Понеділок 07.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§19, прочитати. Відповіді на запитання 1-11, сторінка 85-88. Завдання 1-2 – виконати у зошиті, сторінка 87-88 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§11, прочитати. Висновок, запитання і завдання с. 48 – письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Числівник як частина мови” ПРАВИЛО: Числівник — це самостійна частина мови, що називає число, кількість предметів і порядок їх при лічбі. Підручник Вправа “Ужгородський замок” с.56 Списати текст, підкреслити олівцем числівники. Числівник. Ознайомлення з новою частиною мови. 4 клас. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
||
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
||
16.10 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи |
П’ятниця 28.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Практична робота: Збірка «насухо» і склеювання ящикових з’єднань |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Практична робота: Обробка та оздоблення виробів |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати параграф 20 сторінки 42,43,44 Запитання 1-2 письмово сторінка 44. |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
Повторити правила округлення. виконати письмово №3, с. 28 |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
|
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Іван Франко Життя і творчість. повість “Захар Беркут” Підручник с.62-64 прочитати; усно дати відповіді на питання с.64 Переглянути відео:Іван Франко | Біографія | Цікаві факти | |
15.00 |
|||
16.00 |
|||
16.10-16.55 |
Четвер 27.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Поняття про числіівник” Підручник Вправа 6 с.58 виписати числівники Відео Числівник як частина мовиx |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Борис Грінченко “Без хліба” Підручник с. 98-107 Відповісти на питання усно |
3 |
11.00-11.45 |
математика |
виконати контрольну роботу(завдання розміщені у вайбер групі) |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати тему 3 сторінка 79,80.81.Письмові відповіді завдання 1,2 сторінка 81 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Збірка «насухо» і склеювання ящикових з’єднань |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Обробка та оздоблення виробів |
15.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
||
16.00 |
|||
16.10-16.55 |
Середа 26.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 8, прочитати с. 39-42. Фізичні якості людини -записати у зошит. с.39-40 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С.182, виконати письмово №4 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§10, прочитати. Висновок, запитання і завдання с. 45-46 – письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 2 сторінки 75,76,77. Дати письмово відповіді на завдання 1-2 сторінка 78. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§16, прочитати. Відповіді на запитання 1-6, сторінка 77-78. Завдання 1 – виконати у зошиті, сторінка 78 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Контрольна робота Тести” Завдання: виконати тести. |
6 |
14.05-14.50 |
музичне мистецтво |
|
16.00 |
|||
16.10-16.55 |
Вівторок 25.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Образ дерева життя в народних орнаментах. |
1 |
9.00-9.45 |
Географія |
Прочитати параграф 19 сторінки 40,41,42. Письмові відповіді на запитання 1,2 сторінка 42 |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Доповнення малюнка підписом відео |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Розмічання кута транспортиром |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: виготовлення аптечки |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
С. 180, виконати письмово №4(задача 1), №5 (3 стовпчик) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Правильна вимова спільнокореневих слів та доречне вживання їх у власному мовленні.” Вправа “хатка” с.41 письмово |
розвиток мовлення |
До поданих слів доберіть спільнокореневі та запишіть їх. Виділити корінь. Зразок: Ліс – лісовий, лісник. Ліс, море, зима, риба. |
||
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
||
16.10-16.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи |
Понеділок 24.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§15, прочитати. Відповіді на запитання 1-10, сторінка 74. Завдання 1-2 – виконатиу зошиті, сторінки 74-75 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§9, прочитати. Висновок, запитання і завдання с. 42-43 – письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Правильна вимова спільнокореневих слів та доречне вживання їх у власному мовленні” Підручник Вправа 5 с.40 письмово. Завдання: скласти і записати речення із словами садок, садівник, саджати. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Розмітка заготовок за допомогою малки |
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
||
16.10-16.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи |
