П’ятниця 24.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Урок розвитку мовлення. Відновлення деформованого тексту. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Виконати завдання на картках |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Вправи на затягування нитки у вушко голки. Вправи на зав’язування вузлика на кінці нитки. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Затягування нитки у вушко голки та закріплення нитки на тканині. |
6 |
14.05-14.50 |
||
6 |
14.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Автоматизація шиплячих звуків |
7 |
16.05-16.50 |
||
13.00 |
|||
16.00 |
Четвер 23.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Контрольна робота |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Стихійні лиха. Небезпеки природного середовища” Підручник с.179-185 опрацювати. Записати СЛОВНИЧОК у зошит с.180 |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Правила написання речень. |
6 |
14.05-14.50 |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Екскурсія на території закладу освіти. |
|
13.00 |
логопедія (Антоненко, Зайцев, Шумило) |
Диференціація ч-щ |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Ходьба Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі |
Середа 22.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Правила написання речень. Підручник: виконати письмово вправу 136, с.61 |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Кімнатні рослини. Назви й використання рослин”- записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Множення та ділення на 4,5. Виконати завдання на картці |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Кнопки керування вікном. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Анатолій Давидов “Метеорологи”. Підручник: с.101-102, прочитати оповідання. |
6 |
|||
7 |
16.05-16.50 |
||
13.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
Вівторок 21.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“Дикорослі та культурні рослини. Рослини поля”- записати у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Тематична робота з розділу “ Джерела пізнання минулого і сучасного” |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Множення числа 5 і ділення на 5 рівних частин. Лічба п’ятірками (повторення). с.130 №568,569 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Будова та призначення голки. Правила безпечної роботи з голкою. Нитки для шиття, вишивання, в’язання. Їх колір та товщина. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
||
15.00 |
логопедія (Антоненко, Зайцев, Шумило) |
Диференціація Ч-Щ |
|
16.00 |
Понеділок 20.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Різнобарвність візерунків гончарного мистецтва. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Поняття про речення. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Множення числа 4 і ділення на 4 рівні частини. Лічба четвірками. с.128 №560,562 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
Олександр Довженко “Матусин город”. Підручник: с.103-104, навчитися читати текст, правильно вимовляючи кожне слово. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Інструменти і пристосування для швацьких робіт. Будова та призначення інструментів. Робочий інструмент – голка, ножиці; вимірювальний інструмент – сантиметрова стрічка, лінійка, косинець; приладдя – наперсток, шпильки. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
6 |
розвиток мовлення |
Тема: Диференціація звуків [з]-[з’] Правило: Якщо після приголосного звуку йдуть букви Я, Ю, Є, І, Ь, тоді попередній приголосний звук буде м’яким. Якщо приголосний звук стоїть в кінці слова або після нього ідуть букви А, Е,И, О, У, чи інші приголосні, тоді він завжди твердий.
Вправа 7(б) сторінка 79. 1) Списати текст. Підкреслити букву, яка позначає звук [з] (твердий) – однією лінією, а звук [з’] (м’який) – двома лініями. |
|
7 |
16.05-16.50 |
СПО |
Екскурсія на території закладу освіти. |
13.00 |
|||
16.00 |
П’ятниця 17.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Вікно браузера |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с. 128 – ознайомитися з правилом, виконати письмово №562, с. 130 – ознайомитися з правилом, виконати письмово №568. |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Призначення та обладнання майстерні, робочого місця. Правила поведінки та безпечної праці у майстерні. Організація робочого місця. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
16.05-16.50 |
||
13.00 |
|||
16.00 |
Четвер 16.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Ділення на вміщення. с. 126 №555, 557 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Безпека на воді. Правила купання в водоймах. “ Підручник с. 186 – 193; Завдання 1, 2, 3 с. 192 письмово у зошиті |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Відмінкові закінчення іменників у множині. Виконати завдання на картці. |
6 |
14.05-14.50 |
Лікувальна фізкультура |
Ходьба Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі |
15.10-15.55 |
СПО |
Поштова адреса домівки, Центру. |
|
13.00 |
логопедія (Шумило, Зайцев, Антоненко) |
Звукосполучення Щ. Опис тварини. Переказ тексту |
|
16.00 |
