П”ятниця 15.09.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки в реченнях з однорідними членами і звертанням” Підручник Вправа 192 с.105 письмово. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “«Дівчина з легенди» Пісні, автором яких вважають Марусю Чурай” Підручник с.22-23 прочитати, знати зміст |
3 |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
12.05-12.50 |
|
|
5 |
13.05-13.50 |
мистецтво |
|
6 |
14.0514.50 |
фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
Четвер 14.09.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
Загальні ознаки безхребетних тварин. § 3 прочитати с. 15-18. “Запам’ятайте”-запишіть у зошит, Запитання 1-8 – опрацюйте усно с.17. Завдання 1 с. 18 – виконати письмово. Працюємо у вайбері. |
2 |
9.55-10.40 |
|
|
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Однорідні члени речення”.Підручник Вправа 190 с.103-104 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
|
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота. Приготування суміші ґрунтів для кактусів. |
6 |
14.0514.50 |
Трудове навчання |
ПРАВИЛЬНИЙ субстрат для кактусів та сукулентів. Який субстрат для кактусів вибрати? ПОЛІСЬКИЙ
|
Четвер 14.09.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
Загальні ознаки безхребетних тварин. § 3 прочитати с. 15-18. “Запам’ятайте”-запишіть у зошит, Запитання 1-8 – опрацюйте усно с.17. Завдання 1 с. 18 – виконати письмово. Працюємо у вайбері. |
2 |
9.55-10.40 |
|
|
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Однорідні члени речення”.Підручник Вправа 190 с.103-104 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
|
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота. Приготування суміші ґрунтів для кактусів. |
6 |
14.0514.50 |
Трудове навчання |
ПРАВИЛЬНИЙ субстрат для кактусів та сукулентів. Який субстрат для кактусів вибрати? ПОЛІСЬКИЙ
|
Середа 13.09.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі. § 2 Прочитати с. 12-15. “Роль життєвих навичок для адаптації людей у сучасному світі” с.14- запишіть у зошит. |
1 |
9.55-10.40 |
історія України |
Тема: Причини виникнення козацтва. Прочитати стр.24-27 . Завдання 1,2 письмово |
2 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
Використання фізичних властивостей газів людиною. § 1 с.11-13 -прочитати. “Висновки”, “Конспект учня” – запишіть у зошит. Запитання і завдання виконайте усно. |
3 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Однорідні члени речення”.Підручник Вправа 189 с.102; Вправа 191 с.104 письмово |
4 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Образ народного героя у творі «Максим козак Залізняк».Підручник с.10 виразно читати |
5 |
14.0514.50 |
Трудове навчання |
Практична робота. Приготування суміші ґрунтів для вирощування кімнатних рослин. |
6 |
|
Трудове навчання |
ҐРУНТ для КІМНАТНИХ РОСЛИН. Готуємо УНІВЕРСАЛЬНИЙ Ґрунт #українськийютуб #україна #рослини #нашсад |
Вівторок 12.09.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
|
|
2 |
9.55-10.40 |
історія України |
Тема: Найвидатніші діячі ІХ-ХVI ст. Прочитати стр 19-22. Запитання 1,2,3 письмово |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Тема:Земля-планета. Прочитати §5 стр 12.Запитання 1,2,3 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота. Розпізнавання видів ґрунтів. Заготовка піску. Промивання піску. |
6 |
14.0514.50 |
Трудове навчання |
Понеділок 11.09.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Практична робота. Розпізнавання видів ґрунтів. Заготовка перегнійного ґрунту. Заготовка листового ґрунту. |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Листовий і дерновий ґрунт(взято з інтернет-джерел) |
3 |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Різноманітність тваринного світу . § 2 с. 11-14. “Запам’ятайте” с.13 – записати у зошит. Завдання №1 с. 14 – виконати письмово . |
5 |
13.05-13.50 |
географія |
Тема: Сонце Прочитати §4 стр. 10-11. Запитання 1,2,4 письмово |
6 |
14.0514.50 |
образотворче мистецтво |
Тема: Вплив виразності мови декоративно-ужиткового мистецтва на настрій. Малюємо квітку. |