Понеділок 07.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник с. 58, вивчити правило, виконати письмово №2, 3. |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
с.34-36 прочитати. Висновок і завдання 1-2 с. 36- письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
||
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Розрізнення префікса і прийменника” Підручник Вправа 139 с.63 Виписати з тексту прийменники(Наприклад: від, про…) Вивчаємо правопис префіксів, що співзвучні з прийменниками. Урок 14. Українська мова. 3 клас |
6 |
14.10-14.55 |
Українська література |
Тема: “Тече вода з-під явора”, “…Світає, край неба палає…” Тарас Шевченко Підручник с. 26-28 навчитися виразно читати вірші, вивчити один напам’ять. |
7 |
16.10-16.55 |
СПО |
Переглянути відео 1.5. ПДР. Дорожня розмітка. Намалювати дорожню розмітку |
8 |
П’ятниця 28.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема:Подвійний шов |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
математика |
Підручник: С. 58, виконати письмово № 2, 3, вивчити правило. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Усний переказ тексту «Осінь – прояв краси природи України» Підручник Вправа 579 с.255-256 Прочитати, переказати текст усно. |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 9, прочитати сторінки 52-55. Запам’ятайте – записати у зошит. сторінка 53 |
6 |
14.10-14.55 |
||
7 |
16.10-16.55 |
||
8 |
Четвер 27.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тематична робота.Тест |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Подвійний шов |
3 |
11.00-11.45 |
образотворче мистецтво |
Декоративне малювання. |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
Добрий ранок. Завдання на сьогодні з математики. С.57, виконати письмово №3, 4. |
5 |
13.05-13.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 38-39 Випишіть запам’ятайте. |
6 |
14.10-14.55 |
СПО |
|
7 |
16.10-16.55 |
||
8 |
Середа 26.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Визначення префікса та суфікса слова” Підручник Вправа 124 с.56 Визначити префікси у словах, виділених курсивом. |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Пыдручник: с.56, виконати письмово №5,6. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська література |
Тема: “Україна…” Уривок з оповідання “В бур’янах” Степана Васильченка Підручник с.26 |
4 |
12.05-12.50 |
музичне мистецтво |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Прасування виробу. В зошит записати правила безпечної праці з праскою. |
6 |
14.10-14.55 |
трудове навчання |
|
7 |
16.10-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи Дихальні вправи Стрельнікової. |
8 |
Вівторок 25.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Клавіатура. Положення рук відео |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 49, виконати письмово №4, 6. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Квадратна серветка, вишита мережкою. Намалювати ескіз серветки з візерунком. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “ Корінь слова, спільнокореневі слова” Підручник Вправа 116 с.53; Вправа 121 с. 54 |
6 |
14.10-14.55 |
Фізична культура |
|
7 |
16.10-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Фізичні вправи вдома. 3 компл. вправ для розвитку координаційних здібностей+тест+backstage. Руханка. |
8 |
розвиток мовлення |
Списати. Замість крапок поставити префікс з- або с-. ..ламати, ..киснути, ..палити, ..сувати, ..вечора, ..ховати, ..ганьбити, ..бентежити, ..віяти, ..плітати, ..умовити, ..хибити, ..кропити, ..бити, .. малювати. |
Понеділок 24.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 48 – виконати письмово № 1, 6, 8. |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
с 32-34. прочитати. Висновок, запишіть у словничок, завдання – письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 35 та сторінка 36-37. Виконати письмово завдання 1 стр. 37 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Закінчення – змінна значуща частина слова” Підручник Вправа 122 с. 54-55 |
6 |
14.10-14.55 |
Українська література |
Тема: “Контрольна робота. Твір на тему “Дитинство Тараса Шевченка” |
7 |
16.10-16.55 |
СПО |
Переглянути відео Як купити е-квиток в метро – одноразовий або через Kyiv Smart City. Інструкція |
8 |
П’ятниця 21.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема:Вишивка мережки «одинарний стовпчик». |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Прості мережки. Урок 2. Виконання мережки “одинарний прутик” |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник: с. 47 – виконати письмово №2, 3, 7. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Будова слова. Закінчення – змінна значуща частина слова” Підручник Вправа 109 с.51 Списати, позначити закінчення у словах. |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 8, прочитати сторінки 47-52. Запам’ятайте – записати у зошит. сторінка 50 |
