Середа 31.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Каліграфічна хвилинка. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Закінчуємо віршовані скоромовки. Українська мова для малюків — навчальні відео |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Каліграфічна хвилинка. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Безпека життєдіяльності! Небезпечні комахи. Вихователь Федоренко Олена Володимирівна |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
13.10-13.55 |
||
13.00 |
логопедія (Логвінов, Допуга, Латишева, Мате) |
Повторення. Шиплячі звуки логопедичний тренажер ст. 27-30 |
|
7 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Підсумкове заняття. Вивчення вірша “Де живе літо?” А. Костецького (за мнемотаблицею). |
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Підсумкове заняття. Перегляд відео “Канікули” |
Вівторок 30.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гумову мотузку з прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони» Вправи з м’ячем. Фізична культура. Дистанційне навчання |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Каліграфічна хвилинка. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Каліграфічна хвилинка. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Безпека дітей на літніх канікулах 😎 Правила поведінки влітку 🌞 |
6 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Правила поводження на літніх канікулах та в довільний час. 1)Перегляд відео: “Правила поведінки під час літніх канікул 2023 ⚽Безпечні літні канікули.” 2)Запам’ятати “Правил поводження на літніх канікулах.” |
7 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Складання речень за сюжетними малюнками. Завдання (картки) |
Понеділок 29.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Каліграфічна хвилинка. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Логопедична розминка. Підручник с. 89 – читати, переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Каліграфічна хвилинка. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Безпечна поведінка вдома |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Віртуальна екскурсія “Весняний парк.” 1)Перегляд відео “Екскурсія до весняного парку.” |
6 |
13.10-13.55 |
Лікувальна фізкультура |
Метання Вправи з малим м’ячем |
14.00 |
логопедія (Латишева, Логвінов, Лопуга, Мате) |
Повторення, шиплячі звуки (звук Щ) логопедичний тренажер завдання на ст 24 -26 |
|
7 |
15.10-15.55 |
Розвиток мовлення |
Розвиток мислення та пам’яті за допомогою мнемотехніки: Розвиток мислення та пам’яті за допомогою мнемотехніки |
П’ятниця 26.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
с.99 – виразно читати, переказувати |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Повторення вивченого. с.128, № 3; № 6; № 7 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» Загальнорозвивальні вправи з м’ячем |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Обємна аплікація для дітей/сонце/ хмаринки || DIY/sun / clouds |
5 |
12.45-13.25 |
Лікувальна фізкультура |
Четвер 25.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Повторення вивченого. с.102-Пригадай!, впр 2; впр 3 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, для м’язів живота. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» Комплекс загальнорозвиваючих вправ |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Тварини ТВАРИНИ У ЗООПАРКУ! Розвиваючі мультики для дітей про тварин українською мовою |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Скоромовки с.98-виразно читати |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Тренувальні вправи з читання. Завдання (картки). |
Середа 24.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Подарунки осені. Слова – назви дій. Дидактична гра з мовленнєвого розвитку с.99, впр 20; впр 21 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Робота з дитячою відео-книжкою Робота з дитячою книжкою “Із джерела народної мудрості” 2 клас |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Повторення вивченого. с.126-127, № 3; № 6; № 8 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Рослини – символи України. |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія (Логвінов, Лопуга, Мате, Латишева) |
Повторення “Шиплячі звуки”. Переказ текстів завдання |
7 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Правила поводження на канікулах та в довільний час. 1)Перегляд відео: “Безпечні літні канікули з песиком Патроном.” 2)Запам’ятай та дотримуйся “Правил поводження на канікулах.” |
8 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Тема: Складання речень.(Картка) |
Вівторок 23.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Хто більше?» Стрибкові вправи через перешкоду |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
