Середа 28.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
географія |
Прочитати сторінку 58. Виконати завдання 1-2 |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінки 145-148. Завдання 1 письмово сторінка 148. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема: Виготовлення новорічної прикраси. Виготовити і привітайте своїх рідних такими листівками. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Новорічна листівка. Листівка у формі новорічної прикраси. Трудове навчання. Урок 5-6 клас. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Ознаки наукового стилю мовлення” Науковий стиль використовують у галузі науки і освіти. Метою наукового стилю є повідомлення, пояснення, тлумачення досягнутих наукових результатів, відкриттів.Підручник Вправа 142 с.64 спишіть текст, доведіть, що це текст наукового стилю. |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
с.134 Виразно читати вірш Лесі Українки “Сосна” |
7 |
15.00 |
||
14.00 |
|||
15.10 |
СПО |
Як зробити новорічну листівку своїми руками.Веселі Саморобки. |
|
16.00 |
Вівторок 27.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці. |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства с.43-44. ” Техніка використання гірчичників” – записати у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§26. Прочитати с.75-76. Запитання 1-6 – відповіді письмово у зошит с. 76 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Ознаки художнього стилю мовлення” Художній стиль — це стиль художньої літератури, який використовується в поетично- художній творчості. Провідним завданням художнього стилю є вплив на людську психіку, почуття, думки через зміст і форму створених авторами поетичних, прозових текстів. Підручник Вправа 255 с.109 записати перший текст, звернути увагу на ознаки художнього стилю. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Пошиття м’якої іграшки |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Перегляньте відео виконайте вправи |
|
14.00 |
|
|
|
15.00 |
|
|
|
16.00 |
логопедія (Родін) |
презентація – скласти розповідь за серією малюнків |
Понеділок 26.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Ознаки розмовного стилю мовлення” Це стиль, який використовується в усному повсякденному спілкуванні у побуті, у родині, на виробництві. Основне призначення розмовного стилю — бути засобом невимушеного спілкування, живого обміну думками, з’ясування побутових стосунків. У розмовному стилі відсутній попередній відбір мовного матеріалу. Вживаються разом із нейтральною лексикою стилістично знижені мовні засоби: фразеологізми, діалектизми, жаргонізми тощо. Часто вживаються в розмовній мові вигуки, частки, вставні слова, неповні речення, повтори, неузгоджені словосполучення тощо. У розмовній мові велику роль грають міміка, жестикуляція, ситуація. Підручник Вправа 226 с.94. спишіть, доведіть, що це текст розмовного стилю(усно). |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
|
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства с.43 ” Виготовлення марлевих пов’язок”- записати у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Застосування ручних швів навскісного та петельного при пошитті м’якої іграшки.
|
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Як зробити сніжинку з паперу на Новий рік чи Різдво [Легко і швидко] |
7 |
15.00 |
|
|
|
14.00 |
|
|
|
15.10 |
ЛФК |
Перегляньте відео виконайте вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін) |
П’ятниця 23.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Виконати роботу сторінка 151 та сторінка 152 |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Контрольна робота |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Пошив м’якої іграшки. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Контрольна робота Тести” Виконати тест Код доступу 9343850 |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
7 |
15.10-15.55 |
|
|
|
14.00 |
|
|
|
15.00 |
логопедія (Брисенко) |
Четвер 22.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 15 с.70-72. Схему “Активне навчання – сприяє” записати у зошит с. 72 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§25. Прочитати с.70-75. Запитання 1-5 – відповіді письмово у зошит с. 74 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Пошиття іграшки.Тематичне оцінювання |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
географія |
Прочитати сторінку 57 . Письмові відповіді І рівень питання 1 і 2. |
7 |
15.00 |
логопедія (Родін) |
|
14.00 |
логопедія ( Брисенко) |
книга ст118 впр.10(а,б)-списати речення, вставивши букви г, к, х впр.13(1)- з поданих букв скласти і записати слова |
|
15.10 |
СПО |
Переглянути відео Абетка грошей – Сімейний бюджет (Уроки тетушки Совы) серия 3 |
|
16.00 |
