П’ятниця 24.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Практична робота: Ремонт дверей |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Практична робота Перевірка якості ремонту |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Тема: Італія. Прочитати §53 сторінки 102-103.Завдання 3 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
Порівняння десяткових дробів. Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Остап Вишня Розповідь про творчість відомого гумориста Підручник с. 134-139 прочитати |
16.00 |
|||
16.00 |
|||
Четвер 23.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Складне речення, його ознаки” Списати речення, підкреслити підмети і присудки. Пролунав дзвінок, учні зайшли до класу.Виспівують синиці, дзвінко стукає дзьобом дятел. Весна прийшла, небо роз’яснилося.Я люблю казки, тому що в них добро завжди перемагає зло.Сашко зайшов до крамниці, про яку розповідав його друг.Вітер вщух, і погода покращилася. Дощ пройшов- і Київ зазеленів. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Контрольна робота Твір на тему: “Роль хліба в житті людини” |
3 |
11.00-11.45 |
математика |
Запис десяткового дробу у вигляді звичайного і навпаки. Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Тематична робота завдання 1-10 сторінки 244-245.. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Ремонт дверей |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Ремонт дверей |
16.10 |
розвиток мовлення |
Тема: Звуки [з,з’ – ж] і букви З-Ж . Списати текст, замість крапок вставити літеру з або ж. Підкреслити їх. Вправа 11(б,в) сторінка 149 |
|
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Р. Прикметник |
|
16.00 |
СПО |
ЕксЕкскурсія до магазину. Скласти перелік матеріалів, які можна побачити в будівельному магазині |
Середа 22.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 26, прочитати с. 128-131. “Соціальна безпека ” – записати у зошит. с.128 |
1 |
9.00-9.45 |
математика |
Утворення і читання десяткових дробів. Переглянути відео Десяткові дроби. Виконати завдання на картці |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
Практична робота №1 с. 140-143 Конспект учня с. 143-записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Тема:Архітектура та живопис.Прочитати сторінки 237-241 , завдання 2 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§48, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с.211 Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 212 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Складне речення, його ознаки” Підручник Вправа 1 с.154 переписати, знайти складне речення, підкреслити у ньому граматичну основу. |
6 |
14.05-14.50 |
||
16.00 |
|||
16.00 |
|||
Вівторок 21.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Тема:Подорожі країнами і континентами. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Тема: Німеччина. Прочитати §52 сторінка 102. Завдання 2 письмово. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
|
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Практична робота Ремонт столу Ремонт столу.jpg |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота Ремонт столу |
5 |
13.05-13.50 |
математика |
Виконати контрольну роботу “Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками” |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Складне речення, його ознаки” Вивчити правило: Складне речення — це речення, яке має дві або більше граматичних основ, тобто складається з двох або більше простих речень. підручник Вправа 6 (1, 5 текст) с. 68 списати, підкреслити граматичні основи. |
16.10 |
ЛФК |
||
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Р. Посуд |
Понеділок 20.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§47, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с.208 Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 208 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
Практична робота №1 с. 140-143 Запитання і завдання с. 143-записати у зошит |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема:”Контрольна робота Тести” |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Види пошкоджень столів і технічні вимоги до ремонту |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Огляд пошкоджень столів |
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Р.Вживання дієслів з різними префіксами |
|
16.10 |
ЛФК |
||
16.00 |
|||
П’ятниця 17.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Практична робота: Підготовка відремонтованих стільців до оздоблення |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Практична робота: Оздоблення стільця |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Тема: Великобританія. Прочитати §51. Завдання 2 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
Знаходження кількох частин від числа. С.150, виконати письмово №3, 5 |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Дмитро Павличко “Там, де Лючка круто в’ється”, “Розклада весна багаття” Підручник С.193-194 прочитати біографію; с.196 виразно читати вірші. |
15.00 |
|||
16.10 |
|||
16.00 |
|||
