Середа 28.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають дії предметів. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Вправи на застосування таблиці множення числа 2. Підручник, с. 47-48, вправи 1- 4 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 1-4 клас НУШ. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Українські народні ігри: «Обереги», «Криничка». підручник, с. 44 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Оригамі. Складання і вирізування з паперу різних фігур, форм. «Песики». Як зробити собаку з паперу орігамі легко і просто |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
книга ст115 завдання 8 (висловлювання своїх бажань: хочу спати, хочу пити,…) |
7 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
|
8 |
16.00 |
||
9 |
15.10-15.55 |
Вівторок 27.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Колискова пісня, колискова. М. Сингаївський. Підручник, с. 43 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Слова, які називають дії предметів. Робота на картках. https://www.youtube.com/watch?v=ukRdb9oBwHI |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Вправи на застосування таблиці множення числа 2. Підручник, с. 46-47, вправи 1- 4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Море. Дослідження прісної та морської води. Таке дивовижне Чорне море. Навчальне відео для дітей |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Професія картонажника-палітурника. Наклеювання деталей на основу. «Новорічна іграшка з паперу». https://www.youtube.com/watch?v=4S8BFaU4lJg |
6 |
15.00 |
|
|
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
книга ст115 завдання 8 (висловлювання своїх бажань: хочу спати, хочу пити,…) |
8 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Поняття-ритм. Ритмічність руху під музику. вправи 1-4 клас |
Понеділок 26.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Змінювання назв предметів за числами. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Таблиця множення числа 2. Підручник, с. 46, вправи 1-6 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Море. Дослідження прісної та морської води. Таке дивовижне Чорне море. Навчальне відео для дітей |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Зарядка ТАНЦІ ЗІГРІВАНЦІ ⛄ Фізкультхвилинка розминка. Дитячі пісні з любов’ю до дітей |
6 |
|
|
|
7 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
|
8 |
16.00 |
|
|
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Зимовий одяг. 1)Перегляньте перше відео “Одяг, взуття” 2)За другим відео пограйте у гру “Одягни ляльку Катрусю. Одяг”. Одяг, взуттяРозвиток мовлення. Одягни ляльку Катрусю. Одяг
|
П’ятниця 22.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Змінювання назв предметів за числами. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Таблиця множення числа 2. підручник, с. 45, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори Ю. Дмитренка для дітей. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Виготовлення макету річки. Практична діяльність |
5 |
12.45-13.25 |
|
|
Четвер 22.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізкультура |
|
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Коляда. О. Воропай. Підсумкове оцінювання. Підручник, с. 42 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Водойми та їх різноманітність. Річка. Водойми: океани, моря, річки та озера. Відео для дітей./ Reservoirs: oceans, seas, rivers and lakes. |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Переглянути відео (вайбер). Практична робота “Кляксографія”. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Екскурсія до супермаркету. Розвиток мовлення. Екскурсія до супермаркету. Словотворення |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправиhttps://www.youtube.com/watch?v=EwdI9TYziB0 |
8 |
16.00 |
логопедія (Патлатий, Довгополов) |
відео звук (б) відео – домашні птахи та їх тварини |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Призначення одягу. 1)Перегляд першого “Зимовий одяг”. 2)Друге відео пограти у гру “Дидактична гра “Який одяг?”. 3)Практична робота (намалювати у зошити) “Рукавички”.Зимовий одяг. ДНЗ. Дидактична гра “Який одяг?” |
Середа 21.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Домашня адреса. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Компоненти дії множення. Тематичне оцінювання. Підручник, с. 44-45, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
«Щедрик, щедрик, щедрівочка…». Підручник, с. 42 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Силуетні витинанки. «Сніжинка». Тематичне оцінювання. Виготовлення витинанки з серветки (НУШ) |
6 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
книга вимовляння двослівних речень ст.114 впр.7 |
8 |
15.10-15.55 |
розвиток мовлення |
1). Згадаємо правила поведінки в магазині. “Правила поведінки в магазині” – заняття для молодшої групи 2). Відвідування магазину іграшок. |
