Знахідка Підручник,с.91. Читати текст, дати відповідь на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Тиждень. Дні тижня Підручник, с.61-62, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури. Рухова активність. Дитяча розминка”. 2)За другим “Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3”.Дистанційне навчання на уроці фізичної культури 2 клас. Рухова активність. Дитяча розминка. Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Потомство звірів 1)Перегляд відео Як звірі піклуються про своє потомство 2) Дидактична гра 3) Практичне завдання. . Намалювати улюблену тварину і його дитинча. |
6 |
розвиток мовлення |
Вправи на читання. Переглянути відео фрагмент : Гра “Будь уважним” Творча вправа з читання #початковашкола |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Розрізнення слів- іменників близьких за звучанням. книга ст179 завдання 1(мал 115) |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
звукосполучення (шч), бука Щ. Меблі. Утворення прикметників від іменників. |
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи від сутулості з гімнастичною палицею |
Вівторок 07.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Вставляння слів-назв дій у речення та текст Підручник, с. 98-99, вправи 16-18 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Тиждень. Дні тижня Підручник. с.60-61, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Тема: Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. 1)Виконати за відео “Різновиди ходьби та бігу”. 2)За другим відео виконати “Біг з високим підніманням стегна”. Різновиди ходьби та бігу |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Пташеня. Д. Мегелик Підручник, с. 90. Виразно читати вірш |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Потомство звірів Як звірі піклуються про своє потомство |
6 |
розвиток мовлення |
Складання речень з поданих слів. Переглянути відео фрагмент. Утворити та записати речення в зошит: РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ для дошкільнят Гра “Склади речення” |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Об’єднання 2-3 слів (звертання+дієслово наказового способу+іменник в З.в) книга ст.167 завд.17 (гра “Вибери іграшку”, “Підбери і дай кому що потрібно” (мал.110 ст168-169), “В їдальні”(мал.111 ст172-173)) |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 06.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Добір слів-назв дій до малюнків Підручник, с.97-98, вправи 13-15 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Бджілка. В. Дуб Підручник, с.89-90. Читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Доба. Частини доби Підручник, с.60. вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Спосіб життя диких звірів, добування їжі |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Створення та оздоблення виробу, застосовуючи технології традиційних ремесел або технік декоративно-ужиткового мистецтва. «Глечик». Переглянути відео. Виконати за зразком ( на вибір) |
6 |
|||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи “Ватні кульки” ігрові дихальні вправи для дітей різновікової групи |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
Диференціація Ц-Ч. Переказ тексту від першої особи |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Корисні звички. 1)Перегляд першого відео “Корисні звички для дітей на кожен день. Слушні поради дітям”. 2)За другим відео перегляньте мультик “Мишеня Мишко і брудні лапки.” Корисні звички для дітей на кожен день 📃 Слушні поради дітям 🤗 Мишеня Мишко і брудні лапки. Казки про здоров’я та гігієну |
П’ятниця 03.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори М. Павленко для дітей 1)Переглянути відео та послухати казку. Хатка для Нехайка. М. Павленко 2)Практичне заняття. Намалювати малюнок до казки.
