Понеділок 07.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знак м’якшення в середині слова. Правила написання м’якого знака |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання виду 45+23. Підручник, с. 27, вправи 1-6 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Природа — частина навколишнього світу. Урок 10- 11 ПРИРОДА — ЧАСТИНА НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ. 3 клас ЯДС Жаркова |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Ранкова гімнастика | Ранкова розминка | Ранкова зарядка | Комплекс загальнорозвивальних вправ (ЗРВ) |
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
розвиток мовлення |
Скласти та записати невеликий діалог про допомогу батькам, про виконання домашніх обов’язків за зразком. Зразок: -Мамо, що тобі допомогти? – Можеш допомогти мені витерти пил. – Так, я залюбки. – Дякую, синку. |
8 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
9 |
165.010-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ”. 2) За другим відео запам’ятати та записати у зошити телефони екстрених служб – “Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.” ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 🇺🇦 – НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО ДЛЯ ДЛЯ ДІТЕЙ 🤩 Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.Навчальне відео для дітей. |
П’ятниця 28.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з текстом та ілюстрацією |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розв’язування прикладів та задач. Відрізки |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Що зветься Україною. С. Русова. Матусин заповіт. М. Хоросницька. Підручник, с. 32 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Піклування про збереження та зміцнення здоров’я в родині |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
|||
16.00 |
Четвер 27.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Ранкова гімнастика | Ранкова розминка | Ранкова зарядка | Комплекс вправ в домашніх умовах |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Наш оберіг. Найдорожче. В. Сухомлинський. Підручник, с. 31 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Значення свіжого повітря для здоров’я людини. Чому важливо дихати свіжим повітрям? Дихання та нестача кисню |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1. Перегляд відео Рослинний орнамент. Стрічковий та сітчастий. Образотворче мистецтво. 2. Практична робота “Орнамент” |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ”. 2) За другим відео вивчити та записати в зошити телефони екстрених служб – “Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.” ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 🇺🇦 – НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО ДЛЯ ДЛЯ ДІТЕЙ 🤩 Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.Навчальне відео для дітей. |
8 |
розвиток мовлення |
Дати відповіді на запитання до малюнку та записати їх. |
|
16.00 |
логопедія (Патлатий З., Довгополов Д.) |
відео звук “У” відео 2 “Впізнай чий голос” |
Середа 26.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знак м’якшення в кінці слова |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розв’язування прикладів та задач. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Руханка. Фізична культура. Ранкова гімнастика. Комплекс загальнорозвиваючих вправ. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Батьків заповіт. За Василем Сухомлинським. Підручник, с. 29-30 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Збирання природного матеріалу та насіння осінніх квітів. Засушування квітів та листя для виготовлення аплікацій. Виконання колажу з природних матеріалів. |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
книга завдання 3 ст99 -100. Вигуки “ох, ах”, “ай, ой”, “гоп-гоп” |
7 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
8 |
розвиток мовлення |
Написати п’ять прикладів своїх домашніх обов’язків. Наприклад: Допомагаю мамі мити посуд. |
|
16.00 |
Вівторок 25.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Київські вулиці. Н. Забіла. У рідному краї. Р. Купчинський. Підручник, с. 28-29 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Пом’якшення приголосних перед і, я, ю, є, ї та знаком м’якшення. Казка ,,Як приголосний твердий став м’яким” |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Обчислення виразів виду 40-5. Підручник, с. 24-25 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Правила поведінки за столом. Етикет, правила поведінки за столом. Проект/презентація |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Властивості природних матеріалів. Санітарно-гігієнічні вимоги та правила безпечної роботи з ними. Осінні квіти. Основи роботи з природним матеріалом |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
завдання ст97 завдання 2 слова “дай, на, дай ще”, ст.98 слова “тут-там” |
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Повторити ввічливі слова. Ввічливі слова. |
|
16.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Фізичні вправи вдома. 3 компл. вправ для розвитку координаційних здібностей+тест+backstage. Руханка. |