Вівторок 20.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
«На щастя, на здоров’я, на Новий рік…» (засівальна пісня) |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Домашня адреса. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Компоненти дії множення. Назви компонентів множення. Підручник, с. 44, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Стани води/ Стан води у природі |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Силуетні витинанки. «Янголятко». Різдв”яний АНГЕЛ👼/ витинанка/ application / ANGEL |
6 |
|
розвиток мовлення |
Скласти та записати діалог «В музеї». |
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
книга вимовляння двослівних речень ст.114 впр.7 |
8 |
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастикапальчикові ігри з олівцями, дрібна моторика. |
Понеділок 19.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, вулиць, морів, річок. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Зв’язок дій додавання та множення. Робота на картках
|
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Кругообіг води в природі. Кругообіг води в природі. Відео для дітей. / Circulation of water in nature. Videos for children. |
5 |
12.45-13.25 |
Фізкультура |
Вправи для покращення координації. Дитячий фітнес. Дистанційне навчання на уроці фізичної культури |
6 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
|
7 |
14.00 |
|
|
8 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Призначення одягу. 1)Перегляд першого відео “Готуємося купувати одяг та взуття”. 2)Друге відео пограти у гру “Дидактична гра “Який одяг?”. 3)Практична робота (намалювати у зошити) “Мій зимовий одяг”. |
П’ятниця 16.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо казку за малюнком. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Множення по 2. Таблиця множення на 2(розучування) Підручник, с. 41-42 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
«З Новим роком, браття милі…» І. Франко. Підручник, с. 41 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Властивості води. Проведення досліду, що показує: розчинення морської солі у воді та її порівняння за смаком із прісною водою |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
15.00 |
||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
Четвер 15.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
|
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
На щастя, на здоров’я, на Новий рік. А. М’ястківський. Підручник, с. 40 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Вода. Властивості води. Практична робота: «Визначення температури води за допомогою термометра”. ЯДС досліджуємо властивості ВОДИ ДОСЛІДИ з водою ЯДС вода Властивості води |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Переглянути відео (вайбер). Практична робота “Сніжинки”. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи Імітаційні вправи (2)(різновиди ходьби) |
8 |
16.00 |
Логопедія (Вікол А., Довгополов Д.) |
Розвиток уваги дитини з РАС. Концентрація уваги – аутизм/ГРДУ. Вправи/ігри на розвиток уваги |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Корисні шкідливі звички. 1)Перегляд першого відео “ЗВИЧКИ ТА ЗДОРОВ’Я. ЗДОРОВІ ТА ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ “. 2)Друге відео пограйте у гру “Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички”. 3)Практична робота (записати у зошити) “Мої корисні звички”. ЯДС 2 клас Урок 9 ЗВИЧКИ ТА ЗДОРОВ’Я.ЗДОРОВІ ТА ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ Жаркова Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички. |
Середа 14.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква у кличках тварин. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Дія множення. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання. Фізична культура. Загальнорозвиваючі вправи. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Ой, хто, хто Миколая любить (українська народна пісня). Вивчення напам’ять. Підручник, с. 39 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Витинанки. Матеріали для виготовлення витинанок. “Ялинка”Майстер-клас “Стрічкова витинтанка” |
6 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
книга ст114, завдання6, вимовляння наголошеного голосного У,І |
8 |
15.00 |
Вівторок 13.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Казка про Святого Миколая. За М. Солтис-Смирновою. Підручник, с. 38 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Велика буква у кличках тварин. Завдання на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Дія множення. https://www.youtube.com/watch?v=TPdtX-6LA1s . Підручник, с. 40, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Корисні копалини України. Їх використання. Завдання на картках |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Поняття про частини аплікації, деталі та їх кількість, розмір. Тематична аплікація «Соняшники». https://www.youtube.com/watch?v=yihI_yRNIVY |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