Середа 21.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Населення України. Тематична робота. |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати Тему 4 сторінку 140-141 та сторінку 142-143. Завдання 1,2 письмово сторінка 143 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Оформлення іграшки згідно з ескізом. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Стилі мовлення: розмовний, художній, науковий, публіцистичний, офіційно-діловий”Підручник Вправа 150 с. 68 списати, визначити тип і стиль мовлення тексту. |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Повторюємо порядок дій та дії з дужками. виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Леся Українка Підручник с.133-134 виразно читати вірш “На роковини Шевченка” |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео Як поводитися в гостях |
14.00 |
|||
15.00 |
|||
16.00 |
Вівторок 20.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Тема: Складання алгоритмів для виконавців презентація
|
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картках (розміщені у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
“Значення зелених насаджень”- записати у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
|
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Контрольна робота Тести” Виконати тест Код доступу 1079368 |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Пошиття іграшки. Передивись презентацію. підготуйся до тематичного оцінювання |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Презентація до уроку на тему: “Виготовлення м’якої іграшки”. Етапи виготовлення м’якої іграшки виписати в зошит |
7 |
15.00 |
розвиток мовлення |
|
|
14.00 |
|
|
|
15.10 |
ЛФК |
Перегляньте відео виконайте вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін) |
Понеділок 19.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
|
|
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Типи мовлення: розповідь, опис, міркування” Підручник Вправа 134 с. 58 списати, визначити тип мовлення. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
“Правила догляду за оселею” – записати у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Пошиття м’якої іграшки
|
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Технологія виготовлення м’якої іграшки з тканини «Зайчик». | Презентація. |
7 |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Перегляньте відео виконайте вправи |
|
14.00 |
|
|
|
15.00 |
|
|
|
16.00 |
логопедія (Родін) |
П’ятниця 16.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінку 136-137 та сторінку 138-139 . Заповнити таблицю завдання 1 |
2 |
9.55-10.40 |
||
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема:Оформлення іграшки згідно з ескізом. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Леся Українка “Красо України, Подолля” Підручник с 132-133 виразно читати вірш. відповідати на питання усно с.133 Леся Українка, “Красо України, Подолля!” (1888 р.) |
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
логопедія (Брисенко) |
книга ст115 впр 4 – списати парами слова ст.118 впр10(а,б)- списати, вставити букви ст.117 читати виразно вірш “Чим пахнуть ремесла” |
|
15.00 |
|||
16.00 |
Четвер 15.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 15 с.70-72. Схему “Умови ефективного навчання” записати у зошит с. 70. |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§24. Прочитати с.69-70. Практичну роботу “Вивчення будови лампового патрона” записати у зошит с. 70 |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема:Оформлення іграшки згідно з ескізом. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Гномик из пряжи | Christmas ornaments | Let’s make a cute little gnome! |
6 |
14.05-14.50 |
географія |
Прочитати сторінку 1 та сторінку 2 Письмові відповіді на завдання 1-2 І рівень |
7 |
15.00 |
логопедія (Родін) |
|
14.00 |
логопедія (Брисенко) |
книга ст115 впр 4 – списати парами слова ст.118 впр10(а,б)- списати, вставити букви ст.117 читати виразно вірш “Чим пахнуть ремесла” |
|
15.10 |
СПО |
Переглянути відео Правила безпечної поведінки взимку для дітей 🎄 безпечні зимові канікули |
|
16.00 |
Середа 14.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
географія |
Прочитати текст. Виконати завдання 2 ІІІ рівень сторінка 54 |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати Тему 2 сторінка 131 та сторінку 132-133 Письмові відповіді на запитання 1,2 сторінка 134 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Зшивання окремих деталей. Вивертання. Набивання деталей, їх з’єднання. Презентація уроку трудового навчання до проекту “М’яка іграшка” В презентації знайти і записати види швів для зшивання деталей м’якої іграшки. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Переглянути |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розвиток мовлення Визначення типів мовлення текстів” Тексти бувають трьох типів Підручник Вправа 131 с.57 письмово. Визначити тип мовлення |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Сторінки життя і творчості відомої української поетеси Лесі Українки” Леся Українка: цікаві факти (дитинство, життя, біографія) Підручник с.130-131. Ознайомитись з біографією поетеси, записати основні дати життєвого шляху; виразно читати вірш “Давня весна” |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео Як святкують Новий рік у різних країнах світу |