с.98-99, впр 18; впр 19 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розв`язування прикладів і задач с. 72-Запам’ятай!; с.73, № 8; № 9 (1,2 ст.); № 10 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Об’ємна аплікація з кругів. Літо /// Обьемная аппликация /Applique paper summer |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Явища природи |
6 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Безпечна поведінка вдома. 1)Перегляд відео “Дитина вдома. Побутові небезпеки.” 2)Запам’ятати “Правила безпеки вдома.” |
7 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Складання розповіді за малюнком і опорними словами Урок розвитку мовлення “Складання розповіді за малюнком і опорними словами” (2 клас) |
Понеділок 22.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Дидактична гра (дієслова) “Що за нісенітниця? ДНЗ. с.97, впр 13; впр 14 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Шпаківня. А. Коцюбинський с.149-читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розв`язування прикладів і задач. с. 66-67, № 5; № 6 (2) – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Жива і нежива природа Жива та нежива природа 🌱Подорож з тигриком Чомучкою у світ живої і неживої природи🌞 |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Характеристика власних творчих досягнень. “Літо.” 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фарби, пензлик, простий олівець, гумка. 2)Робота з відео “БАРВИ ЛІТА” Малюємо фарбами просто.” 3)Практична робота: намалювати за відео малюнок “Літо”. |
14.00 |
логопедія (Латишева, Лопуга, Логвінов, Мате) |
Повторення “Свистячі звуки”. Переказ текстів |
|
6 |
15.10-15.55 |
Розвиток мовлення |
Тренувальні вправи з читання. (Картка) |
Лікувальна фізкультура |
П’ятниця 19.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Дитячі скоромовки для чіткої вимови слів. Скоромовка “Жовтий жук купив жилет…” Квіти землі. Е. Давиденко с.147-читати, переказувати |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розв`язування прикладів і задач с. 66-Запам’ятай!; с. 66-67, № 6; № 10 (1,2,3 ст.) – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Хто більше?» Стрибкові вправи.Комплекс стрибкових вправ. |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.00 |
Лікувальна фізкультура |
Четвер 18.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
||
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Стрибки парами через довгу скакалку, що гойдається. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухлива гра «Стрибки по купинах» Стрибкові вправи |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником Визначення часу. Година. Хвилина. Зрозуміє кожна дитина! с. 152-153-Запам’ятай!; с. 153, № 5; № 6(1) – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Господарча діяльність людини влітку Урок 88. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДЕЙ РІДНОГО КРАЮ 3 -клас Жаркова |
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Вправи на розвиток пам’яті. |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Безпечна поведінка на вулиці. 1)Перегляд відео “Дитина і вулиця. Правила безпеки на вулиці.” 2)Запам’ятай “Правила безпеки на вулиці.” |
Середа 17.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с.96, впр 10; впр 11(усно); впр 12 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Квіти землі. Е. Давиденко с.147-читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с. 154-155, № 1(усно); № 2; №4 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія (Логвінов, Лопуга, Латишева, Мате) |
Повторення “Свистячі звуки”. Переказ текстів завдання |
7 |
14.10 -14.55 |
Розвиток мовлення |
Складання тексту – розповіді з елементами опису за початком.(Картка) |
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Безпека вдома. Особиста безпека. 1)Перегляд відео “Безпека в побуті. Правила безпечної поведінки. Сам вдома.” 2)Запам’ятайте “Правила безпечної поведінки вдома.” |
Вівторок 16.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Стрибки парами через довгу скакалку, що гойдається. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухлива гра «Стрибки по купинах» Стрибкові вправи.Комплекс стрибкових вправ. |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
с.95-96, впр 7(усно); впр 8; впр 9 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником Визначення часу. Година. Хвилина. Зрозуміє кожна дитина! с. 152-153-Запам’ятай!; с. 153, № 5; № 6(1) – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Господарча діяльність людини влітку Урок 88. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДЕЙ РІДНОГО КРАЮ 3 -клас Жаркова |
6 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Вивчення вірша “Травень” (за мнемотаблицею). |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Безпечна поведінка на вулиці. 1)Перегляд відео “Дитина і вулиця. Правила безпеки на вулиці.” 2)Запам’ятай “Правила безпеки на вулиці.” |