П’ятниця 21.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Практична роботоа: виготовлення зєднання “ластівчин хвіст” |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Практична роботоа: виготовлення зєднання “ластівчин хвіст” |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати параграф 18 сторінки 37 та 38. Відповіді письмово запитання 1-2 сторінка 39 |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
С. 35 – виконати письмово №160, 161. |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. Ознайомитися з відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Борис Грінченко “Олеся” Прочитати оповідання “Олеся” с.81-86. |
15.00 |
|||
16.10-16.55 |
Четвер 20.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Словотворча роль префіксів і суфіксів.” Підручник Вправа 2 с.39 Списати, вставити пропущені букви, позначити олівцем суфікси у цих словах. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “ Борис Грінченко “Украла” Складання плану твору” Підручник с. 87-90 прочитати, скласти і записати план прочитаного. |
3 |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати Тему 1 сторінки 71 та 72 дайте письмово відповіді на питання 1.2 сторінка 73 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Виготовлення шипа “ластівчин хвіст” |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота : виготовлення шипа “ластівчин хвіст” |
15.00 |
логопедія(Дробязко Д) |
||
16.10-16.55 |
Середа 19.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 7, прочитати с. 36-39. Складові оздоровчих систем.-записати у зошит. с.37 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 179, виконати письмово №5 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§8, прочитати. Приклади використання теплопровідності повітря людиною с. 39 записати у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Виконати Тематичну роботу сторінка 69-70 |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§14, прочитати. Відповіді на запитання 1-7, сторінка 71. Завдання 1-2 – виконатиу зошиті, сторінка 71 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Слова, що мають спільний корінь” Підручник Вправа 4 с.36 Записати вправу. Знайти і підкреслити у вправі спільнокореневі слова до слів: малюнок, слово, хмара, дощ, літати. |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|
16..00 |
|||
16.10-16.55 |
Вівторок 18.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Географія |
Прочитати параграф 17. Відповіді на запитання 1,2. сторінка 37 |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Створення та змінювання простих зображень відео |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
з’єднання па шип «ластівчин хвіст» відкритий КЯ-2 відео |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота виготовлення зєднання “ластівчин хвіст” |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
С. 179, виконати письмово № 5 (1, 2 стовпчик). |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Стислий усний переказ за планом розповідного тексту з елементами опису” Підручник Вправа 3 с.36. Прочитати текст вправи “Комахи-бегемоти Емми Андієвської”, переказати за планом: 1.Незвичайна письменниця. 2.Картини Емми Андієвської а).Комахи-бегемоти з великими очима б).Вони літають, ніби в космосі в).Таке поєднання дивує. 3.Герої картин живуть у Всесвіті. |
16..00 |
Логопедія (Дробязко Д) |
1.книга опрацювати завдання6 ст 19, завдання 7 ст26,26 2.завдання |
|
16.10-16.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
Понеділок 17.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
Перегляд відео про безхребетних тварин Паразитичні безхребетні тварини Тематичне оцінювання |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§8, прочитати. Висновки с. 38 – записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Слова, що мають спільний корінь” Підручник вправа 2 с.29. Завдання: випишіть ряди спільнокореневих слів до слів: сад, допомога, абрикоса. Могутній, абрикосинка, садівник, підмога, допомагати,садок, допомогло, допомогли, змога, садити, абрикосовий. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Запилювання шипів |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота : Запилювання шипів |
16..00 |
логопедія (Дробязко Д) |
2.скласти речення з 4 слів. завдання 3 ст13 мал.6 ст 20. Записати речення в зошит 3.перегляд відео 4. завдання |
|
16.10-16.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
Четвер 13.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Слова, що мають спільний корінь” Підручник Вправа 1 с.29 Переписати речення, визначити корінь у словах (вечорами, весна), підібрати до них спільнокореневі слова і записати. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Підручник с.54 Прочитати вірш “Лілея”. Дати відповідь на питання: “Кого поет зобразив в образі Лілеї”? |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
С 74, виконати письмово № 5. Будь ласка, виконуйте приклади з записом кожної дії, так к ми раніше робили в класі. Бо бачу тільки загальну відповідь у виразі. |
4 |
12.05-12.50 |
Історія України |
Прочитати Тему 10 сторінки 60,61,62 Завдання 1,2 сторінка 63 письмово |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Кутові ящикові з’єднання підручник ст. 56 |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: підбір матеріалу |
7 |