15.00 |
|||
16.00 |
Вівторок 13.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Порядок виконання команд виконавцем Порядок виконання команд виконавцем.ppt |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання з картки (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Стан органів під час вдиху і видиху табличку записати у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§23. Прочитати с.66-68. Практичну роботу “Вивчення будови штепсельного з’єднання” записати у зошит с. 68 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Типи мовлення: розповідь, опис, міркування” Переглянути відео Типи мовлення Вправа 127 с.55 Прочитати, визначити типи мовлення текстів, записати у зошит лише текст-опис. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема: Правила набивання деталей іграшки. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
15.00 |
||
14.00 |
|||
15.10 |
ЛФК |
Перегляньте відео виконайте вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін) |
Понеділок 12.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Типи мовлення: розповідь, опис, міркування” Вправа 126 с.54-55 списати, визначити тип мовлення 9 клас. Українська мова. Стилі, типи мовлення. Жанри мовлення |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Схему газообміну- перемалювати і записати у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Матеріали для набивання іграшки. Наповнювач для іграшок або чим набивати м’які іграшки та ляльки | Mnogonitok |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
КРОЛИК С СЮРПРИЗОМ ЗА 10 МИНУТ! /HOW TO MAKE A RABBIT/WIE MAN EIN KANINCHEN MACHT |
7 |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Перегляньте відео виконайте вправи |
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Родін) |
П’ятниця 9.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати Тему 1 сторінка 126-127 та сторінку 128 Письмові відповіді на запитання 1,2,3 сторінка 129 |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Способи зшивання деталей крою з хутра. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
З’єднання деталей крою іграшки | Презентація. Трудове навчання |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “ Борис Грінченко “Без хліба” Підручник с.98-107 прочитати, знати зміст оповідання. |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Брисенко) |
книга ст109 впр4-прочитати слова парами; ст111 впр.10(а)- списати , вставити букви т-д |
|
16.00 |
Четвер 8.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 14 с.65-69. Схему “Емоційно зріла людина” записати у зошит с. 66. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§22. Прочитати с.65-66. Практичну роботу “Вивчення будови вимикача” записати у зошит с. 66 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Практичні роботи. Розкроювання деталей іграшки з урахуванням економії сировини. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Виготовлення плоскої іграшки – презентація з трудового навчання Зшити з тканини( хутра) м’яку іграшку “сердечко”,можна гольницю. |
6 |
14.05-14.50 |
географія |
Прочитати механічний рух Виконати завдання 7,8,9 |
7 |
15.00 |
логопедія (Родін) |
|
14.00 |
логопедія (Брисенко) |
книга ст104 впр8- слуховий диктант. ст105 впр 10(в)- записати речення, вставити букви п-б. ст.105 – скоромовка – вивчити |
|
15.10 |
СПО |
Переглянути відео Етикет, правила поведінки за столом. Проект/презентація |
|
16.00 |
Середа 7.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
географія |
|
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитайте сторінку 123 Виконайте тематичну роботу сторінка 124 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Штучне і натуральне хутро як матеріал для виготовлення іграшки |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Презентація “Іграшки-сувеніри зі штучного хутра. Особливості виготовлення” |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Типи мовлення: розповідь, опис. міркування” Підручник. Вивчити правило с.53. Вправа 124 с.54 (списати текст, визначити тип мовлення, записати його) |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Борис Грінченко “Панько” Підручник с.95-98 Прочитати оповідання. Написати відповідь у зошит на питання “Чому Панько опинився у шахті?” |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео Традиції святкування Нового року в різних країнах світу |