Понеділок 15.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с.94-95, впр 5; впр 6 – виконати письмово с. 94-повторити правило |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дитячі скоромовки для чіткої вимови слів. Скоромовка “Жовтий жук купив жилет…” Робота з розвиваючими програмами. Дитячі журнали |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Час. Одиниця часу. Доба. Тиждень Доба – одиниця вимірювання часу . Математика 1 клас с. 146, № 1; 34 (1,2 ст.)-виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Особливості життя тварин влітку |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Презентація власних творчих досягнень. “Руде цуценя” 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фломастери або кольорові олівці, простий олівець, гумку. 2)Робота з відео “Як Намалювати Собаку. Малюємо Цуценя.” 3)Практична робота: намалювати за відео “Руде цуценя”. |
6 |
15.10 -15.55 |
Розвиток мовлення |
Складання речень за сюжетними малюнками. Виконати завдання (картка). |
14.00 |
логопедія (Мате, Логвінов, Лопуга, Латишева) |
Повторення. Переказ текстузавдання |
|
Лікувальна фізкультура |
Метання |
П’ятниця 12.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Дитячі скоромовки для чіткої вимови слів. Скоромовка “Жовтий жук купив жилет…” Гірка. За М. Носовим с. 146 – читати, переказувати. |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Віднімання двоцифрового числа від 20 с. 146, № 1; 34 (1,2 ст.)-виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Через зони» Різновиди ходьби і бігу. Дистанційне навчання |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.10 -14.55 |
Лікувальна фізкультура |
Четвер 11.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова – назви дій предметів. Дієслово с.94, впр 3; впр 4 – виконати письмово с. 94-вивчити правило |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Вправи для розвитку гнучкості. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони» Комплекс вправ для розвитку гнучкості. Дистанційне навчання |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Особливості життя тварин влітку |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Дитячі скоромовки для чіткої вимови слів. Скоромовка “Кит кота по хвилях катав…” Гірка. За М. Носовим с. 146 – читати, відповідати на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Розучування вірша “А я у гай ходила” (П. Тичина).А Я У ГАЙ ХОДИЛА |
7. |
14.10-14.55 |
Середа 10.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с.92-93, впр 7; впр 8; впр 9 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дитячі скоромовки для чіткої вимови слів. Скоромовка “Заболіло горло в горили…” Правосторонній рух. В. Паронова с. 145 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання двоцифрового числа від 20. Трикутник. ТРИКУТНИК 🔺 🔻 Весела геометрія для дітей. Дошкільна підготовка. с. 147 – вивчити правило, № 7(1.2 ст.); № 8(1.2 ст). – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Особливості життя рослин влітку |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
14.10 -14.55 |
Розвиток мовлення |
Вправи на розвиток асоціативного мислення, уваги, зорового сприймання.Цікаві завдання для дітей |
7 |
13.00 |
логопедія (Логвінов, Латишева, Лопуга, Мате) |
Диференціація щ-с’. Утворення іменників в орудному відмінку. Складання речень за малюнками. |
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Безпечна поведінка на вулиці. 1)Перегляньте перше відео “Правила безпечної поведінки на вулиці.” 2)За другим відео прослухати “Заняття з БЖД ” ОБЕРЕЖНО – НЕЗНАЙОМЦІ.” 3)Запам’ятайте “Правила безпечної поведінки на вулиці.” |
Вівторок 09.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Вправи для розвитку гнучкості. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони» Вправи для розвитку гнучкості |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
с.92, впр 5; впр 6 – виконати письмово; с.91 – повторити правило |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Маса. Одиниця маси-кілограм КІЛОГРАМ | Ознайомлення з мірою маси кілограм @sira_ta с. 144 – вивчити правило, № 5; № 6 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Особливості життя рослин влітку |
6 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Знайомство з людьми. Побудова дружніх стосунків. 1)Перегляд відео “Правила дружби (особистість дитини).” 2)За другим відео “Дружба – найдорожчий скарб ✨Гра “Хто з ким дружить.” |
7. |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Складання речень. |
Понеділок 08.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с.90, впр 1; с.90, впр 2; впр 3 – виконати письмово; с.91 – вивчити правило |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