Четвер 16.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Інтонація речень зі звертаннями.” Скласти і записати 5 речень із звертаннями( Любі діти, дорога мамо, шановний учителю, друже, панянко) |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Борис Олійник “Як у нашому селі”, “Такий, як є, стою на кружині” Підручник с. 215-216 виразно читати |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Знаходження однієї частини від числа. С. 149, №1, 2 – усно ознайомитися із зразком виконання завдань. Виконати письмово №4, 5 |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Тема:Театр та музика.Прочитати сторінки 232-235.Завдання 1 письмово. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Заточка спірального свердла |
6 |
14.05-14.50 |
Фізична культура |
Практична робота: Заточка свердла: спірального з конічною заточкою, перового Заточка сверла по металлу, як заточувати свердла та інші плюшки. |
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Вживання дієслів з однаковими префіксами. Переказ тексту |
|
16.10 |
Середа 15.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 25, прочитати с. 124-127. “Атмосферні забруднення ” – дати відповіді письмово у зошит. с.125 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Віднімання мішаних чисел. С. 146, ознайомитися із зразком виконання завдань (в рамочці). Виконати письмово №3, 5. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
“Практична робота№6” записати у зошит с. 163 |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Тема: Усна народна творчість.Козацькі літописи. прочитати сторінки 227-230.Завдання 1,2 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§46, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с.204 Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 205 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Інтонація речень зі звертаннями.” Підручник вправа 7 с. 122(друга частина) письмово |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|
розвиток мовлення |
Списати речення, замість ліній вставити літеру с або ш. 1.Абрико_и та гру_і ро_туть на дереві. 2. Са_ко пі_ов до _коли. 3. Кі_ка ловить ми_ку. 4.Тролейбу_ перевозить па_ажирів. 5. Взимку но_ять _убу, теплу _апку. 6. Са_ко м’ячем розбив _ибку. 7. У мі_ок на_ипали п_еницю. 8. У _аду ро_туть ви_ні, яблука та гру_і. |
||
16.10 |
|||
16.00 |
|||
Вівторок 14.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Композиційна виразність зображення людських взаємин. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
прочитати §50 сторінки 100-101. Випишіть країни з якими межує Франція. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Збереження даних, знайдених в Інтернеті . Переглянь презентацію Запиши в зошит виділене червоним кольором |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Огляд пошкоджень складальних одиниць і виявлення пошкоджень Запиши в зошит виділене червоним |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Видалення старого клею |
5 |
13.05-13.50 |
математика |
Віднімання мішаних чисел. С. 147 – виконати письмово № 3, 4. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Інтонація речень зі звертаннями.” Підручник вправа 7 с. 122(перша частина) письмово, підкреслити звертання. |
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Вживання дієслів з різними префіксами |
|
16.10 |
ЛФК |
Понеділок 13.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§45, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с.200 Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 201 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
“Поліспасти. Визначення поліспастів” – записати та накреслити у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Інтонація речень зі звертаннями.” Підручник вправа А с. 104 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Види пошкоджень простих столярно-меблевих виробів і технічні вимоги до ремонту |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Види пошкоджень стільців і технічні вимоги до ремонту Запиши в зошит
|
7 |
15.00 |
||
16.10 |
ЛФК |
||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Диференціація Л-ЛЬ. Диференціація дієслів за числами. Відповіді на запитання |
|
П’ятниця 10.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Практична робота: Підготовка верстата до роботи: фіксація деталі, установлення обмежувачів |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати §49 сторінку 99.Відповіді на тести письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
Віднімання дробу від цілого числа. С. 145 – виконати письмово за зразком №5, 6. |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Б. Олійник “Синє сонце моє”, “Колискова новонародженому киянину” Підручник с. 214-215 виразно читати, відповідати на питання усно |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
|||
16.00 |
|||
Четвер 09.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Використання звертань при передачі ставлення до адресата”Підручник Вправа 2 с. 105 (вивчити правило ЗАУВАЖТЕ с.105) Утворіть і запишіть іменники у формі кличного відмінка. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “ Б. Олійник відомості з біографії “В день ясний і в ночі горобині” Підручник с. 212-213 прочитати біографію Б.Олійника, записати у зошит головні події; виразно читати вірш с. 213-214 |
3 |
11.00-11.45 |
математика |
Віднімання дробу від цілого числа. С. 145 – виконати письмово за зразком №3, 8. |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати Тему 1 сторінки 221-224 Завдання 2 і 3 письмово сторінка 225. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Завилькуватість. Косошар. Нарости |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Підготовка рейок до забиття великих щілин |
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Диференціація Л-ЛЬ. Диференціація дієслів за числами |