книга ст114, завдання6, вимовляння наголошеного голосного А,.О |
8 |
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи Дихальна гімнастика для дітей |
9 |
15.10-15.55 |
Понеділок 12.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква у іменах, по батькові, прізвищах. Завдання на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Перевірка віднімання. Тематичне оцінювання |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Корисні копалини України. Їх використання. Корисні копалини України. Різновиди. Запаси. Навчально – пізнавальне відео для дітей. |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
|
6 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
|
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Вуха – орган слуху. 1)Перегляд першого відео “Вуха – орган слуху”. Запам’ятати!!! Важливість та роль вух для організму людини . 2)Друге відео “Доглядаємо за вухами” |
8 |
15.00 |
П’ятниця 9.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква у іменах, по батькові, прізвищах. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Перевірка віднімання. Підручник, с. 38-39, вправи 1-7 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори М. Могилевич для дітей. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Корисні копалини. Визначення корисних копалин на карті. Корисні копалини, їх види. Природознавство четвертий клас. ЯДС |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
15.00 |
Четвер 8.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Вправи на координацію рухів на гімнастичній лаві для 3-4 класів (дистанційне навчання) |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Загадка. І. Бевз. Підручник, с. 37 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Значення і охорона ґрунтів. що трапляється з ҐРУНТОМ? і чому це ВАЖЛИВО! Охорона та забруднення грунтів (Я досліджую світ 2 клас) |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Переглянути відео (вайбер). Практична робота “Зимовий пейзаж”. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Координація. Вправи на рівновагу |
8 |
16.00 |
логопедія (Патлатий, Довгополов) |
переглянути відео “Домашні тварини” |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Очі – орган зору”. 2)Перегляд другого відео- відеогра “Чи можна все бачити за допомогою очей”. 3)Практична робота – Скласти правила “Гігієна очей” (коротко) Очі – орган зору | ЯДС | 1 клас | НУШ Чи можна все бачити за допомогою очей | ЯДС | 1 клас | НУШ |
Середа 7.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Групування слів – назв предметів за запитаннями хто? що?. Говоріння. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розв’язування прикладів і задач. Підручник, с. 37-38, вправи 1-4. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Завжди будемо українцями. За І. Огієнком. Підручник, с. 36-37 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Плетіння зі смужок паперу. «Серветка» |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
гра-вправа “Обід у їжачка” книга ст 111, 112-113 мал.83 |
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Поняття-ритм. Ритмічність руху під музику. вправи 1-4 клас |
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
1.завдання 2. перегляд відео |
Вівторок 06.12.22
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Зайчик і Вовчик. Ю. Ярмиш. Підручник, с. 59 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Групування слів – назв предметів за запитаннями хто? що?. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Перевірка додавання. Підручник, с. 37, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Види ґрунтів. Які види грунтів є в Україні |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Властивості паперу. Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги при роботі з ними. Інструменти роботи та обробки паперу. Дослідницька майстерня. Властивості паперу Відео-заняття “Матеріали для виготовлення поробок. Папір. Властивості паперу” |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
Переглянути відео |
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Поняття-ритм. Ритмічність руху під музику. вправи 1-4 клас |
8 |
16.05-16.55 |
Понеділок 5.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають живих істот. Робота на картках. Відбираємо назви істот за спільним значенням. Українська мова для малюків — навчальні відео |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Письмове додавання виду 44+36. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Види ґрунтів. Дослід «Водопроникність піску і водонепроникність глини». Які види грунтів є в Україні Ґрунт. Склад ґрунту. Різноманітність ґрунтів України. Навчально – пізнавальне відео для дітей |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання ( основні рухи українського народного танцю) |
6 |
розвиток мовлення |