В автобусі. с. 145 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання одноцифрового числа від двадцяти. Квадрат с. 142-143, № 5; № 7 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Літні місяці. |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Урок образотворчого мистецтва. Тема: Презентація власних творчих досягнень. “Весна.” 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фарби, пензлик, простий олівець, гумку. 2)Робота з відео “ВЕСНА” Малюємо фарбами просто.” 3)Практична робота: намалювати за відео “Весну”. |
6 |
15.10.-15.55 |
Розвиток мовлення |
Розвиток уваги,уяви, пам’яті, мислення у дітей. |
14.00 |
логопедія (Мате, Лопуга, Логвінов, Латишева) |
Диференціація С’-Щ завдання |
|
Лікувальна фізкультура |
Лазіння WEB-тренажер “ЛАЗІННЯ” |
П’ятниця 05.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Громадський транспорт. Правосторонній рух. с. 145 – читати, відповідати на запитання |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Квадрат с. 141, № 5(2); № 7(1,2 ст.) – виконати письмово ;с. 141 – вивчити правило |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах» Вправи на все тіло, Вправи з фітнес м’ячем, Кращі вправи з м’ячем, Отримай заряд енергії на день |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
Лікувальна фізкультура |
Метання Вправи з малим м’ячем. |
|
8 |
14.10-14.55 |
||
9 |
15.10-15.55 |
||
10 |
14.00 |
||
16.00 |
Четвер 04.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с.89, впр 13; впр 14; впр 15 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах» Спеціальні бігові вправи |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Літо. Ознаки літа. Ознаки літа. Кольорові сторінки природи: літо. #ЛІТО#Природа влітку. Літні місяці. Туман.Роса.Райдуга. Дистанційне навчання. Я досліджую світ. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Хліб – та праця людська. За В. Сухомлинським с. 144 – читати, відповідати на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Тренувальні вправи з читання. |
8 |
14.10-14.55 |
||
9 |
15.10-15.55 |
||
10 |
14.00 |
||
16.00 |
Середа 03.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с.88 – Запам’ятай!; , впр 10; впр 11; впр 12 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Як Миколка став хоробрий. В. Сухомлинський с. 143 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання і віднімання в межах 20. Прямокутник с. 138, № 3(1,2 ст.);с. 139, №7 (1,2 ст.)– виконати письмово ;с. 139 – вивчити правило |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Спостереження за природою на шкільному подвір’ї |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія (Лопуга, Латишева, Логвінов, Мате) |
диференціація щ-с’. Утворення іменників в орудному відмінку завдання |
6 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Знайомство з людьми. Побудова дружніх стосунків. 1)Перегляньте перше відео “Дружба. Чи вмієш ти дружити? Що таке дружба. Про дитячу дружбу.” 2)За другим прослухати “Мирилки.” 3)Запам’ятайте одну “Мирилку”. |
Вівторок 02.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Стрибки зі скакалкою. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» Фізкультура для початківців онлайн. Стрибки зі скакалкою. |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
с.87, впр 7; впр 8; впр 9 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання двоцифрового числа від 20 с. 137, № 5(2); № 6(1,2 ст.); №7 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Гра «Ми- маленькі пішоходи» |
6 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Розвиток навичок письмового мовлення. |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Вчимося бути ввічливими. 1)Перегляд відео “Слова ввічливості 2 клас.” 2)За другим відео запам’ятати “Правила спілкування.” |
Понеділок 01.05.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с.86, впр 4; с.87, впр 5; впр 6 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дідова колиска. За В. Сухомлинським с. 142 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання двоцифрового числа від 20 Додавання та віднімання від двоцифрових чисел десятків та одиниць у межах 20. с. 135, № 4; № 6(1,2, 3 ст.); №7 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Презентація власних творчих досягнень. “Зайчик.” 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фарби, пензлик, простий олівець, гумку, ватні палочки, одноразову виделку. 2)Робота з відео “Нетрадиційне малювання “Зайчик.” 3)Практична робота: намалювати за відео “Зайчика”. |
6 |
14.00 |
логопедія (Латишева, Лопуга, Логвінов, Мате) |
Диференціація ц-ч-щ завдання |
6 |
15.10-15.55 |
Розвиток мовлення |
Використання мнемотехніки для розвитку мовлення, пам’яті, мислення, уваги дітей. |
6 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Лазіння WEB-тренажер “ЛАЗІННЯ” |
П’ятниця 28.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
