Понеділок 07.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Позначення м’якості приголосних буквою я Підручник, с.42-43, вправи 1-5 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дружба. Казка Підручник, с. 41-42. Читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Утворення і запис чисел у межах 100 Підручник, с.33. вправи 1-6 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Частини доби, їх послідовність Перегдяд відео Частини доби Перегляд відео Гра “Частини доби”” |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з різним природним матеріалом. «Зайченя» |
6 |
14.00 |
||
7 |
15.00 |
логопедія (Котенко О., Лопуга Є) |
|
8 |
розвиток мовлення |
Вивчення вірша «Лісом осінь походила». Вивчення вірша “Лісом осінь походила” |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ”. 2) За другим відео запам’ятати та записати у зошити телефони екстрених служб – “Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.” ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 🇺🇦 – НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО ДЛЯ ДЛЯ ДІТЕЙ 🤩 Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.Навчальне відео для дітей. |
П’ятниця 28.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Хто грамотніший? Я. Пінясов Підручник, с.40-41. Читати, відповідати на питання |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
За відеороликами виконати. 1)Ранкову зарядку. Комплекс вправ в домашніх умовах. 2)Акробатичні вправи.Ранкова гімнастика | Ранкова розминка | Ранкова зарядка | Комплекс вправ в домашніх умовах |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Утворення і запис чисел у межах 100 Підручник. с. 32-33, вправи 1-3 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Рослинний матеріал. Властивості засушених природних матеріалів. Аплікація з листя Засушування квітів та листя для виготовлення аплікацій. Виконання колажу з природних матеріалів. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.00 |
||
8 |
|||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 27.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з текстом та ілюстрацією Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Рух Землі навколо себе |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне Мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати аркуші паперу, фарби, пензлик, простий олівець, листочки дерев. 2)Перегляд відео “Барвистий осінній ліс” – нетрадиційне малювання штампування листочками.” 3) За поданим зразком намалювати “Осінній ліс”.“Барвистий осінній ліс” – нетрадиційне малювання штампування листочками. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.00 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Вправа «Асоціації». Наприклад, море – пляж, вода, круг, чайки…; парк – свіже повітря, атракціон, ролики, велосипед… 1)Підібрати по 4 (та більше) асоціацій до слова: школа та осінь. |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ”. 2) За другим відео вивчити та записати в зошити телефони екстрених служб – “Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.” ВЧИМО ЕКСТРЕНІ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 🇺🇦 – НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО ДЛЯ ДЛЯ ДІТЕЙ 🤩 Служби порятунку. Номери невідкладної допомоги.Навчальне відео для дітей. |
Середа 26.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Позначення м’якості приголосних буквою і Робота з підручником. С. 40-41, вправи 6-9 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Михасів борщ. Л. Олесюк Підручник. С 38-39. Читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Знаходження невідомого компонента. Розв’язування задач. Тематичне оцінювання Підручник. С. 31-32, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
За відеороликами виконати. 1)Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 2)Акробатичні вправи. Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 1-4 клас НУШ. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Земля. Глобус Перегляд відео |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
книга завдання 3 ст99 -100. Вигуки “ох, ах”, “ай, ой”, “гоп-гоп” |
7 |
15.00 |
логопедія (Котенко О, Лопуга Є) |
|
8 |
розвиток мовлення |
Написати три приклади своїх домашніх обов’язків. Наприклад: Допомагаю мамі мити посуд. |
|
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Руханка зі скакалкою | Вправи зі скакалкою | Руханка з інвентарем | Розминка | Song Workout |
Вівторок 25.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Позначення м’якості приголосних буквою і Підручник, с. 39-40, вправи 1-5 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. Числові вирази на дві дії Підручник, с. 31 вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