15.00 |
|||
16.00 |
Вівторок 06.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Тема Складання алгоритмів для виконавців презентація |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання з картки (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. с. 45. Записати табличку у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
Вказівки до лабораторної роботи с.63-64 – записати у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: ”Назва і тема висловлювання” Підручник Вправа 85 с.39 Переписати текст, придумати і записати назву. Сформулювати відповідь на питання:”Про що розповідається у тексті?” |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Відомості про м’яку набивну іграшку. Презентація з теми: “М’яка іграшка”
|
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Спробуйте зшити новорічний чобіток. |
7 |
15.00 |
||
14.00 |
|||
15.10 |
ЛФК |
Перегляньте відео , виконайте вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін) |
Понеділок 5.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Назва і тема висловлювання” Підручник Вправа 81 с.37 (прочитати, придумати заголовок, записати заголовок і текст у зошит) |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
|
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. с. 45.”Захворювання органів дихання”- Записати табличку у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Тематичне оцінювання |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Пройти Тест |
7 |
15.10-15.55 |
ЛФК |
Перегляньте відео , виконайте вправи |
розвиток мовлення |
Написати стислий переказ тексту. |
||
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Родін) |
П’ятниця 2.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінка 118-119 Виконати письмово завдання 1 стр стр 120 |
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Волого-теплова обробка.
|
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “Про творчість Б. Грінченка” Підручник с.93 прочитати про письменника; с. 94 виразно читати вірші, відповідати на питання усно. |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
7 |
15.00 |
логопедія (Брисенко) |
книга ст.104, впр 7(а)- зоровий диктант, ст.105 впр 10(а)- списати речення, вставити букви п-б |
|
14.00 |
|
|
Четвер 1.12.22
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 13 с.62-64. Схему “Професійне самовизначення” записати у зошит с. 62. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§21. Прочитати с.58-61. Запитання 1-6 – відповіді письмово у зошит с. 61 |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема:Волого-теплова обробка виробу. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Виписати термінологію ВТО |
6 |
14.05-14.50 |
географія |
Тематична робота “Природа України” |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео Відеоурок на тему “Сімейні традиції” |
|
14.00 |
логопедія (Брисенко ) |
|
|
15.00 |
логопедія (Родін) |
Середа 30.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
географія |
Природоохоронні території та об’єкти України.Виконайте завдання ІІ рівень завдання 1 |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати Тему 8 сторінка 117 Відповіді на запитання 1,2,3 сторінка 120 |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Тема: Обробка нижнього зрізу блузки. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Прочитати с.24-26.Виписати в зошит способи обробки нижнього зрізу. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Назва і тема висловлювання” Підручник: вивчити правило(Запам’ятайте! Тема) с.36 Вправа 80 с.37 письмово |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати контрольну роботу (завдання розміщені у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема”Розвиток мовлення Характеристика вчинків героїв” І. Я. Франко «Мій злочин» Підручник с.85-87 прочитати, знати зміст, дати відповіді на питання с.87 усно. |
7 |
|
|
|
|
14.00 |
|
|
|
15.10-15.55 |
СПО |
Переглянути відео РІД РОДИНА Зв’язок поколінь. Намалювати свою родину |
Вівторок 29.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Алгоритми і виконавці відео |
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства с. 41. Завдання виконати письмово. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§20. Прочитати с.56-58. Запитання 1-6 – відповіді письмово у зошит с. 57 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Вправа 76 сторінка 35 письмово |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
|||
14.00 |
|||
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Родін) |