Понеділок 24.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Пом’якшення приголосних перед і, я, ю, є, ї та знаком м’якшення. Робота на картках.Коли приголосні звучать м’яко. Українська мова для дошкільнят — навчальні відео |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання виду 58-20, 38-5. Підручник, с. 24 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Правила здорового харчування. Розгляд ситуацій неправильного харчування. Левенятко. Правила здорового харчування – Мультик для дітей | Lion Family |
5 |
12.45-13.25 |
Фізкультура |
|
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Робота відеороликами “Безпека на залізниці”, “Уроки безпеки тітоньки Сови – На залізниці”. Запам’ятати основні правила поведінки на залізниці та знаки залізничного переїзду. Після перегляду відео поставте “серденько”. https://www.youtube.com/watch?v=ESSj43_bKlQ |
8 |
розвиток мовлення |
Скласти та записати речення за малюнком і поданою схемою. Наприклад перше речення : Мама готує їсти. |
|
16.00 |
П’ятниця 21.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Тверді та м’які приголосні |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Віднімання виду 57-33. Підручник, с. 22-23 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори О. Василенко для дітей |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Вибір корисних продуктів харчування. Тарілка здорового харчування |
5 |
12.45-13.25 |
||
14.00 |
|||
6 |
15.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
|||
16.00 |
Четвер 20.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання! Урок фізичного виховання для учнів 1-4 класів! |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Древній Київ. Н. Забіла. Підручник, с. 27 |
3 |
10.55-11.35 |
ЯДС |
Вибір корисних продуктів харчування. Що ти знаєш про ВІТАМІНИ? розвиваюче відео для дітей |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1.Перегляд відео Малюємо дитячий майданчик. Практична робота до уроку образотворчого мистецтва. 2.Практична робота “На спортивному майданчику |
5 |
12.45-13.25 |
||
14.00 |
|||
6 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи |
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Переглянути два відеоролики “Правила поведінки біля залізничної колії”, “Поведінка біля залізничної колії”. 2)Запам’ятати основні правила поведінки на залізниці та знаки залізничного переїзду. 3)Замалювати основні знаки залізничного переїзду. Залізничний переїзд. Правила поведінки біля залізничної колії #початковашкола https://www.yotube.com/watch?v=ESSj43_bKlQ |
8 |
розвиток мовлення |
Скласти та записати діалог телефонної розмови з другом: Наприклад: – Алло! Привіт! Це Микита. Як твої справи? – Привіт. В мене все добре, твої як? – Також все добре. – Був радий тебе чути. – Взаємно. |
|
16.00 |
логопедія(Патлатий З, Довгополов Д) |
1.фонематичні вправи, звук О 2.Ознаки осені |
Середа 19.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Тверді та м’які приголосні. Тверді та м’які приголосні. Урок 4. Українська мова. 2 клас https://learning.ua/mova/druhyi-klas/rozrizniaiemo-tverdi-ta-miaki-pryholosni |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Віднімання виду 37-20 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізкультура |
Вправи для формування правильної постави у дітей та підлітків |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
«Київ – серце України…». Р. Купчинський |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з солоним тістом. «Равлики». Тематичне оцінювання. Як зліпити равлика з пластиліну |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
завдання 1, ст 94-97 |
|
6 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Скласти та записати діалог «В лікарні». Наприклад: – Доброго дня. – Добридень. На що скаржитеся? – У мене болить живіт. – Я випишу вам ліки. – Дякую. |
|
Вівторок 18.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Вільні люди козаки. Запорізька Січ. Підручник, с. 25 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Глухі та дзвінкі приголосні. Завдання на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання виду . Підручник, с. 20-22, вправи 1-7 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Корисна та шкідлива їжа. Яка їжа корисна, а яка – шкідлива? |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з солоним тістом. «Фрукти». Заняття з ліплення “Корисні вітаміни” |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
завдання заняття 9ст91, заняття 12 ст93-94 |
|
6 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
1) Переглянути відео “Будь на вулиці обачним”. Намалювати – пішохідну доріжку, світлофор. 2) За другим відео запам’ятати правила переходу дороги – “Моня Маня. Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.” заняття на тему: “Будь на вулиці обачним” Моня Маня. Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги. Як правильно переходити дорогу. |
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент: Навчальний діалог. Що таке діалог? Вчимося складати діалог. (Українська мова 3 клас) |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вправи з гімнастичними палицями | Розминка з палицями | Комплекс ЗРВ з предметами |