15.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
1.скласти речення завдання 2 , ст13. мал5 ст16. 2.завдання |
8 |
16.10-16.55 |
||
9 |
Середа 12.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 6, прочитати с. 28-34.-записати у зошит. с.30 відео |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С 74, виконати письмово № 1. |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§8, прочитати. Запитання і завдання с. 40 письмово. відео |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 9 сторінки 57-58 Завдання 1-2 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§11, прочитати. Відповіді на запитання 1-9, сторінка 53. Завдання 1 – виконатиу зошиті, сторінка 53 відео |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Корінь слова.” Завдання: записати слова, визначити у них корінь ( пролісок, земляний, хлібина, будівельник. приїхати, підсніжник, припічок, весняний, стіл) |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|
7 |
16.00 |
||
8 |
16.10-16.55 |
||
9 |
Вівторок 11.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Образотворче мистецтво |
Ознайомлення з декоративно-оформлюваною графікою.зображення |
1 |
9.00-9.45 |
Географія |
Прочитати параграф 15 сторінка 30-31. Завдання 2 письмово сторінка 32. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Колір фігури i колір фону відео |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Практична робота Обробка та оздоблення виробів. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Насадка ручок стамески відео |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати контрольну роботу: завдання |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Контрольна робота Переказ” підручник Вправа 4 с.102. Прочитати і написати переказ тексту “Рись” |
7 |
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
|
8 |
16.10-16.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
9 |
розвиток мовлення |
Списати слова. Поділити рисками для переносу. В’язка, вузький, пиріг, замазка, полювання, майстерня, ходжу, їдуть, комбайн, сміються, кукурудза, проміння. |
Понеділок 10.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§10, прочитати. Відповіді на запитання 1-10, сторінка 48. Завдання 1 – виконати у зошиті, сторінка 49 відео |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§7, прочитати. Висновки с. 36 письмово. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Корінь слова.” Підручник Вправа 5 с.22 Переписати текст, визначити корінь у словах (науковці, думку, випивати, людина, вода, суп, борщ) Усно відповісти, чи достатньо ви особисто споживаєте води? |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Прийоми насадки ручок стамесок, доліт, молотків. Виготовлення ручки на стамеску |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Чорнова розмітка і випилювання заготовок з урахуванням напрямку волокон деревини. |
7 |
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
|
8 |
16.10-16.55 |
П’ятниця 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Різець столярного інструменту: |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
кут заточки. |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати параграф 14 Письмово відповідь на запитання 2 сторінка 28 |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
С 68, виконати письмово № 7. |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична кльтра |
Виконувати вправи ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “т.Шевченко “Зацвіла в долині…” , “”За сонцем хмаронька пливе” Підручник с.51 Вирано читати, вивчити один вірш на вибір напам’ять. |
7 |
15.00 |
||
8 |
16.10-16.55 |
||
9. |
|||
Четвер 06.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Корінь слова” Підручник Вправа 3 с.31 Списати, вставити пропущені букви. Позначити корені у словах першого речення. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Контрольна робота. Тести” Виконати письмово |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
С 54, виконати письмово № 1, 5 |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати Тему 8 сторінки 53,54,55 Виконати письмово завдання 1,2 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Вимоги до матеріалу для ручки інструменту |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота підбір матеріалу |
7 |
15.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
1.Розвиток дрібної моторики 3.дихальні вправи 4завдання ст8-12. мал3 ст11. Записати речення. Вивчити назви осінніх місяці 5. прочитати текст, дати відповіді на запитання |
8 |
16.10-16.55 |
||
9. |
|||
Середа 05.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
||||||||||||
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 5, прочитати с. 25-27. Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях-записати у зошит. с.25 відео |
||||||||||||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 53, виконати письмово №5. |
||||||||||||
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§7, прочитати. Запитання і завдання с. 37 письмово. |
||||||||||||
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
прочитати сторінку 49,50 . Письмово дати відповіді на питання 1,2,3,4,5 сторінка 51 |