За відеороликами виконати. 1)Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 1-4 клас НУШ. 2)Акробатичні вправи. Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 1-4 клас НУШ. Акробатичні вправи |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Історія з грушкою. М. Слабошпицький Підручник, с. 37-38 |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Нежива природа Перегляд відео Що належить до неживої природи |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
завдання ст97 завдання 2 слова “дай, на, дай ще”, ст.98 слова “тут-там” |
7 |
15.00 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент ЯДС 1 клас урок 21 Обов’язки у сім’ї автор підручника Жаркова |
|
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 24.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Наголос. Наголошений та ненаголошений склад. Підручник, с 38. вправи 5-7 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Айстри. О. Буцень Підручник, с.35-36.Читати та відповідати на питання. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання чисел частинами. Підручник,с.30-31. вправи 3 (3-4ст.),4,5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Повторення вивченого з теми «Людина». Виконати тестове завдання |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Збирання природного матеріалу. Перегляд відео Завдання. Зібрати та підготувати природній матеріал для роботи |
6 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Фізичні вправи вдома. 3 компл. вправ для розвитку координаційних здібностей+тест+backstage. Руханка. |
7 |
15.00 |
логопедія (Котенко О, Лопуга Є) |
1.звук З. |
8 |
розвиток мовлення |
Скласти та записати речення за малюнком і поданою схемою. Наприклад перше речення : Мама готує їсти. |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Робота відеороликами “Безпека на залізниці”, “Уроки безпеки тітоньки Сови – На залізниці”. Запам’ятати основні правила поведінки на залізниці та знаки залізничного переїзду. Після перегляду відео поставте “серденько”. https://www.youtube.com/watch?v=ESSj43_bKlQ |
П’ятниця 21.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Скоромовки. О. Пчілки та Г. Бойка. Перегляд відео |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
За відеороликами виконати: 1) Вправи для спини і гарної постави у дітей. Комплекс вправ на кожен день. 2) Вправа нахил вперед із положення сидячи (гнучкість). Вправи для спини і гарної постави у дітей, Тренування для дітей, Комплекс вправ на кожен день Вправа нахил вперед із положення сидячи(гнучкість)/Модуль гімнастика, школа |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Віднімання чисел частинами Підручник, с 30, вправи 1,2,3(1-2 стовпчик) |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Види природних матеріалів. Санітарно-гіієнічні вимоги та правила безпечної роботи з ними Перегляд відео Вироби з природнього матеріалу Завдання. Зібрати та підготувати природній матеріал для роботи |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.00 |
||
8 |
|||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 20.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Наголос. Наголошений та ненаголошений склад Наголос. Наголошений та ненаголошений склад Підручник, с. 36-37, вправи 1-5 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Поведінка у місцях громадського користування Перегляд відео Поведінка у громадських місцях |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент. Підготувати аркуші паперу, фломастери або кольорові олівці, простий олівець. 2)Переглянути відео “Як намалювати веселку і хмаринки.” 3) За поданим зразком намалювати “Веселку і хмаринки”. Як намалювати веселку і хмаринки. [Легко і просто] |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.00 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Переглянути два відеоролики “Правила поведінки біля залізничної колії”, “Поведінка біля залізничної колії”. 2)Запам’ятати основні правила поведінки на залізниці та знаки залізничного переїзду. 3)Замалювати основні знаки залізничного переїзду. https://www.youtube.com/watch?v=ESSj43_bKlQ Залізничний переїзд. Правила поведінки біля залізничної колії #початковашкола |
Середа 19.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Перенос слів Перегляд відео Підручник, с. 35-36,, вправ 11-15 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Мудра голка. За А. М’ястківським Підручник, с.34-35. Читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання чисел частинами Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
За відеороликами виконати вправи, дотримуючись правил виконання. Завдання: 1)Вправи на положення тіла у просторі. 2)Елементи акробатики. НУШ.Положення тіла в просторі.@Фізкультура .Дистанційне навчання . Акробатичні вправи 1 |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Почуття та емоції Перегляд відео |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