2 клас. Українська мова. Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. с.86, впр 1; впр 3; впр4 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Рухлива гра «Стрибунці‑горобчики» Стрибкові вправи |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання двоцифрових чисел. Тупий кут Кути. Математика. с. 133 – вивчити правило; с. 133, № 5; № 7(1,2 ст.) |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
||
8 |
14.10-14.55 |
Лікувальна фізкультура |
|
9 |
15.10-15.55 |
||
10 |
16.05-16.55 |
||
11 |
13.00 |
Четвер 27.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. Українська мова 2 клас с.87, впр 1; впр 6; впр 7 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Вправи на розвиток координації Вправи для розвитку швидкості, координації.#вправи #швидкість #координація #фізичнакультура |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Дидактична гра «Безпечні та небезпечні предмети»Дидактична гра «Безпечні та небезпечні предмети» Онищук Лілія |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Красива палиця. М. Герасименко с.139 – читати, відповідати на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Складання речень за схемами. |
6 |
15.10-15.55 |
Середа 26.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Читання по складах слів, речень. Аудіювання Аудіювання Микола Магера ” Он як буває “ с. 85, впр 39; впр 40 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Ромашка і соняшник. П. Бондарчук Робота з дитячою книжкою. Казки про тварин с. 138 – читати, переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Математика |
Віднімання двоцифрових чисел Математичний тренажер. Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через десяток с. 130, № 5(1); № 7(1, 2 ст.); № 8-виконати письмово |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Екскурсія до музею |
6 |
13.10-13.55 |
||
8 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Складання розповіді за серією малюнків. |
9 |
15.10-15.55 |
||
10 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Етикет ввічливості. 1)Перегляньте перше відео “Слова ввічливості.” 2)За другим відео пограти у гру “Пальчикова гра “Ввічливі слова.” 3)Запам’ятайте “Ввічливі слова”. |
11 |
13.00 |
логопедія (Мате, Латишева, Лопуга, Логвінов) |
Диференціація ц-ч-щ. Утворення іменників в давальному відмінку. Складання речень за малюнками. завдання |
Вівторок 25.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи Дистанційне навчання! Урок фізичного виховання для учнів 1-4 класів №4 ! |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Вивчаємо однину й множину. Урок 19. Українська мова. 1 клас Каліграфічна хвилинка с. 84. Підручник; с. 84, впр 37; впр 38 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання і віднімання одно- та двоцифрових чисел. Приклади на 2 дії с. 129, № 6; № 7(1, 2 ст.); № 8-виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Насіння, його пророщування Все починається з насінини 🌱Як рослина розвивається🪴 Ознайомлення з природним довкіллям✨ |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Правила поведінки людини у суспільстві |
5 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Розвиток пам’яті, асоціативного мислення. Групувати предмети за певною ознакою.Дидактична гра “Що зайве?” |
6 |
15.10-15.55 |
Тема: Вчимося бути ввічливими. 1)Перегляд відео “Ввічливі слова. Дидактична гра.” 2)За другим відео запам’ятати “Як поводитися в колективі. Правила спілкування.” |
Понеділок 24.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
2 клас. Укр.мова. Один предмет і багато предметів. Один – багато. Підручник с. 83, впр 35; с. 84,; впр 36 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Лисичка і Журавель с. 137.- читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання і віднімання одно- та двоцифрових чисел. Приклади на 2 дії с. 128, № 1; № 3 -виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Екскурсія до шкільної бібліотеки |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Характеристика власних творчих досягнень. “Сонечко”. 1)Підготувати: аркуш білого паперу, кольорові олівці або фломастери, простий олівець, гумку. 2)Робота з відео “Як намалювати комаху, жука сонечко, божу корівку.” 3)Практична робота: намалювати за відео “Сонечко”. |
6 |
13.10-13.55 |
||
8 |
14.10-14.55 |
Лікувальна фізкультура |
Метання Вправи з малим м’ячем |
9 |
15.10-15.55 |
Розвиток мовлення |
Цікаві вправи для читання. |
10 |
14.00 |
логопедія (Латишева, Логвінов, Лопуга, Мате) |
Диференціація ц-ч-щ. Утворення іменників в давальному відмінку завдання |