6 |
14.10-14.55 |
||
7 |
16.10-16.55 |
||
8 |
Четвер 20.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема:Вишивка мережки «китиці» подивитися відео,як обробити край рушника “китицями” |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Виконати закріпку для мережки.[1] Як ЗРОБИТИ МЕРЕЖКУ ✱ Що таке ЗАКРІПКА в вишивці | Початок мережки |
3 |
11.00-11.45 |
образотворче мистецтво |
Створення декоративної композиції. |
4 |
12.05-12.50 |
||
5 |
13.05-13.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 32-33 та сторінка 34 Письмово відповідь на запитання 1-2 сторінка 34 |
6 |
14.10-14.55 |
СПО |
|
7 |
16.10-16.55 |
||
8 |
Середа 19.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Вживання антонімів, синонімів у мовленні. Контрольна робота Тести” Виконати тести |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 42 – ознайомитися з правилом, виконати письмово №3, 4 |
3 |
11.00-11.45 |
Українська література |
Оксана Іваненко “Чабан, маляр, кухар” Підручник с.21-24 прочитати оповідання. |
4 |
12.05-12.50 |
музичне мистецтво |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Види техніки мережки: китиці, стовпчики (одинарний, подвійний), трикутники Прості мережки. Урок 1. Підготовка тканини для вишивки мережкою. Закріпка швом «качалочка» Прості мережки. Урок 2. Виконання мережки “одинарний прутик” |
6 |
14.10-14.55 |
трудове навчання |
|
7 |
16.10-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи |
8 |
Вівторок 18.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Операції перетягування, виділення та копіювання за допомогою миші відео |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 42 – ознайомитися з правилом, виконати письмово №3, 4. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Послідовність виготовлення швейного виробу серветка |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Приготувати квадратний клаптик тканини без малюнка.,розміром 20 см * 20 см |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Складання твору-розповіді про професії” Підручник Вправа 106 с.50 .Доповнити речення назвами відповідних професій і записати. Скласти і записати 5 речень на тему: “Ким я мрію стати у майбутньому” |
6 |
14.10-14.55 |
Фізична культура |
Комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
7 |
16.10-16.55 |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи з гімнастичними палицями | Розминка з палицями | Комплекс ЗРВ з предметами |
|
8 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо говорити про префікси роз-, без-. 1.Списати. Позначити префікси у словах. Розказати, безтурботний, розпитати, безкоштовний, беззубий, розтиснути, розсада. 2. До поданих слів добери і запиши (за зразком) спільнокореневі з префіксом роз-. Зразок : зав’язати – розв’язати. Закрити- Зсунути- Одягнутися – Зігнути – Зафарбувати – Розчистити – |
Понеділок 17.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 41, вивчити правило, виконати письмово № 3, 6. |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
с.28-30 прочитати. Висновок, запишіть у словничок- записати у зошит с. 29-30 |
4 |
12.05-12.50 |
Географія |
Практична робота №8 Читання плану місцевості.план місцевості ( опис словами знаків) |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Професійна лексика” Вивчити правило: Професійна лексика — це слова, які використовують люди певної професії. Це назви знарядь праці, трудових процесів, сировини, з якою працюють спеціалісти. Підручник Вправа 105 с. 50 Переписати речення, записати, яких професій вони стосуються. |
6 |
14.10-14.55 |
Українська література |
Тема: “Вставало сонце з-за Дніпра”Антоніна Литвин” Підручник с.25 виразно читати вірш. |
7 |
16.10-16.55 |
СПО |
П’ятниця 14.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема: Виготовлення ляльки-оберега з ниток. Виготовити оберіг за майстер класом. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Оберіг “Янгол” Виріб сфотографувати. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник: с. 39 – вивчити правило в рамці, ознайомитися, як правильно записати розв’язок рівняння, виконати письмово №3, 6 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Складання речень із словами синонімами та антонімами” Картка№1 До поданих слів доберіть антоніми. Товариш – Рідко – Сухий – Невдача – Із парою антонімів складіть речення. Картка№2 До поданих слів дібрати синоніми. Приятель – Гарний – Давній – Праця – Складіть речення з словами -синонімами. |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 7, прочитати сторінки 44-47. Запам’ятайте – записати у зошит. сторінки 45,46 Поживні речовини. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень. 6 клас |
