П’ятниця 24.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Порівняння дробів. 1)Робота з відео: “Порівняння дробів.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання, вивчити правила (картка).Урок 2. Порівняння дробів |
4 |
12.05-12.50 |
фізика і хімія у побуті |
“Теоретичні відомості. Підготовка до проведення дослідів”- записати у зошит с.148,149,150 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Василь Чухліб “Прилетіли ластівки”, “Найвище дерево”. Підручник: с.195-197, прочитати оповідання і усно опрацювати подані питання. |
6 |
14.05-14.50 |
Основи здоров’я |
§ 27 прочитати с.200-205. “Запам’ятайте” – с. 202- записати у зошиті. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Зуб, Земляний, Мате, Решетняк) |
Поділ тексту на речення посібник ст.166 впр.12 “Ластівка в капелюсі” |
|
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
Четвер 23.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Приєднання Волині і Галичини до складу Литовської держави. с.213-дати відповіді на запитання.усно. |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§33, Запитання й завдання 1-7 – с. 146 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
7 |
|||
14.00 |
логопедія (Земляний, Зуб, Решетняк, Мате) |
Розрізнення графічно подібних малих рукописних букв в-д посібник ст. 150 впр.6- записати пари слів. ст.151 впр.8 – Списати, вставити пропущені букви в-д. |
|
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Р. Прикметник |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Промислові підприємства https://km.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/488997.html |
Середа 22.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§ 21 прочитати. Запам’ятайте, запитання, завдання-запишіть у зошит с.150-151 |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Тематичне малювання. |
3 |
11.00-11.45 |
СПО |
Тема: Перетворення мішаного числа у неправильний дріб. 1)Робота з відеороликом: “Перетворення мішаного числа на неправильний дріб.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Підручник ст. 129 №5 (вивчити правило), №6 (перетворити дроби). |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Види речень за метою висловлювання. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
7 |
15.10-15.55 |
||
розвиток мовлення |
Тема: Складання речень за малюнком. |
||
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розтягування Динамічне розтягування | Заминка | Dynamic Stretching Cool-Down |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Промислові підприємства Хімічна промисловість України. |
Вівторок 21.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Князь Люберт.с.211-214. Опрацювати |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
КОЛЕУС, пікірування розсади. ВИРОЩУВАННЯ КВІТІВ- ОДНОРІЧНИКІВ. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Перетворення цілого числа у неправильний дріб. 1)Робота з відео: “Правильні і неправильні дроби. Мішані числа.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – Підручник ст. 127 №5 (вивчити правило), №6 (перетворити дроби). Правильні і неправильні дроби. Мішані числа. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Визначення головних членів речення. Підручник: виконати письмово вправу 95, с.33. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Змінювання готових зображень |
7 |
|||
14.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Р. Посуд |
|
16.05-16.55 |
Понеділок 20.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України | Тема: Узагальнення. Виконати перевірочну роботу на с.209-210. Відповіді надіслати в особисті повідомлення |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Тема:Рослинний і тваринний світ зони пустель. Прочитати сторінки 85-89. Завдання 2 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Мішані числа. 1)Робота з відео: “Мішані числа. Перетворення неправильного дробу у мішане число”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота: виконати завдання на картці. Мішані числа. Переведення неправильного дробу у мішане число. Математика 5 клас. НУШ. #математика |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Головні члени речення: підмет і присудок. Виконати завдання на картках. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Юрій Збанацький “Дике козеня”. Підручник: с.157-159, прочитати оповідання і усно опрацювати питання. |
7 |
15.10-15.55 |
||
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика Кістьова та пальчикова гімнастика. |
||
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Р.Вживання дієслів з різними префіксами |
|
16.05-16.55 |
П’ятниця 17.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Практична робота: Пікірування розсади декоративно – квітучих рослин |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
КОЛЕУС, пікірування розсади. ВИРОЩУВАННЯ КВІТІВ- ОДНОРІЧНИКІВ. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Правильні і неправильні дроби. 1)Робота з відеороликами: “Звичайні дроби: правильні та неправильні. Порівняння дробів”, “Правильні і неправильні дроби.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці. |
4 |
12.05-12.50 |
фізика і хімія у побуті |
§32, Запитання й завдання 1-8 – с. 143 письмово у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Василь Симоненко “Я закоханий палко, без міри”,”Лист”. Підручник: с.138-139, виразно читати вірші. |
6 |
14.05-14.50 |
Основи здоров’я |
§ 26 прочитати с.191-199. “Запам’ятайте” – с. 193- записати у зошиті. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Зуб, Земляний, Решетняк, Мате) |
диференціація в-ф книга ст 185 зав.8(а, б)- слуховий диктант ст.187 зав.10(б)-списати, вставити пропущені букви |
|
16.05-16.55 |
Четвер 16.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Дати відповіді на запитання на с.206. Усно. Підготуватись до перевірочної роботи.с.209-210 |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§31, Запитання й завдання 1-4 – с. 140 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Підготовка ґрунту в стелажах для пікірування. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Як правильно приготувати ґрунт для розсади – Сніданок на дачі |
7 |
|||
14.00 |
логопедія (Земляний, Решетняк, Зуб, Мате) |
диференціація в-ф книга ст 185 зав.7(а, б)- зоровий диктант ст.187 зав.10(в)-списати, вставити пропущені букви ст.186 вірш “Краватка для жирафа”-прочитати |
|
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Вживання дієслів з однаковими префіксами. Переказ тексту |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Правила поведінки в торговельних закладах. Прочитати https://svetlovodsk.com.ua/10804-rules.html |