|
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Тема: Лазіння по гімнастичній стінці. Вправи з м’ячем. 1)За першим відео виконати “Руханка з м’ячем. Вправи з м’ячем. Розминка з м’ячем”. 2)За другим “Лазіння по гімнастичній стінці. Дистанційне навчання”.Руханка з м’ячем | Вправи з мячем | Розминка з мячемЛазіння по гімнастичній стінці | Дистанційне навчання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Визначення часу за годинником. Перетворення мір часу Підручник, с.59, вправи 1-5
|
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Різні види мозаїчних малюнків. Складання дитячої мозаїки. Складання мозаїки
|
Четвер 02.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Визначення слів-назв дій Підручник, с. 96-97, вправи 10-12 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Спосіб життя свійських звірів, добування їжі Перегляд відео |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Підготуйте: аркуш білого паперу, фломастери або фарби, пензлик. 1)Робота з відео “ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. Вчимо і малюємо геометричні фігури”. 2)Практична робота: намалювати та розфарбувати подані геометричні фігури.ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ / Вчимо і малюємо геометричні фігури / Вчимо кольори для дітей #3 |
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
|
|
8 |
15.00 |
|
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Очі – орган зору. 1)Перегляд першого відео “Очі – орган зору”. 2)За другим відео зробіть гімнастику для очей “Пограємо очима. Гімнастика для очей”.Очі – орган зору | ЯДС | 1 клас | НУШПограємо очима/ Гімнастика для очей/ Окей, НУШ) |
Середа 01.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Визначення слів-назв дій Підручник, с.95-96, вправи 7-9 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дикі каченята. В. Чухліб Підручник, с.87-88. Читати оповідання
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Доба. Розв’язування задач, пов’язаних з часом Підручник, с.58, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Ранкова гімнастика. Ранкова зарядка. Комплекс вправ в домашніх умовах” 2)За другим відео виконати “Розминка для початкових класів (біг, ходьба та її види) “. Ранкова гімнастика | Ранкова розминка | Ранкова зарядка | Комплекс вправ в домашніх умовахРозминка для початкових класів (біг, ходьба та її види) #2 |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Свійські та дикі тварини Перегляд відео Практичне завдання(на вибір) 1. Намалювати свійську тварину 2. Надіслати фото зі свійською твариною
|
6 |
|
розвиток мовлення |
1) Переглянути відео фрагмент: ЛОГОПЕДИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ФОНЕТИКИ. ЗВУК [Ґ]. ІГРОВІ ВПРАВИ 2). Виписати слова в яких є звук «Ґ».
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
|
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Стройові вправиСтройові вправи Різновиди ходьби НУШ Змістова лінія Базова рухова активність Турбота про стан здоро |
Вівторок 31.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають дії предметів Підручник, с. 94-95, вправи 4-6 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Доба. Розв’язування задач, пов’язаних з часом Підручник, с. 57-58, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури. “Все Буде Україна” Фізичні вправи в домашніх умовах”. 2)За другим “Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3”. Дистанційне навчання на уроці фізичної культури. “Все Буде Україна” Фізичні вправи в домашніх умовах Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Що я люблю. М. Підгірянка Підручник, с.87. Читати вірш |
5 |
12.45-13.25 |
я досліджую світ |
Зовнішній вигляд звірів 1. Перегляд відео 2. Практична робота. Намалювати улюбленого звіра |
6 |
розвиток мовлення |
Практичне використання ввічливих слів: Ввічливі слова, казка про Кролика, гра “Оціни вчинок”, психогімнастика |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
|
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 30.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають дії предметів Підручник, с. 93-94, вправи 1-3 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дощик втомився та й зупинився. О. Лупій Підручник, с.86. Читати виразно вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Хвилина. Запис часу у хвилинах Підручник, с. 56-57, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Тварини. Різноманітність тваринного світу Перегляд відео Практична робота. Намалювати улюблену тварину. |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Різні види мозаїчних малюнків. Складання дитячої мозаїки. Складання мозаїки |
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент та виконати запропоновані завдання: ЗАГАДКИ в Картинках на Логіку та Уважність |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладівhttps://www.youtube.com/watch?v=ttStPekppNg |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Особиста гігієна. 1)Перегляд першого відео “10 правил особистої гігієни для дітей”. 2)За другим відео перегляньте мультик “Мудрі казки тітоньки Сови – Про замазуру.” 10 правил особистої гігієни для дітей Мудрі казки тітоньки Сови – Про замазуру ( Уроки тетушки Совы) серия 36 |