|
16.10 |
Середа 08.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 24, прочитати с. 120-123. “Методи очищення води ” -записати у зошит. с.123 |
1 |
9.00-9.45 |
математика |
Віднімання дробу від 1. С.144, ознайомитись з правилом, виконати письмово №2, 3, 4. |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
“Елементарні відомості з механіки” -записати у зошит с. 138 |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати сторінку 217.Відповісти на тести сторінка 218-219. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§44, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с.196 Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 197 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Використання звертання при передачі ставлення до адресата” Вправа 3 с. 105 письмово |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|
7 |
15.00 |
||
16.10 |
|||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Диференціація Л-ЛЬ. Дієслова |
|
Вівторок 07.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Створення міфологічного образу. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Прочитати §48 сторінка 98.Завдання 2 письмово сторінка 99. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Правила пошуку даних в Інтернеті Пошук в інтернеті.ppt |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Вади деревини. Червоточини Завдання з трудового навчання Червоточини . Подивіться відео з 5 до 11 хвилини Вади деревини. Невже бачили. Wood defects. Really saw. |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Застругування забивки. Виконання забиття в середині деталі, на кромці, кутової і відкритої з трьох сторін, у фальці |
5 |
13.05-13.50 |
математика |
Віднімання дробів з однаковими знаменниками. назва компонентів і результатів дії віднімання. С. 142, повторити правило, виконати письмово №3, 4, 5. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Речення поширене і непоширене” Підручник Вправа “хатка” с. 55 списати, підкреслити граматичні основи речень. Гра “Поширені і непоширені речення” |
розвиток мовлення |
Вправа 11(в) сторінка 131. Списати речення. Замість крапок поставити літеру ш або ж, підкреслити їх. |
||
16.00 |
|||
16.10 |
ЛФК |
Понеділок 06.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§43, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 192. Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 193 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§37 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 136-137 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Речення поширене і непоширене” Вправа 6 с. 54 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Групи пороків деревини: пошкодження комахами Червоточини.jpg |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Визначення форми забиття. Виконання розмічання під забиття. Вставка забиття на клею |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
ЛФК |
||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Л.Дієслова. Переказ тексту |
|
П’ятниця 03.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Свердління наскрізних і глухих отворів. Видовбування наскрізних і некрізних гнізд з попереднім свердлінням |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Практична робота: Висвердлювання сучків Перегляньте відео |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати §47 сторінка 96-98. Завдання 3 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
С. 141, виконати письмово №2, 4. |
5 |
13.05-13.50 |
фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “М.Рильський “Перед грозою”, “Перший грім” Підручник с. 161-162 виразно читати вірші |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
|||
16.00 |
|||
Четвер 02.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки при звертанні” Підручник Вправа 4 с. 106 письмово |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Максим Рильський “ Пісня”, “Як не любити” Підручник с. 160-161 виразно читати вірші |
3 |
11.00-11.45 |
математика |
Додавання мішаних чисел. Виконати завдання на картці. |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати сторінки 212-214. Завдання 1,2 письмово сторінка 215. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Пристрій для кріплення свердла. Правила безпечної роботи при свердлінні Правила ТБ при свердлінні.jpg |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Вставка закладення на клеї. Застругування закладення.Практична робота Установлення свердла.jpg |
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація ЛЬ. Підбір дієслів до живих та неживих предметів. Явища природи. |
|
16.00 |
|||
16.10 |
Середа 01.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 22, прочитати с. 109-114. “План Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху ” -записати у зошит. с.110 |
1 |
9.00-9.45 |
математика |
С. 125-126 – прочитати, повторити поняття про дріб. виконати письмово №5, 7, с. 137 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§36 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 133 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 2 сторінки 208-210. Завдання 1 письмово сторінка 211. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§42, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 188.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 189 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Розділові знаки при звертанні” 8 клас. Українська мова. Розділові знаки при звертанні і вставних словах Підручник §30 вивчити правила; Вправа 6 с. 106 письмово( з дужок не писати звертання, які порушують мовний етикет) |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|