Середа 15.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§ 20 прочитати. Запам’ятайте, запитання, завдання-запишіть у зошит с.146 |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Засоби вираження фантастичної композиції. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу. 1)Робота з відеороликом: “Звичайні дроби: правильні та неправильні Порівняння дробів.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Головні члени речення: підмет і присудок. Виконати завдання на картці. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Підготовка ґрунту в стелажах для пікірування. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Як правильно приготувати ґрунт для розсади – Сніданок на дачі |
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
|
розвиток мовлення |
Списати речення, замість ліній вставити літеру с або ш. 1.Абрико_и та гру_і ро_туть на дереві. 2. Са_ко пі_ов до _коли. 3. Кі_ка ловить ми_ку. 4.Тролейбу_ перевозить па_ажирів. 5. Взимку но_ять _убу, теплу _апку. 6. Са_ко м’ячем розбив _ибку. 7. У мі_ок на_ипали п_еницю. 8. У _аду ро_туть ви_ні, яблука та гру_і. |
||
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
СПО |
Правила поведінки в торговельних закладах. Прочитати https://narodna-osvita.com.ua/988-elementi-gramoti-spozhivacha-pravila-povodzhennya-v-rznih-zakladah-torgvl-y-obslugovuvannya.html |
Вівторок 14.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Спадкоємці Данила Галицького с.204-207. Опрацювати/прочитати і дати відповіді на питання |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Правила пікірування розсади. Правила безпечної роботи з паличками – піками. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу. 1)Робота з відео: “Поняття дробу. Запис дробу. Чисельник і знаменник дробу.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці. https://www.youtube.com/watch?v=CmHngx-EiUA |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Вживання звертання за межами речення. Підручник: виконати письмово вправу 107, с.35. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Зображення з геометричних фігур. Презентація |
7 |
|||
14.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Константінов, Сацик) |
Вживання дієслів з різними префіксами |
|
16.05-16.55 |
Понеділок 13.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Внутрішня і зовнішня політика Данила Галицького. Записати нові поняття на с202. Дати відповіді на запитання на с.202 усно |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати сторінки 82-84.Запитання 2 і 3 письмово сторінка 85. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Контрольна робота № 9. 1)Виконати завдання на картці. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Урок розвитку мовлення. Відновлення деформованого тексту. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Василь Симоненко “Грудочка землі”. Підручник: с.138, виразно читати вірш |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи з гімнастичною палицею |
|
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Диференціація Л-ЛЬ. Диференціація дієслів за числами. Відповіді на запитання |
|
16.05-16.55 |
П’ятниця 10.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Необхідність пікірування розсади. Строки виконання даного виду робот. |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Коли пікірувати розсаду? Пересаджування помідорів та перцю. Пікірування розсади |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. 1)Робота з відеороликом: “Ділення іменованих чисел”, “Множення іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці. 1)https://www.youtube.com/watch?v=-JqKp3e1MZ4 2)https://www.youtube.com/watch?v=2i3CsaS3jw4&t=13s |
4 |
12.05-12.50 |
фізика і хімія у побуті |
§30, Запитання й завдання 1-5 – с. 137 письмово у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
||
6 |
14.05-14.50 |
Основи здоров’я |
§ 25 прочитати с.185-188. “Пізнаємо себе” – с. 188-виконати тест у зошиті. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Земляний, Зуб, Мате, Решетняк) |
Змінювання іменників і прикметників за відмінками, узгодження їх з дієсловами книга ст 226-228, завд 2,3,4- усно ст. 230 впр.6(б)-записати речення, змінюючи слова у дужках |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи Дихальні вправи для дітей та дорослих |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Сфери громадської торгівлі та харчування https://www.youtube.com/watch?v=5jvp3ZqGtnI |
Четвер 09.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Князь Данило Галицький.с.200-203 Опрацювати. |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§29, Запитання й завдання 1-5 – с. 132 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Висівання насіння декоративно-квітучих рослин у ящики для отримання розсади. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
|
7 |
|||
14.00 |
логопедія(Земляний, Зуб, Решетняк, Мате) |
Диференціація звуків Л-Р книга ст.175 впр.7(а,б)- зоровий диктант. ст.179 впр10(а)- списати, вставивши букви л-р ст.179 вірш “Рідна мова”- вивчити |
|
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Диференціація Л-ЛЬ. Диференціація дієслів за числами |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Сфери громадської торгівлі та харчування Хто відповідає за якість їжі у шкільних їдальнях |
Середа 08.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§ 19 прочитати. Запам’ятайте-запишіть у зошит с.139 |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Композиційна виразність зображення взаємовідносин персонажів. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Швидкість. Час. Відстань. 1)Робота з відео: “Швидкість, час і відстань. V, t, S. Ознайомлення.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці.Задачі на рух. Формули пошуку швидкості, часу, відстані. 4 клас. Швидкість, час і відстань. V, t, S. Ознайомлення. 4 клас. |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Поняття про речення. Підручник: виконати письмово вправу 70, с.27. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Висівання насіння декоративно-квітучих рослин у ящики для отримання розсади. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
Сіємо насіння на розсаду. Які рослини сіємо першими в цьому році. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
|||
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи Дихальні вправи для дітей та дорослих |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Сфери громадської торгівлі та харчування https://www.youtube.com/watch?v=5jvp3ZqGtnI |