П’ятниця 14.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з піктограмами |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання виду 70+25, 53+7 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
З історії українського народу. Давні слов’яни |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Значення їжі для людини. Абетка Харчування 1 клас 1 урок “Для чого ми їмо” |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.00 |
||
8 |
|
||
9 |
16.00 |
||
9 |
16.00 |
Четвер 13.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 1-4 клас НУШ. |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Герб. Гімн. Н. Поклад. Підручник, с. 23 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Здорові та шкідливі звички. Корисні звички набуваємо та про здоров’я дбаємо |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1.Перегляд відео Як намалювати Стіл і Стілець крок за кроком / How to draw a Table and a Chair step by step 2. Практична робота “Меблі” |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи |
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент Гра «Один-багато»: Дидактична гра “Один – багато” 2) Замінити слова за зразком один-багато. Ручка — ручки; поле — поля; вікно— вікна. зошит- стіл- іграшка- листок- лікар – |
|
9 |
16.00 |
логопедія |
завдання переглянути |
9 |
16.00 |
1)За першим відео запам’ятати дорожні знаки. 2) За другим відео переглянути мультик “Казка про правила дорожнього руху”. Правила дорожнього руху для дітей Правила дорожнього руху. Мультики для дітей. |
Середа 12.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Перенос слів. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання виду 22+2, 22+20. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання. Фізична культура. Загальнорозвиваючі вправи. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Батьківщина. А. Костецький. Прапор. О. Олесь. Підручник, с. 22 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Просторове розташування деталей на макеті.Закріплення деталей макета на підставці. Визначення змісту макета. Композиція «Іжаки на поляні». Ліплення Їжачок |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
завдання ст.92 заняття 10 |
7 |
15.00 |
логопедія (Кабицька Д) |
|
8 |
розвиток мовлення |
Вправа «Асоціації». Наприклад, море – пляж, вода, круг, чайки…; парк – свіже повітря, атракціон, ролики, велосипед… 1)Підібрати по 4 (та більше) асоціацій до слова: школа та осінь. |
|
9 |
|||
9 |
16.00 |
Вівторок 11.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Дрімають села. І. Франко (вивчення напам’ять ). Підручник. с. 19 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Перенос слів. Повторюємо правила переносу. Урок 11. Українська мова. 2 клас |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання виду 22+2, 22+20. Підручник? c. 19 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Здорові та шкідливі звички. Мої корисні звички. Практичні завдання . |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Поняття про деталі, частини. З’єднання виліплених деталей в одне ціле способом примазування. «Овочева грядка”. Заняття з ліплення “Що росте на городі?” для дошкільнят |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
завдання ст 86, 89,90 мал51 |
7 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо говорити про слова, які означають дію. 1)Перегляньте відео фрагмент Слова-назви дії предметів. 1 клас. 2). Прочитати вірш Лесі Лужецької про дієслово. Дієслово − слово діє: Народилось і зоріє, Розвивається і квітне, Слово любе, слово рідне! 3) Випиши всі дієслова з вірша. |
|
8 |
15.10 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Фізичні вправи вдома. 3 компл. вправ для розвитку координаційних здібностей+тест+backstage. Руханка. |
9 |
16.00 |
П’ятниця 07.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розпізнавання приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання виду 67+5. Підручник, с. 18-19, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори В. Самійленка для дітей |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Фізкультура, гартування, гігієна. Корисні звички для дітей на кожен день 📃 Слушні поради дітям 🤗 |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
|||
8 |
15.10 |
||
9 |
16.00 |
Четвер 06.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Ранкова гімнастика | Ранкова розминка | Ранкова зарядка | Комплекс вправ в домашніх умовах |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Прикмета. Г. Химич. Підручник, с. 18-19 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Чому і як треба берегти речі. “Маленькі помічники” – заняття для молодшої групи |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо говорити про слова – ознаки предметів. 1)Перегляньте відео фрагментСлова – ознаки предметів2)Утворити нові слова (прикметники) та записати їх за зразком.Наприклад: Весна – весняний.Зима –шовк –ранок-малина –клас-ліс- |
|
8 |
15.10 |
СПО |
1) За першим відео вивчити “Правила поведінки у школі”. 2) За другим відео гра “Так чи ні”, закріплення отриманих знань. Правила для учнів 1-4 класів Правила поведінки в школі. Гра “так” чи “ні”. Мій/наш клас |
9 |
16.00 |
логопедія (Патлатий З., Довгополов Д) |
