Понеділок 07.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Повторити правила округлення, с.28. Виконати письмово №3, с. 29 |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки у реченнях із звертаннями” ПРАВИЛО Звертання — це слово або сполучення слів, що називає особу (рідше предмет), до якої звертаються Підручник Вправа 31(ІІ частина)с.15-16 Записати діалог, підкреслити звертання. Звертання, види звертань, розділові знаки при звертаннях. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
|
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. с.36. ІІІ. Вставте пропущені слова. Запишіть у зошит. Переглянути відео Негативний вплив куріння на здоров’я людини |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання це на 08.11 |
Тема:Мірки для побудови креслення основи блузки. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Прочитати стор.87. Записати в зошит назви мірок і їх скорочене позначення. |
7 |
14.00 |
||
15.00 |
|||
15.10 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін А.) |
П’ятниця 28.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Виконати Тематичну роботу сторінка 81,82. |
2 |
9.55-10.40 |
математика |
Виконати контрольну роботу. Завдання у вайбер групі. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Створення композиції “Хоровод” із виготовлених ляльок мотанок |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Лялька – уособлення образу людини. Символіка українських народних ляльок. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Виразне читання віршів Т.Шевченка” Підготувати читання улюбленого вірша з підручника с. 18-24 , або з “Кобзаря”. |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
|
7 |
14.00 |
||
15.00 |
логопедія (Брисенко М) |
книга ст 56 впр 6(1)-вставити буква а-я ст57 впр 7 |
|
15.10-15.55 |
Четвер 27.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 9 с.46-49. Завдання – письмово с. 49. |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
Лабораторна робота №2 с. 41-42 – записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Створення композиції “Хоровод” із виготовлених ляльок мотанок |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
Прочитати сторінку 29 Виконати завдання 5 і 7 сторінка 31 |
7 |
14.00 |
логопедія (Брисенко М) |
перегляд відео (префікси) |
15.00 |
логопедія (Родін А) |
відео звірі восени |
|
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc. Скласти розповідь “Хто такий справжній друг” |
Середа 26.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Прочитати сторінка 29 Дати відповіді на питання 1.2.3 І рівень. |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінки 70-71 та сторінки 72-73 . Дати письмово відповіді на запитання 1,2,3. сторінка 73 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Виготовлення обрядової ляльки і прикрашання її одягу стародавніми символами. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Написання листівки рідним” Вправа 266 с.114 усно прочитати; Вправа 265 с.113-114 прочитати, написати свій лист за зразком. |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати письмово №1, 2 на картці (розміщені у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Контрольна робота Твір на тему: “Т.Г.Шевченко – борець за волю народну” Завдання: написати твір. |
7 |
|||
15.10-15.55 |
СПО |
Навчаємось мінній безпеці: правила поведінки з вибухонебезпечними предметами Вибухонебезпечні предмети в місцях з масовим перебуванням людей |
|
16.00 |
Вівторок 25.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Виділення фрагментів тексту відео |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати № 478,479 – усно, 480, 481 – письмово (картка розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. с.27 Допишіть речення 1-5 . |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§15 Прочитати с.39-41. Запитання 1-3 – відповіді письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Велика буква у власних назвах” Підручник Вправа 50 с.24-25 Знайти і виписати з тексту власні назви. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Виготовлення обрядової ляльки і прикрашання її одягу стародавніми символами. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
розвиток мовлення |
Списати, вставляючи замість крапок прийменники за, у, до, в. Чому Олесеві соромно. Олесь і Грицько прийшли … школи. Усі діти стали … ряд. Грицько показав руки санітару. Руки … Грицька були чисті. Олесь заховав руки … спину. Він не захотів їх показувати. Йому було соромно. |
|
15.10-15.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін А) |
Понеділок 24.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картках (розміщені у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Диктант” |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