Скласти та записати речення за малюнком і схемою. |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька) |
|
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Очі – орган зору”. 2)Перегляд другого відеогра “Чи можна все бачити за допомогою очей”. 3)Практична робота – Скласти правила “Гігієна очей” (коротенько). Очі – орган зору | ЯДС | 1 клас | НУШ Чи можна все бачити за допомогою очей | ЯДС | 1 клас | НУШ |
П’ятниця 2.12.22
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис іграшки. Розвиток мовлення: “Опис улюбленої іграшки” |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Письмове додавання виду 44+36. підручник, с. 34 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Лелека і соловей. За В. Берестовим. Підручник, с. 57-58 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Ґрунти. Склад ґрунту. Дослід «Визначення складу ґрунту». Ґрунт. Досліди на виявлення складу ґрунту |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи Комплекс імітаційних вправ |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Одягу та взуття”. 2)Перегляд другого відео гра “ЩО НЕ ТАК? ЩО ЗНИКЛО? ОДЯГ ЯКИЙ?”. 3)Практична робота – написати “Правила догляду за одягом”. Одяг та взуття ГРА «ЩО НЕ ТАК?» «ЩО ЗНИКЛО?» «ОДЯГ ЯКИЙ?» |
16.00 |
логопедія (Патлатий, Довгополов) |
переглянути відео продукти харчування логопедичне заняття “Українські страви” |
Четвер 1.12.22
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис іграшки. Розвиток мовлення: “Опис улюбленої іграшки” |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Письмове додавання виду 44+36. підручник, с. 34 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Лелека і соловей. За В. Берестовим. Підручник, с. 57-58 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Ґрунти. Склад ґрунту. Дослід «Визначення складу ґрунту». Ґрунт. Досліди на виявлення складу ґрунту |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи Комплекс імітаційних вправ |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Одягу та взуття”. 2)Перегляд другого відео гра “ЩО НЕ ТАК? ЩО ЗНИКЛО? ОДЯГ ЯКИЙ?”. 3)Практична робота – написати “Правила догляду за одягом”. Одяг та взуття ГРА «ЩО НЕ ТАК?» «ЩО ЗНИКЛО?» «ОДЯГ ЯКИЙ?» |
16.00 |
логопедія (Патлатий, Довгополов) |
переглянути відео продукти харчування логопедичне заняття “Українські страви” |
Середа 30.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають живих істот. Робота на картках. Відрізняємо предмет від істоти. Українська мова для малюків — навчальні відео |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Письмове додавання виду 45+37. Підручник, с. 29, вправи 5-8 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Дивовижні імена. А. Григорук. Підручник, с. 55-56 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Вироби із шишок. «Ялинка». Тематичне оцінювання. |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
|
7 |
15.00 |
логопедія(Кабицька Д) |
|
8 |
16.05-16.55 |
Вівторок 29.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Неня. А. М’ястківський. Підручник, с. 54-55 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Слова, які означають назви предметів. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Письмове додавання виду 45+37. Підручник, с. 28 – 29, вправи 1-5. https://www.youtube.com/watch?v=V01iSB7s-rs |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Пори року. Добовий і річний рух Землі. Навчальне відео. Природознавство четвертий клас. ЯДС |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Вироби із овочів і фруктів. «Кумедна гусінь».Цікавинки з овочів і фруктів |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
1.назви посуд 2. гра “посуд” |
8 |
15.00 |
||
9 |
15.10-15.55 |
||
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи |
Понеділок 28.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які означають назви предметів. Робота на картках. Слова – назви предметів |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розв’язування прикладів і задач. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Добовий рух Землі. Частини доби. Дні тижня. Добовий і річний рух Землі. Навчальне відео. Природознавство четвертий клас. ЯДС |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
|
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент. |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео, вчимо призначення одягу та взуття за сезонами “Одяг, взуття, головне вбрання взимку”. 2)Перегляд другого відео “Одяг, взуття, головне вбрання восени”. 3)Практична робота – намалювати зимовий одяг.Одяг, взуття, головне вбрання взимку Одяг, взуття, головне вбрання восени |
16.00 |
П’ятниця 25.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Словниковий диктант. Письмо. Робота на картках
|
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розв’язування прикладів і задач. Підручник, с. 27, вправи 2-5
|
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори М. Павленка для дітей. Робота на картках.