6 |
14.10-14.55 |
||
7 |
16.10-16.55 |
||
8 |
Четвер 13.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема:Технологія вишивання мережкою. Тканина, на якій виконується мережка. Презентація до уроку “Технологія виконання мережок” | . Трудове навчання |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Прості мережки. Урок 1. Підготовка тканини для вишивки мережкою. Закріпка швом «качалочка» |
3 |
11.00-11.45 |
Образотворче мистецтво |
Чарівний світ писанки. Зобразіть писанку. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Підручник: с.38, виконати письмово №1, 5 |
5 |
13.05-13.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 29 та сторінки 30-31 Виконати завдання 2 сторінка 31 |
6 |
14.10-14.55 |
СПО |
https://www.youtube.com/watch?v=B7gw1u8cEuU |
7 |
16.10-16.55 |
||
8 |
Середа 12.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Добір синонімів, антонімів до певної тематичної групи” Завдання: запишіть із вірша О.Підсухи слова, близькі за значенням, але різні за звучанням та написанням(синоніми) до слів ліс та заметіль. Ой, яка чудова українська мова, Де береться все це, звідкіля і як? Є в ній ліс, лісок, лісочок, Пуща, гай, діброва, Бір, перелісок, чорноліс. Є іще й байрак. І така ж розкішна, і гнучка, як мрія, Можна “звідкіля” і “звідки”, Можна і “звідкіль”. Є у ній хурделиця, віхола, завія, Завірюха, хуртовина, хуга, заметіль. |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 37. виконати письмово №3, 7 |
3 |
11.00-11.45 |
Українська література |
Тема: “Чабан, маляр, кухар” за Оксаною Іваненко” Підручник с.21-25 Прочитати твір О.Іваненко Написати відповідь на питання: “Ким мріяв стати малий пастух?” |
4 |
12.05-12.50 |
музичне мистецтво |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема: Матеріали для вишивання.Вишивка хрестиком. KD Violet’s School. Урок 1 / Матеріали для вишивання хрестиком |
6 |
14.10-14.55 |
трудове навчання |
Урок 2 Як закріпити нитку, вишивати хрестиком, половинним та півхрестиком? виконати хрестики на канві або на папері в клітиночку |
7 |
16.10-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи |
8 |
Вівторок 11.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Комп’ютерна миша Презентація |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 36, виконати письмово №3, 6 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема: Спосіб виконання хрестоподібних стібків Вишивка для початківців. Способи вишивання хрестиком для новачків. Охайний виворіт. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Шов “косий хрестик”. Slanted cross stitch На листку паперу в клітинку (в кого є канва на канві) виконати косий хрестик. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Групи слів за значенням: антоніми, синоніми.” Повторіть правило з попереднього уроку. Підручник Вправа 83 с.41 письмово.(застарілі слова це ті, які зараз люди вже не використовують у мовленні) |
6 |
14.10-14.55 |
Фізична культура |
Комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
7 |
16.10-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Фізичні вправи вдома. 3 компл. вправ для розвитку координаційних здібностей+тест+backstage. Руханка. |
8 |
розвиток мовлення |
Списати, вставляючи замість крапок прийменники за, у, до, в. Чому Олесеві соромно. Олесь і Грицько прийшли … школи. Усі діти стали … ряд. Грицько показав руки санітару. Руки … Грицька були чисті. Олесь заховав руки … спину. Він не захотів їх показувати. Йому було соромно. |
Понеділок 10.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики, переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 34, виконати письмово № 3, 7. |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
с.19-22 прочитати. Висновок записати у зошит с. 22 відео |
4 |
12.05-12.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 28 Практична робота Накреслити план свого двору |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Групи слів за значенням: антоніми, синоніми.” Пригадайте правило Синоніми— це слова, близькі за значенням, але різні за звучанням.(Наприклад: хата – дім, хижка, будинок, землянка, оселя) Антоніми — це слова, що називають протилежні за змістом поняття.(Наприклад: веселий — сумний, гарячий — холодний, високий — низький) Завдання: підберіть антоніми до слів і запишіть.(Швидко-, сухо-, літо-, солодкий-, твердий-, високий-, новий-, бідний-, день-, білий-). Підберіть синоніми до слів: алфавіт, карта, швидко. |