|
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. с.32 Самостійна робота “схема кровообігу” Виконати у зошиті. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема: Виготовлення обрядової ляльки і прикрашання її одягу стародавніми символами. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
14.00 |
||
15.10-15.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін А) |
П’ятниця 21.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Прочитати Тему7 сторінку 65 та сторінку 66-67 Виписати терміни і дати сторінка 67. |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Виконати контрольну роботу. Завдання розміщені у вайбер групі |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Виконання голови ляльки-мотанки та нанесення хреста.Переглянемо відео Лялька мотанка 1. виконання голови та нанесення хреста. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Лялька-мотанка. Трудове навчання дистанційно спробувати зробити голову ляльки-мотанки |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Виразне читання віршів Т.Шевченка” Підручник с.17-25 |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. Ознайомитися з відео |
7 |
14.00 |
||
15.00 |
логопедія (Брисенко М) |
||
15.10-15.55 |
Четвер 20.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 8 с.40-45. Завдання – письмово с. 43. |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
Лабораторна робота №1 с. 38 – записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Вивчення стародавніх символів. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
Виконати Тематична робота 2 |
7 |
14.00 |
логопедія (Брисенко М) |
|
15.00 |
логопедія (Родін А) О |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Середа 19.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Практична робота №8 Визначити за картою моря, найбільші річки, озера України .фізична карта |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати Тему 6 сторінка 61 та сторінка 62-63 Запам’ятайте, випишіть в зошит.(сторінка 63) |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Технологія виконання обличчя, тулуба ляльки-мотанки. Подивитись майстер-клас і підготувати матеріали для роботи. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Велика буква у власних назвах” Підручник Вправа 49 с. 23 ВИПИСАТИ з тексту вправи власні назви. Повторити правило: Власні назви пишуться з великої літери: 1. Імена людей, по батькові, прізвища, псевдоніми, прізвиська, назви дійових осіб у казках, байках, клички тварин, власні імена міфічних істот. 2. Назви держав, адміністративно-територіальні назви. 3. Назва установ, організацій, підприємств. |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
С. 179, виконати письмово №5 |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Підручник. Повторити виразне читання віршів Т.Шевченка с.18-20 |
7 |
16.00 |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео БЕЗПЕКА НА ВОДІ. Скласти пам’ятку “Правила безпеки на воді” |
|
Вівторок 18.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Абзаци, посилання, заголовки відео |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 179, виконати письмово № 3. |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства с.24. Заповніть табличку “Склад і значення крові” |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§14 Прочитати с.36-37. Запам’ятайте – записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Велика буква у власних назвах” Підручник Вправа 42 с.20-21 Переписати текст вправи, підкреслити олівцем слова – власні назви(зверніть увагу, вони пишуться з великої букви) |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Виготовлення ляльки – мотанки |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Історія ляльки – мотанки |
7 |
16.00 |
логопедія (Родін А) |
1.книга опрацювати завдання6 ст 19, завдання 7 ст26,26 2.завдання |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
|
розвиток мовлення |
Поставити іменники в початковій формі (називний відмінок, однина) за зразком і записати. Зразок : вулицею – вулиця. Вулицею, грушею, річкою, фабрики, пісні, станції, черевиках, хатині. |
Понеділок 17.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 73, виконати письмово № 4, 5, 6. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Складання розповіді про професії за опорними словами” Запишіть відповіді повними реченнями на питання вікторини. 1.Хто виконує ролі в театрі?(Ролі в театрі виконують актори.) 2. Хто керує робітниками на заводі? 3. Хто видає у бібліотеці книжки? 4.Хто проектує окремі будинки і цілі міста? 5. Працює в магазині? 6. Пише статті до газети, бере інтерв’ю? 7. Хто навчає дітей в школі? 8. Хто управляє літаком? 9. Хто готує їсти? |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Ознайомитися з відео |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Практична робота Перша долікарська допомога при травмах Тематичне оцінювання |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема: Виготовлення ляльки-оберега з ниток.Продовження.Фото виконаної роботи надіслати вчителю. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Виготовити оберіг за майстер класом. |