7 |
15.00 |
||
16.10 |
|||
16.00 |
|||
Вівторок 28.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Виявлення настрою засобами живопису. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Прочитати § 46 сторінка 94-96. Завдання 2 письмово. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Поняття веб-сторінки, її адреси Презентація Що таке веб сторінка |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Верстат свердлильний одношпиндельний: призначення, конструкція, пристрій механізмів Будова свердлильного верстата.jpg |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Висвердлювання, довбання отвори. Виготовлення закладення |
5 |
13.05-13.50 |
математика |
Виконати контрольну роботу з теми “Міри часу” |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема”Речення із звертаннями” Вправа “хатка” с. 107 письмово. |
15.00 |
розвиток мовлення |
1) Вправа 4 сторінка 121. Утворити нові слова та записати їх. |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Дієслово, підбір дієслів до живих та неживих предметів, явищ природи. Автоматизація звука ЛЬ. |
|
16.10 |
ЛФК |
Понеділок 27.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§41, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 185.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 186 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§35 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 128 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема”Речення із звертаннями” Вправа 5 с.106 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Доброго дня. Завдання з трудового навчання. Тема: Усунення вад деревини https://drive.google.com/file/d/12BcRWZNDRPy2Nn6NCpSqmLPBM-BGeo2f/view?usp=share_link Запишіть у зошит Усунення вад.jpg |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Виконання розмітки під закладення |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
ЛФК |
||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука ЛЬ. Праця людей навесні |
|
П’ятниця 24.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 22, прочитати с. 109-114. “План Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху ” -записати у зошит. с.110 |
1 |
9.00-9.45 |
математика |
Всі дії над іменованими числами: виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§34 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 126 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
§45 прочитати сторінки 92-94. Завдання 1 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§40, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 182.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 183 |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Максим Рильський Про громадську і творчу діяльність поета “Пісні” Підручник с. 158-159 записати основні події з біографії поета; с. 159-160 виразно читати вірш, відповідати на питання усно. Біографія Максима Рильського |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
|||
16.00 |
|||
Четвер 23.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Речення із звертаннями” Підручник с. 104 вивчити правило Вправа 1 с. 105 письмово |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “В. Симоненко Поезії” Підручник с. 210-211 виразно читати вірші |
3 |
11.00-11.45 |
математика |
Визначення часу між двома подіями шляхом заміни календарного числа арифметичним: виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
прочитати Тему 1 сторінки 202-206.Завдання 1 письмово. |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
||
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Ль.Вивчення назв окремих дій відео– праця людей навесні. Запитання: назвіть види робіт які виконують люди навесні у саду, на городі. |
|
16.00 |
|||
16.10 |
Середа 22.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Речення із звертаннями” Підручник с. 104 вивчити правило Вправа 1 с. 105 письмово |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “В. Симоненко Поезії” Підручник с. 210-211 виразно читати вірші |
3 |
11.00-11.45 |
математика |
Визначення часу між двома подіями шляхом заміни календарного числа арифметичним: виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
прочитати Тему 1 сторінки 202-206.Завдання 1 письмово. |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
||
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Ль.Вивчення назв окремих дій відео– праця людей навесні. Запитання: назвіть види робіт які виконують люди навесні у саду, на городі. |
|
16.00 |
|||
16.10 |
Вівторок 21.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Пропорційність в мистецтві. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Прочитати §44 сторінки 90-91.Завдання 2 письмово сторінка 92. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Поняття про мережу Інтернет Урок на тему Поняття про мережу Інтернет, веб сторінку, веб сайт, гіперпосилання |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Лущені лісоматеріали – фанерний шпон і клеєна фанера |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Розкрій столярних плит і фанери вручну |
5 |
13.05-13.50 |
математика |