Середа 15.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Відмінювання іменників за відмінками. Підручник: с.143, запам’ятати правила; виконати письмово вправу 383, с.143. |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Різноманітність комах” – записати у зошит комахи |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Ділення на вміщення.с. 126 №553, 554 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Браузер,як програма для пошуку інформації в Інтернеті. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
“Два півники” українська дитяча пісенька. “Чиж та голуб” (байка) Л. Глібов. Підручник: с.97-99, прочитати і усно опрацювати питання. |
7 |
16.05-16.50 |
||
розвиток мовлення |
Вправа 8(а) сторінка 75. 1) Списати текст. Підкреслити букву, яка позначає звук [с] (твердий) – однією лінією, а звук [с’] (м’який) – двома лініями. |
||
13.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
Розуміння просторових взаємовідносин книга ст204 завдання 12 |
Вівторок 14.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“Різноманітність птахів”- записати у зошит різноманітність птахів |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Дослідження інформаційних джерел, їх реставрація та збереження. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Множення на 3 і ділення на 3 рівні частини. Лічба трійками. с. 125 № 548, 549, 550 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Вправи на розривання паперу на клаптики різної величини. Виготовлення аплікацій з клаптиків паперу «Фрукти». |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
15.10-15.55 |
|||
15.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Диференціація Ч-Ц |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Бігові вправи Різновиди бігу |
Понеділок 13.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Різнобарвність візерунків гончарного мистецтва. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Відмінки іменників. Підручник: виконати письмово вправу 381, с.142. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Множення числа 2 і ділення на 2 рівні частини. Лічба двійками. с. 121 усно, с.122-123 №542, 543, 544 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
Байка Г. Сковороди “Дві курки”. П. Дудочкін “Тетеряча тривога”. Підручник: с.95-96, прочитати і усно дати відповіді на запитання. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Вправи на розривання паперу на клаптики різної величини. Виготовлення аплікацій з клаптиків паперу «Дерево». |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
МАЛЮВАННЯ для ДІТЕЙ. ” Осіннє дерево” аплікація з рваного паперу |
7 |
16.05-16.50 |
СПО |
Поштова адреса домівки, Центру. |
14.00 |
|||
13.00 |
|||
16.00 |
П’ятниця 10.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Початкові уявлення про Інтернет |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Контрольна робота |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Виконання аплікації для виготовлення листівки, картин, різних подарунків. Клей. Правила нанесення клею. Санітарно-гігієнічні вимоги при роботі з клеєм. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Поняття про аплікацію, її види, технологія виконання і застосування Весняні квіти, первоцвіти, крокуси, об’ємна аплікація з паперу для дітей. Паперові квіти. |
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
16.05-16.50 |
||
14.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Диференціація Ц-Ч. Умій себе поводити |
|
13.00 |
|||
16.00 |
Четвер 09.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки). с.118 №530,531, 533 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Мінна безпека. Заходи безпеки при спілкуванні з домашніми і дикими тваринами” Перегляньте відео, виконуйте правила мінної безпеки Що таке міна? Побачив міну? Правила мінної безпеки для дітей. Мінна безпека. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Розрізнення відмінків іменників в однині. Підручник: с.140, запам’ятати правило; виконати письмово вправу 374, с.140. |
6 |
14.05-14.50 |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Заклад освіти та його приміщення. ЯДС 1 КЛАС Урок 4 ТВОЯ ШКОЛА . підручник І.Жаркова |
|
13.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Диференціація С-Ч. Культура поведінки |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Середа 08.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Іменник. Самостійна робота. |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Тварини– мешканці водойм”-записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Віднімання від числа різниці, і навпаки. с.116 №524,525, 527 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Створення текстового документу. Урок Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Ігор Калинець “Про що розповіли незабудки”. Підручник: с.91-93, прочитати казку і намалювати в альбомі квіти незабудки. |
7 |
16.05-16.50 |
||
14.00 |
|||
13.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
Розрізнення дій які здійснюються однією особою і дій, які здійснюються спільно з іншою особою чи предметом книга ст194 зав.8 мал.121 |
Вівторок 07.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