1.Розвиток дрібної моторики 3.дихальні вправи 5.визначення звука А у словах 6.буква А |
Середа 05.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Приголосні звуки. Сприймання на слух, (артикуляційні вправи, орієнтація на звучання) позначення їх на письмі буквами. Побудова звукової схеми слів. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Підручник, с.17, впр. 1-7 Математика.Порозрядне додавання двоцифрових чисел. |
3 |
10.55-11.35 |
Фізкультура |
Лариска | Весела Дитяча Пісня й Розвиваюча Руханка | Фітнес Для Дітей | Руханка Для Дітей |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Красива осінь вишиває клени. Л. Костенко. Підручник, с. 18 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Ціле і частини. Оздоблення виробу кольоровим пластиліном. «Жуки». Ліплення ЖУЧКА-СОНЕЧКА 🐞 |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол А.) |
1.артикуляційна гімнастика 2.дихальні вправи 3.розвиток дрібної моторики 4.завдання 6, ст85,86 |
7 |
15:00 |
логопедія (Кабицька Д) |
1.артикуляційна гімнастика 2.дихальні вправи 3.розвиток дрібної моторики 4.завдання |
8 |
розвиток мовлення |
1)Перегляньте відео фрагментСлова – назви предметів. 1 клас 2) Запишіть слова в 2 стовпчики. Перший стовпчик слова, що відповідають на питання «Хто?», другий – на питання «Що?». Дерево, дівчинка, хмара, сонце, людина, кішка, листок, хлопчик, собака, тато, штора, квітка, цукерка. |
Вівторок 04.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Листопад. М. Лисич. Підручник, с. 17 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Голосні звуки. Побудова звукової схеми слів. Робота на картках Звукова модель слова. Урок 8. Українська мова. 2 клас |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Число 100. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Правила акуратності (зовнішній вигляд, кімната, робоче місце). Охайність та особиста гігієна ЯДС 1 клас АУДІОпідручник |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Стилізовані фігурки тварин, їх пропорції. «Слоненя». Ліпимо слоненя разом з ZiBi! |
6 |
14.00 |
логопедія (Вікол А) |
|
7 |
15:00 |
розвиток мовлення |
1) Перегляд відео фрагменту про літні розваги. Урок 90-91 ЯДС Літні розваги. Правила поведінки на водоймах . Безпека влітку 2 клас 2) Записати види літніх розваг, наприклад: купатися на річці, гратися м’ячем, кататися на велосипеді. |
Понеділок 03.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Голосні звуки. Визначення голосних звуків в словах. Голосні звуки та літери, що їх позначають. Урок 7. Українська мова. 1 клас |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Число 100. Підручник, с. 15-16, впр. 1-7 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Турбота про здоров’я, гігієнічні навички. |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Комплекс ЗРВ №1 без предметів. Дистанційне навчаня. Фізична культура. |
П’ятниця 30.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова діалогів зі словами ввічливості |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Утворення двоцифрових чисел. Підручник, с. 14, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Прощальний листопад. За В. Скуратівським. Підручник, с. 16-17 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Основи здорового способу життя. Здоровий спосіб життя Як звички пливають на здоровя |
5 |
12.45-13.25 |
Четвер 29.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Дистанційне навчання. Фізична культура. |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Не щебече соловейко… Т. Шевченко. Підручник, с. 15 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Здорова та хвора людина. Про здоров’я дітям. Поради та прислів’я |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1.Перегляд відео (вайбер). 2.Практична робота “На морі”. |
5 |
12.45-13.25 |
Середа 28.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Алфавіт. Запис слів в алфавітному порядку. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розрядний склад числа. Додавання і віднімання десятків. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #1 . Розминка / Фізичні вправи в домашніх умовах. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Ходить гарбуз по городу. Українська народна пісня. Підручник, с. 14 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з пластиліном. Стилізовані фігурки птахів, їх пропорції. «Каченятко». Як зліпити КАЧЕНЯ з пластиліну |
Вівторок 27.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Багрянолистий жовтень. За В. Скуратівським. Підручник, с. 12-13 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Списування з друкованого. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розрядний склад числа. Додавання і віднімання десятків. Робота з підручником, с.13-14, вправи 1-6 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Здоров’я та хвороби. Здров’я та хвороби Що робити, щоб не захворіти? |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Ліплення способом вдавлювання і розплющування виробу пальцями. Предмети циліндричної форми: ваза для квітів. Ліплення. Ваза для квітів. |