П’ятниця 27.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Від зими до зими. Ф. Петров Підручник, с.70. Читати виразно вірш. Дати відповіді на запитання
|
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 2-3 клас НУШ.”. 2)За другим “Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3”. Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 2-3 клас НУШ.Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач Підручник, с 56, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Світ професій. Ознайомлення з традиційними та сучасними ремеслами
|
Четвер 26.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Зимові розваги Перегляд відео Робота на картках
|
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Узагальнення вивченого про рослини Робота на картках
|
3 |
10.55-11.35 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Малюємо пальчиками. 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фарби, пензлик, простий олівець, серветки. 2)Перегляд відео “БЕЗ ВЕРБИ І КАЛИНИ НЕМА УКРАЇНИ” пальчикове малювання”. 4)Практична робота: Малюємо пальчиками “Вербові котики та калину”. “БЕЗ ВЕРБИ І КАЛИНИ НЕМА УКРАЇНИ” пальчикове малювання Малюємо фарбами просто |
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
|
|
8 |
15.10-15.55 |
|
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Особиста гігієна. 1)Перегляд першого відео “Охайність та особиста гігієна”. 2)За другим відео перегляньте мультик “Мудрі казки тітоньки Сови – Про замазуру.” Охайність та особиста гігієна ЯДС 1 клас АУДІОпідручникМудрі казки тітоньки Сови – Про замазуру ( Уроки тетушки Совы) серия 36 |
Середа 25. 01. 2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Домашня адреса Підручник,с.91,вправи21(усно), 22(письмово), с.93, вправа 27 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Лютий і березень. М. Лисич Підручник, с.69. Виразно читати вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Година. Визначення часу за годинником Підручник, с. 55-56, вправи 1-3 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Різновиди ходьби. Профілактика плоскостопості. Комплекс вправ для стоп і ніг. Вправи в русі”. 2)За другим “Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3”. Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі Фізкультура дистанційно. 1-4 класи. Граємо вдома. Стрибкові вправи. Частина 3. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Умови життя рослин |
6 |
розвиток мовлення |
Вправа на читання: Гра “Будь уважним” Творча вправа з читання #початковашкола |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга Розрізнення однини і множини іменників ст134-135 завдання 9,10 |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розтягування Комплекс вправ для розвитку гнучкості |
Вівторок 24. 01. 2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, вулиць, морів, річок Підручник. С.90, вправи 19-20 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Складання і розв’язування задач за поданими даними. Тематичне оцінювання Підручник. С.54-55, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури” 2)За другим відео виконати “Розминка для початкових класів (біг, ходьба та її види) “.Дистанційне навчання на уроці фізичної культури Розминка для початкових класів (біг, ходьба та її види) #2 |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Зайці. Є. Гуцало Підручник. С.67-68. Читати текст, дати відповіді на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Розвиток рослин. Проростання насіння |
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент та дати відповіді на запитання: Заняття: Дитина і навколишній світ, розвиток мовлення ” Їжа. Продукти харчування” |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга ст127 завдання 5 мал91 відео – слова протилежні за значенням |
8 |
15.10-15.55 |
Понеділок 23.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, вулиць, морів, річок Підручник. С. 88-89, вправи 15-17 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
У лісі взимку. За О. Копеленком Підручник. С.65-66. Читати текст |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Порівняння чисел. Складання і розв’язування задач за малюнком Підручник. С.54. Вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Робота з гербарієм Як зробити гербарій разом з дитиною |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з текстильними матеріалами (нитками) Стібки для шиття та вишивання в ручному виконанні. Тематичне оцінювання |
6 |
розвиток мовлення |
||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Стройові вправи Стройові вправи. Команда “Рівняйсь!”, “Струнко!”, Праворуч, Ліворуч, Кругом |
8 |
15.00 |
логопедія (Лопуга, Котенко) |
2.відео – звук Ч |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Предмети і засоби гігієни. 1)Перегляд першого відео “Заняття з розвитку мови+валеологія “Предмети гігієни”. 2)Друге відео “ЗАГАДКИ. ГІГІЄНА. Дидактична гра “Предмети гігієни в загадках.” Заняття з розвитку мови+валеологія “Предмети гігієни” – старша група ЗАГАДКИ. ГІГІЄНА. Дидактична гра “Предмети гігієни в загадках” |