6 |
14.10-14.55 |
Українська література |
Тема: “Золоті в тебе пальчики “ Дмитро Красицький” Підручник с.20-21 виразно читати. Відповідати на питання усно на с.21 Написати відповідь на питання: “Чиї пальчики назвали золотими?” |
7 |
16.10-16.55 |
СПО |
Переглянути відео ВАЖЛИВО ЗНАТИ – Що робити якщо загубився у лісі |
П’ятниця 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Тема:Прасування вишитого виробу Прочитати стор 154-157.Записати в зошит стандартні знаки догляду за виробами |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Пыдручник: С 33, виконати письмово № 4, 5(задача 1) |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Складання речень із словами, вжитими у прямому і переносному значенні” Підберіть правильний варіант відповіді, вставте обране слово замість трьох крапок, запишіть утворені речення у зошит. Найвища ………..Карпат (Точка. крапка) Моя….…пісня(Любима, улюблена Він любив ……..в чужі справи(Втручатися, вмішуватися) Вранці він ледве…….очі(Розплющив, відкрив) Він забув…….двері(Закрити, зачинити), Ти забула……світло(Вимкнути, виключити) Я завітаю на……..день(Слідуючий, наступний) У мене нова……книжка(Ілюстрована, ілюстративна) У Петрика…. відповідь(Вірна, правильна) Моя мама…..краща(Сама , най) |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 6, прочитати сторінки 36-43. Запам’ятайте – записати у зошит. сторінки 36,37,39 відео |
6 |
14.10-14.55 |
||
7 |
Четвер 06.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема: Способи обробки країв вишитого виробу.Торочки. Прочитати стор.146,147.записати в зошит способи обробки країв вишитого виробу,що таке китиця і торочки? |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
образотворче мистецтво |
Ознайомлення з українським національним костюмом.Як намалювати вишиванку/ How to draw an embroidered shirt |
4 |
12.05-12.50 |
||
5 |
13.05-13.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 25 та сторінка 26-27 Питання 1-3 усно, письмово 4 сторінка 27 |
6 |
14.10-14.55 |
Соціально-побутове орієнтування |
Переглянути відео Правила поведінки для👶👉 “Якщо загубився😢” |
7 |
Середа 05.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
||||||||||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Вживання багатозначних слів у прямому і переносному значенні” Опрацювати таблицю « Пряме і переносне значення слова»:
Завдання: згрупувати і записати словосполучення: у перший стовпчик – слова у прямому значенні; у другий – у переносному. Шепотів вітер, золотий характер, йде людина, іде дощ, тепла каструля, тепле слово, теплі думки, срібна монета, крапля дощу, срібна роса, крапля надії, пливе човен, пливе хмарка. |
||||||||||
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|||||||||||
3 |
11.00-11.45 |
Українська література |
Тема: “Катерина малювала півники” Дмитро Красицький” Підручник с.18-20 виразно читати, відповідати на питання 1-5 на с.20 усно |
||||||||||
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Підручник: С. 32 – виконати письмово №2, 3. |
||||||||||
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Мережка. Види мережки. Способи виконання. Прості мережки. Урок 1. Підготовка тканини для вишивки мережкою. Закріпка швом «качалочка» |
||||||||||
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Прості мережки. Урок 2. Виконання мережки “одинарний прутик” |
||||||||||
7 |
Вівторок 04.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Види пам’яті записати в зошит види пам’яті |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 31, виконати письмово справи № 3, 7 |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема:Оздоблення виробу вишивкою. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Подивитись презентацію і дай відповідь на питання: 1.Що таке орнамент? 2.Які види орнаменту бувають? |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Однозначні і багатозначні слова” Підручник Вправа 62 с.32. Дати відповідь на питання: “Слова вправи 62 багатозначні чи однозначні?” |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Перегляд відео прийомів пересування з м’ячем. |
7 |
Розвиток мовлення |
Прочитайте. Випишіть виділені слова, поділіть їх на склади, поставте наголос. Гуде в лісі крижаний вітер. Шаленіють хурделиці. Та все одно десь поблизу бродить весна. Заклопотано перегукуються сойки та ворони. Весело цвірінчать горобці. З-під присипаного снігом торішнього листя вже виткнулися маленькі пагінці рясту й гусячої цибульки. Блисне між хмар сонечко – і вмить зависнуть під дахами бурульки. Це весна сніг розтоплює. |