Понеділок 26.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Культура спілкування. Слова ввічливості. Вивчаємо ввічливі слова. Українська мова для дошкільнят — навчальні відео |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Більше та менше число. Розрядний склад числа. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій Як можна вирішувати конфлікти. Я досліджую світ 3 клас |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
#нуш НУШ. Рухлива гра “Театр звірів” #дистанційне #фізкультура |
П’ятниця 23.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Культура мовлення. Слова вітання.Культура усного і писемного мовлення 1 частина. Крок-2. Усне мовлення Робота на картках. |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Більше та менше число. Розрядний склад числа. Підручник, с. 12, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.3 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори Д. Павличка для дітей |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Риси характеру людини, що заважають досягненню успіху, спілкуванню. Твій характер, смаки, захоплення |
5 |
12.45-13.25 |
Четвер 22.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
---|---|---|---|
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання з фізичної культури. Гімнастика. Розвиток фізичних якостей. Урок № 1 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Вересень. Ю. Шкрумеляк. Підручник,с.12 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Риси характеру людини, що сприяють досягненню успіхів у житті, спілкуванню. Які риси характеру допомагають досягти успіху. Я досліджую світ 3 клас. |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1.Перегляд відео (вайбер). 2.Практична робота “Веселка”. |
5 |
12.45-13.25 |
||
Середа 21.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слово – одиниця мови. Робота на картках.Урок 4. Одиниці мови. Слово. Значення слова |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Склад числа. Віднімання в межах 20. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #4. “Home Workout”. СК “ПУМА-ЮНІОР” |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Золота осінь. За В. Невською. Підручник, с. 11 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Ліплення посуду. «Чашка для ляльки». Виготовлення чашки з блюдцем з пластиліну (НУШ) |
Вівторок 20.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Причина. П. Воронько. Підручник, с. 10 |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Усне та писемне мовлення Урок 2. Мовлення. Усне та писемне мовлення Завдання на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Склад числа. Віднімання в межах 20. Підручник, с. 11, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Зовнішність людини. Зовнішність людини. 3 клас НУШ |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Ліплення тварин. «Зайченя». Ліпимо зайчика – урок ліпки |
Понеділок 19.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання простих речень за допомогою малюнків. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Склад числа. Додавання в межах 20. Підручник, с. 10, вправи 1-3 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Розвиток людини протягом життя. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій. Як ти ростеш і змінюєшся 3 клас |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Вправи для спини і гарної постави у дітей, Тренування для дітей, Комплекс вправ на кожен день |
П’ятниця 16.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Мова як засіб спілкування. Рідна, державна та інші мови. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Склад числа. Додавання в межах 20. Підручник, с.10, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Чому в зайця зуби не болять. М. Стельмах.Підручник, с. 8-9 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Розвиток людини протягом життя Як ти ростеш і змінюєшся 3 клас |
5 |
12.45-13.25 |
||
Четвер 15.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
---|---|---|---|
1 |
9.00-9.40 |
Фізкультура |
Загальнорозвиваючі вправи для формування правильної постави. Дистанційне навчання. |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Кордон. Л.Вахніна. Підручник, с. 7-8 |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Неповторність кожної людини.Кожна людина – неповторна | ЯДС – 1 клас | |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Перегляд відео(вайбер). Практична робота “Малюнки – відбитки” |
5 |
12.45-13.25 |
||
Середа 14.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
---|---|---|---|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, що означають назви, дії, ознаки предметів. Складання з ними словосполучень, речень. Діагностування. Завдання на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Одно-, дво-, і трицифрові числа. Тематичне оцінювання. Підручник, с. 8-9, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізкультура |
Комплекс ЗРВ №1 без предметів. Дистанційне навчаня. Фізична культура. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Любий друг. Н. Мудрик-Мриц. Підручник, с. 6 |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з пластиліном. Композиція «Квітуча галявина». Вчимося ліпити пластилінову картину “Квіти” (НУШ) |