Вівторок 07.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Об’єднання Галицького і Волинського князівств Романом Мстиславовичем. Виконати завдання на с.199. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Практична робота: Висівання насіння декоративно-квітучих рослин у ящики для отримання розсади. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Однорічні квіти для посіву в березні. Як вибрати? ОГЛЯД сортів! Коли сіяти на розсаду? |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Швидкість. Час. Відстань. 1)Робота з відеороликом: “ВІДСТАНЬ, ЧАС та ШВИДКІСТЬ.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці.ВІДСТАНЬ, ЧАС та ШВИДКІСТЬ (Марина Безніщенко) |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Вживання звертання у реченні. Самостійна робота. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Зображення з простих геометричних фігур. |
7 |
розвиток мовлення |
Вправа 11(а, б) сторінка 131. Списати речення. Замість крапок поставити літеру ш або ж, підкреслити їх. |
|
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов |
Диференціація Л-ЛЬ. Дієслова |
|
16.05-16.55 |
Понеділок 06.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України | Тема: Об’єднання Галицького і Волинського князівств Романом Мстиславовичем.с.195-199. Опрацювати |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати сторінки 78-81.Завдання 2 письмово сторінка 82 |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Швидкість. Час. Відстань. 1)Робота з відео: “Швидкість, час і відстань. V, t, S. Ознайомлення.” 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці. Швидкість, час і відстань. V, t, S. Ознайомлення. 4 клас. Задачі на рух. Формули пошуку швидкості, часу, відстані. 4 клас. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Розділові знаки при звертанні. Підручник: виконати письмово вправу 120, с.38. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Василь Симоненко “Цар Плаксій і Лоскотон”. Підручник: с.130, прочитати біографію В. Симоненка; с.131-134, прочитати казку і усно дати відповіді на запитання. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслаблення Комплекс вправ для розвитку гнучкості |
|
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Л.Дієслова. Переказ тексту |
|
16.05-16.55 |
П’ятниця 03.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Трудове навчання |
Практична робота: Висівання насіння декоративно-квітучих рослин у ящики для отримання розсади |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Однорічні квіти для посіву в березні. Як вибрати? ОГЛЯД сортів! Коли сіяти на розсаду? |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням. 1)Робота з відеороликом: “Ділення складених іменованих чисел на одноцифрове число”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці.06.05.2022 Ділення складених іменованих чисел на одноцифрове число |
4 |
12.05-12.50 |
фізика і хімія у побуті |
§28, Запитання й завдання 1-5 – с. 129 письмово у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Михайло Чабанівський “Вірний”. Підручник: с.126-129, прочитати 2 і 3 частину оповідання і усно дати відповіді на запитання. |
6 |
14.05-14.50 |
Основи здоров’я |
§ 23 прочитати с.168-176. “Соціальне середовище” – с. 168-записати у зошит. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Земляний, Зуб, Мате, Решетняк) |
Змінювання іменників і прикметників за відмінками, їх узгодження з дієсловами книга ст.219 завд.5.1, ст223 завд.5(а) |
|
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
Четвер 02.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Узагальнення з розділу Занепад Київської Русі. Виконати перевірочну роботу на с.193-194 письмово і надіслати в особисте |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§27, Запитання й завдання 1-6 – с. 126 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Висівання насіння декоративно-квітучих рослин у ящики для отримання розсади |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Однорічні квіти для посіву в березні. Як вибрати? ОГЛЯД сортів! Коли сіяти на розсаду? |
7 |
14.00 |
логопедія (Земляний, Зуб, Мате, Решетняк) |
Звук Ч – звукосполучення Щ книга ст167 впр.2 (повторити чистомовку) ст.169. впр.6(а)- зоровий диктант ст.171. впр.9 – списати, вставити пропущені букви Ч-Щ |
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація ЛЬ. Підбір дієслів до живих та неживих предметів. Явища природи. |
|
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
СПО |
Правила дорожнього руху Знаки пріоритету. Проїзд перехрестя. Головна дорога. Дорожні знаки. (Світлофорюа) |
Середа 01.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
“Перевірте свої знання” с. 129-131-письмово у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Створення композиції у техніці мозаїки. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням. 1)Робота з відео: “Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці.Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику. Підручник: виконати письмово вправи 111,114, с.37. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Висівання насіння декоративно-квітучих рослин у ящики для отримання розсади |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Однорічні квіти для посіву в березні. Як вибрати? ОГЛЯД сортів! Коли сіяти на розсаду? |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
|||
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслаблення 5 ВПРАВ для розслаблення м’язів спини / 5 EXERCISES to relax Back Muscles |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Правила дорожнього руху Групи дорожніх знаків |
Вівторок 28.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема- Життя на Русі за монголо-татарського іга. с.189-192 опрацювати |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Правила підготовки насіння до посіву. Правила висівання насіння у ґрунт на розсаду. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
ОДНОРІЧНІ Квіти.Огляд.Як виглядають в нашому садочку.Для ВАЗОНІВ та відкритого грунту.Гарний Грунт |
4 |
12.05-12.50 |
||
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Розділові знаки при звертанні: кома,знак оклику. Підручник: виконати письмово вправу 109, с.36. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Створення зображень. Створення зображень |
7 |
розвиток мовлення |
1) Вправа 4 сторінка 121. Утворити нові слова та записати їх. |
|
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Дієслово, підбір дієслів до живих та неживих предметів, явищ природи. Автоматизація звука ЛЬ. |
|
16.05-16.55 |