” Тварини – мешканці суші”- записати у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Аудіовізуальні джерела. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Віднімання від числа різниці, і навпаки. с.116 № 521,522 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Аплікація як один із видів виробів з паперу. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
розвиток мовлення |
Вправа 7(а) сторінка 71 Списати текст. Підкреслити букву, яка позначає звук [д] – однією лінією, а звук [д’] – двома лініями. |
||
15.00 |
логопедія (Шумило, Зайцев, Антоненко) |
Диференціація С-Ч |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Правила поведінки, гігієни та техніки безпеки при виконанні спортивно-прикладних вправ на заняттях з ЛФК Фізична культура. Правила безпеки під час самостійних занять спортом в домашніх умовах. |
Понеділок 06.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Різноманітні традиції писанкарства. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Відмінювання іменників за відмінками. Підручник: виконати письмово вправу 371, с.139. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Додавання до числа різниці, і навпаки. с.114 №516,518,520 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
Остап Вишня “Фазани”. Підручник: с.89-90, уважно прочитати оповідання вголос і мовчки. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Вправи на різання ножицями. Вирізування із паперу деталей симетричної форми. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
16.05-16.50 |
СПО |
Заклад освіти та його приміщення. ЯДС 1 КЛАС Урок 4 ТВОЯ ШКОЛА . підручник І.Жаркова |
14.00 |
|||
13.00 |
|||
16.00 |
П’ятниця 03.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Число іменників. Підручник: виконати письмово вправи 363,364, с.136. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Правила введення та редагування тексту. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.111 №510,512, 513 |
4 |
12.05-12.50 |
Трудове навчання |
Лабораторна робота. Властивості паперу. Порівняння властивостей паперу різних видів на намокання, розривання, згинання, розрізання, зминання, проколювання, склеювання. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
16.05-16.50 |
||
14.00 |
логопедія (Шумило, Зайцев, Антоненко) |
Звук Ч. Весна. Суфіксальне творення слів |
|
13.00 |
|||
16.00 |
Четвер 02.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
Дужки. Додавання до числа суми, і навпаки. с. 111 №502, 503,504 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Безпечна поведінка у громадських місцях. Поведінка з незнайомими людьми”Поведінка з незнайомими людьми |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Число іменників. Підручник: виконати письмово вправу 362, с.135. |
6 |
14.05-14.50 |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Призначення кімнат. Дім в якому я живу. |
|
13.00 |
логопедія (Шумило, Зайцев, Антоненко) |
Звук Ч. Весна, ознаки весни. Суфікс -чик |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслаблення Комплекс вправ для розслаблення м’язів шиї та плечей. |
Середа 01.03.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів. Підручник: виконати письмово вправи 356,357, с.134. |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Тварини – частина живої природи”- записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Дужки. Додавання до числа суми, і навпаки. с. 111 №505,507,508 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Знайомство з етапами роботи з текстовим документом на комп’ютері. створення текстового документу google | текстовий процесор | Інформатика 5кл НУШ |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Василь Сухомлинський “Ялинка для горобчиків”. Євген Гуцало “Зайці”. Підручник: с.86-88, прочитати і усно дати відповіді на запитання. |
7 |
16.05-16.50 |
||
14.00 |
|||
13.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
Визначення за дієсловом минулого часу особу чол. чи жін. роду. Професії книга ст. 194, завд.7 мал.120 відео – професії |
Вівторок 28.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу. |
“Охорона рослин. Червона книга.”- записати у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Писемні джерела.5 кл. Писемні джерела. Архіви |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Віднімання двоцифрових чисел . с.110 №496,497,499 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Прийоми різання паперу ножицями. Симетричне вирізування. Правила техніки безпеки при роботі з ножицями. Організація робочого місця для роботи з папером і ножицями. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
розвиток мовлення |
1) Прочитати текст. 2) Дати відповіді на запитання. Відповіді записати в зошит. |
||
15.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Диференціація дз-дж. Розгадування загадок. |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика 💥 Ранкова активація мозку. Пальчикова гімнастика 👍 |
Понеділок 27.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Орнамент української писанки. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів. Підручник: виконати письмово вправи 353,354, с.133. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Віднімання двоцифрових чисел. с.109 №488,490,491 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