Вівторок 13.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Написання власних назв. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Скрип. Б. Крекотін. Підручник, с. 5 |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Одно-, дво-, і трицифрові числа. Діагностування. Підручник, с. 8-9, завдання 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Будова тіла людини. Завдання на картках |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з пластиліном. «Кульбаба» Кульбабка. Ліплення |
Понеділок 12.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Списування, написання під диктовку слів, простих речень. Робота на картках для списування |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Робота над простою. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Будова тіла людини. https://www.youtube.com/watch?v=MN_w8afERV4 |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Вправи для гарної постави. Зміцнення м‘язів тулуба #зміцненнямязівспини #укреплениемышцспины |
П’ятниця 09.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Звуко – буквений аналіз. Побудова звукової схеми слів. Звуковий аналіз слова для дошкільнят. Завдання на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання та віднімання круглих десятків. Завдання на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Літературне читання |
Знайомство з новим підручником. Головна професія. А. Костецький |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Організм людини. Пізнання функцій та можливостей людського тіла. https://www.youtube.com/watch?v=__uk1DoQIhA https://www.youtube.com/watch?v=2LaKfD4SK7s |
5 |
12.45-13.25 |
||
Четвер 08.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури. Рухова активність ДИТЯЧА РОЗМИНКА. |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Переказ прочитаного. Діагностування. Текст для аудіювання 1 клас https://vseosvita.ua/library/tekst-dla-audiuvanna-1-klas-izacok-266215.htm |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Правила поведінки у громадських місцях. Діагностуванняhttps://www.youtube.com/watch?v=Ce_jeweS6do&t=35s https://www.youtube.com/watch?v=CpG7UhNNTIA |
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Перегляд відео. https://youtube.com/watch?v=X3KK9ygk-us&feature=share “Практична робота “Могутні сосни” |
5 |
12.45-13.25 |
||
Середа 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Визначення місця звука (букви) в слові. Приголосні звуки, визначення приголосних в словах ww.youtube.com/watchttps://wh?v=zs_gui6T Завдання на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання та віднімання в межах 20. Геометричні фігури Робота з підручником, с. 7-8, вправи 1-3 – усно, 4-7 – письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Виконати вправи за зразком Комплекс загальнорозвивальних вправ на мiсцi (ЗРВ) |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Переказ прочитаного. Діагностування https://vseosvita.ua/library/tekst-dla-au |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Повторення вивченого про застосування пластичних матеріалів. Засоби праці для роботи з пластиліном. Ліплення квітів. «Троянда»https://www.youtube.com/watch?v=2TiIdimy4xo . |
Вівторок 06.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Визначення місця звука (букви) в слові. Голосні звуки, визначення голосних в словах.https://www.youtube.com/watch?v=xqBgUur8JnI Робота із завданнями на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Робота з таблицями з розчитування. Читання коротких текстів. https://www.youtube.com/watch?v=qjSIsLPxF_8 |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Пряма та зворотна лічба десятками. Робота з підручником. С. 6-7, вправи 1-6 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Правила поведінки у громадських місцях. Діагностування. https://www.youtube.com/watch?v=Ce_jeweS6do&t=35s |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Організація робочого місця. Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги на уроках трудового навчання. https://www.youtube.com/watch?v=OPPiaCdJBzc |
Понеділок 05.09.2022 року
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.9.00-9.40 |
Українська мова |
Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Каліграфічна хвилинка Вересень Каліграфічна хвилинка 2 клас Переглянути відео-матеріал Звуки й букви. Абетка. Урок 1. Українська мова. 2 клас ФІзкультхвилинка. Фізкультхвилинка “Посмішка” Виконати завдання з картки. |
2 |
9.55-10.35 |
Музичне мистецтво |
Відеоперегляд Відео Перегляд Руханка |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Усний рахунок. Додавання і віднімання у межах 20 ФІзкультхвилинка. Фізкультхвилинка “Посмішка” Підручник “Математика. 4 клас” Л. Прохоренко (онлайн-версія). Порівняння чисел в межах 100. с. 5-6, вправи 1-6. |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Жива природа. Переглянути відео-матеріал. https://www.youtube.com/watch?v=9Q8snhRBO1Q Виконати вправи для відпочинку.Гімнастика для очей Намалювати представників живої природи (за вибором). |
5 |
12.45-13.25 |
Фізична культура |
Переглянути відео Фізична культура. Правила безпеки під час самостійних занять спортом в домашніх умовах. Виконати комплекс вправ Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих” |