Понеділок 28.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщені у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема:”Розвиток мовлення Визначення структури тексту”Підручник Вправа 75 с.35 Доповнити речення словами, записати текст у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Які хвороби вражають серцево – судинну систему. Записати у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:З’єднання плечових та бічних зрізів блузки. Обробка плечових і бічних зрізів. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Прочитати стор.98-101. Конспект ” Обробка плечових швів” В зошит виписати план пошиття блузки стор.98 |
7 |
|||
14.00 |
|||
15.00 |
ЛФК |
||
16.00 |
логопедія (Родін А) |
Середа 23.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Прочитати сторінку 38. Виконати завдання 1-2 сторінка 41 |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати стр. 107 та стр.108-109 Виконати завдання 1-2 стр 111 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Ручні і машинні види робіт при пошитті блузки. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Класифікація і види ручних стібків і строчок. Виконати зразки швів “вперед голка”, “назад голка” |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка” Підручник с. 42 вивчити правило Вправа 95 с. 42-43 (усно прочитати); Вправа 96 с.43 (письмово)Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка #початковашкола |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
В |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
с. 80-81 виразно читати поезії, відповідати на питання усно |
7 |
|||
14.00 |
|||
15.10 |
СПО |
Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопчиками і дівчатками. |
|
16.00 |
Вівторок 22.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
План дій. Поняття алгоритму відео |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Практична робота Вимірювання артеріального тиску с.31 – письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
Лабораторна робота №4 Ввімкнення реостата. с 55 – письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка” Підручник Вивчити правило с.34 Вправа 70 с.34 Текст. Зачин, основна частина, кінцівка. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Розкроювання деталей виробу. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Розкроювання — процес розрізання тканини на деталі відповідної форми і розміру для пошиття виробів. |
7 |
Розвиток мовлення |
||
14.00 |
|||
15.10 |
ЛФК |
Перегляньте відео , виконайте вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін А) |
Понеділок 21.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “Повторення вивченого про текст” Підручник Вивчити ознаки тексту с. 33 Вправа 69 с. 33 9 клас Українська мова Текст, його основні ознаки Будова тексту |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Практична робота Вимірювання артеріального тиску с. 30 – письмово у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Тема:Блузка без коміра та рукавів.Послідовність виготовлення блузки.Розкроювання деталей виробу. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Прочитати стор.94-96 Переписати в зошит Інструкційну карту стор.94,96. |
7 |
15.00 |
||
14.00 |
|||
15.10 |
ЛФК |
Перегляньте відео , виконайте вправи |
|
16.00 |
логопедія (Родін А) |
П’ятниця 18.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
історія України |
Прочитати сторінку 102-103 та сторінку 104-105 письмово запитання 1,2 сторінка 105 |
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Виконати завдання на картках (розміщені у вайбер групі класу) |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Використання оздоблення при обробці горловини. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Тема: “І.Я.Франко «Добрий заробок» Прочитати у підручнику с.87-92 дати відповіді на питання усно с. 92 |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
7 |
15.00 |
логопедія (Брисенко) |
|
14.00 |
|||
15.10-15.55 |
|||
16.00 |
Четвер 17.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 11 с.55-57. Схему записати у зошит с. 56. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§18 Прочитати с.49-52. Запитання 1-6 – відповіді письмово у зошит с. 52 |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Тема:Обробка вирізу горловини підкрійною обшивкою на лицьовий чи виворітний бік (виготовлення зразків). |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
географія |
Прочитати сторінку 38-39 Виконати письмово завдання 1 та 4 (а,б) |
7 |
15.00 |
логопедія(Родін) |
|
14.00 |
логопедія Брисенко |
||
15.10-15.55 |
СПО |
||
16.00 |
Середа 16.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Прочитати сторінку 38 Виконати І рівень питання 1,234
|
1 |
9.00-9.45 |
історія Укпаїни |
Прочитати сторінка 93 та сторінка 94-95 ВІдповісти на питання 1,2,3 сторінка сторінка 96 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Тема:Обробка вирізу горловини овальної форми.