Іван Франко “Сипле сніг”. Підручник: с.85, прочитати вірш, чітко вимовляючи кожне слово. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Папір. Виробництво паперу. Види паперу (обгортковий, газетний, для письма, для малювання, калька, копіювальний, креповий, кольоровий). Призначення паперу. Зовнішні ознаки паперу. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
16.05-16.50 |
СПО |
Призначення кімнат. Дім в якому я живу. |
14.00 |
|||
13.00 |
|||
16.00 |
П’ятниця 24.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
||
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.109 №489,490,491 |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Обведення на папері різних шаблонів і трафаретів для орнаментальних композицій. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
16.05-16.50 |
||
14.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Буквосполучення ДЖ |
|
13.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
Граматична форма дієслів книга завд.6 ст189 мал.119 |
Четвер 23.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
с.108 №482,483,484 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Причини пожеж.Правила пожежної безпеки. Дії при виникненні пожежі”Підручник с. 138-150 опрацювати |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників. Підручник: виконати письмово вправу 339, с.128. |
6 |
14.05-14.50 |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Види житлових приміщень у місті й селі.Місто чи село? Чому будинок за містом – це інше життя / BeeMama | Національний ранок |
|
13.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Диференціація З-Ж. Знаходження дієслів за запитаннями. |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів Вправи з гімнастичними палицями | Розминка з палицями | Комплекс ЗРВ з предметами |
Середа 22.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
с.108 №482,483,484 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Причини пожеж.Правила пожежної безпеки. Дії при виникненні пожежі”Підручник с. 138-150 опрацювати |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників. Підручник: виконати письмово вправу 339, с.128. |
6 |
14.05-14.50 |
||
15.10-15.55 |
СПО |
Види житлових приміщень у місті й селі.Місто чи село? Чому будинок за містом – це інше життя / BeeMama | Національний ранок |
|
13.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Диференціація З-Ж. Знаходження дієслів за запитаннями. |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів Вправи з гімнастичними палицями | Розминка з палицями | Комплекс ЗРВ з предметами |
Вівторок 21.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“Дикорослі та культурні рослини. Рослини полів” – записати у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Речові джерела. 5 клас. Історія України. Місця, де зберігаються історичні джерела |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Віднімання числа 5. Відлічування по 5 від 50. с.104 №468, 470, 471 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Вправи на виконання різних ліній від руки та за допомогою лінійки. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Шаблон і його призначення (розмітка і контроль). Поняття про розмічання виробів за допомогою шаблонів. Правила економного використання паперу. |
розвиток мовлення |
1) Вправа 6 (1) сторінка 63. Списати слова вставляючи потрібну букву. |
||
15.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Диференціація з-ж.. Відгадування загадок |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розтягування Комплекс вправ для розвитку гнучкості |
Понеділок 20.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Писанка-символ українського народу. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Велика буква у власних іменниках. Підручник: виконати письмово вправу 338, с.128. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Віднімання числа 6. Відлічування по 6 від 60. с.103 №462,463,465 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
В. Сухомлинський “Найкрасивіше і найпотворніше”. Є. Гуцало “Рятівник”. Підручник: с.80-82, прочитати оповідання, чітко вимовляючи кожне слово. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Крапка та лінія. Лінії різні за характером і формою. Малювати просто. Урок 1. Основи графіки. Лінії. Лінійний малюнок. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Довільне зображення ліній за характером (добрі, злі, колючі, збентежені) та формою (лінія-пружина, лінія-в’юн, лінія-змійка, лінія-сонечко). |
7 |
16.05-16.50 |
СПО |
Види житлових приміщень у місті й селі.Місто чи село? Чому будинок за містом – це інше життя / BeeMama | Національний ранок |
15.00 |
|||
13.00 |
|||
16.00 |
Середа 15.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Іменники, що означають назви істот і неістот. Підручник: с.125, запам’ятати правила; виконати письмово вправи 328,330, с.125. |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Рослини прісних водойм. Рослини боліт” – намалюйте і підпишіть у зошиті |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