Понеділок 03.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник : с.29, №2,3. |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
с.18-19 прочитати. Висновок записати у зошит. Запитання 1-4 с.19 -дати письмові відповіді.відео |
4 |
12.05-12.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 23 та сторінку 24 Виконайте завдання сторінка 25 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Однозначні і багатозначні слова” Слова можуть бути однозначними й багатозначними. Однозначними називається слово, що має одне значення. Приклад: Назви людей за різними ознаками (школяр, менеджер, сусід, киянин), назви страв (борщ, галушки, плов), назви рослин (троянда, кедр), терміни (іменник, присудок, біологія), назви місяців і днів (березень, неділя) тощо. Багатозначним називається слово, що має два і більше значень. Такі слова називають явища, предмети, ознаки, у чомусь схожі між собою. Приклад: Крило літака за обрисами і призначенням нагадує крило птаха. Слово холодний має значення жорстокий, злий, тому що холод, низькі температури зазвичай негативно на нас впливають. Підручник вправа 61 с.31 письмово(записати слова по алфавіту) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “ Роман Завадович “Наша Батьківщина” Підручник с.16-18 виразно читати вірш, відповідати на питання 1-4 на с.18 усно |
ВЕРЕСЕНЬ 2022
П’ятниця 30.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Тема:Обробка поздовжніх зрізів швом упідгин із закритим зрізом (можна замінити потайними стібками).Шов “упідгин із закритим зрізом” |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Спробувати виконати ручні шви на клаптику тканини.Фото надіслати вчителю |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник. с.27, виконати письмово №2,3. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Контрольна робота. Списування(Виконати в контрольному зошиті) Завдання: списати текст без помилок, придумати і записати назву тексту, у перших трьох реченнях підкреслити підмет, присудок, визначити вид речення за метою висловлювання. Вправа 94 с.45 |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 5, прочитати сторінки 31-36. Запам’ятайте – записати у зошит. сторінка 35 відео |
6 |
14.05-14.50 |
Четвер 29.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
трудове навчання |
Тема:Розміщення викрійки на тканині з урахуванням поздовжньої і поперечної ниток, лицьового і виворітного боку. |
2 |
9.45-10.15 |
трудове навчання |
Закріплення викрійки. Прочитати текст |
3 |
10.30-11.00 |
образотворче мистецтво |
Створення композиції з використанням оберегу |
4 |
11.10-11.40 |
Математика |
Підручник: с.27, виконати письмово №3, 6 |
5 |
11.50-12.20 |
географія |
Прочитати сторінка 20-21 та сторінка 22 виконати завдання 1,2 сторінка 23 |
6 |
14.05-14.50 |
Середа 28.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.30 |
Українська мова |
Тема: “Складання речень на тему: «Наша країна-Україна» Підручник Вправа 96 с.46-47 (письмово). Складіть і запишіть 5 речень про місце, де ви живете 30.09.2022 Контрольна робота. Списування(Виконати в контрольному зошиті) Завдання: списати текст без помилок, придумати і записати назву тексту, у перших трьох реченнях підкреслити підмет, присудок, визначити за метою висловлювання. Вправа 94 с.45 |
2 |
9.45-10.15 |
Математика |
Підручник: №3,4, с.26 |
3 |
10.30-11.00 |
Українська література |
Тема: “Андрій Малишко «Я буду навчатись мови золотої» Контрольна робота Тести” (Виконати в окремому зошиті) Тести 1.За твором А. Коваль “Урок починається” слово “педагог” по-грецьки означає а). “дітовод”, “вихователь” б).той, хто учить; в) той, хто викладає 2.Про насіння якого дерева йдеться у вірші А. Качана “Крилате насіння” а) береза; б) клен; в) ясен. 3.У творі Є. Пермяка розповідається про те, хто стане найкращою першокласницею, це а)Люся; б) Катя; в) Маша; г) Оленка. 4.Про яку пору року говорили діти в оповіданні В. Сухомлинського “Я хочу сказати своє слова” а) зима; б)осінь, в)весна. 5.Де знаходився Батько, коли писав лист сину? а) на війні; б) на заробітках, у лікарні. 6.Напишіть відповідь на питання: Чому діти повинні вивчати рідну мову? |
4 |
11.10-11.40 |
музичне мистецтво |
|
5 |
11.50-12.20 |
Трудове навчання |
Тема: Побудова креслення рушничка. Переглянути відео Розкрій рушничка. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Створити свій орнамент на листку в клітинку |