Додавання мір часу з послідуючим перетворенням. Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема:” Вживання неповних речень у діалозі” Підручник Вправа 7 с. 107 скласти і записати два діалога за картинками. |
розвиток мовлення |
Списати текст виконавши завдання: 1)вставити пропущені літери замість крапок; 2) вибрати потрібну літеру в дужках; Тихо-тихес..н..ко навкруги. Присм..рком починают.. (з,с) пускатися на землю перші мохнаті сніжинки. (С, з) початку їх (не) б..гато, а потім все більше і більше пурхає їх (у, в) морозному повітрі, бе(з, с)шумно сідає на почорніле листя, кудлаті гілки ялин. Пухнаста ковдра шви(д,т)ко стел..т..ся по з..млі, зігріваюч.. її. А на ранок навкруг.. чисто, біло. Ліс сяє кришталем. Ще вчора поля (і, й) вигони були сірими, одноманітними, а с..огодні кожна суха травичка, кожна ст..блинка прибрана (у, в) біле мереж..во і сріблястий бісер. |
||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Л’. Іменники в орудному відмінку. Транспорт |
|
16.10 |
ЛФК |
Понеділок 20.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§39, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 178.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 179 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§33 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 122 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема:” Вживання неповних речень у діалозі” Підручник Вправа “хатка” с. 87 списати діалог, підкреслити однією лінією неповні речення |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
15.00 |
||
16.10 |
ЛФК |
||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Звук Л’. Іменники в орудному відмінку |
|
Середа 15.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 21, прочитати с. 104-108. “Правила ненасильницького спілкування” -записати у зошит. с.107 |
1 |
9.00-9.45 |
математика |
виконати завдання на картці |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§32 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 118 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 7 сторінки 188-191. Запитання 1,2 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§38, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 175.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 175 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “РМ Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації й мети спілкування” Вправа 1 с. 172 виписати з тексту діалог(репліки – речення перед якими стоїть тире) |
6 |
14.05-14.50 |
||
розвиток мовлення |
1)Вправа 10 (а) сторінка 111. Списати речення. Вставити замість крапок букви т або д. Підкреслити їх.
|
||
16.10 |
|||
Вівторок 14.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Художній образ як основа мистецтва. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Прочитати § 42 сторінка 87.Завдання 3 письмово сторінка 88. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Поняття про комп’ютерну мережу Комп’ютерні мережі |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Зенкери простий і комбінований Зенкери прості і комбіновані.doc |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Обробка висвердлених отворів стамесками, напилками |
5 |
13.05-13.50 |
математика |
Виконати контрольну роботу |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Повні та неповні речення, їх ознаки” Підручник вивчити правило с. 84 про повне і неповне речення. Вправа 1 с. 84 письмово |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
ЛФК |
||
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Л. Утворення іменників родового відмінку |
|
Понеділок 13.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
“Перевірте свої знання” с.170-172 письмово у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§31 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 115-116 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Повні і неповні речення, їх ознаки” Підручник Вправа 2 с. 85 виписати з вправи неповні речення у зошит.Переглянути Відео Повні та неповні речення. 8 клас |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Зенковка |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Зачищення гнізда стамескою після свердління |
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Л. Утворення іменників у давальному відмінку.Домашні тварини. |
|
16.10 |
|||
П’ятниця 10.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Свердла для механізованого свердління: пробкове безцентрове, спіральне з центром і підрізувачами, верстатне центрове, пазове |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Практична робота: Розмічання місць свердління |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
прочитати §41 сторінка 86. Виконати завдання 1 . |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “В.Симоненко “Грудочка землі” Підручник с. 209 виразно читати, відповідати на питання усно Василь Симоненко. Грудочка землі (Поезія) |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
|||
Четвер 09.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Повне та неповні речення, їх ознаки” Речення ПОВНІ та НЕПОВНІ🥛Як виконувати таке завдання на ЗНО? Підручник Вправа “хатка” с.87 перепишіть діалог, підкресліть неповні речення олівцем однією лінією. Запишіть і вивчіть правило: Неповними називаються такі речення, у яких пропущено один чи кілька членів (головних або другорядних), які зрозумілі з контексту або ситуації. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Василь Симоненко Про творчість поета” Підручник с. 207-208 прочитати, виписати основні події з біографії поета в зошит; навчитися виразно читати вірш с. 208. |