7 |
16.00 |
логопедія (Родін А) |
2.скласти речення з 4 слів. завдання 3 ст13 мал.6 ст 20. Записати речення в зошит 3.перегляд відео 4. завдання |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
П’ятниця 14.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінка 57 та сторінка 58-59 Відновісти на питання 1.2.3 сторінка 59 |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
С 74, виконати письмово № 5 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема: Виготовлення ляльки-оберега з ниток. Виготовити оберіг за майстер класом. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Лялька-мотанка з ниток ! (Майстер-клас Чернігівської обласної бібліотеки для дітей) Виріб сфотографувати. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Підручник с.24-25 навчитися виразно читати уривок “Плач Ярославни”, вивчити напам’ять |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
|
7 |
15.00 |
логопедія (Брисенко М.) |
|
8 |
14.00. |
||
9 |
15.10-15.55 |
||
10 |
Четвер 13.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 7 с.37-39. Завдання – письмово с. 38. відео |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§13 Прочитати с.33-36. Запитання 1-4 письмові відповіді у зошит с. 36 Електричне коло |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Ремонт одягу. Подивитись презентацію і відео, виготовити і пришити вішалку до рушника |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 24-25 Виконати завдання 1 ІІ рівень Азовське море. сторінка 25. |
7 |
15.00 |
логопедія (Родін А) |
1.скласти речення завдання 2 , ст13. мал5 ст16. 2.завдання |
8 |
14.00. |
логопедія (Брисенко М) |
1.відео 2.завдання |
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
|
10 |
Середа 12.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Прочитати сторінка 24-25 Виконати завдання 1 ІІ рівень для Чорного моря сторінка 25. |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінка 53 та сторінка 54-55 Випишіть Запам’ятайте сторінка 55. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Волого-теплова обробка швейного виробу.Тематичне оцінювання |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Волого-теплова обробка швейного виробу | Тест з трудового навчання – «На Урок» |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Професійні слова-терміни” Повторити правило. Підручник Вправа 118 с.50 (Підібрати до картинок професійні слова). Завдання. Назвати професію, про яку ви мрієте, записати професійні слова. які стосуються саме омріяної вами професії. |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
С. 72, виконати письмово №4 |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Інтимна (особиста) лірика Т.Шевченка “Садок вишневий коло хати…”, “Вітер з гаєм розмовляє…” Підручник с.21-22 Виразно читати, вивчити напам’ять один вірш на вибір. |
7 |
|||
8 |
16.00 |
||
9 |
15.10-15.55 |
СПО |
https://www.youtube.com/watch?v=CSR1q3XfXys |
10 |
Вівторок 11.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Поєднання елементів на аркуші текстового документа: відео |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 71, виконати письмово №4 |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Заповнити таблицю с. 20 відео |
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§12 Прочитати с.30-33. Запитання 1-5 письмові відповіді у зошит с. 33 відео |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Професійні слова і терміни” Повторити правило: Професійні слова і терміни (слова-професіоналізми) — це слова, які використовують спеціалісти певної галузі, професії. Це назви знарядь праці, трудових процесів, сировини, з якою працюють спеціалісти. Підручник вправа 117 с.49 Виписати професійні слова, що стосуються роботи у столярній майстерні. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Термінологія волого-теплової обробки переписати в зошит першу частину таблички Термінологія волого-теплової обробки (ВТО) – Електронний навчальний посібник |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
подивитись презентацію Виконання волого- теплових робіт | Інтерактивні матеріали. Професійна освіта |
7 |
|||
8 |
16.00 |
логопедія (Родін А.) |
|
9 |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
10 |
розвиток мовлення |
Виписати спочатку дієслова, а потім – прикметники. Поставити наголос. Гомоніти, польовий, пухнаста, мандрувати, дзвенить, просторий, врятував, хвилюється, зелена, друкувати, чудовий, чорний, багряний, бджолиний, барвиста, чарівний. |