|
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Фізична карта. Глобус. Визначення суші і води на глобусі. Способи зображення поверхні Землі на глобусі та карті 4 клас
|
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
|
|
8 |
15.00 |
|
|
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео, вчимо частини тіла “ЧАСТИНИ ТІЛА. Обличчя”. 2)Перегляд другого відео “Частини тіла. Орієнтація на собі”. 3)Практична робота – записати частини тіла “Обличчя”. ЧАСТИНИ ТІЛА ОбличчяЧастини тіла. Орієнтація на собі. Гра для малят.
|
|
16.00 |
|
|
Середа 22.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Перенос слів з буквосполученнями дз, дж. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Підручник, с. 25-26, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Комплекс ЗРВ №1 без предметів. Дистанційне навчаня. Фізична культура. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Забула. В. Сухомлинський. Підручник, с. 53 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Вироби із овочів і фруктів. «Бегемотик». Осінні вироби із овочів та фруктів🍎🍐🍇🍏🥕🫐🧅🥔 |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
завдання знайди знайомі предмети мал 79 ст108-109, завдання 5(1) ст 110 |
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
9 |
15.10-15.55 |
||
16.00 |
Вівторок 22.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Тато (уривок). О. Кобець. Підручник, с. 52 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Сполучення приголосних дз, дж. Вивчаємо буквосполучення -дж-, -дз-. Українська мова для дошкільнят — навчальні відео. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Письмове додавання та віднімання. Підручник, с. 24-25,вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Фізична карта півкуль. Земля на карті. Географічна карта. Умовні знаки на карті. Навчальне відео. Природознавство четвертий клас. ЯДС |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
З’єднання матеріалів за допомогою пластиліну, клею, паличок. Фігурки тварин. «Мавпочки». https://www.youtube.com/watch?v=pV7dUHc9LJ0 |
6 |
Розвиток мовлення |
Вивчення вірша М. Познанської «Про нашу Україну». |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
завдання ст107, гра 8 – наслідування музичних інструментів (ду-ду, бах-бах) |
8 |
15.00 |
||
9 |
15.10-15.55 |
||
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика пальчикові ігри з олівцями, дрібна моторика. |
Понеділок 21.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Запис і перенос слів з апострофом. Аудіювання. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Письмове віднімання виду 46-24. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Земля – планета, на якій ми живемо. Наша планета – Земля. Відео для дітей. Природознавство другий клас.. |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
|
6 |
Розвиток мовлення |
Вивчення вірша М. Познанської «Про нашу Україну». Мнемотехніка. Вірш М. Познанської “Про нашу Україну” |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Кімнатні рослини для дітей”. 2)Перегляд другого відео “Кімнатні рослини та догляд за ними”. 3)Практична робота – записати складові квітки. Кімнатні рослини для дітей. Кімнатні рослини в ДНЗ. Кімнатні рослини та догляд за ними |
16.00 |
П’ятниця 18.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Моя улюблена справа. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Письмове віднімання виду 46-24. Підручник, с. 41-32, вправи 1-6. Письмове віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Математика. |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Ой роде наш красний (українська народна пісня). Підручник, с.51 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Земля – планета Сонячної системи. Моделювання сонячної системи. Земля – планета Сонячної системи |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
||
9 |
15.10-15.55 |
||
16.00 |
Четвер 17.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Бігові Вправи | Легкоатлетичні Бігові Вправи | Різновиди Бігу | Спеціальні Вправи Бігуна |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Родовідне дерево. Д. Чередниченко. Підручник, с. 50 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Поняття про Всесвіт. №1 Дитяча енциклопедія про все на світі. Урок 1 Що таке Всесвіт? |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Робота з відео “КІМНАТНІ РОСЛИНИ практична робота. Догляд за кімнатними рослинами. БУДОВА РОСЛИН.” 2)За другим відео запам’ятати “Догляд за кімнатними рослинами ПАМ’ЯТКА”. 3)Практична робота – намалювати кімнатну квітку. КІМНАТНІ РОСЛИНИ практична робота // Догляд за кімнатними рослинами БУДОВА РОСЛИН ядс Догляд за кімнатними рослинами ПАМ’ЯТКА | ЯДС |
9 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Поняття-ритм. Ритмічність руху під музику. вправи 1-4 клас |
16.00 |
логопедія (Патлатий З, Довгополов Д, ) |
відео посуд кухонне приладдя картки домана |