Понеділок 27.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Героїчна оборона Києва 1240 року. с.181-184-опрацювати |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати сторінку 74-77. Запитання 5 письмово сторінка 78. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. 1)Робота з відео: “Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, на одноцифрове”, “Множення іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці.Математика 87 Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, на одноцифрове Множення іменованих чисел |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Місце звертання у реченні: на початку,в середині,в кінці. Підручник: с.34-35, запам’ятати правила; виконати письмово вправу 105, с.35. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Михайло Чабанівський “Вірний”. Підручник: с.123-124, прочитати біографію М. Чабанівського; с.124-125, прочитати 1 частину оповідання і усно дати відповіді на запитання. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика Кістьова та пальчикова гімнастика. |
|
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука ЛЬ. Праця людей навесні |
|
16.05-16.55 |
П’ятниця 24.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Дворічні декоративно – квітучі рослини: шавлія, капуста декоративна. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Морфологічна і біологічна характеристика, декоративні особливості дворічних декоративних рослин |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Множення простих іменованих і складених чисел без перетворення. 1)Робота з відео: “Множення іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці.Множення іменованих чисел |
4 |
12.05-12.50 |
фізика і хімія у побуті |
§26, Запитання й завдання – с. 121-122 письмово у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Володимир Сосюра “Зима”. Підручник: с.116, виразно читати вірш. |
6 |
14.05-14.50 |
Основи здоров’я |
§ 23 прочитати с.168-176. “Соціальне середовище” – с. 168-записати у зошит. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Зуб, Земляний, Решетняк, Мате) |
Узгодження в роді та числі різних частин мови книга ст216 впр.6(б, в)- списати речення , узгоджуючи прикметники з іменниками |
|
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
Четвер 23.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України | Тема:Героїчна оборона Києва 1240 року. с.181-184-опрацювати |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§25, Запитання й завдання – с. 117 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Декоративно – квітучі рослини: однорічні, дворічні. Однорічні: петунія, портулак, айстра, агератум, їх характеристика. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Земляний, Мате, Зуб, Решетняк) |
Диференціація звуків (с,сь – ч) книга – ст162-повторити чистомовку., ст.163 впр.4- записати слова парами. ст.166 впр.10 (а)- списати речення, замість крапок вставити букви с-ч. |
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Ль.Вивчення назв окремих дій відео– праця людей навесні. Запитання: назвіть види робіт які виконують люди навесні у саду, на городі. |
|
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
СПО |
Світлофор. Сигнали регулювальника |
Середа 22.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§25, Запитання й завдання – с. 117 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Декоративно – квітучі рослини: однорічні, дворічні. Однорічні: петунія, портулак, айстра, агератум, їх характеристика. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Земляний, Мате, Зуб, Решетняк) |
Диференціація звуків (с,сь – ч) книга – ст162-повторити чистомовку., ст.163 впр.4- записати слова парами. ст.166 впр.10 (а)- списати речення, замість крапок вставити букви с-ч. |
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Ль.Вивчення назв окремих дій відео– праця людей навесні. Запитання: назвіть види робіт які виконують люди навесні у саду, на городі. |
|
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
СПО |
Світлофор. Сигнали регулювальника |
Вівторок 21.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України | Повторно прочитати с.177-180 підручника. Усно дати відповіді на всі запитання |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Практична робота: Догляд за живцями і посадженими рослинами. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
||
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Правопис займенників з іменниками. Підручник: виконати письмово вправу 322, с.93. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Програми для створення та змінювання графічних зображень. Графічний редактор |
7 |
розвиток мовлення |
1) Вправа 11 сторінка 118. Списати слова. Вставити замість крапок потрібні букви. Підкреслити їх. |
|
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Л’. Іменники в орудному відмінку. Транспорт |
|
16.05-16.55 |
Понеділок 20.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Вторгнення хана Батия на українські землі.с177-180. Прочитати. Виконати завдання 1 і 3 на с.180. Письмово |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати сторінки 71-74.Виконати тематичну роботу. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). 1)Робота з відеороликами: “Додавання і віднімання складених іменованих величин”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці. Додавання і віднімання складених іменованих величин |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Правопис займенників з іменниками. Підручник: виконати письмово вправу 320, с.92. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Володимир Сосюра “Дуб”. Підручник: с.115, виразно читати вірш. |
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Звук Л’. Іменники в орудному відмінку |
|
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розтягування Комплекс вправ для розвитку гнучкості |
Середа 15.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§17 прочитати. Запам’ятайте-запишіть у зошит с.121 Запитання завдання 1-2 с. 122 письмово у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Динаміка. Контраст. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням. 1)Робота з відео: “Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси”, “Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці.Математика 69 Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Матем. Урок 70 Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одницях довж 4 клас |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Правопис займенників з прийменниками. Підручник: виконати письмово вправи 314,315, с.91. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Розмноження циперусу, адіатуму діленням кореню на декілька частин. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
розвиток мовлення |
1)Вправа 10 (а) сторінка 111. Списати речення. Вставити замість крапок букви т або д. Підкреслити їх.