||||||||||||
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§9, прочитати. Відповіді на запитання 1-10, сторінка 43. Завдання 1 – виконати у зошиті, сторінка 43 відео |
||||||||||||
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “РМ Повторення вивченого про типи мовлення, особливості їх побудови.” Розгляньте таблицю «Типи мовлення та їх ознаки»
Підручник Вправа 5 с.22 Списати, написати, до якого типу мовлення належить текст вправи? |
||||||||||||
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|||||||||||||
7 |
16.00 |
||||||||||||||
8 |
16.10-16.55 |
||||||||||||||
9. |
|||||||||||||||
Вівторок 04.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Створення багатофігурної композиції за мотивами осінніх свят.Прийоми композиції. Образотворче мистецтво. 5 клас. Дистанційне навчання. |
1 |
9.00-9.45 |
Географія |
Прочитати сторінку 25-26 Виконати завдання 2-3 сторінка 27 |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Палітра кольорів : переглянути відео, записати в зошит |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Види металів (чавун, залізо, сталь). відео |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Використання металів у столярній справі.Записати в зошит основні метали та їх властивості |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Слово. Будова слова” Підручник Вправа 1 с.18 Списати, розібрати слова ( будинку, кіт, частині, голову, виклики. розширили. отвір) за будовою (префікс, корінь, суфікс, закінчення, основа) |
7 |
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
1. артикуляційна гімнастика 2. завдання 1, ст8, ст 12 малюнок на ст.10. Складені речення записати |
8 |
16.10-16.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
9. |
Розвиток мовлення |
Прочитайте. Випишіть виділені слова, поділіть їх на склади, поставте наголос. Гуде в лісі крижаний вітер. Шаленіють хурделиці. Та все одно десь поблизу бродить весна. Заклопотано перегукуються сойки та ворони. Весело цвірінчать горобці. З-під присипаного снігом торішнього листя вже виткнулися маленькі пагінці рясту й гусячої цибульки. Блисне між хмар сонечко – і вмить зависнуть під дахами бурульки. Це весна сніг розтоплює. |
|
Понеділок 03.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§8, прочитати. Відповіді на запитання 1-10, сторінка 38. Завдання 1 – виконати у зошиті, сторінка 39 відео |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§6, прочитати. Запитання і завдання с. 33 письмово.відео |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Добір тематичних груп спільнокореневих слів” Підкресли зайве слово, познач корені у спільнокореневих словах. Гусак ,гусеня, гусінь ,гуска . Літак, літо, літачок ,приліт. Гриб, грибний, гризун , грибник. Ріка, річковий, рік, річенька. Малинка, малиновий, маленький, малинник. Спиши казку, познач корінь у споріднених словах. Йшли колись стежкою гусак, гуска та гусенята. А на зустріч їм повзла гусениця. – Я гусак, це –гусочка і гусенята, – ввічливо відповів гусак. – А ти хто? – Я – ваша тітка, – похвалилась гусениця. Гусята поважно заґелґотали. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Ознайомитися з вправами: прийом та передача м’яча |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Склеювання рамки для фото |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Як вибрать ПВА. Записати в зошит. |
7 |
16.00 |
Логопедія (Дробязко Д) |
|
8 |
16.10-16.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
П’ятниця 30.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
|
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати сторінку 17-18 .Виконати Тематичну роботу |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
с.52, виконати письмово №3, 6. |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична кльтура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Ознайомитися з вправами: прийом та передача м’яча |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Позакласне читання Тарас Шевченко “Мені однаково, чи буду…” Підручник с.34-35 статтю прочитати, навчитись виразно читати уривок з вірша(“Малого сліду не покину”) |
Четвер 29.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Українська мова |
Контрольна робота Тести |
1 |
9.00-9.30 |
Українська література |
Позакласне читання Тарас Шевченко “Доля”, “Над Дніпровою сагою” Підручник с.49-50 виразно читати; питання на с.50 усно |
2 |
9.45-10.15 |
||
3 |
10.30-11.00 |
Математика |
Виконати письмово – с. 51, №5 |
4 |
11.10-11.40 |
історія України |
Прочитати сторінки 45,46,47 Питання 1.2 стр.47 письмово |
5 |
11.50-12.20 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Записати способи з’єднання деталей читати тут |
Середа 28.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
основи здоров’я |
§ 4, прочитати с. 20-24. Принципи порятунку й захисту людей у надзвичайних ситуаціях -записати у зошит. с.21 відео |
1 |
9.00-9.30 |
Математика |
Виконати письмово №5, с.49, вивчити правило на с. 49 |
2 |
9.45-10.15 |
фізика і хімія у побуті |
§5, прочитати. Запитання і завдання с. 29 письмово. відео |
3 |
10.30-11.00 |
історія України |
прочитати сторінки 42,43. Питання 1,2,3,4. письмово |