П’ятниця 20.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Загадки І. Січовика та Д. Кузьменка |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Різновиди ходьби. Профілактика плоскостопості. Комплекс вправ для стоп і ніг. Вправи в русі”. 2)За другим “Бігові вправи. Біг на місці.”Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі Бігові вправи. Біг на місці |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Запис числа у вигляді суми десятків і одиниць Підручник. С.53, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Виконання прямих стібків на тканині (картоні) по проколу, по розмітці на папері. Заправлення нитки в голку. Зав’язування вузлика Правила БЖ при роботі з голками |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
Четвер 19.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква у кличках тварин Підручник. С.87-88, вправи 12-14 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Робота з гербарієм |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Малюємо кольорові кульки. 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фарби, пензлик, простий олівець, серветки. 2)Перегляньте відео “Малювання. Повітряні кульки.” 4)Практична робота: Малюємо “Кольорові кульки”Малювання. Повітряні кульки. Переходько О. П. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Скласти та записати діалог на тему «Мій похід до магазину». Наприклад: – Доброго дня, можна мені будь ласка шоколадку та одну хлібину. – Доброго дня, так звичайно. Вам пакетик потрібен? – Ні, дякую – З вас 42 гривні. – Ось тримайте. |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Види одягу та взуття за сезонами. 1)Перегляд відео: “Заняття для дітей старшого дошкільного віку ” Одяг- взуття”.2)За другим відео пограти у гру “ГРА “ЩО НЕ ТАК?”, “ЩО ЗНИКЛО?”, “ОДЯГ ЯКИЙ?”.Заняття для дітей старшого дошкільного віку ” Одяг- взуття”. ГРА «ЩО НЕ ТАК?» «ЩО ЗНИКЛО?» «ОДЯГ ЯКИЙ?» |
Середа 18.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква у кличках тварин Перегляд відео Підручник. С. 86, вправи 9-11
|
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Щедрий вечір! М. Хоросницька Підручник. С.64. Читати вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розмін та заміна мір вартості Підручник. С.52-53, вправи 1-4. Робота на картках
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Малюємо кольорові кульки. 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фарби, пензлик, простий олівець, серветки. 2)Перегляньте відео “Малювання. Повітряні кульки.” 4)Практична робота: Малюємо “Кольорові кульки”. Малювання. Повітряні кульки. Переходько О. П. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Будова рослин Перегляд відео
|
6 |
|
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслабленняРелаксаційні вправи для дітей |
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
|
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Предмети гігієни. 1)Перегляд першого відео “Особиста гігієна. Складові особистої гігієни”. 2)Друге відео “Дидактична гра: “Що для чого” (предмети гігієни).” Особиста гігієна Складові особистої гігієниДидактична гра: “Що для чого” (предмети гігієни). Вихователь: Резніченко Н. М. |
Вівторок 17.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква у власних назвах Підручник, с. 84-85, вправи 5, 6, 8
|
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розмін та заміна мір вартості Підручник, с. 51-52, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”. 2)За другим “Вправи для спини і гарної постави у дітей, Тренування для дітей, Комплекс вправ на кожен день”. Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”Вправи для спини і гарної постави у дітей, Тренування для дітей, Комплекс вправ на кожен день |
4 |
11.55-12.35 |
Українська література |
З Різдвом Христовим. Й. Струцюк. Вивчення напам’ять Підручник, с. 64. Читати. Вивчити напам’ять |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Будова рослин Перегляд відео
|
6 |
|
розвиток мовлення |
Екскурсія до супермаркету. Розвиток мовлення. Екскурсія до супермаркету. Словотворення |
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
|
8 |
15.10-15.55 |
|
|
Понеділок 16.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква у власних назвах Вживання великої букви у словах Підручник, с.83-84, вправи 41-3 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Народні свята у січні Підручник, с. 63. Читати текст |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Порівняння мір вартості Підручник, с.50-51, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Дикорослі і культурні рослини Гра “До якої групи належить рослина?” Практичне завдання. Намалювати культурну та дикорослу рослину |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Голка. Техніка безпеки при користування голкою. Зразки прямих стібків на тканині, картоні |
6 |
розвиток мовлення |
1). Згадаємо правила поведінки в магазині. 2). Відвідування магазину іграшок. |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів комплекс вправ для плечового поясу та рук з гімнастичною палицею |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Частини тіла. 1)Перегляд першого відео “Вчимо ЧАСТИНИ ТІЛА українською мовою. Розвиваючі мультики для дітей”. 2)Друге відео “Комунікативний розвиток, ранній вік. Заняття “Частини тіла”. 3)Завдання: Вміти називати частини тіла Вчимо ЧАСТИНИ ТІЛА українською мовою. Розвиваючі мультики для дітей. Комунікативний розвиток, ранній вік. Заняття “Частини тіла”. |