Понеділок 10.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С 68, виконати письмово № 3, 4. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Професійні слова і терміни” Професійні слова і терміни (слова-професіоналізми) — це слова, які використовують спеціалісти певної галузі, професії. Це назви знарядь праці, трудових процесів, сировини, з якою працюють спеціалісти. Підручник Вправа 216 с.91 Списати текст, підкреслити професійні слова. Доповніть речення назвами тих професій, хто це використовує. Запишіть. 1. Шприци та ліки використовують у своїй роботі… 2. Модем, принтер, диск — слова, які вживають у професійному спілкуванні… . |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Таблиця с. 16 переписати.відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Електрична праска |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
виконати тест |
7 |
14.00 |
||
8 |
16.00 |
логопедія (Родін А) |
|
9 |
15.10-15.55 |
П’ятниця 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінка 49 та сторінка 50-51 Випишіть дати і історичні події того часу. |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
С 54, виконати письмово № 1, 5 |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема: Правила безпечної роботи під час роботи з праскою.Виписати в зошит правила безпечної роботи з електричною праскою |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Тарас Шевченко Іван Підкова” Уривок Підручник с.23-24 виразно читати, відповідати на питання усно. Переглянути відео 9 клас. Українська література. Тарас Шевченко «Іван Підкова» |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики та переглянути відео |
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
логопедія (Брисенко М) |
|
9 |
15.10-15.55 |
||
9 |
Четвер 06.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 6 с.32-36. Завдання – письмово с. 32. відео |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§11 Прочитати с.29-30. Запитання 1-5 письмові відповіді у зошит с. 30 відео |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема: Волого-теплова обробка тканини. Прийоми роботи з праскою. https://www.youtube.com/watch?v=swWEQEwB8SU Переглянувши відео відповісти на питання: -Коли день народження електричної праски? |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Стандартні знаки догляду за швейними виробами.Перемалювати табличку в зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
Прочитати сторінка 116-117 та сторінка 118-119 Відповісти письмово питання 5 стр. 119 |
7 |
14.00 |
Логопедія (Брисенко М.) |
|
8 |
15.00 |
логопедія (Родін А) |
1.Розвиток дрібної моторики 3.дихальні вправи 4завдання ст8-12. мал3 ст11. Записати речення. Вивчити назви осінніх місяці 5. прочитати текст, дати відповіді на запитання |
9 |
15.10-15.55 |
Соціально-побутове орієнтування |
Переглянути відео Правила поведінки для👶👉 “Якщо загубився😢” |
9 |
Середа 05.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Прочитати сторінку 20 Дати письмові відповіді питання 1,2,3,4 сторінка 20. |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінка 45 та сторінка 46-47 Письмово відповіді питання 1,2,3,4 |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Тема:Виконання обкантовувального шва на прямих та заокруглених зрізах. Подивитися відео. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки у складних реченнях Контрольна робота. Тести” Виконати завдання письмово |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Повторити ознаки подільності на 3, 9. Виконати письмово завдання на картці (розміщена у вайбер групі класу) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “ Т. Шевченко “Лічу в неволі дні і ночі” Підручник с.21 виразно читати вірш, усно дати відповіді на питання. |
7 |
16.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
Соціально-побутове орієнтування |
Переглянути відео Навчальний фільм “Поведінка у школі”, 5 клас |
9 |
Вівторок 04.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
|
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Ознайомитися з ознаками подільності на 3 та 9, вивчити виділені правила. Виконати номери завдань на фото (додане у вайбер групу класу) |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Виконати самостійну роботу с. 19 відео |
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§10 Прочитати с.27-29. Запитання 1-5 письмові відповіді у зошит с. 29 відео |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки у складних реченнях” Підручник Вправа 20 с. 12 Списати, знайти у тексті складне речення, підкреслити у ньому головні члени речення(підмет, присудок); звернути увагу на кому у складному реченні. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Виготовлення зразка обкантовувального шва Ознайомитись з технологією виконання обкантовувального шва з відкритим зрізом |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Ознайомитись з технологією виконання обкантовувального шва з закритим зрізом https://www.youtube.com/watch?v=7687YJCo9cg&list=PLsMyH_b–H91mg4OqDNZOUCnk6TR7X4aV&index=2 |