3 |
11.00-11.45 |
математика |
С. 121, виконати письмово № 6, 7 |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
прочитати сторінки 183-185.Завдання 1,2 письмово сторінка 187. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Ріжучі кромки інструмента ріжучий інструмент |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Обробка гнізд стамескою і напилком |
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Л. Утворення множини іменників. |
|
16.10 |
|||
Середа 08.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 20, прочитати с. 101-105. “Шляхи передачі ВІЛ” -записати у зошит. с.102 |
1 |
9.00-9.45 |
математика |
С. 115, виконати письмово №1, 4. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§30 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 112-113 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 5 сторінки 177-179.Завдання 1,2 письмово сторінка 180. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§37, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 167.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 168 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “Використання прислівників у мовленні” Вправа 6 с. 112 виписати прислівники; скласти і записати речення із словами: смачно, швидко, весело. |
6 |
14.05-14.50 |
музичне мистецтво |
|
7 |
15.00 |
||
16.10 |
|||
16.00 |
|||
Вівторок 07.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Малюємо з натури. Підсумковий урок. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
прочитати §40 сторінку 84-85. Запитання 2 письмово сторінка 85. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Редагування тексту за зразком Урок 10. Форматування тексту за зразком (як скопіювати оформлення/стиль) |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Висвердлювання по контуру |
5 |
13.05-13.50 |
математика |
С. 114, виконати письмово № 3. 4. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Контрольна робота Тест” Виконати тест. Код доступу 9434676 |
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Автоматизація звука Л. Утворення множини іменників. Зимові турботи. |
|
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
розвиток мовлення |
Утворити прислівники за правилом. 1. Префіксальним способом: в- (день, голос, плав, низ), аби- (де, як, коли), ні- (коли, звідки, де). 2. Суфіксальним способом: швидкий, тихий, легкий, теплий, старанний, щоденний, серйозний, глибокий, точний. |
Понеділок 06.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§36, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 164.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 165 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§29 прочитати. “Висновок, конспект учня”- с. 110 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Використання прислівників у реченнях” Підручник вправа “хатка” с.103 переписати, вставляючи пропущені букви. Скласти і записати речення з прислівниками: сьогодні, смачно, вгорі. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Гніздо, паз, провушини, наскрізне і наскрізні отвори Записати у зошит виділене червоним |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота Розмітка центрів отворів для висвердлювання по контуру |
7 |
15.00 |
||
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
Автоматизація звука Л. Утворення множини . Відповіді на запитання, формулювання власних |
|
П’ятниця 03.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Опуклі і ввігнуті криволінійні поверхні. Сполучення поверхонь різної форми |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
“Виріб ручка для ножівки. Практична робота: Розмітка деталей криволінійної форми за допомогою циркуля і за шаблоном” |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати параграф 39 сторінка 81-82.виконати тест. |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
Виконати завдання на картці |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Тема: “Павло Тичина “Ой не крийся, природо” Підручник с.144-146 виразно читати поезії |
Четвер 02.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “ Використання прислівників як засобу зв`язку речень у тексті” Вправа “хатка” с.97 списати, підкреслити прислівники. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Павло Тичина “Гей, вдарте в струни, кобзарі” с.140-143 виразно читати вірші |
3 |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати Тему 4 сторінка 173-175. Завдання 1,2 письмово сторінка 176. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Міцність. Твердість і в’язкість |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Основні механічні властивості деревини |
7 |
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Тема: Звук Л. Утворення множини іменників. Ведення діалогу |
Середа 01.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 19, прочитати с. 97-101. ” До ризиків, пов’язаних із раннім статевим життям, належать” -записати у зошит. с.99 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 109, виконати письмово №1, 3 (1 стовпчик) |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§28 прочитати. “схема важеля”- с. 105 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 3 сторінка 169-171. Завдання 1,2 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§33, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 153. Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 154 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Вправа “Культура слова” (завдання А, Б) с. 127 установити відповідність між частинами прислів’їв і записати. |