|
|
14.00 |
|||
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика Кістьова та пальчикова гімнастика. |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Компостування. Переглянути відео Про компост для дітей |
Вівторок 14.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Початок монгольської навали.Дати відповіді на запитання на с.172.усно |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Практична робота: Розмноження циперусу, адіатуму діленням кореню на декілька частин. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
|
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням. 1)Робота з відеороликами: “Додавання і віднімання складених іменованих величин”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці.Додавання і віднімання іменованих чисел Додавання і віднімання складених іменованих величин |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Правопис займенників з прийменниками. Підручник: с.90, запам’ятати правила; виконати письмово вправи 311,312, с.90. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Поняття комп’ютерної графіки. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Автоматизація звука Л. Утворення іменників родового відмінку |
|
16.05-16.55 |
Понеділок 13.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема:Монголо-татарська навала.Монголо-татари:територія проживання,устрій,заняття. с.169-172. Прочитати.Виписати нові слова на с.171. |
2 |
9.55-10.40 |
||
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати сторінки 67-71. Завдання 1 письмово. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням 1)Робота з відео: Вивчення нового матеріалу – “Додавання іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці.20.05.2022 Додавання іменованих чисел 18.05.2022 Додавання іменованих чисел |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Зворотний займенник “себе”. Підручник: с.89, запам’ятати правило; виконати письмово вправу 307, с.89. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Володимир Сосюра “Любіть Україну…”. Підручник: с.112-113, прочитати біографію В. Сосюри; с.113-114, вірш “Любіть Україну”, вивчити напам’ять ті рядки, які найбільше сподобалися. |
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку гнучкості КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ГНУЧКОСТІ |
|
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов Б.) |
Автоматизація звука Л. Утворення іменників у давальному відмінку.Домашні тварини. |
|
16.05-16.55 |
П’ятниця 10.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Практична робота: Живцювання герані, ехеверії, колеусу, бальзаміну, бегонії, фуксії. Висаджування живців у мокрий пісок на укорінення. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням 1)Робота з відео: Повторення – “Перетворення іменованих чисел”. Вивчення нового матеріалу – “Додавання іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці. Перетворення іменованих чисел 18.05.2022 Додавання іменованих чисел |
4 |
12.05-12.50 |
фізика і хімія у побуті |
§23, прочитати. “Прочитайте, запишіть у зошит”- с. 111 письмово у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Підручник: с.105, виразно читати вірш. |
6 |
14.05-14.50 |
Основи здоров’я |
§ 21 прочитати с.148-155. “Чинники здорового способу життя, що допомагають уникнути дистресу” – с. 149-записати у зошит. |
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Зуб, Мате, Решетняк, Земляний) |
Узгодження іменників та прикметників книга ст213 впр3(а) |
|
16.00 |
|||
16.05-16.55 |
Четвер 09.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Узагальнення з теми: Київські міжусобиці. Дати відповіді на запитання на с.167.письмово. Відповіді надсилати в особисте 0988902290 |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
§22, прочитати. “Прочитайте, запишіть у зошит”- с. 108-109 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Живцювання герані, ехеверії, колеусу, бальзаміну, бегонії, фуксії. Висаджування живців у мокрий пісок на укорінення. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
логопедія (Земляний, Зуб,Мате,Ре-шетняк) |
Звуки (дз – дж), буквосполучення дз – дж книга ст152, впр 6(а) – зоровий диктант впр.9 – списати речення, вставити дз,дж |
|
15.00 |
логопедія (Сацик, Константі- нов) |
Автоматизація звука Л. Утворення множини іменників. |
|
16.05-16.55 |
Середа 08.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§ 16 прочитати. Запам’ятайте-запишіть у зошит с.115 Запитання завдання 1-2 с. 116 письмово у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Перспектива відкритого простору. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Додавання простих та складених іменованих чисел без перетворення. 1)Робота з відеороликами: “Додавання іменованих чисел”. Повторення: “Перетворення простих іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці.18.05.2022 Додавання іменованих чисел 17.05.2022 Перетворення простих іменованих чисел |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Роль займенників у мовленні. Підручник: виконати письмово вправу 301, с.88 |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Практична робота: Живцювання герані, ехеверії, колеусу, бальзаміну, бегонії, фуксії. Висаджування живців у мокрий пісок на укорінення. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
|||
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Дистанційне навчання ✨ Комплекс вправ з гімнастичною палицею 🌟 |
|
16.05-16.55 |
Вівторок 07.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Занепад столиці. с.166-167 . Дати відповіді на запитання. Усно. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Найбільш розповсюджені кімнатні рослини, рекомендовані для озеленення приміщень. Фікус, монстера, сенполія, традесканція, алое, бальзамін, бегонія, плющ, гібіскус, фуксія, азалія, хлорофітум. Біологічні особливості цих рослин. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
ТОП НАЙГАРНІШИХ | КІМНАТНІ РОСЛИНИ | Agro-Market.ua |(топ самых красивых комнатных растений) |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Контрольна робота № 7. 1)Виконати завдання на картці. https://docs.google.com/document/d/16shTe-2OM3pLV2cNWDueVopqutjBp6TFetE5vFACfAo/edit |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Роль займенників у мовленні. Підручник: виконати письмово вправу 299, с.87; виконати усно вправу 300, с.87. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Комп’ютерний практикум: Маніпулятор Миша. https://cpstest.io/ru/aim-trainer Пройти навчальне завдання на запропонованому сайті. |