7 |
16.00 |
логопедія (Родін А) |
1. артикуляційна гімнастика 2. завдання 1, ст8, ст 12 малюнок на ст.10. Складені речення записати |
8 |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
9 |
Розвиток мовлення |
1. Виписати слова в 2 стовпчики. Перший стовпчик з одним голосним, другий – з двома та більше голосних. Джміль, пригода, шлях, сутінки, шпак, ходить, собор, гімн, дрізд, сніг, кошик, стяг, дуб, мереживо, грунт, ціп, кукурудза, калина. |
Понеділок 03.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Повторити ознаки подільності на 2, 5, 10. Виконати завдання на картці (картка розміщена у вайбер групі класу.) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Поширення речень другорядними членами” Спишіть речення, вставляючи потрібні слова, що відповідають на питання, подані в дужках. Хмара (яка?) закрила (що?). Налетів вітер (який?). Спека поступилася (чому?). Загримів грім (де?). Полив дощ (який?). Вправа 14 с.10 (письмово) |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Ознайомитися з вправами: прийом та передача м’яча |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Прочитати с. 13-14. Виконати практичну роботу с.15.відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Виготовлення зразка обкантовувального шва.Прочитати стор.8,9.Намалювати в зошит мал.9. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
🌺НАЙПРОСТІШІ РУЧНІ ШВИ.🌺 Виконати на клаптику тканини. Фото надіслати вчителю |
7 |
16.00 |
Логопедія (Родін Антон) |
|
8 |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Переглянути відео , виконати вправи з подушкою |
П’ятниця 30.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінки 40-41 та сторінки 42-43 Виконати завдання 1-2 сторінка 43 |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Вивчити правила в картці(картки розміщені у вайбер групі класу). Із чисел 24, 576, 345, 970, 538, 4725, 8211, 4514, 960, 897 випишіть окремо числа, які діляться на 2, на 5, на 10. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема: Обкантувальний шов. Крайові шви. Обкантувальний шов, його види (з відкритим і закритим зрізом), застосування та технологія виготовлення. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Робота з підручником стор. 8-9.Відповісти на питання 1. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Т.Шевченко “Реве та стогне Дніпр широкий”, “Думи мої, думи мої…” Підручник с.18-20 виразно читати поезії. |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Ознайомитися з вправами: прийом та передача м’яча |
Четвер 29.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.30 |
Основи здоров’я |
§ 5 с.26-31. Завдання 1-3 – письмово с. 30. відео |
2 |
9.45-10.15 |
Фізика і хімія у побуті |
§9 Прочитати с.24-27. Запитання 1-3 письмові відповіді у зошит с. 27 відео |
3 |
10.30-11.00 |
Трудове навчання |
Тема:Зразки оборок, рюш, воланів. |
4 |
11.10-11.40 |
Трудове навчання |
Переглянути майстер клас “Пошиття воланів,оборок, рюш”#урокишитья #мастеркласс #пошив Мастер-класс “Воланы. Сборки. Рюши” |
5 |
11.50-12.20 |
Трудове навчання |
Відповісти на питання в зошит 1.Чим відрізняється рюша від оборки? 2.Що таке фурнітура? 3.Які оздоблювальні матеріали ви знаєте? |
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
Прочитати сторінку 16 Письмово дати відповіді питання 1-2 сторінка 17 |
Середа 28.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
прочитати сторінка 13 Практична робота Дати письмово відповіді на питання 1,2,3 І рівень |
1 |
9.00-9.30 |
історія України |
виконати тематичну роботу |
2 |
9.45-10.15 |
Трудове навчання |
Тема: Викроювання деталей із складками, їх зметування та застрочування. |
3 |
10.30-11.00 |
Трудове навчання |
Прочитати стор.161,162. |
4 |
11.10-11.40 |
Українська мова |
Тема: “Речення поширені і непоширені” Підручник Вправа 13. с.9 Записати текст, підкреслити головні члени речення (підмет, присудок) |
5 |
11.50-12.20 |
Математика |
Виконати письмово №3, с.61 |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Про життя і творчість славетного сина України Т.Г.Шевченка” Підручник Прочитати статтю с.17-18 Записати головні дати з життя поета в зошит. Виразно читати вірш “Реве та стогне Дніпр широкий” с.18 |
Вівторок 27.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
|