6 |
14.05-14.50 |
музичне мистецтво |
Вівторок 31.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Колір і форма у створенні сценічних і літературних образів. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Прочитати §37 сторінка 76-78. Завдання 2 письмово сторінка 79 |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Тема: Доповнення тексту зображенням. Перегляньте презентацію та запиши виділене червоним кольором у зошит https://docs.google.com/presentation/d/1n6Bw4a7MoVQ-Xx78ELjrDwc7Q-3CJPek/edit?usp=share_link&ouid=113090725775702444412&rtpof=true&sd=true
|
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Електро- і теплопровідність деревини |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Вивчення основних механічних і технологічних властивостей деревини на зразках
|
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати контрольну роботу. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Правопис прислівників з іншими словами в реченні” Вправа 1 с. 84 списати, підкреслити прислівники. |
7 |
|
розвиток мовлення |
Списати слова. Замість ліній вставити букву або буквосполучення о, йо, ьо. Незна_мий, л_дяний, п_ле, дз_бик, с_нце, пен_к, ра_н, сл_за, дз_б, л_н, к_рд_н, зна_мий, хв_рий. |
|
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
Понеділок 30.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
природознавство |
§34, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 157.запитання і Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 158 |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§28, прочитати. “Приклади важелів”- с. 104 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Правопис прислівників з іншими словами в реченні” Вправа 4 с.81 списати, підкреслити прислівники. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Вологість. Усихання і набухання. Щільність |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Визначення вологості деревини ваговим методом |
15.00 |
|||
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |
П’ятниця 27.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Загальні поняття про фізичні властивості деревини. |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Зовнішній вигляд і запах. Мікроструктура |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати §35 сторінка 72-73 Виконати завдання 2 сторінка 74. |
4 |
12.05-12.50 |
математика |
С. 162, виконати письмово №1, 3, 8. |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
|
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
с. 155-157 прочитати, дати відповідь на питання на с.157 усно |
Четвер 26.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Українська мова |
Тема: “Правопис прислівників з іншими словами в реченні” Вправа 5 с. 82 письмово |
1 |
9.00-9.45 |
Українська література |
с.151-154 прочитати, знати зміст прочитаного |
2 |
9.55-10.40 |
|
|
3 |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати сторінки 165-167. Завдання 1-2 письмово сторінка 168. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Малка Запиши перші 5 пунктів
|
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Установлення малки на потрійний кут по транспортиру |
|
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
Середа 25.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 18, прочитати с. 92-96. “Особливості дії наркотиків” -записати у зошит. с.93 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
С. 161, виконати письмово №5, 6. |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
§28, прочитати. Конспект учня, висновок- с. 106 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 1 сторінка 160-162 Завдання 1-2 сторінка 163 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
§33, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 153. Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 154 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема:”РМ Уявлення про стилі мовлення: розмовний, художній, науковий” Перегляньте відео Стилі української мови Підручник Вправа 2 с.89 спишіть. визначте стиль мовлення тексту(розмовний, художній чи науковий) |
6 |
14.05-14.50 |
мистецтво |
|
15.00 |
|||
16.10 |
|||
16.00 |
Вівторок 24.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Силуетні начерки постаті людини. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Поверхня і клімат Південної Америки. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Уведення символів за допомогою клавіатури. Переглянь відео |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Ярунок: призначення, застосування |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Контроль ярунка |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Підручник: с. 160, виконати письмово №3, 4. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема:”Утворення прислівників від інших частин мови” Підручник Вправа “хатка” с. 79 Перепишіть , підкресліть прислівники, визначте похідні і непохідні. |
розвиток мовлення |
Списати текст, замінивши займенники 1-ої особи на 2-гу особу. ( користуючись правилом). |
||
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Понеділок 23.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§32, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 149. Завдання 1-2 – виконати у зошиті, с. 149 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