7 |
15.10-15.55 |
розвиток мовлення |
1. Списати. Вставити службові слова. Виліз ____ нірки. Став ___ деревом. Ідемо ___ море. Жартуємо ___ товаришем. Потрапив ___ дощ. Яблуні ростуть ___ дереві. Птахи літають ___ небі. Купатися ___ річці. Булочка шукала ____ ліщині горішки. Густий ліс росте ____ річки. |
14.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик Б, Константінов) |
Автоматизація звука Л. Утворення множини іменників. Зимові турботи. |
|
16.05-16.55 |
Понеділок 06.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
Історія України |
Боротьба за Київ.с.165-168. Прочитати. Виконати завдання 1 і 2 на с.167. Письмово |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
||
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Прочитати сторінку 62-65. Завдання 2 письмово сторінка 66. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. 1)Робота з відео: “Перетворення іменованих чисел”, “Іменовані числа”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці.Перетворення іменованих чисел https://www.youtube.com/watch?v=L_3PIB3fxH0 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Особові займенники. Підручник: виконати письмово вправу 296, с.86. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
П. Тичина “Не бував ти у наших краях!”, “Де тополя росте…” Підручник: с.103-104, виразно читати вірші. |
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Сацик Б, КонстантіновБ) |
Автоматизація звука Л. Утворення множини . Відповіді на запитання, формулювання власних |
|
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи Дихальні вправи (у виконанні Маргарити Падалки, центр “Дозвілля” СумПДЮ) |
П’ятниця 03.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Кімнатні рослини і способи їх розмноження. Розмноження кімнатних рослин живцями, діленням кореня, цибулинками. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. 1)Робота з відео: “Перетворення іменованих чисел”, “Іменовані числа”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота – виконати завдання на картці. Перетворення іменованих чисел https://www.youtube.com/watch?v=L_3PIB3fxH0 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізика і хімія у побуті |
§21, прочитати. “гріємо лід”- с. 102-103 письмово у зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Підручник: с.102, виразно читати вірш |
6 |
14.05-14.50 |
Основи здоров’я |
§ 20 прочитати с.143-147. “Що повинна вміти кожна людина, щоб мати змогу врятувати своє життя” – с. 145 -записати у зошит. |
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
|||
15.00 |
логопедія (Зуб, Земляний, Мате, Решетняк) |
Тема: Диференціація звуків З-Ж книга ст 150 впр.13(1,2)- скласти слова з поданих букв, записати у зошит у 2 колонки (З-Ж) ст.150 впр 14- записати під диктовку, підкреслити букви З-Ж |
|
16.05-16.55 |
Четвер 02.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Правління Володимира Мономаха. с.160-164. Прочитати. Виконати завдання на с.163 письмово. |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
§21, прочитати. “Дослідіть теплопровідність металів”- с. 100-101 письмово у зошит. |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Колір добрив, розчинення у воді. Зберігання мінеральних добрив. Правила внесення мінеральних добрив у ґрунт. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Лабораторна робота: Розпізнавання мінеральних добрив. |
7 |
15.10-15.55 |
|
|
|
14.00 |
логопедія (Земляний, Зуб, Мате, Решетняк) |
Тема: Диференціація звуків З-Ж книга ст144 впр.4- прочитати слова парами. ст145 впр 7(в)- зоровий диктант, підкреслити букви З-Ж ст145 впр 8 – записати під диктовку, підкреслити букви З-Ж |
|
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Тема: Звук Л. Утворення множини іменників. Ведення діалогу |
|
16.05-16.55 |
СПО |
Середа 01.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
“перевірте свої знання” с. 107-109 |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Порівняння художнього образу у творах мистецтва різних видів і жанрів. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. 1)Робота з відео: “Перетворення іменованих чисел”, “Іменовані числа”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота: Підручник ст. 93 № 3, № 4 (записати у більших одиницях), вивчити правило.Перетворення іменованих чисел: з більших одиниць у меншіhttps://www.youtube.com/watch?v=L_3PIB3fxH0 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправи 292, с.84-85; 294, с.85 |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Калійні добрива – хлористий калій, калійна сіль. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Комплексні мінеральні добрива – амофос, нітрофоска, нітроамофоска. |
7 |
13.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для гнучкостіКОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ГНУЧКОСТІ |
8 |
16.00 |
СПО |
Правила поведінки у громадському транспорті. Назвати 3 головних правила поведінки у громадському транспорті. |
Вівторок 31.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Половецька загроза. ст156-159.Прочитати,відповісти на запитання на с.158 усно |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Азотні добрива – аміачна селітра і сульфат амонію. Зовнішній вигляд цих добрив. Розчинення у воді. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Фосфорні добрива – суперфосфат. Колір добрива, розчинення у воді. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число. 1)Робота з відеороликами: “Іменовані числа”, “Роздроблення іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Виконати завдання на картці.Іменовані числаРоздроблення іменованих чисел |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 287, с.83; домашнє завдання: виконати письмово вправу 288, с.83. |
6 |
14.05-14.50 |
Інформатика |
Комп’ютерний практикум: Зміна властивостей робочого столу. 💻 РОБОЧИЙ СТІЛ | ЗМІНИТИ ШПАЛЕРИ (ФОН) | ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ | WINDOWS 10
|
7 |
15.10-15.55 |
|
|
|
|
розвиток мовлення |
Списати слова. Замість ліній вставити букву або буквосполучення о, йо, ьо. Незна_мий, л_дяний, п_ле, дз_бик, с_нце, пен_к, ра_н, сл_за, дз_б, л_н, к_рд_н, зна_мий, хв_рий.