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати письмово №1, с.62 |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Самостійна робота с.12 відео |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§8 Прочитати с.18-23. Запитання 1-5 письмові відповіді у зошит с. 23 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Речення поширені і непоширені” Підручник Вправа 12 (І частина) Записати речення, підкреслити підмет, присудок. Визначити поширені речення чи непоширені ( Настала осінь.-непоширене; Швидко настала щедра осінь.-поширене) |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Викроювання деталей із складками, їх заметування та застрочування. Прочитати стор.29-31 |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Записати в зошит що таке складки,які вони бувають? Намалювати швейний виріб зі складками. |
Понеділок 26.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати письмово №5, с.51 |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Опис інтер’єру спальні” Інтер’єр – внутрішня частина будинку, приміщення Підручник Вправа 184 с.81 прочитати, за зразком вправи описати свою спальну кімнату, записати в зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
|
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Самостійна робота с.10 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема: Настрочування рюшів. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Записати в зошит що таке рюші? Намалювати швейний виріб з рюшею. |
П’ятниця 23.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
прочитати сторінка 32-33 та сторінку 34 -35 Письмово завдання 1 та 2 сторінка 35 |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
№5, с. 49 – письмово |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Рюші,волани,жабо.Викроювання оздоблювальних деталей. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
прочитати стор. 159-161. Записати в зошит, що таке рюша? подивіться відео і спробуйте полагодити свої джинси таким способом. Потайной шов – YouTube |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
“Іван Богун”с.15-16 прочитати Контрольна робота Тести Виконати тести письмово |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Четвер 22.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
основи здоров’я |
§ 4 с.23-25. Запитання 1-4 усно, 5- письмово с. 25. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§7 Прочитати с.16-18. Запитання 1-7 письмові відповіді у зошит с. 18 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Оборки – оздоблююча деталь одягу. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Викроювання оборки.прочитати стор.154-157 |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
записати в зошит,що таке оборка і намалювати любий одяг з оборкою. |
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
прочитати корисні копалини стр.76 Випишіть визначення. |
Середа 21.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
|
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
прочитати тема 3 стр.28-29 відповіді на питання 1-7 письмово запитання |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Оздоблювальна строчка.Подивитись відео Декоративні шви. Змійка та хвилька |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Презентація ” Ремонт одягу” Фото відремонтованого одягу надіслати вчителю |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Контрольна робота Переказ” Написати переказ тексту. Вправа 16. с.10 письмово |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
С. 47, виконати письмово №5, 7. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Чи не той то Хміль”, “За Сибіром сонце сходить”с.12-15 виразно читати думи; записаи в зошит і вивчити, що таке дума с.12. “За Сибіром сонце сходить” читати, … |
Вівторок 20.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
|
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати контрольну роботу, с. 56 підручника |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. І допишіть речення, ІІ підпишіть основні частини скелета. Сторінка 8 |
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§6 Прочитати с.14-16. Запитання 1-4 письмові відповіді у зошит с. 16 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Прості і складні речення” Вправа 11 с. 8 (Переписати, підкреслити підмет, присудок; вказати, де просте, де складне речення) |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема: Волого-теплова обробка тканин. Історія виникнення праски.Презентація до уроку трудового навчання “Історія виникнення праски” |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Правила безпечної роботи з праскою.Записати в зошит |