Віднімання числа 9. Відлічування по 9 від 90. с.99 №441,442,443 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Текстові документи. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Г. Бойко “Сашко”. Д. Білоус “Другові пернатих”. Підручник: с.78-79, виразно читати вірші. |
розвиток мовлення |
1) Вправа 7 (1,2,3) сторінка 60. Прочитати слова вставляючи потрібну букву. 2) Доповнити та записати речення. Діти, звісно, вчаться в…(школі) А комбайн працює в… Ми лікуємось в… А стрижемось в… Ліки беремо в… А книжки в… |
||
16.05-16.50 |
|||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
Розрізнення значення префіксів у пасивних дієприкметниках книга ст.189, завдання 5, мал.118 |
Вівторок 14.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“Рослини лісу. Рослини луків” – намалюйте і підпишіть у зошит. |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Усні джерела інформації.§ 10 НА КРИЛАХ ПІСНІ, або УСНІ ДЖЕРЕЛА ІСТОРІЇ. #Легковчу(Аудіокнига) В.С. Власов. Вступ до історії. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Контрольна робота |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: прибирання підлоги у приміщенні закладу освіти. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
15.00 |
логопедія (Шумило, Антоненко, Зайцев) |
Автоматизація звука Ж Велика буква в кличках тварин. Переказ тексту |
|
13.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи з гімнастичними палицями | Розминка з палицями | Комплекс ЗРВ з предметами |
|
16.00 |
Понеділок 13.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Сучасне та традиційне вишивання рушника. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Іменник як частина мови. Підручник: виконати письмово вправи 324,325, с.123. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Додавання двоцифрових чисел. с.97 №437,439 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
За Всеволодом Нестайком “Чи роблять так друзі?”. Підручник: с.75-77, прочитати оповідання. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Робочий одяг для прибирання приміщення. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Правила безпеки при прибиранні підлоги. |
13.00 |
|||
16.05-16.50 |
СПО |
Помешкання, школа, домівка. Догляд за житлом.Охайне житло 6 клас |
|
П’ятниця 10.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 319, с.121. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Підручник: с.88-89, прочитати поданий матеріал. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.97 №434,436,439 |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Поняття «сухе» та «вологе» прибирання. Види підлоги. Засоби та інвентар для прибирання підлоги. Догляд за інвентарем та його маркування. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
14.00 |
логопедія (Шумило, Зайцев, Антоненко) |
Звук Ж. Тварини жарких країн. Переказ тексту. |
|
13.00 |
|||
16.00 |
Четвер 09.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
музичне мистецтво |
|
1 |
9.00-9.45 |
||
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
с.95 №428,429, 430 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Заходи безпеки при користуванні предметами побутової хімії” Побутова хімія: користь та шкода_Ранок на каналі Житомир 10.05.18 Побутова хімія — непродовольчі хімічні речовини, засоби догляду за одягом, приміщеннями, автомобілями, посудом тощо, які зазвичай використовуються в домогосподарстві.Завдання: Записати правила безпечного використання побутової хімії в зошит. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Іменник як частина мови. Підручник: с.119, запам’ятати правило; виконати письмово вправи 313,314, с.120. |
6 |
14.05-14.50 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи від сутулості з гімнастичною палицею |
13.00 |
логопедія(Шумило,Антоненко,Зайцев) |
Звук Ж. тварини жарких країн. відео– Африка. Екзотичні тварини та цікаві факти про них |
|
15.10-15.55 |
СПО |
Поведінка в школі, класі, бібліотеці, їдальні.Поведінка у школі |
|
Середа 08.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Частини мови. Підручник: виконати письмово вправу 306, с.117. |
3 |
11.00-11.45 |
пізнаємо природу |
“Будова рослин” – замалюйте та підпишіть у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
с.94 №423,425,427 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Підручник: с.84, усно дати відповіді на запитання. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
О. Кониський “Знахідка”. Підручник: с.73-74, прочитати текст і опрацювати подані питання. |
7 |
15.10-15.55 |
||
13.00 |
|||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
Розрізнення дій, які здійснюються однією особою і дії, які здійснюються спільно з іншою особою книга ст.185 завд.4 (мал.117) |
Вівторок 07.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“рослина- живий організм”- записати у зошит. Переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Джерела інформації. Звідки люди пізнають інформацію. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Додавання двоцифрових чисел. с.93 №418,419, 421 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики та переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота: аплікація «Житлова кімната» |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