П’ятниця 21.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Іван Якович Франко с.136-читати, відповідати на питання |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання одно-та двоцифрових чисел Математичний тренажер. Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через десяток с. 137, № 6; № 7; № 8-виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на координацію. Рухлива гра «Хто більше» Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи. |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Кімнатні рослини. Догляд за кімнатними рослинами. Поливання квітів Догляд за кімнатними рослинами. Для дітей. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
Лікувальна фізкультура |
Четвер 20.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Підручник с. 83, впр 33; впр 34 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Інструктаж з БЖД. Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на координацію. Рухлива гра «Хто більше» Ранкова гігієнічна гімнастика | Вправи на все тіло | Розминка | Good Morning Workout |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Школа. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Як сонце сходить. В. Чухліб с. 135. читати, відповідати на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Вивчення вірша “Рідне” Я. Скидан. Вивчення вірша “Рідне” Я. Скидана ( за мнемо таблицею) |
8 |
14.10-14.55 |
||
9 |
15.10-15.55 |
||
10 |
14.00 |
Середа 19.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Підручник с. 82, впр 31; впр 32 – виконати письмово с.82 Хвилинка спілкування (усно) |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Метелик. В. Сухомлинський с.133 – читати, переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Узагальнення вивченого Математичний тренажер. Додавання та віднімання в межах 20 з переходом десяток с. 126, № 3; № – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Склад шкільного товариства: діти, які вчаться, та дорослі, які працюють |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Вправи та ігри на розвиток мислення. |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Правила етикету під час зустрічі й прощання з однолітками. 1)Перегляд відео “СПО. Правила етикету у спілкуванні з однолітками та із старшими.” 2)За другим відео запам’ятати “Як поводитися в колективі. Правила спілкування.” |
8 |
13.00 |
логопедія (Латишева, Логвінов, Лопуга, Мате) |
Диференціація Ш-Щ. Утворення іменників в Р.в. |
Вівторок 18.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Комплекс для формування правильної постави. Ведення м’яча на місці; ведення м’яча носком у кроці. Рухлива гра «Гарячий м’яч» Профілактика Сутулості | Вправи Проти Сутулості | Зміцнення М’язів Спини |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Каліграфічна хвилинка Пишемо літери І, Ї в зошиті в косу лінію | Вчимося писати | Прописи с. 81, впр 29; впр 30 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Нуль як компонент дії додавання. Прямий кут. Креслення Математичний тренажер. Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через десяток с, 125, № 7(1,2 ст.); № 8(1,2 ст.); № 9- виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
“Тарілочка” ( Художньо – продуктивне образотворення. Ліплення). |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Школа. |
6 |
|||
8 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Складання речень за малюнками і схемами. |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Етикет ввічливості. 1)Перегляньте перше відео “Ввічливі слова, казка про Кролика, гра “Оціни вчинок”, психогімнастика.” 2)За другим відео пограти у гру “Пальчикова гра “Ввічливі слова.” |
10 |
14.00 |
Понеділок 17.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с. 80 – Запам’ятай!; впр 25; впр 26; впр 27 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Вода-мандрівник, вода-трудівник. П. Утевська с. 131-читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Нуль як компонент дії віднімання. Додавання і віднімання 0 с. 124, № 1; № 3 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Правила вуличного руху. Практична робота: гра «Я – пішохід» Дидактична гра “Правила дорожнього руху для маленьких пішоходів” |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Характеристика власних творчих досягнень. “Тюльпан” 1)Підготувати: аркуш білого паперу, кольорові олівці, простий олівець, гумку. 2)Робота з відео “Малюємо “Тюльпан” кольоровими олівцями.” 3)Практична робота: намалювати за відео “Тюльпан”. |
6 |
13.10-13.55 |
||
7 |
15.10-15.55 |
Розвиток мовлення |
Формування уявлень про домашню адресу. Маленький БУ: серія 9| Домашня адреса | МУЛЬТИК| АНІМАЦІЙНИЙ СЕРІАЛ |
8 |
14.00 |
логопедія (Латишева, Логвінов, Лопуга, Мате) |
Диференціація Ш-Щ. Утворення іменників Р.в. |