Понеділок 19.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати письмово №6, с. 44 |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Прості і складні речення” Вправа 7 с.6 Переписати, підкреслити граматичні основи речення (підмет, присудок) у реченнях першого абзацу вправи. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики та бігові вправи |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. ІІІ допишіть речення. Сторінка 6 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Прочитати про оздоблення швейного виробу. В зошиті виконати завдання 4,5. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Оздоблення швейного виробу – Трудове навчання (обслуговуючі види праці). 8 клас. Мачача |
П’ятниця 16.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
прочитати Тему 2 сторінка 24-25 відповіді на питання 1-7 письмово |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
С. 43, виконати письмово № 5 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Виготовлення зразків оздоблень. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Презентація “Оздоблення швейного виробу” виготовити по технологічній картці квітку із тканини. Сфотографувати і вислати |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “ Позакласне читання “Звільнення Києва від облоги печенігів” с.8-9 прочитайте перекажіть зміст легенди (усно) |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики.Силові вправи: віджимання, підтягування. Стрибкові вправи: вистрибування, стрибки на скакалці, підскоки, стрибки через бар’єри. Гнучкість: нахили, розтяжка. Переглянути відео |
Четвер 15.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 3 с.17-21. Запитання 1-11 усно, 12- письмово с. 21. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§5 Прочитати с.13-14. Запитання 1-6 письмові відповіді у зошит с. 14 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Фурнітура і оздоблення швейного виробу. прочитати сторінки підручника і в зошиті записати що таке фурнітура і види оздоблення. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Оздоблення швейного виробу – Трудове навчання (обслуговуючі види праці). 8 клас. Мачача |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Оздоблення швейного виробу – Трудове навчання (обслуговуючі види праці). 8 клас. Мачача |
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
Головні риси рельєфу завдання 1-3 Географія. 8 кл. Урок 14. Рельєф, тектонічна та геологічна будова, мінеральні ресурси |
Середа 14.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
прочитати текст де і яким кольором зображена область в якій живете? карта тест |
1 |
9.00-9.45 |
Історя України |
прочитати Тему 1 сторінка 20-21 виконати завдання таблиця сторінка 23 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Види оздоблень жіночого і дитячого одягу, їх призначення. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Презентація “Оздоблення швейного виробу” подивитись презентацію і в зошиті написати про які види оздоблення швейних виробів дізнались. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Прості і складні речення”Вправа 9 с.6-7 (Записати, знайти п`ять простих речень(одна граматична основа) і п`ять складних речень(дві і більше граматичних основи). Підкрслити в них граматичні основи (підмет і присудок) |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Підручник: с. 42, №5. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Неволя і воля Самійла кішки” с.10-11 прочитати; дати відповіді на питання усно с.12 (вгорі) Самійло Кішка |
Вівторок 13.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Урок 3. Інформаційні системи. Інформаційні технології, їх роль у житті сучасної людини Записати види інформаційних систем |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Підручник: с. 37, №2,3,6 – письмово. Домашнє завдання: №7 |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
зошит з природознавства. Підпишіть назви внутрішніх порожнин тіла людини, зображених на малюнку 1. Сторінка 6 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§4 Прочитати с.10-12. Запитання 1-4 с. 12 письмово відповіді у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “ Розвиток мовлення Опис предмета за планом” Вправа 142 с.64 повторити. Виберіть один з предметів, який є у вас. Уважно роздивіться його. Опишіть предмет за планом. 1. Як предмет з’явився в мене? 2. Розмір і форма предмета л3. Колір (запах, смак) предмета. 4. Матеріал, з якого зроблено предмет, оздоблення. 5. Частини предмета, їхні розміри, форма, колір. 6. Я люблю користуватися предметом. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Текстильні волокна.Повторити все про натуральні волокна. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
презентация волокно-тканина Записати в зошиті які натуральні волокна використовують в ткацькому виробництві? |