завдання 1, ст 94-97 |
7 |
15.00 |
логопедія (Котенко О, Лопуга Є) |
|
8 |
розвиток мовлення |
Визначити та записати, що необхідно кожному з фахівців. Наприклад: кухарю – пательня, міксер…; пожежнику – драбина… |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи |
Вівторок 18.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Склад. Поділ слів на склади Підручник. с 34-35, вправи 6-10 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання чисел частинами Підручник, с 29-30. вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Виконати за відеороликами 1) Вправи на положення тіла у просторі. 2) Елементи акробатики. НУШ.Положення тіла в просторі.Пози.#фізкультура #школа #дистанційне #нуш Акробатичні вправи |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Ходить осінь по лісу (частина 2). За О. Іваненко. Народні прикмети Підручник, с 30-31. Читати, відповідати на питання. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Настрій та здоров’я Корисні підказки 2. Школа доброго настрою |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
завдання заняття 9ст91, заняття 12 ст93-94 |
7 |
16.05-16.55 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент кому, що потрібно для роботи: |
Понеділок 17.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Склад. Поділ слів на склади Підручник. С.33, вправи 1 -5 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Ходить осінь по лісу (частина 1). За О. Іваненко Підруччник. С. 29-30. Читати, відповідати на питання. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Числові вирази на дві дії Підручник. С.28-29, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Піклування про збереження та зміцнення здоров’я в родині |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Робота з солоним тістом. «Сонечко». Тематичне оцінювання |
6 |
15.00 |
логопедія (Котенко О., Лопуга Є) |
|
7 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Переглянути відео “Будь на вулиці обачним”. Намалювати – пішохідну доріжку, світлофор. 2) За другим відео запам’ятати правила переходу дороги – “Моня Маня. Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.” заняття на тему: “Будь на вулиці обачним” Моня Маня. Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги. Як правильно переходити дорогу. |
8 |
розвиток мовлення |
1)Переглянути відео фрагмент про професії: |
9 |
лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів |
П’ятниця 14.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Білочка восени. Л.Костенко Підручник. С. 28-29. Читати вірш |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
За відеороликами виконати. 1) Вправи на положення тіла у просторі. 2) Вправи для м’язів живота. НУШ.Положення тіла в просторі.Пози.#фізкультура #школа #дистанційне #нуш Школа на дистанційному. Фізична культура. Вправи для м‘язів живота#1 |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Прийоми віднімання чисел в межах 20 з переходом через розряд Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Робота з солоним тістом. «Гусеничка» |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15:00 |
||
8 |
|||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 13.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з піктограмами Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Значення свіжого повітря для здоров’я людини |
3 |
10.55-11.35 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1) Організаційний момент: Підготувати: альбом, фарби або кольорові олівці. 2) Перегляд відео. 3) Практична робота – “Вишеньки”. Малювання “Вишеньки-черешеньки” |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15:00 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент Гра «Один-багато»: Дидактична гра “Один – багато” 2) Замінити слова за зразком один-багато. Ручка — ручки; поле — поля; вікно— вікна. зошит- стіл- іграшка- листок- лікар – |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1)За першим відео запам’ятати дорожні знаки. 2) За другим відео переглянути мультик “Казка про правила дорожнього руху”. Правила дорожнього руху для дітей Правила дорожнього руху. Мультики для дітей. |
Середа 12.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розпізнавання приголосних звуків. Звукобуквений аналіз слів Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
В саду осіннім. М. Познанська Підручник. С 27-28. Читати вірш, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Прийоми віднімання чисел в межах 20 з переходом через розряд ВІДНІМАННЯ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20 Підручник. С. 28, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
фізична культура |