15.00 |
логопедія(Антоненко, Зайцев, Шумило) |
Диференціація С-Ш. Лютий – останній місяць зими |
|
розвиток мовлення |
Списати речення. Вставити замість ліній букву а або я. На яблуні дуже р_сно уродили яблук_. Взимку треб_ тепло од_г_тись. Киц_ н_вк_є , просить смет_ни. Микола розв’язув_в з_д_чу. Ялинку прикр_сили блискучими ігр_шк_ми. |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи “Ватні кульки” ігрові дихальні вправи для дітей різновікової групи |
Понеділок 06.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Символіка вишитого рушника. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Частини мови. Підручник: виконати усно вправу 304, с.116; виконати письмово вправу 305, с.116. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Додавання двоцифрових чисел. Прилічування по 7 до 70. с.92 №410,412, 411 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
А. Костецький “Як захочеш – буде все”. Підручник: с.71-72, прочитати вірш і усно дати відповіді на запитання. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Приміщення в місцях загального користування, їх особливості та призначення. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
Спеціальні позначення приміщень у місцях загального користування. |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Поведінка в школі, класі, бібліотеці, їдальні.Поведінка у школі |
13.00 |
|||
П’ятниця 03.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
||
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправи 301,302, с.115. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Підручник: с.82-83, прочитати поданий матеріал. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.90 №405, 406,407 |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Приміщення в житловому будинку, їх призначення та устаткування. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
||
14.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
Тема: Диференціація с-ш. Лютий – останній місяць зими |
Четвер 02.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
музичне мистецтво |
|
1 |
9.00-9.45 |
|
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
с.89 №395, 396, 399 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
|
4 |
12.05-12.50 |
Здоров`я, безпека та добробут |
Гігієна житла — це забезпечення комфортних для людини умов, порядку і чистоти в житловому приміщенні. В будинку завжди повинно бути чисто, тепло, світло, красиво, затишно— це запорука настрою і здоров’я. У ньому приємно проводити час, приймати гостей . Бруд і нечисте повітря в помешканні часто стають причиною різних захворювань. Щоб підтримати чисте повітря, приміщення необхідно систематично-кілька разів на день- провітрювати! Провітрювання і регулярне прибирання – запорука чистоти і здоров’я. Допишіть закінчення речень: Щоб у будинку було чисто, треба… Щоб повітря було свіжим, необхідно… Я прибираю свою кімнату, тому що… Напишіть, намалюйте або пришліть фото, як ви прибираєте у будинку. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправи 298;299, с.114. |
6 |
14.05-14.50 |
|
|
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Форми звертання з проханням, запитанням до старших i однолітків. Розмова із старшими i ровесниками.Експрес-урок – Як звернутися до незнайомої людини? |
|
|
Лікувальна фізкультура |
Стройові вправиРІЗНОВИДИ ХОДЬБИ. Дистанційне навчання |
|
13.00 |
логопедія (Антоненко, Зайцев, Шумило) |
Тема: звук Ш. Розрізнення слів за питаннями хто? що? Переказ тексту. |
Середа 01.02.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
|
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Підручник: с.113, запам’ятати правило; виконати письмово вправу 295, с.113. |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Спостереження за рухом Сонця. ” – перемалюйте у зошит і підпишіть |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
с.87№390, 391, 393 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Підручник: с.80-81, прочитати поданий матеріал. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Підручник: с.68-71, прочитати оповідання і усно дати відповіді на запитання |
7 |
16.00 |
логопедія (Яркова) |
книга ст.184-185 завдання 2,3 мал 116 на ст 186-187 – розрізнення дій протилежних за значенням |
8 |
15.10-15.55 |
|
|
Вівторок 31.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
0 |
8.00-8.45 |
|
|
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“Сезонні і добові зміни в природі, їх причини” – записати у зошит. |
2 |
9.55-10.40 |
вступ до історії України |
Узагальнення з теми “Час і простір” НУШ. 5 клас. Урок 4. Повторимо, що ми знаємо з теми: Розділ 1. Історичний час і простір |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.86 №383,384,386 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
|
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Приміщення в закладі освіти, їх призначення та устаткування. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслаблення #Заняття | Топ 5 вправ на розслаблення для дітей вдома. |
|
|
розвиток мовлення |
1. Прочитайте текст.