Понеділок 12.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Підручник: с. 36, виконати письмово №1,2. Домашнє завдання: №8. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення. Виразне читання вголос тексту-опису” Вправа 142 с. 64 (прочитати, що таке опис). Вправа 143 с.65 (записати в зошит, виразно прочитати) |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор. Стрибкові вправи: вистрибування, стрибки на скакалці, підскоки, стрибки через бар’єри. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Дописати речення на сторінці 5 |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Текстильні хімічні волокна. Волокна штучного шовку (віскоза, ацетат). |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Презентація “Текстильні волокна”Відповісти на питання 27 слайду презентації. |
П’ятниця 09.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Історія України |
прочитати стор19 та стор 20-21 виконати завдання 1 |
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Підручник, с. 33. Виконати письмово № 4, 8. Домашнє завдання – № 6 (1 стовпчик) |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема:Машинна голка звичайна і подвійна. Згадати будову машинної голки і намалювати будову машинної голки в зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Прочитати.Машинна голка – Електронний засіб навчального призначення |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
с.7-10 прочитати переказати стисло усно зміст легенд |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор, історію розвитку Олімпійських змагань Переглянь відеоурок |
Четвер 08.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
параграф № § 2 с. 6-16. Запитання 1-6 усно, 7- письмово с. 16. підручник |
1 |
9.00-9.45 |
фізика і хімія у побуті |
.Практичне завдання №1 с. 8 Практичне завдання №2 с. 8 Висновки записати у зошит §2, читати. Письмові відповіді на запитання 1-4 с. 7 |
2 |
9.55-10.40 |
||
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Правила безпечної праці при роботі на швейній машині |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Подивитися відео і в зошиті записати правила безпечної праці на швейній машині |
6 |
14.05-14.50 |
географія |
опрацювати стор 6-7 виконати І рівень -1,2,3 ІІ рівень -4 ІІІ рівень – 2 |
Середа 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
виконати завдання 1-2 рівня |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
прочитати .стор.7 і стор.8.9 виконати письмово запитання 1-6 |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Ручні шви | maystrinya Повторити види і технологію виконання ручних швів. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Виконати на клаптику тканини зразки швів “вперед голка”, “назад голка”,петельний” і “тамбурний” Фото надіслати вчителю |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Основні правила правопису частин мови” Вправа 8 с.6 (письмово) |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Підручник. с. 33. Виконати письмово № 3, 5. Домашнє завдання – № 7. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
с. 3-6 прочитати твір”Дарунки з трьох зернин”. Дати відповіді на питання усно |
Вівторок 06.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Техніка безпеки в комп’ютерному класі Записати в зошит 3-4 основних правила |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Математика. с. 28-29, повторюємо правила округлення (правила в рамочках). Виконуємо №2, с. 28 за зразком, №2, с. 29 за зразком. Домашнє завдання – №3, 1,2,3 стовпчик, с. 29 |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Домашнє завдання:Які фактори, на вашу думку, зміцнюють здоров’я? Фактори, що ослаблюють здоров’я? |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§1, читати. Письмові відповіді на запитання 1-5 с. 6 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Основні правила правопису частин мови “ Правила правопису Вправа 3 с. 4 (переписати текст вправи у зошит, підкреслити олівцем важливі орфограми у словах) |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Понеділок 05.09.2022 року
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Підручник с. 26. Виконати завдання 1, 2, 5 (виконувати за зразком) Домашнє завдання №4 |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тест на повторення Код доступу 7275019 Підручник Вправа 3 (письмово) с.5 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати вправи ранкової гімнастики. Знати правила рухливих ігор, історію розвитку Олімпійських змагань Переглянь відеоурок |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Перевірка знань. Письмово у зошиті дайте відповіді на запитання: 1. Які приклади впливу природи на людину вам відомі? 2. Як людина в різні часи впливала на природу? 3. Як ви оцінюєте сучасний вплив людини на природу? |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Правила БЖ при роботі з ножицями Правила БЖ при роботі з голками. Записати в зошиті основні правила безпеки на уроці швейної справи. |