Середа 16.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Запис і перенос слів з апострофом. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #2. Веселі вправи / Фізичні вправи в домашніх умовах |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Рідна мова (уривок). С. Воробкевич. Підручник, с. 49 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Закріплення окремих деталей та фігур. Комбінована робота «Півень». 3 клас, урок 6, робимо скульптуру з природних матеріалів (каштани, горіхи) “Півник та курочка” |
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
|
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
Вівторок 15.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Загадкова дорога історії. За В. Шевчуком. Підручник, с. 48 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Апостроф. Вживання апострофа. Вивчаємо апостроф. Урок 6. Українська мова. 2 клас |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Підручник, с. 30 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Дослідження, як джерело знань про природу.. Урок 15. Яке обладнання допомагає досліджувати природу? Я досліджую світ 3 клас. |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Вироби із соломи. «Сніпок». Виготовлення дідуха. Ольга Сахно |
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент . Записати складені речення в зошит. |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Вікол) |
1.завдання 2.відео звуки тварин |
8 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Руханка З Гімнастичною Палицею | Фітнес Для Дітей | Розминка з палицею | Аеробіка | Workoutkids |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Переглянути відео “Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень.” 2)Друге відео “Прибирання житла”. 3)Написати “Мої хатні обов’язки” Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень. НУШ, 2 клас. |
Понеділок 14.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Найуживаніші слова з подовженими приголосними. Завдання на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання виду 54+38. Підручник, с. 29 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Дослідження, як джерело знань про природу. Пізнаємо природу. Джерела знань про природу |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Рухлива гра “Зроби фігуру” Ранкова гімнастика | Ранкова розминка | Ранкова зарядка | Комплекс загальнорозвивальних вправ (ЗРВ) |
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент. Розчитування Буква Х |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
1.відео загадки, вірші 3.завдання |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Переглянути відео “Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень.” 2)Друге відео “Прибирання житла”. 3)Написати “Мої хатні обов’язки” Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень. НУШ, 2 клас. |
Четвер 10.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання
|
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
«Загальнорозвиваючі вправи на місці». Дистанційне навчання на уроці фізкультури. |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Добридень тобі, Україно моя. П. Тичина. Підручник, с. 33 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Явища природи. ПРИРОДНІ ЯВИЩА |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Майстер-клас “Аплікація “Килим”
|
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
розвиток мовлення |
1)Переглянути відео фрагмент. 2) За прикладом з відео написати твір про школу (3-5 речень). |
7 |
14.00 |
|
|
8 |
16.00 |
логопедія (Патлатий, Довгополов) |
1.відео голосні звуки 3.збираємося на прогулянку |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд першого відео “Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень.” 2)Друге відео “Чому треба прибирати в оселі?” Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень. НУШ, 2 клас. Чому треба прибирати в оселі? (Оповідка 3)
|
Середа 09.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання
|
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
«Загальнорозвиваючі вправи на місці». Дистанційне навчання на уроці фізкультури. |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Добридень тобі, Україно моя. П. Тичина. Підручник, с. 33 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Явища природи. ПРИРОДНІ ЯВИЩА |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Майстер-клас “Аплікація “Килим”
|
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
розвиток мовлення |
1)Переглянути відео фрагмент. 2) За прикладом з відео написати твір про школу (3-5 речень). |
7 |
14.00 |
|
|
8 |
16.00 |
логопедія (Патлатий, Довгополов) |
1.відео голосні звуки 3.збираємося на прогулянку |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд першого відео “Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень.” 2)Друге відео “Чому треба прибирати в оселі?” Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень. НУШ, 2 клас. Чому треба прибирати в оселі? (Оповідка 3)
|