Сонце низько стоїть над землею. Небо часто вкривають темні хмари. Дмуть холодні вітри. На землю падає сніг. Річки, озера, ставки покрились кригою. Лютує мороз.
2. Поставте запитання до кожного речення за зразком. Питання запишіть.
Зразок: Як сонце стоїть над землею?
|
|
15.00 |
логопедія (Зайцев, Шумило, Антоненко) |
відео – автоматизація звука Ш |
Понеділок 30.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Вишитий рушник як атрибут українського побуту. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Підручник: с.87, виконати завдання 1,2,3,4,5,6. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.84 №374,375,380 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
Підручник: с.66-68, прочитати і опрацювати подані питання. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Догляд за кімнатними квітами. Протирання вазонів і підвазонників, розпушування ґрунту, поливання, обприскування. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
13.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
СПО |
Форми звертання з проханням, запитанням до старших i однолітків. Розмова із старшими i ровесниками.Експрес-урок – Як звернутися до незнайомої людини? |
П’ятниця 27.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 213, с.85. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Підручник: с.79-80, прочитати поданий матеріал. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
Контрольна робота |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Практична робота. Догляд за кімнатними квітами. Протирання вазонів і підвазонників, розпушування ґрунту, поливання, обприскування. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
|
|
7 |
14.00 |
логопедія (Шумило, Антоненко, Зайцев) |
відео– автоматизація звука Ш |
Четвер 26.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
с.83 №370,373 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики , переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “Типові причини виникнення небезпечних ситуацій. Рятувальні служби”Безпека надворі. 5 клас |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 209, с.84. |
6 |
14.05-14.50 |
|
|
7 |
13.00 |
логопедія (Антоненко, Шумило, Зайцев) |
відео – автоматизація звука Ш |
8 |
16.05-16.50 |
СПО |
Форми звертання до старших i однолітків при зустрічі та прощанні.Урок 4. Привітання. Звертання. Етикетні формули |
9 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметівhttps://www.youtube.com/watch?v=drVNhCbDugs
|
Середа 25.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики , переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 204,с.82; домашнє завдання: виконати письмово вправу 207, с.83. |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Кількість материків і океанів”- записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
с.82 №367,368,369 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Підручник: с.77, дати відповіді на запитання (усно). |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Підручник: с.64-65, прочитати текст і усно дати відповіді на запитання. |
7 |
13.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
||
9 |
15.00 |
||
16.00 |
логопедія (Яркова) |
книга ст184, завдання 1(б) – розрізнення дієслів близьких за звучанням |
Вівторок 24.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“Півкулі і полюси Землі” – записати у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
Вступ до історії України |
Середовище та його вплив на людину. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.81 №363, 364,365 |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Виконати комплекс ранкової гімнастики, переглянути відео |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Правила догляду за кімнатними рослинами. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
розвиток мовлення |
Списати парами слова. Зразок: Я пишу – вони пишуть. Я кладу – вони … Я плигаю – вони … Я допомагаю – вони … Я кличу – вони Я сиджу – вони… Я лежу – вони … Я копаю – вони … Я їду – вони … Я читаю – вони … |
|
8 |
16.05-16.50 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розтягування Комплекс вправ для розвитку гнучкості |
9 |
15.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
|
16.00 |
Понеділок 23.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Кольорова гама чоловічої та жіночої сорочки. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 202, с.81. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.79 № 356, 357,358 |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