Вівторок 27.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Системний блок. Навчальне відео з інформатики Записати основні частини системного блоку в зошит |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: виконати письмово №2,3, с.24 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Рушничок, його форма, призначення, матеріали. Розміри. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Правила оформлення креслень: позначення ліній, точок, розмірів Майстер-клас “Український рушничок”. Малюнок фломастерами. Образотворче мистецтво 4 клас Створити свій візерунок вишивки на листку в клітинку |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Усний переказ тексту про осінь” Прочитати виразно текст, переказати батькам усно “ ОСІНЬ ЗА ВІКНОМ КАЗКУ ЧАРІВНУ ПИШЕ” Непомітно настала красуня осінь. Сонечко посилає на землю останні теплі промінчики. Високим синім небом пливуть пухнасті білі хмарки. Повітря чисте та прозоре. Як гарно за вікном! Казкова осінь одягла дерева в розкішне вбрання. У велетня-дуба кована мідна броня. У вільхи і верби важкий наряд із золотої парчі. Біля лип лежить лимонне покривало. А красуні осики ніби танцюють біля річки у червоних сарафанах. Берізка одягнулася в білу спідничку, а у клена жовтогаряча сорочка. Лише ялинка стоїть осторонь у зеленому ошатному платті. Усе палає розмаїттям кольорів. Недарма кажуть, що осінь чарівну казку пише. |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Переглянути відео про рухливу гру “Квач” |
Понеділок 26.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
|
2 |
9.55-10.40 |
Підручник: с. 23, виконати письмово №2, 4, 6 |
|
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
с.16-18.Прочитати. запитання 1-5. Завдання 1-2 с.17-18- письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Географія |
Тематична робота: відповіді на питання з 1 до 9 сторінка 19 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Інтонування різних за метою висловлювання речень” Підручник Вправа 43 с.19; Вправа 46 с. 20 Записати вправи, прочитати виразно; визначити кожне речення за метою висловлювання (розповідне, питальне, спонукальне) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Позакласне читання За Іваном Цюпою «Лист батька» Підручник с.14-15 Прочитати, сказати, чого вас навчило це оповідання. |
П’ятниця 23.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема:Вишивання як вид декоративно-ужиткового мистецтва. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Короткі відомості про історію української народної вишивки, родинні обереги. Українська вишивка.Історія української вишивки. Орнаменти. Символізм кольорів у вишивці. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник: с. 22, вивчити правило, виконати письмово №3, 5 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Розповідь про події, що відбулися” Підручник Вправа 304 с.126. Розгляньте малюнки, оберіть один з них. Складіть і запишіть 5-6 речень про те, що відбувається на малюнку. |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 4, прочитати сторінки 23-29. Запам’ятайте – записати у зошит. сторінка 27 |
6 |
14.05-14.50 |
Четвер 22.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема:Закріплення нитки петлею, вузликом. Пришивання ґудзика. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Пришити гудзик на дві і чотири отвори на клаптик тканини. Фото роботи надіслати |
3 |
11.00-11.45 |
образотворче мистецтво |
зображення сітчастого орнаменту Геометричний сітчастий орнамент. Образотворче мистецтво. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Підручник: с.С. 21, ознайомитись з правилом в рамочці. №2, 3 – письмово. |
5 |
13.05-13.50 |
Географія |
прочитати сторінка 17 та сторінка 18 .Завдання 1-3 стр.18 письмово |
6 |
14.05-14.50 |
Середа 21.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “ Розділові знаки у кінці речень” Підручник Вправа 45 с. 19 (Списати, визначити речення за метою висловлювання. Пограти в гру з товаришами) |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 20, №2, 3(2) – письмово. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська література |
Тема: “Василь Сухомлинський “Я хочу сказати своє слово” Прочитати виразно, дати відповіді на питання усно. Подивіться на небо, опишіть його. |
4 |
12.05-12.50 |
музичне мистецтво |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
тема:Строчки хрестоподібних стібків. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Презентація ” Ремонт одягу” Фото відремонтованого одягу надіслати вчителю |