П’ятниця 14.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Голубий дощик. В. Чухліб Робота з дитячою книжкою. Вірші П. Воронька с.132 – читати, переказувати |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Віднімання одноцифрового числа від числа 20. Гострий кут с. 121, № 8, с 121-вивчити правило |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Вправи з малим м’ячем: підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Гарячий м’яч» Вправи з малим м’ячем. Домашнє завдання ✓14. Фізична культура. Дистанційне навчання. |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
“Куманець! |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
||
7 |
13.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ходьба Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі |
9 |
14.10-14.55 |
Четвер 13.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Складання з розрізної азбуки і читання слів із двох засвоєних складових структур.Підручник с. 79, впр 21; впр 22; впр 23-виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Удари м’яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м’яча у парах. Рухлива гра «Гравець у колі» Загальнорозвивальні вправи з м’ячем |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Правила вуличного руху для учнів Правила дорожнього руху і дорожні знаки для маленьких школярів. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Барометр. За П. Утевською с. 131 – читати, переказувати. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Перегляд відеоролика про річку Дніпро:”Дніпро – найбільша річка України”. |
7 |
14.10-14.55 |
||
8 |
15.00 |
Середа 12.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Складання з розрізної азбуки і читання слів із двох засвоєних складових структур. с. 78, впр 17; впр 19; впр 20 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Літо прийшло. Ю Старостенко. Робота з дитячою книжкою. Скоромовки Л. Відути. Підручник с. 130 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с. 120, № 5 (1,2,3 ст.); с.121, № 6-виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Світлофор і його сигнали |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
13.10-13.55 |
||
7 |
13.00 |
логопедія (Лопуга, Логвінов, Латишева, Мате) |
Диференціація Ч-Щ. Утворення множини іменників. |
8 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Етикет ввічливості. 1)Перегляд відео “Чи ввічливий ти?🌞 Казка та гра з їжачком🦔.” 2)За другим відео запам’ятати “Ввічливі, добрі приємні слова. Хвилинка ввічливості.” https://www.youtube.com/watch?v=u1mIegM9HRU https://www.youtube.com/watch?v=jdRqbjXmrWY |
9 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Перегляд відеоролика про символи України. |
Вівторок 11.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Удари м’яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м’яча у парах. Рухлива гра «Гравець у колі» Дистанційне навчання.Вправи з м‘ячем |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Каліграфічна хвилинка с. 77, впр 15(2); с. 77, впр 14; впр 15; впр 16 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового с.119, №5; № 6(2); №8 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Світ професій. Ознайомлення з традиційними та сучасними ремеслами |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Світлофор і його сигнали. |
6 |
|||
7 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Віртуальна екскурсія “Київ – столиця України”. |
8 |
15.00 |
СПО |
Тема: Повноцінне харчування. 1)Перегляньте перше відео “Здорове харчування дітей шкільного віку.” 2)За другим відео пограти у гру “Що корисно, а що ні.” 3)Запам’ятати “Правила здорового харчування” https://www.youtube.com/watch?v=btl6MzqhZzo https://www.youtube.com/watch?v=A4LBlJFfyeU |
Понеділок 10.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Гра “Слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО?” #початковашкола с. 76 – Запам’ятай!; с. 76, впр 11; впр 12; впр 13 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Конвалія. І. Прокопенко с.126 – читати. переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розв`язування задач. с. 118, № 1; № 3; № 4 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Правила вуличного руху, перехід вулиці |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Малювання ватними паличками. “Весняне дерево.” 1)Підготувати: аркуш білого паперу, фарби, ватні палички, пензлик. 2)Робота з відео “Малюємо весняне дерево.” 3)Практична робота: намалювати “Весняне дерево”. Малюємо весняне дерево |
6 |
13.10-13.55 |
||
7 |
13.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
Розвиток мовлення |
Перегляд відеоролика про Україну:”Україна – наша Батьківщина”. |
9 |
14.00 |
логопедія (Латишева, Логвінов, Лопуга, Мате) |
Диференціація ч-щ. Утворення множини іменників.Переказ тексту |