|
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Контрольна робота Тести”
|
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
|
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Про творчість відомого класика української літератури І.Я.Франка” Підручник с.79 (опрацювати біографію); с.87-88 прочитати, знати зміст. Іван Франко для дітей |
7 |
|
|
|
|
16.00 |
|
1. |
|
15.10-15.55 |
СПО |
Вівторок 15.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Інформатика |
Таблиці Word відео |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання з картки (розміщена в вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
Природознавство |
Зошит з природознавства с.37. V. розв’яжіть кросворд. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§17 Прочитати с.47-49. Запитання 1-5 – відповіді письмово у зошит с. 49 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки у реченнях зі звертаннями”Підручник Вправа 47 с.22-23 Виписати 10 речень із звертаннями. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Способи обробки вирізу горловини.Перший спосіб обробки зрізу горловини- косою бейкою. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Без проблем. Обробка горловини косою бейкою. Обробка пройми. |
7 |
розвиток мовлення |
Списати слова згідно з правилами написання великої літери. (назви міст, країн, імена людей, клички тварин..) франція, морозиво, круасан, режисер, київ, кав’ярня, париж, книга, музикант, друг, німеччина, діана, усмішка. |
|
16.00 |
логопедія (Родін А) |
||
15.10-15.55 |
ЛФК |
Перегляньте відео , виконайте вправи |
|
16.00 |
Понеділок 14.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 74, виконати письмово №1, 3. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Тема: “ Розвиток мовлення Запис адреси” Підручник Вправа 268 с.114-115 Завдання: запишіть свою адресу за зразком у вправі. |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Зошит з природознавства. Лабораторна робота с.35 Записати у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Тема:Виготовлення викрійки підкрійної обшивки для обробки горловини. Прочитати стор.177,178.Переписати в зошит Підкрійна обшивка – це деталь, що виготовляється з основної чи оздоблювальної тканини і повторює форму вирізу виробу. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
|
7 |
15.00 |
ЛФК |
Перегляньте відео , виконайте вправи |
16.00 |
логопедія (Родін А) |
||
15.10-15.55 |
|||
16.00 |
Четвер 10.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Основи здоров’я |
§ 10 с.51-54. Завдання – письмово с. 52. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
Лабораторна робота №3 с. 47 – записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Тема:Поняття про прикладне моделювання (моделювання вирізу горловини, перенесення нагрудної виточки на викрійку.
|
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Прочитати стор.174-176.Написати в зошит, що таке моделювання? |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Намалювати ескізи блузок з різними вирізами горловини(круглий,прямокутний,кутом,прямокутний) |
6 |
14.05-14.50 |
Географія |
Опрацюйте сторінку 35 ІІ рівень завдання 1,2 письмово
|
7 |
14.00 |
логопедія (Брисенко) |
завдання ст. 58 №1,2 ст59 №4(а), 6(а) |
8 |
15.10-15.55 |
СПО |
Середа 09.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Географія |
Прочитати сторінку 32 Письмові відповіді ІІ рівень питання 1,2,3 |
1 |
9.00-9.45 |
історія України |
Прочитати сторінка 84-85 та сторінку 86-87 Письмові відповіді на запитання 1,2,3,4 стр.87
|
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Тема:Назви деталей і ліній креслення блузки”. Прочитати стор.86,87. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Записали в зошит назви деталей і лінії креслення блузки. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки у реченнях із звертаннями” Списати речення у зошит, підкреслити звертання. |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
С. 31, виконати письмово №1, 2, 3. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Марко Вовчок “Кармелюк” Складання плану твору” Підручник с.26 прочитати про письменницю. с.33-36 прочитати І-ІІІ розділи твору “Кармелюк”, скласти план прочитаного. |
7 |
14.00 |
|
|
|
|
|
|
|
15.10-15.55 |
СПО |
Створити квітку дружби на пелюстках якої написати якості справжнього друга |
|
16.00 |
|
|
Вівторок
Понеділок