4 |
11.10-11.40 |
Природознавство |
§7, прочитати. Відповіді на запитання 1-10, сторінка 34. Завдання 1 -2- виконатиу зошиті, сторінка 34 відео |
5 |
11.50-12.20 |
Українська мова |
Тема “Добір тематичних груп спільнокореневих слів” 1. Записати, позначити олівцем корінь спільнокореневих слів. Мова, розмова, розмовний, мовити, мовний, мовлення, розмовляти, мовити, замовлення, вимовити, перемовитися, примовка, промова. Квітка, квіточка, квітонька, квітковий, квітучий, заквітчаний, квітувати, квітень, розквітнути, квітневий. Від’їзд, переїзд, приїзд, заїзд, під’їзд, їздити, приїздити, переїздити,поїзд. 2.Випишіть групами спільнокореневі слова. Дорога, подорожній, дорогий, дорожній, дорожчий, подорож, подорожчати, дороговказ, дорожнеча, доріжка, доріженька, дорогенька, дорогоцінний. |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|
Вівторок 27.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Образотворче мистецтво |
Розпис гобелену за українськими традиціями. |
1 |
9.00-9.45 |
Географія |
Прочитати параграф 8. Практична робота Намалювати в зошиті рух Землі навколо Сонця мал.4 сторінка 14 |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Графічний редактор Paint. Інструменти для створення зображень. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Записати в зошит назви і призначення основний стругів |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати контрольну роботу на картці |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Добір тематичних груп спільнокореневих слів” Спільнокорене́ві слова́ — слова, що мають спільний (однаковий) корінь(будувати, будівельник, будівничий, збудований). Запиши текст. Познач олівцем корінь у спільнокореневих словах. Хлібом годує нас рідна земля. Куди не закине тебе життя — пам’ятай про нього. Будь терплячим і мужнім у праці, чесно заробляй свою хлібину. Цінуй і поважай працю хліборобів. Не забувай, як нелегко дається людям хлібчик. Батьки дали тобі перший хліб. Твій обов’язок дати їм останній. Підберіть і запишіть спільнокореневі слова до слова “дорога”, “літати”. |
Понеділок 26.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§6, прочитати. Відповіді на запитання 1-12, сторінка 29. Завдання 1- виконати у зошиті, сторінка 29 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§4, прочитати. Запитання і завдання с. 25 письмово. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Складання простого плану тексту” Підручник Вправа 6 с.30 Прочитати текст вправи “Голос країни”, поділити на частини, придумати кожній назву, записати план тексту у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Правила безпечної роботи з лобзиком |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Записати в зошит правила безпечної роботи |
П’ятниця 23.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
|
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Записати в зошит
|
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати параграф 7 сторінка 15 та 16. Питання 1,2,3 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
С.46, №2, 4 – письмово. |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
|
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Тарас Шевченко “Я не нездужаю нівроку…” Підручник с.48-49 виразно читати вірш. Дати відповідь на питання: “До чого закликає поет у цьому вірші?” Я не нездужаю, нівроку – Тарас Шевченко (Читає: Костянтин Степанков) |
Четвер 22.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Українська мова |
Тема: “Спільнокореневі слова” Вправа 6 с. 16 письмово підберіть спільнокореневі слова до слів “сніг”, “хліб”, “сад”. |
1 |
9.00-9.45 |
Українська література |
Тема: “Тарас Шевченко Життя і творчість Вірш “Сон” Підручник с.32-33 Ознайомитись з біографією поета, основне записати в зошит на оцінку. Виразно читати вірш “Сон” на с. 47-48 |
2 |
9.55-10.40 |
||
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник. С. 42, письмово №2, 3. |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
прочитати Тему 4 сторінка 37, 38,39.Завдання 1 сторінка 40. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота збирання насіння однорічних квітів |
Середа 21.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 3, прочитати с. 16-20. Ознаки та види надзвичайних ситуацій -записати у зошит. с.17 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати письмово №6, с. 46 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§4, прочитати. Висновки с.24-25 записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
прочитати Тему 3 сторінка 33-35 письмово відповідь на питання 1-7 сторінка 35 |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§5, прочитати. Відповіді на запитання 1-10, сторінка 25. Завдання 1- виконати у зошиті, сторінка 25 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Спільнокореневі слова” Вправа 7 с.17 Підібрати спільнокореневі слова до слів “ліс”, “вода”Вчимося розрізняти спільнокореневі слова і форми одного і того ж слова |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
Вівторок 20.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Композиційний ритм малюнок |
1 |
9.00-9.45 |
Географія |