|
|
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов Б) |
Понеділок 30.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Узагальнення. Виконати самостійну роботу на с.150-151. |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
|
3 |
11.00-11.45 |
географія |
Лісова зона. Положення на карті, особливості природи. Прочитати сторінку 59-61.Завдання 2 письмово.(стр.61) |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число. 1)Робота з відеороликами: Робота над новим матеріалом – “Роздроблення іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Підручник ст. 90 № 1 (роздробити подані складені іменовані числа).Іменовані числа Роздроблення іменованих чисел |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати усно вправу 283, с.82; домашнє завдання: виконати письмово вправу 282, с.82. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Підручник: с.100-101, прочитати біографію П. Тичини і навчитися виразно читати вірші. |
7 |
13.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи з гімнастичними предметами |
8 |
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов Б) |
П’ятниця 27.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Поняття про мінеральні добрива. Елементи підживлення, що містяться в мінеральних добривах, види мінеральних добрив: азотні, фосфорні, калійні. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
|
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Роздроблення складених іменованих чисел. 1)Робота з відеороликами: Робота над новим матеріалом – “Роздроблення іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Підручник ст. 88 № 6 (роздробити подані складені іменовані числа).13.05.2022 Роздроблення складених іменованих чиселРоздроблення іменованих чисел |
4 |
12.05-12.50 |
Фізика і хімія у побуті |
Виконання паяння за допомогою електричного паяльника за інструкцією – таблиця 17 с.98-99 – записати у зошит |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Підручник: с.98-99, виразно читати вірші |
6 |
14.10-14.55 |
Основи здоров’я |
§ 19 прочитати с.136-142. “Корисні поради , що допоможуть мислити позитивно” – с. 142 -записати у зошит. |
7 |
|
|
|
|
15.00 |
логопедія (Земляний, Зуб, Мате, Решетняк) |
книга ст.140 впр. 11(б)- списати речення, вставити букви ст197 впр 7(а)-утворити слова за зразком, записати їх |
Четвер 26.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Завдання у вайбері |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
Фізика і хімія у побуті |
“Правила роботи електричним паяльником”- с.97-98- записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс ранкової гімнастики, переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Висівання насіння у горщики, полив, встановлення в тепле місце. |
6 |
14.10-14.55 |
трудове навчання |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Зуб, Земляний, Мате, Решетняк) |
книга ст136 впр5-змінити слова за зразком. ст140 впр11(а)- списати речення, вставити пропущені букви |
|
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
|
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Середа 25.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§ 15 прочитати. Запам’ятайте-запишіть у зошит с.104 Запитання 1-4 с. 104 письмово у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Декоративне малювання. Підсумковий урок. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Роздроблення складених іменованих чисел. 1)Робота з відеороликами: Робота над новим матеріалом – “Роздроблення іменованих чисел”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Підручник ст. 88 № 7 (роздробити за зразком).13.05.2022 Роздроблення складених іменованих чисел Роздроблення іменованих чисел |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 279, с.81; домашнє завдання: виконати письмово вправу 280, с.81. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: Підготовка насіння до висівання, підготовка горщиків. |
6 |
14.10-14.55 |
трудове навчання |
Чорнобривці. Як посіяти? Класчні сорти та незвичайні новинки! #насіння чорнобривців |
7 |
|||
15.00 |
|||
8 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розтягування ВПРАВИ НА РОЗТЯГУВАННЯ ТА ГНУЧКІСТЬ |
9 |
16.00 |
СПО |
Переглянути відео Це наше і це твоє. Мапа |
Вівторок 24.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Тема: Узагальнення. Виконати самостійну роботу на с.150-151 |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Практична робота: Підготовка ґрунту для вирощування чорнобривців: просіювання і прогрів ґрунту. |
3 |
11.00-11.45 |
трудове навчання |
Чорнобривці. Як посіяти? Класчні сорти та незвичайні новинки! #насіння чорнобривців |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Прості та складені іменовані числа. Роздроблення простих іменованих чисел. 1)Робота з відео: “Перетворення іменованих чисел: з більших одиниць у менші”, “Іменовані числа”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота: Підручник ст. 87 № 4 (записати за зразком), № 5 (накреслити). Перетворення іменованих чисел: з більших одиниць у менші https://www.youtube.com/watch?v=L_3PIB3fxH0 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати усно вправу 275, с.79-80; домашнє завдання: виконати письмово вправу 276, с.80. |
6 |
14.10-14.55 |
Інформатика |
Зміна властивостей Робочого столу i панелі завдань відео |
7 |
розвиток мовлення |
Списати. Замість крапок вставити потрібні займенники.
Чи завжди … буваєш привітним господарем? Ось постукали в двері. До … прийшли товариші. З першої ж хвилини … повинні відчути, що … радий їхньому приходу. Зустрічай гостей привітно, з посмішкою. Якщо в … поганий настрій, зроби так, щоб гості цього не помітили, інакше … можуть пошкодувати , що прийшли до … Слова: тебе, ти, тебе, вони, ти, тебе, вони. |
|
15.00 |
|||
8 |
16.05-16.55 |
||
9 |
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
Понеділок 23.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України | Тема: Усна народна творчість. ст. 145-149. Прочитати. Записати у зошит імена билинних героїв |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
Виконати комплекс ранкової гімнастики, переглянути відео |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати сторінки 56-58. Завдання 1 письмово стр. 58 |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Контрольна робота № 6. 1)Виконати завдання на картці. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 273, с.79 |