Вівторок 20.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Монітори. Їх характеристика прочитай та запиши в зошит основні характеристики монітора |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 18, вивчити правило, №2,3 – письмово |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Спосіб виконання тамбурного стібка. Вимоги до якості стібків. Прочитати сторінки підручника. Шов «тамбурний» – Трудове навчання (для дівчат). клас. Сидоренко |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Виконати на клаптику тканини 15 см на 10 см зразок тамбурного шва кольоровою ниткою |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Види речень за метою висловлювання” Підручник Повторити правило с.10 Вправа 39 с. 17 (Списати, визначити речення за метою висловлювання) |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики та бігові вправи |
Понеділок 19.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики та бігові вправи |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Виконати письмово №2, 4, с. 17 |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
с.13-16.Прочитати. запитання 1-4. Завдання 1 с.15- письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 14-15 та сторінка 16-17 відповіді питання 1-6. Завдання письмово і відгадайте загадки .стр.17 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Повторення вивченого про типи мовлення” Вправа 37 с.16 Переписати, визначити тип мовлення тексту (розповідь, опис чи роздум) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Розвиток мовлення Складання твору про осінь” за планом 1. Яка пора року настала? 2. Що сталося з деревами, квітами, травами? 3.Як стали проводиться пташки? 4.Яку роботу принесла осінь людям? 5. Як ви ставитесь до осені? |
П’ятниця 16.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчанняя |
Тема:Розпізнавання лляних і бавовняних тканин за зовнішнім виглядом, на дотик, за розривом. |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Презентація “Текстильні матеріали рослинного походження” заповнити таблицю в кінці презентації. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник: с. 16, № 2,3, 4 – письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Просте речення. Розділові знаки у простому реченні” Підручник Вивчити правило с.12 (вгорі “Розділові знаки в реченнях з однорідними членами”) Вправа 20,21 с.12 (письмово) |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 3, прочитати сторінки 14-22. Запам’ятайте – записати у зошит. сторінка 17 |
6 |
14.05-14.50 |
Четвер 15.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Тема:Властивості лляної тканини Майстер-клас з виробництва лляної нитки. Агрокомпанія “Зоря” |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
образотворче мистецтво |
Декорування розписом посуду за українськими мотивами. (намалюйте тарілку з власним оздобленням) |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Підручник: с. 13, № 1, 2, 3 – письмово |
5 |
13.05-13.50 |
Географія |
прочитати сторінка 13 та сторінка 14 Виконати завдання 1-2 сторінка 14 |
6 |
14.05-14.50 |
Середа 14.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Розрізнення головних та другорядних членів речення” Підручник Вивчити правило с.10 (внизу “Пригадаймо”) Вправа 16, 17 с.11 (письмово) |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 12, № 3, 4 – письмово. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська література |
Тема: “Ліна Костенко “Здивовані квіти”, “Красива осінь вишиває клени”, “Вже брами літа замикає осінь” Підручник с.11-12 (виразно читати, за бажанням один вірш – напам’ять) |
4 |
12.05-12.50 |
музичне мистецтво |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Одержання лляного волокна.Прочитати текст підручника і записати в зошит етапи виготовлення лляного волокна. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Вівторок 13.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Що таке інформація. Записати в зошит за допомогою яких органів людина сприймає інформацію. |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 13, № 2,3,5 – письмово. Домашнє завдання: №6 |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема:Рослинні волокна (Льон) Обробка стебла льону.Подивитися презентацію і відповісти на питання. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Презентація до уроку з теми “Волокна льону” Яку частину рослини використовують для ткацького виробництва? |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “ Речення. Головні та другорядні члени речення” Підручник Вивчити правило с.10 вгорі “Речення…” Вправа 15 с.10. Переписати, після кожного речення написати, яке воно: розповідне, питальне чи спонукальне) |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс ранкової гімнастики. Стрибкові та бігові вправи. Біг наввипередки. |