§27, прочитати. Конспект учня, висновок- с. 103 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Утворення прислівників”Способи творення прислівників. Підручник Вправа 7 с.79. Написати “Поради психолога”, підкреслити прислівники, з’ясувати, які вони(похідні чи непохідні) |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконуємо комплекс вправ ранкової гімнастики . Переглядаємо відео |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
||
15.00 |
|||
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
П’ятниця 20.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
||
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати сторінку 67 §32. Письмово відповідь на запитання 1 сторінка 68 |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Підручник, с. 164, виконати письмово №6, 7, 8. |
5 |
13.05-13.50 |
Фізична культура |
Знайомимося з правилами техніки безпеки під час занять фізичними вправами https://youtu.be/haAfK10vH7s |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Повторити текст твору “Воля до життя” с.149-151 Дати письмово відповіді на питання: 1. Яким був головний герой твору Карналюк? 2. Чому люди дивилися на нього з гордістю? |
15.00 |
|||
16.10 |
|||
16.00 |
Четвер 19.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Тема: “Утворення прислівників від інших частин мови” Способи творення прислівників Підручник Вправа 5 с.78 Виписати прислівники з вправи. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська література |
Тема: “Олександр Довженко Оповідання про війну “Воля до життя” Підручник с.147-149 прочитати, записати в зошит основні дати із життя О.Довженка. Прочитати оповідання “Воля до життя” с.149-151 Дати відповіді на питання усно с.151.Новатор, який всім серцем любив Україну – Історія режисера Олександра Довженка |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці, розміщена у вайбер групі |
4 |
12.05-12.50 |
історія України |
Прочитати сторінку 156. Виконати тести сторінка 157-158. |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
||
15.00 |
логопедія (Дробязко) |
||
16.10 |
|||
16.00 |
Середа 18.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Основи здоров’я |
§ 17, прочитати с. 88-91. “Опорні точки” -записати у зошит. с.91 |
1 |
9.00-9.45 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
2 |
9.55-10.40 |
фізика і хімія у побуті |
Рівновага тіл. §25, прочитати. Конспект учня, висновок- с. 95-96 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
історія України |
Прочитати Тему 9 сторінки 151-153. Завдання 1,2 письмово сторінка 154 |
4 |
12.05-12.50 |
Природознавство |
Птахи лісу §30, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 141. Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 142 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Тема: “РМ Дотримання основних правил спілкування” Правила спілкування Підручник Вправа “Культура слова”(А, Б) с.167 письмово |
6 |
14.05-14.50 |
музичне мистецтво |
|
15.00 |
|||
16.10 |
|||
16.00 |
Вівторок 17.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
образотворче мистецтво |
Художній образ в образотворчому мистецтві.Малюєм-О-РАЗом журавля. Графіка. Олівці. Художній образ з крилами. |
1 |
9.00-9.45 |
географія |
Прочитати §31 сторінку 66. Письмово відповідь питання 4 сторінка 67. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Записати в зошит виділене червоним |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Обмін сигналами між людиною та автоматом |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Записати в зошит |
5 |
13.05-13.50 |
Математика |
Виконати завдання на картці (розміщена у вайбер групі) |
6 |
14.05-14.50 |
Українська мова |
Тема: “Роль прислівника у реченні” Перегляньте відео15.04 Українська мова Роль прислівників антонімів у мовленні Підручник Вправа 2 с.66-67 Випишіть прислівники із тексту вправи. |
|
|
розвиток мовлення |
Списати. Займенники, що в дужках поставити у потрібному відмінку . Зайшов до (я), турбувався про (ти), читали для (вона), доручили (він), святкували у (ми), зупинилися біля (він), пронісся над (вони), керувати (вони). Наприклад: зайшов до неї, турбувався про тебе, читали для неї.
|
|
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко) |
Понеділок 16.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
Птахи Особливості зовнішньої та внутрішньої будови §29, прочитати. ” Запам’ятайте” – записати у зошит с. 137. Завдання 1 – виконати у зошиті, с. 137 |
2 |
9.55-10.40 |
Фізика і хімія у побуті |
Момент сили §24, прочитати. Конспект учня, висновок- с. 92-93 письмово у зошит. |
3 |
11.00-11.45 |
Українська мова |
Тема: “Прислівник – незмінна частина мови” Вивчіть правило. Прислі́вник — це незмінна самостійна частина мови, що виражає ознаку дії, стан предмета або ознаку ознаки і відповідає на питання як? де? звідки? Перегляньте урок Прислівник як частина мови Підручник Вправа 1 с.66 Напишіть речення, підкресліть прислівники(риска, крапка). |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Знайомимося з правилами техніки безпеки під час занять фізичними вправами |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Правила безпеки праці в майстерні |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
З’ясування питань про способи подання інформації Створення уявлень про носії інформації |
15.00 |
|||
16.10 |
ЛФК |
Комплекс вправ |
|
16.00 |
логопедія (Дробязко Д) |