прочитати параграф 6. стр.13-15.відповісти на питання 1-3 письмово |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Графічний редактор Paint. Інструменти для створення зображень. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота. Збирання насіння з однорічних рослин. |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
С. 44, №6 – виконати письмово |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Спільнокореневі слова” Вправа “хатка” с.13 списати. Підібрати і записати спільнокореневі слова до слова “йти”. |
Понеділок 19.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§4, прочитати. Відповіді на запитання 1-8, сторінка 21. Цікаво знати- записати у зошиті, сторінка 21 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§3, прочитати. Висновки с.21 записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки в реченнях з однорідними членами і звертаннями” Підручник: повторити правило с.90-91; Вправа 2. с.91 переписати речення, розставити коми при однорідних членах речення.Вправа 4 с.92 (письмово) |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Осінні роботи в саду: готуємо дерева до зими й захищаємо від шкідників |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: підготовка саду до зими |
П’ятниця 16.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
|
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Прибирання опалого листя (фото) |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати параграф 5 стр.12-13 завдання 2-3 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
С. 43, виконати письмово № 5 |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Силові вправи: віджимання, підтягування. Стрибкові вправи: вистрибування, стрибки на скакалці, підскоки, стрибки через бар’єри. Гнучкість: нахили, розтяжка. Переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Українські народні прислів`я, приказки” Підручник с.24-26. Прочитати. Вивчити напам`ять 5 прислів’їв. |
Четвер 15.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки в реченнях з однорідними членами і звертаннями” Повторити правила в підручнику с.90-91 Вправа 1 с.91(переписати, підкреслити однорідні члени речення); Вправа 3 с.92 (переписати речення, вставити пропущені літери, розставити розділові знаки) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Дівчина з легенди” Пісні, автором яких вважають Марусю Чурай” Підручник с.22 (прочитати про Марусю Чурай) с.22-24 (навчитись виразно читати пісні Марусі Чурай, одну з них вивчити напам’ять) |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник: с. 41, № 4, 5, 7. |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
прочитати Тему 2 сторінка 29-30 питання 1-8 письмово сторінка 31 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Надіслати фото як ви обкопуєте дерева, у іншому випадку як спушуєте землю в квіткових горщиках |
Середа 14.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 2, прочитати с. 12-15. Відповіді на запитання І, ІІ рівня с. 15= письмово. |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Підручник: с. 38, № 2, 3, 7 – письмово. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§3, прочитати. малюнки № 6,7.8-намалювати у зошит. Виконати дослід на сторінці 22. Запитання і завдання 1-8 письмово на сторінці 22 |
3 |
11.00-11.45 |
Історія України |
Тема 1 Прочитати сторінки 24-26 Виконати письмово завдання 1, 2 сторінка 27 |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§4, прочитати. Відповіді на запитання 1-8, сторінка 21. Завдання 1-2 виконати у зошиті, сторінка 21 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема “Розвиток мовлення. Виразне читання текстів різних типів і стилів мовлення” Вправа 3 с.11(перепишіть текст, прочитайте виразно, визначте його тип і стиль)Типи мовлення (розповідь, опис, роздум) Стилі мовлення (розмовний, науковий, публіцистичний, офіційно-діловий, художній) |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
Вівторок 13.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Системний блок. Навчальне відео з інформатики Записати в зошит основні елементи системного блока. |
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
вплив декоративно-ужиткового мистецтва на настрій |
2 |
9.55-10.40 |
історія України |
прочитати сторінка 20-21 відповіді питання 1-5 письмово питання |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Фото роботи в саду |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Підручник: с. 37, №2,3,6 – письмово. Домашнє завдання: №7 |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки в реченнях з однорідними членами речення і звертанням” підручник с.7 “Балакуни” (записати, підкреслити звертання). Вправа 4 с. 8 (переписати, підкреслити звертання-слово, яке називає того, до кого звертаються з мовленням) |