Понеділок 12.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор. Стрибкові вправи: вистрибування, стрибки на скакалці, підскоки, стрибки через бар’єри. |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник: с. 12, №2, 3 письмово. Домашнє завдання: № 4. |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
Читати сторінки 10-12. Висновок записати у зошит. Запитання 1-5 усно. Завдання 1-2 письмово на сторінці 12 |
4 |
12.05-12.50 |
географія |
прочитати сторінка 11 та сторінка 12 відповіді на питання.Завдання 1 письмово.стр.12 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Мовлення, як основний засіб спілкування. Різновиди мовленнєвого спілкування” Підручник §62 с.230(розглянути схему). Вправа 529, 530 (усно прочитати). Вправа 531 с.232 (дати письмово відповіді на питання за прочитаними вправами) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Хто?” Євген Пермяк, “Найкраща лінійка” За Василем Сухомлинським Підручник с.9-11. Прочитати оповідання, усно дати відповіді на питання |
П’ятниця 09.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Тема:Машинна голка – будова, правила встановлення. Добір голки залежно від товщини тканини. Подивитись презентацію і замалювати в зошит будову швейної голки. |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Підручник: с. 11, виконати №2, 3. Домашнє завдання; №6 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “РМ Види мовленнєвої діяльності, їх особливості” Повторити правила с. 4; Вправа 3,4 с. 5 (письмово) |
5 |
13.05-13.50 |
Основи здоров’я |
§ 1 с. 4-9. завдання 1-5 усно, 6 – письмово у зошит с.8 |
6 |
14.05-14.50 |
Четвер 08.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Початкові ручні шви Початкові лічильні шви. Перед голкою. За голкою. Вузлик. Закріпка. |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Виконати початкові шви на клаптику тканини |
3 |
11.00-11.45 |
образотворче мистецтво |
|
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Підручник , с. 10 – виконати №1, 2, 4(задача 1). Домашнє завдання – №7 |
5 |
13.05-13.50 |
географія |
прочитати стор 6-7 відповіді на питання 1-5 письмово |
6 |
14.05-14.50 |
Середа 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Розрізнення значущих частин слова” Вправа 15 с.10 (списати, дати відповіді на питання усно) |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник с. 8. Виконати усно №1,2. Письмово виконати № 4,5, 6 (задача 1) |
3 |
11.00-11.45 |
Українська література |
Тема:: “«Осінь» П.Грабовський, «Дощова осінь»; «Крилате насіння» Анатолій Качан с.6-8 Виразно читати вірші. Усно дати відповіді на питання |
4 |
12.05-12.50 |
музичне мистецтво |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Ручні шви | maystrinya Повторити технологію виконання ручних швів. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Виконати закріплення нитки в тканині і зразки на клаптику тканини швів “вперед голка”, “назад голка” і “тамбурний”. Фото робіт надіслати вчителю |
Вівторок 06.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Інформатика |
Техніка безпеки в комп’ютерному класі Записати в зошит 3-4 основних правила |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
підручник, с. 6.Прочитати та запам’ятати правило. Виконати письмово №1, 2,3. Домашнє завдання №4. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Правила безпечної роботи під час ручних робіт, з праскою. Правила техніки безпеки на уроках трудового навчання В зошиті записати основні правила безпеки. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Правила БЖ при роботі з ножицями Правила БЖ при роботі з голками. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Будова слова”Вправа 13 с.9 (списати, розібрати за будовою виділені слова(Розбір за будовою) Вправа 14 с.9(записати; розібрати за будовою слова( сестра, горах, Київ) |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Стрибкові вправи: вистрибування, стрибки на скакалці, підскоки, стрибки через перешкоди (висота перешкод 20см). Бігові вправи. |
Понеділок 05.09.2022 року
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор, історію розвитку Олімпійських змагань |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник С. 5. Виконуємо номери 1, 2,3,5. Домашнє завдання №6. |
3 |
11.00-11.45 |
Природознавство |
§1, запитання 1-4 усно с.8.Записати у словничок с.9 |
4 |
12.05-12.50 |
Географія |
підручник прочитати с.3-4 відповіді 1-5 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тест на повторення Код доступу 2377684 |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
підручник с. 3 Виразно читати вірш “Буду я навчатись” А.Малишко |
Архів ДЗ 6 клас