6 |
14.10-14.55 |
Українська література |
Підручник: с.97, навчитися виразно читати вірш |
7 |
|||
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Стройові вправи Дистанційний урок. Повороти праворуч, ліворуч, кругом. Перешикування. |
|
8 |
16.05-16.55 |
||
9 |
16.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
П’ятниця 20.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
трудове навчання |
Умови, необхідні для вирощування чорнобривців у горщиках. Горщики для квітів, які придатні для вирощування чорнобривців в кімнатних умовах. Догляд за рослинами. |
2 |
9.55-10.40 |
трудове навчання |
Чорнобривці. Як посіяти? Класчні сорти та незвичайні новинки! #насіння чорнобривців |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній. 1)Робота з відеороликами: Робота над новим матеріалом – “Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих за допомогою лінійки та косинця”. Повторити вивчене (відео 2) “Математика. Перпендикулярні прямі, їх побудова”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Завдання на картці.Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих за допомогою лінійки та косинця 6 клас. Математика. Перпендикулярні прямі, їх побудова |
4 |
12.05-12.50 |
Фізика і хімія у побуті |
Практична робота №3 Спостереження за процесами плавлення і тверднення твердих речовин -таблиця 16 с. 96-записати у зошит |
5 |
13.05-13.50 |
Українська література |
Підручник: с.96, виразно читати вірші. |
6 |
14.10-14.55 |
Основи здоров’я |
§ 18 прочитати с.131-135. “Ознаки емоційного благополуччя” – с. 133 -записати у зошит. |
7 |
14.00 |
||
15.00 |
логопедія (Земляний, Зуб, Мате, Решетняк) |
1. ст.125 впр11(в)- вставити пропущені букви, записати реченя. 2.ст209 впр.2 (а,б,в,г) -з кожного розділу записати по 3 речення, вставивши в них відповідні прийменники |
|
8 |
16.05-16.55 |
||
9 |
16.00 |
Четвер 19.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Завдання у вайбері |
2 |
9.55-10.40 |
музичне мистецтво |
|
3 |
11.00-11.45 |
фізика і хімія у побуті |
Теоретичні відомості до практичної роботи №3 с.95- записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс ранкової гімнастики, переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Правила безпечної праці й особистої гігієни під час вирощування рослин. |
6 |
14.10-14.55 |
Трудове навчання |
Практична робота: Визначення придатності ручного сільськогосподарського інвентарю. |
7 |
|||
15.00 |
логопедія (Сацик, Константінов) |
||
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Переглянути відео Спеціальний транспорт. Презентація про спеціальні машини |
9 |
16.00 |
Середа 18.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Природознавство |
§ 14 прочитати. Запам’ятайте-запишіть у зошит с.98 Завдання 1 с. 99 письмово |
2 |
9.55-10.40 |
образотворче мистецтво |
Зображення портрету.Малюємо портрет легко і швидко |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Тема: Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх. 1)Робота з відеороликами: Пригадати – “Поділ відрізка навпіл за допомогою циркуля та лінійки”. Вивчення нового (відео 2) “Математика. Перпендикулярні прямі, їх побудова”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Завдання на картці. Поділ відрізка навпіл за допомогою циркуля та лінійки |
4 |
12.05-12.50 |
Українська мова |
Підручник: с.78, запам’ятати правило; виконати письмово вправу 270, с.78; домашнє завдання: виконати письмово вправу 271, с.78. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Інвентар для догляду за рослинами в ящиках і горщиках: лійка, її будова і правила користування. |
6 |
14.10-14.55 |
Трудове навчання |
Сито для ґрунту, його призначення. |
7 |
14.00 |
||
15.00 |
|||
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Переглянути види транспорту Відео-заняття “Транспорт. Види транспорту”. |
9 |
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслабленняhttps://www.youtube.com/watch?v=N0T96sLZ29s |
Вівторок 17.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Завдання у вайбері |
2 |
9.55-10.40 |
Трудове навчання |
Ручний інвентар для висівання насіння в ящики: ящики для посіву, маркер, трамбовка. Їх будова і призначення. Готую ящики для розсади. |
3 |
11.00-11.45 |
Трудове навчання |
Пристрої для очищення і відбору насіння: дошка і шпатель, користування ними. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий. 1)Робота з відео: “Точка. Пряма. Види ліній”. Пригадати види ліній. 2)Робота в зошиті (картка), виконати подані завдання. 3)Домашня робота: Завдання на картці.Точка. Пряма. Види ліній |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 267, с.77. |
6 |
14.10-14.55 |
|
|
7 |
|
розвиток мовлення |
1) Списати речення, вставити замість крапок букву у або ю. Мені к..пили ц..керки «Д..шес». У зоопарк.. ми бачили т..леня. Л..ба к..пила т..бик з..бної пасти. Л..да мал..вала б..динок. У р..кзак поклали підр..чники. Л..дина повинна бути уважною, переходячи в..лиц..
|
|
15.00 |
|
|
8 |
16.05-16.55 |
|
|
9 |
16.00 |
логопедія (Сацик, Родін, Константінов) |
Понеділок 16.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Історія України |
Поширення писемності.Літописи та інші твори тогочасної літератури. с.140-144.Прочитати. Дати відповіді на запитання на с 143.усно |
2 |
9.55-10.40 |
Фізична культура |
Знайомимося з правилами техніки безпеки під час занять фізичними вправами |
3 |
11.00-11.45 |
Географія |
Прочитати сторінку 51-54. Завдання 3 письмово сторінка 55. |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Тема: Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки. 1)Робота з відеороликами “Відрізок. Вимірювання відрізків”, “Поділ відрізка навпіл за допомогою циркуля та лінійки”. 2)Робота в зошиті (картка), виконати завдання. 3)Домашня робота: Завдання на картці. Відрізок. Вимірювання відрізків. Поділ відрізка навпіл за допомогою циркуля та лінійки |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: с.76, запам’ятати правило; виконати письмово вправу 264,с.76; домашнє завдання: виконати письмово вправу 266, с.76. |
6 |
14.10-14.55 |
Українська література |
Підручник: с.94-95, прочитати і усно дати відповіді на запитання. |
7 |
14.00 |
||
15.00 |
|||
8 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів комплекс вправ для плечового поясу та рук з гімнастичною палицею |
9 |
16.00 |
логопедія (Сацик, Родін, Константінов) |