1)За першим відео виконати “Вправи на положення тіла у просторі”. 2) За другим “Елементи акробатики”. НУШ.Положення тіла у просторіКомплекс вправ “Роби,як я!”Руханка@Фізкультура .Дистанційне навчання . |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Правила здорового харчування. Створення колажу |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
завдання ст.92 заняття 10 |
7 |
15:00 |
логопедія (Котенко О., Лопуга К) |
|
8 |
розвиток мовлення |
1)Перегляньте відео фрагмент Слова-назви дії предметів. 1 клас. 2) Прочитати вірш Лесі Лужецької про дієслово. Дієслово − слово діє: Народилось і зоріє, Розвивається і квітне, Слово любе, слово рідне! 3) Випиши всі дієслова з вірша. |
|
9 |
16.05 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи |
Вівторок 11.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розпізнавання приголосних звуків. Звукобуквений аналіз слів Робота з підручником.С. 31-32, вправи 6-9 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Прийоми додавання чисел в межах 20 з переходом через розряд Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток Робота на картках |
3 |
10.55-11.3 |
Фізична культура |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Хліб. Т. Коломієць Підручник. С. 26-27. Читати, відповідати на питання |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Значення води в раціоні харчування |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
завдання ст 86, 89,90 мал51 |
7 |
15:00 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо говорити про слова – ознаки предметів. 1)Перегляньте відео фрагмент2)Утворити нові слова (прикметники) та записати їх за зразком.Наприклад: Весна – весняний.Зима, шовк, ранок, малина, клас, ліс
|
|
9 |
16.05 |
Понеділок 10.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами Підручник. С.30-31, вправа 1-4 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Осінь така мила. П. Тичина. Рання осінь. Д. Чередниченко Підручник. С.24-25. Читати. Відповідати на питання |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Прийоми додавання чисел в межах 20 з переходом через розряд Додавання в межах 20 з переходом через розряд Підручник. С.27-28, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Українська народна кухня – основа здорового харчування Здорове харчування української кухні |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Просторове розташування деталей на макеті. Закріплення деталей макета на підставці. Визначення змісту макета. Композиція «Ріпка» |
6 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Ранкова гімнастика |
7 |
15:00 |
логопедія (Лопуга Є., Котенко О.) |
|
8 |
розвиток мовлення |
Сьогодні ми будемо говорити про слова – назви предметів. 1)Перегляньте відео фрагмент Слова – назви предметів. 1 клас 2) Запишіть слова в 2 стовпчики. Перший стовпчик слова, що відповідають на питання «Хто?», другий – на питання «Що?». Дерево, дівчинка, хмара, сонце, людина, кішка, листок, хлопчик, собака. |
|
9 |
16.05 |
СПО |
1) За першим відео запам’ятати правила дорожнього руху “Безпека на дорозі”. 2) За другим відео вивчити номера екстрених служб. Правила дорожнього руху 🚦 для дітей 🚥 безпека на дорозі ВЧИМО СЛУЖБИ ДОПОМОГИ. Мультики для дітей Українською мовою. Швидка допомога та пожежна машина. |
П’ятниця 07.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Твори Н. Найдич для дітей Перегляд відео |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1) За першим відео виконати “Вправи на положення тіла у просторі”. 2) За другим “Елементи акробатики”. НУШ.Положення тіла в просторі.@Фізкультура .Дистанційне навчання . |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Обчислення виразів на 2 дії. Розв’язування задач. Тематичне оцінювання Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Макет. Визначення просторового розташування предметів на макеті. Композиція «Лисиця і Іжак» |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15:00 |
||
8 |
|||
9 |
16.05 |
Четвер 06.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Визначення голосних звуків в словах Підручник С. 28-29, вправи 6-9 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Вибір корисних продуктів харчування |
3 |
10.55-11.3 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент. 2)Перегляньте відео. 3) Практична робота – намалювати “Тарілочку”. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15:00 |
||
8 |
розвиток мовлення |
Склади розповідь за малюнками. Запишіть її. (підручник з розвитку мовлення, Н.В. Ляшенко, ст. 26, завдання 6.) |
|
9 |
16.05 |
СПО |
1) За першим відео вивчити “Правила поведінки у школі”. 2) За другим відео гра “Так чи ні”, закріплення отриманих знань. |