П’ятниця 07.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Одуд. Є. Гуцало с.124 – читати. переказувати |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового с. 116. № 3; № 4(1,2, 3 ст.); № 7- виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Передавання м’яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Рухлива гра «Гравець у колі» Вправи з м’ячем |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Наклеювання ниток на картон. «Закладка» |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
Х |
||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
|
8 |
15.00 |
Четвер 06.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, що означають назви предметів Тест «Слова, що означають назви предметів» №1 (Українська мова та читання) с. 75, впр 8; впр 9; впр 10-виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Удари м’яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м’яча на місці. Рухлива гра «Приборкувач м’яча» Вправи з м‘ячем, кулькою, іграшкою. #ЛідерСпорт171#швидшевищесильніше#карантин |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Домашня адреса |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Уклонюся. К. Перелісна Вишиванка. В. Крищенко с. 123- виразно читати. відповідати на запитання
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.10-13.55 |
Розвиток мовлення |
Складання слів із складів. |
7 |
13.00 |
||
8 |
14.10-14.55 |
||
9 |
15.10-15.55 |
Середа 05.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, що означають назви предметів Тестові завдання з укр мови на тему: “Слова, що означають назви предметів”. 2 клас. Онлайн урок. с.74, впр 5; впр 6; впр 7 – виконати письмово Тест «Слова, що означають назви предметів» №1 (Українська мова та читання) |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
День матері. І. Білий с.122-читати, переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Нуль як компонент дії додавання. Прямий кут. Креслення с.114, № 4; с. 115, №5(1); №7 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
транспорт міста і села |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
7 |
13.10-13.55 |
||
8 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Тренувальні вправи з читання. |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Повноцінне харчування. 1)Перегляд відео “Заняття “Продукти харчування.” 2)За другим відео запам’ятати “Правила харчування.”Заняття “Продукти харчування” для дошкільнят з іграми https://www.youtube.com/watch?v=gR6eDRRQA80 |
10 |
13.00 |
Логопедія (Лопуга, Логвінов, Латишева, Мате) |
Автоматизація звука (ШЧ) |
Вівторок 04.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Ведення м’яча носком. Удари внутрішнім боком ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Займи вільне коло» Комплекс ЗРВ з м’ячем / Фізкультура вдома / Тренування вдома / DOnline |
2 |
9.55-10.35 |
Українськам мова |
Слова, що означають назви предметів с. 73 – Запам’ятай!, Впр 2; впр 3; впр 4 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Нуль як компонент дії додавання. Прямий кут. Креслення . с.114, № 3; с. 115, № 6 (1,2,3 ст.) ; №7 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Намотування ниток. «Лялька» Лялька-мотанка з ниток ! (Майстер-клас Чернігівської обласної бібліотеки для дітей) |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Безпечна поведінка дітей під час війни |
6 |
13.10-13.55 |
||
7 |
13.00 |
||
8 |
14.10-14.55 |
Розвиток мовлення |
Складання речень. |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Корисні та шкідливі продукти харчування. 1)Перегляньте перше відео “Де живуть вітаміни.” 2)За другим відео пограти у гру “Що корисно, а що ні.”Відеозаняття з ознайомлення із природою “Де живуть вітаміни” Старша група Дидактична гра. ” Що корисно, а що ні”(продукти харчування). |
Понеділок 03.04.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
с. 72, впр 15; впр 16; впр 17 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дідусева заповідь. В. Сухомлинський с. 121 – читати, переказувати. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання одно-та двоцифрових чисел, коли сума менша від 20. Прямий кут. с. 113, № 5(1); № 6 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Обережно! Вибухонебезпечні предмети |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Сприймання творів образотворчого мистецтва. Віртуальна екскурсія до художнього музею. 1)Робота з відео “Музеї України”, “Добрі манери – У музеї”. 2)Запам’ятай “Правила поводження у музеї”. |
7 |
13.10-13.55 |
||
8 |
14.10-14.55 |
Лікувальна фізкультура |
Правила поведінки, гігієни та техніки безпеки при виконанні спортивно-прикладних вправ на заняттях з ЛФК.Фізична культура. Правила безпеки під час самостійних занять спортом в домашніх умовах. |
9 |
15.10-15.55 |
Розвиток мовлення |
Віртуальна екскурсія до весняного скверу з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. |
10 |
14.00 |
логопедія (Латишева, Логвінов, Лопуга, Мате) |
Автоматизація звука (шч).Складання речень за малюнком. Дієслова доконаного і недоконаного виду |