Підручник: с.64, читати вірш, дотримуючись інтонації. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
Кімнатні рослини як окраса приміщення, куточок живої природи. |
6 |
14.05-14.50 |
трудове навчання |
|
7 |
13.00 |
||
8 |
15.10-15.55 |
СПО |
Форми звертання до старших i однолітків при зустрічі та прощанні.Урок 4. Привітання. Звертання. Етикетні формули |
9 |
15.00 |
||
16.00 |
П’ятниця 20.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 198, с.80. |
2 |
9.55-10.40 |
Інформатика |
Підручник: с.74-75, прочитати поданий матеріал. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.74 №349,350, 353 |
4 |
12.05-12.50 |
трудове навчання |
Екскурсія. Ознайомлення з квітковими рослинами у парку, у квітниках. |
5 |
13.05-13.50 |
трудове навчання |
|
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
14.00 |
логопедія (Зайцев, Антоненко, Шумило) |
|
8 |
16.05-16.50 |
||
9 |
15.00 |
||
16.00 |
Четвер 19.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
музичне мистецтво |
|
2 |
9.55-10.40 |
Математика |
с.75 №341, 342,344,346 |
3 |
11.00-11.45 |
Фізична культура |
Виконати комплекс ранкової гімнастики, переглянути відео |
4 |
12.05-12.50 |
Здоров’я, безпека та добробут |
Тема: “ Безпека оточуючого середовища. Можливі аварійні та небезпечні ситуації” Безпека і небезпека Переглянути відео, виконати завдання на картці. |
5 |
13.05-13.50 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 197, с.79. |
6 |
14.05-14.50 |
||
7 |
13.00 |
логопедія (Антоненко, Зайцев, Шумило) |
|
8 |
15.10-15.55 |
СПО |
Культура поведінки.Постава при ходьбі, у положенні сидячи i стоячи.Формування правильної постави. Вчитель Комар Н.О. |
9 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Стройові вправи Стройові вправи. Команда “Рівняйсь!”, “Струнко!”, Праворуч, Ліворуч, Кругом |
16.00 |
Середа 18.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Фізична культура |
Виконати комплекс ранкової гімнастики, переглянути відео |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 192, с.78; домашнє завдання: виконати письмово вправу 195, с.79. |
3 |
11.00-11.45 |
Пізнаємо природу |
“Глобус і фізичні карти півкуль” – записати у зошит |
4 |
12.05-12.50 |
Математика |
с.73 прочитати правило № 336, 338, 339 |
5 |
13.05-13.50 |
Інформатика |
Підручник: с.72-73, прочитати поданий матеріал. |
6 |
14.05-14.50 |
Українська література |
Підручник: с.61-62, прочитати оповідання вголос і мовчки. |
7 |
14.00 |
||
8 |
16.05-16.50 |
||
9 |
15.00 |
||
16.00 |
логопедія(Яркова) |
книга завдання 1, ст.179. малюнок 115 ст180-183 |
Вівторок 17.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
Пізнаємо природу |
“Відомості про Сонце і Місяць”- записати у зошит |
2 |
9.55-10.40 |
Вступ до історії України |
Мій населений пункт на карті впродовж історії. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.71 прочитати правило, №331,332,333 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Фізична культура |
Знайомимося з правилами техніки безпеки під час занять фізичними вправами |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Квіткові рослини найбільш поширені в місцевих умовах. Рослини, що вирощують у квітниках та в кімнатних умовах. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
|
7 |
15.00 |
логопедія (Антоненко, Зайцев, Шумило) |
|
8 |
|
розвиток мовлення |
Списати текст, вставляючи замість крапок пропущені літери. Лі.. безбарвний і прозорий. Цим він схожий на скло. Поверхня льоду гла..ка і сли..ка. Його можна легко розколоти. Він кри..кий. Якщо вкинути шматок льоду в холо..ну воду, то він спливе. Отже, лі.. ле..ший за воду.
|
9 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи на розслаблення Релаксаційні вправи для дітей |
|
16.00 |
|
|
Понеділок 16.01.2023
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.45 |
образотворче мистецтво |
Зображення орнаменту вишивки. |
2 |
9.55-10.40 |
Українська мова |
Підручник: виконати письмово вправу 189, с.77; домашнє завдання: виконати письмово вправу 190, с.77. |
3 |
11.00-11.45 |
Математика |
с.70 прочитати правило, №328, 329,330 письмово |
4 |
12.05-12.50 |
Українська література |
Підручник: с.59-60, прочитати оповідання і усно дати відповіді на запитання. |
5 |
13.05-13.50 |
Трудове навчання |
Культурні і дикорослі квіткові рослини: види, різниця між ними. Різноманітність квіткових культур. |
6 |
14.05-14.50 |
Трудове навчання |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
16.05-16.50 |
СПО |
Культура поведінки.Постава при ходьбі, у положенні сидячи i стоячи.Формування правильної постави. Вчитель Комар Н.О. |
9 |
15.00 |
||
16.00 |