Понеділок 12.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§3, прочитати. Відповіді на запитання 1-8, сторінка 17. Завдання 1 виконати у зошиті, сторінка 18 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§2, прочитати. Цікаві факти на сторінці 19- записати у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Однорідні члени речення” (Слова, які відповідають на одне і те ж саме питання, відносяться до одного слова і виступають одним і тим же членом речення). Вправа 1, 3 с. 7. Переписати, підкреслити однорідні члени речення. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор. Стрибкові вправи: вистрибування, стрибки на скакалці, підскоки, стрибки через бар’єри. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Допомагати дорослим у обрізці саду. Зробити фото. У разі відсутності саду записати в зошит основні правила обрізки саду |
П’ятниця 09.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
|
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Записати головні кроки догляду за садом у зошит. Застосуйте здобуті знання на власній ділянці. |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
прочитати параграф 3 виконати завдання 2 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Підручник, с. 34, повторити правило в рамочці. виконати № 2, 7. Домашнє завдання – №6 (стовпчик 2) |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор, історію розвитку Олімпійських змагань Переглянь відеоурок |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “«Славний козак Морозенко», «Їхав козак на війноньку»Ліричні пісні” с.13-20 прочитати виразно |
Четвер 08.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Відео Однорідні члени речення Тема: “Однорідні члени речення.” Вправа на с.7 внизу “Балакуни”. Списати, підкреслити однорідні члени речення |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Українські історичні пісні: історичні, ліричні «Мужній воїн», «Пісня про Байду» Підручник с.11-12 Виразно читати Написати відповідь на питання: 1. Що таке історичні пісні? 2.Що ви дізналися про Байду ? |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник, с. 34, вивчити правило в рамочці. виконати № 1, 3, 4. Домашнє завдання – №6 (стовпчик 1) |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
прочитати стор14-15 та стор16-17 заповнити таблицю стор 17 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Записати у зошит що треба зробити з садом восени |
Середа 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
№ § 1 с. 6-10. Запитання для повторення с. 10 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Підручник, с. 33. Виконати письмово № 3, 5. Домашнє завдання – № 7. |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами записати у зошит. Висновки. Конспект учня -записати у зошит. Домашнє завдання: §2 , запитання 1-3 усно с. 18. |
3 |
11.00-11.45 |
Історія України |
прочитати стор 8-9 та стор 10-11 відповідь запитання 1-7 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Визначте, в яких природних середовищах живуть зображені тварини. С. 11 Назвіть покриви тіла тварин “Запам’ятайте”-записати у зошит §2 , запитання 1-8 усно с.13- 14. Завдання письмово 1 с. 14 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “РМ Повторення вивченого про текст.” Вправа “хатка” с.5 Прочитати, стисло переказати усно. Доведіть, що це текст |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
Вівторок 06.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
переглянути відео, зробити замальовку мистецтво навколо нас |
1 |
9.00-9.45 |
Географія |
прочитати сторінка3 відповіді на запитання 1-8 письмово |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Техніка безпеки в комп’ютерному класі Записати в зошит 3-4 основних правила |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Правила роботи з садовими інструментами прочитати 10 записати 3-4 у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Надіслати фото роботи на присадибній ділянці (рвемо бур’ян, копаємо огород, збираємо яблука чи сливи та інш. У кого ділянки немає прибирання вдома) |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Математика. с. 28-29, повторюємо правила округлення (правила в рамочках). Виконуємо №2, с. 28 за зразком, №2, с. 29 за зразком. Домашнє завдання – №3, с. 29 |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Речення поширені й непоширені” Вправа 1 с.29 (переписати речення, вказати розповідне, питальне, спонукальне), 2 с29 (переписати речення, підкреслити граматичні основи) підмет, присудок). |
Понеділок 05.09.2022 року
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
підручник Виконайте письмово завдання с. 7-9 – Визначте у яких станах перебувають об’єкти неживої природи – Визначте об’єкти, які належать до живої чи неживої природи – Визначте домашніх і диких тварин “Запам’ятайте”-записати у зошит Домашнє завдання: :§1 , запитання 1-6 усно с.9- 10. Завдання письмово 1 с. 10 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
підручник Виконай дослід. С. 11 Висновки. Конспект учня -записати у зошит Домашнє завдання:§1 , запитання 1-3 усно с. 13. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
підручник Прочитати :§1 с.4; Виконати вправу |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор, історію розвитку Олімпійських змагань Переглянь відеоурок |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навч. |
Повторити правила безпечної праці прочитай і повтори |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навч. |
Стан робочого місця учня прочитай |