Середа 05.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Голосні звуки. Позначення їх буквами Підручник. С. 27-28, вправи 1-4 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Осінь така мила. П. Тичина. Рання осінь. Д. Чередниченко Підручник. С.24-26. Читати виразно вірш. Читати текст, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Нуль як компонент дій додавання та віднімання Додавання 0 і до 0. Віднімання 0 і рівних чисел Тренажер віднімання з числом 0 Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
За відео виконати вправи, дотримуючись правил виконання. Завдання: Вправи для спини. Елементи акробатики. НУШПоложення тіла в просторіРухлива гра на увагу.@Фізкультура .Дистанційне навчання . |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Вибір корисних продуктів харчування Яка їжа корисна, а яка-шкідлива Корисні підказки. Смачні та корисні |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинсь-ка Р.) |
1.артикуляційна гімнастика 2.дихальні вправи 3.розвиток дрібної моторики 4.завдання 6, ст85,86 |
7 |
15:00 |
логопедія (Котенко О., Лопуга Є.) |
1.артикуляційна гімнастика 2.дихальні вправи 3.розвиток дрібної моторики 4.завдання |
8 |
розвиток мовлення |
1) Перегляд відео фрагменту про літні розваги. Урок 90-91 ЯДС Літні розваги. Правила поведінки на водоймах . Безпека влітку 2 клас 2) Давайте згадаємо, чим ви займалися цим літом. Записати види літніх розваг, наприклад: купатися на річці, гратися м’ячем, кататися на велосипеді. |
Вівторок 04.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Складання слів з букв. Запис слів в алфавітному порядку Розставляємо літери, щоб утворилося слово. Українська мова для малюків — навчальні відео Підручник. С.26-27, вправи 10-12 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Компоненти дії віднімання. Порівняння чисел Робота на картках |
3 |
10.55-11.3 |
Фізична культура |
1) Виконати ранкову гімнастику ( відео -1). 2) Виконати вправи для м’язів тулуба з вихідних положень лежачи, дотримуючись правил виконання (відео-2) 1) Ранкова гімнастика | Ранкова розминка | Ранкова зарядка | Комплекс вправ в домашніх умовах Вправи для гарної постави. Зміцнення м‘язів тулуба #зміцненнямязівспини #укреплениемышцспины |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Немите яблуко Підручник. С. 19. Читати текст. Відповідати на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Корисна та шкідлива їжа |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинсь-ка Д.) |
|
7 |
15:00 |
розвиток мовлення |
Родина. Розгляд картинок про сім’ю. Записати, як звати ваших рідних. Наприклад: “мама Іра, тато Рома, брат Назар, бабуся Зіна..” |
Понеділок 03.10.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Алфавіт. Запис слів в алфавітному порядку Перегляд відео Підручник. С.24-25, вправи 1-4 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Вправи починай. Л. Компанієць. Вивчення напам’ять Підручник. С. 19. Читати вірш, вивчити напам’ять |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Компоненти дії віднімання. Обчислення виразів Назви компонентів і результату дії віднімання. Робота з підручником. С.26-27, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Корисна та шкідлива їжа |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Поняття про деталі, частини. З’єднання виліплених деталей в одне ціле способом примазування. «Кошик з грибами» Перегляд відео |
6 |
15.00 |
логопедія |
1.артикуляційна гімнастика 2. завдання |
П’ятниця 30.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Умій себе загартувати. Прислів’я Підручник. С.17-18. Читати текст, відповідати на питання. Вивчити прислів’я |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За відео виконати вправи для м’язів т улуба з вихідних положень лежачи, дотримуючись правил виконання 2) Рухлива гра “Ми до лісу йшли”Гра-руханка “Ми до лісу йшли”. Рухлива гра Вправи для гарної постави. Зміцнення м‘язів тулуба #зміцненнямязівспини #укреплениемышцспины |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Компоненти дії додавання. Структура текстової задачі Перегляд відео Підручник. С. 25-26, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Поняття про деталі, частини. З’єднання виліплених деталей в одне ціле способом примазування. «Кошик з грибами» Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
Четвер 29.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова діалогів зі словами ввічливості Перегляд відео Перегляд відео |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Значення їжі для людини |
3 |
10.55-11.3 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати аркуші паперу, кольорові олівці. 2)За відео намалювати “Яблуко”. Як намалювати яблуко кольоровими олівцями. Малюємо разом з Наталкою Барвінок. #урок _малювання |
5 |
12.45-13.25 |
Середа 28.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Культура спілкування Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Чому миються водою? Підручник. С 16-17. Читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Додавання та віднімання чисел в межах 20. Розв’язування задач Додавання і віднімання в межах 20 Підручник. С. 24-25. вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1. Завдання: Вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики 2.За відео виконати вправи, дотримуючись правил виконання. Положення тіла в просторі.Пози.НУШ1-4 кл #дистанційне #нуш 3.Руханка БУЛЬКА | Весела Дитяча Пісня й Розвиваюча Руханка | Фітнес Для Дітей | Руханка для дітей |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Здорові та шкідливі звички |
Вівторок 27.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова ввічливості Перегляд відео Підручник. С. 22-23, вправи 9-12 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Одно- та двоцифрові числа. Літр. Одиниця вимірювання об’єму – літр Підручник. С.23-24, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.3 |
Фізична культура |
1)Організаційний момент 2)За відео виконати вправи, дотримуючись правил виконання рухів Дистанційне навчання з фізичної культури. Гімнастика. Розвиток фізичних якостей. Урок № 1 |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Як зробити день веселим. А. Костецький. Сама. В. Ткаченко Підручник. С.15 |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Здорові та шкідливі звички |
Понеділок 26.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Культура мовлення. Слова вітання Перегляд відео Вивчаємо ввічливі слова Підручник. С 21-22, вправи 5-7 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Книжка з бібліотеки. За О. Донченком Підручник. С.11-12 |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Визначення парних й непарних чисел Перегляд відео Підручник. С 22-23, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Фізкультура, гартування, гігієна |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Застосування глини – виготовлення іграшок. «Коник» Перегляд відео |
П’ятниця 23.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Вірші Н. Красоткіної |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
За відео виконати вправи, дотримуючись правил виконання рухів. Дистанційне навчання з фізичної культури. Гімнастика. Розвиток фізичних якостей. Урок № 1 |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Парні й непарні числа. Складання задач Підручник, с. 21-22, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Ціле і частини. Оздоблення виробу кольоровим пластиліном |
5 |
12.45-13.25 |
Четвер 22.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Усне та писемне мовлення Перегляд відео Робота з підручником. С. 19, вправи 1-3 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Чому і як треба берегти речі Перегляд відео |
3 |
10.55-11.3 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1.Підготувати аркуші паперу, фарби або олівці. 2.Переглянути відео. За поданим зразком намалювати “Осіннє листя”ОСІННЄ ЛИСТЯ /нетрадиційна техніка // робимо відбитки за допомогою губки |
5 |
12.45-13.25 |
||
Середа 21.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слово – одиниця мови. Хвилинка спілкування Підручник, с, 17-18, вправи 9-11 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Книжчина лікарня. І. Кульська Підручник, с 10 |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Парні й непарні числа. Розв’язування задач Підручник, с 21, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
За відео виконати загальнорозвивальні вправи на все тіло Комплекс ЗРВ №1 без предметів. Дистанційне навчаня. Фізична культура. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Правила акуратності (зовнішній вигляд, кімната, робоче місце) |
Вівторок 20.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слово – одиниця мови Підручник, с 15-16, вправи 5-7 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Парні й непарні числа. Розв’язування задач Підручник, с. 20-21, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.3 |
Фізична культура |
За відео виконати вправи для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи. Ранкова гігієнічна гімнастика | Вправи на все тіло | Розминка | Good Morning Workout |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Вересень. М. Рильський. Любіть книжку! За О. Вишнею Підручник, с. 9. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Турбота про здоров’я, гігієнічні навички Перегляд відео |
Понеділок 19.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання речень за малюнками Перегляд презентації |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Турботливі друзі. Д. Білоус Робота з підручником. С. 8. Читати виразно вірш |
3 |
10.55-11.3 |
Математика |
Парні й непарні числа Робота з підручником С 19, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Основи здорового способу життя Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Стилізовані фігурки тварин, їх пропорції. «Поросятко» Перегляд відео |
3 клас
П’ятниця 16.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Вірші про осінь |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
За відео виконати фізичні вправи для спини та гарної п Вправи для спини і гарної постави у дітей, Тренування для дітей, Комплекс вправ на кожен день |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Поняття про парні й непарні числа https://www.youtube.com/watch?v=iVT7rp0p328 Підручник. С.18, вправи 1-3 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Робота з пластиліном. Стилізовані фігурки птахів, їх пропорції. «Каченятко» Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
||
Четвер 15.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
---|---|---|---|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Мова як засіб спілкування Робота з підручником С.14-15. вправи 1-3 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Здорова та хвора людина |
3 |
10.55-11.35 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Малюємо “Осіннє дерево” Переглянути відео, за зразком виконати практичну діяльність Малюємо фарбами осінній краєвид (дерево восени). Урок малювання для дітей та початківців |
5 |
12.45-13.25 |
||
Середа 14.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Украінська мова |
Поділ слів на склади Перегляньте відео “Ділимо слово на склади” Робота на картці |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Він живий. За В. Кавою Робота з підручником С. 5-7. Читати. Відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць Робота з підручником С 16, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. 1.Перегляд відео. 2.Виконати вправи за зразком Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Дистанційне навчання. Фізична культура. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Здоров’я та хвороби |
Вівторок 13.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Наголос. Діагностування https://www.youtube.com/watch?v=VEXpn60xrhk Діагностична робота на картці |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Знаходження невідомого компонента. Діагностування Робота з підручником С.15, вправи1-4 Діагностична робота на картці |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи для тулуба. Перегляд, виконання вправ за відео Загальнорозвиваючі вправи №1 для учнів 1-4 класів |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Я хочу сказати своє слово. За В. Сухомлинським Робота з підручником. С.4-5. Читати. Відповідати на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Пізнання функцій та можливостей людського тіла |
Понеділок 12.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розділові знаки в реченні. Складання речень за схемою https://www.youtube.com/watch?v=S-EhL9Xhigk Робота з підручником С. 12-13, вправи 11-14 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Знайомство з новим підручником. До школи М. Сингаївський Робота з підручником С.3. Читати виразно вірш відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Компоненти дії додавання та віднімання. Робота з підручником С. 13, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Пізнання функцій та можливостей людського тіла |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Ліплення способом вдавлювання і розплющування виробу пальцями. Предмети циліндричної форми: кухоль, стакан для олівців |
П’ятниця 09.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Вірші П. Воронька Перегляд відео |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Перегляд відеоролика Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Дистанційне навчання. Фізична культура. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Робота над задачею https://www.youtube.com/watch?v=rYBHZ7YWYOE Робота з підручником С.9-10. вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Застосування глини – виготовлення горщиків. «Горщики для Маші та Ведмедя» https://www.youtube.com/watch?v=eemmZvIOIvE |
5 |
12.45-13.25 |
||
Четвер 08.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Кількість слів у реченні. Крапка в кінці речення Робота з підручником С. 10-11, вправи 6-9 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Тіло людини та його будова Перегляд відео ЧАСТИНИ ТІЛА Обличчя Людина і її тіло |
3 |
10.55-11.35 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1.Перегляд відео Як намалювати веселку і хмаринки. [Легко і просто] 2.Практична робота “Кольорова веселка” |
5 |
12.45-13.25 |
||
Середа 07.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Речення. Побудова розповіді за малюнком і запитаннями https://www.youtube.com/watch?v=q1-V-xtVI9k Робота з підручником С.8-9, вправи 1-4 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Перевірка розуміння прочитаного. Діагностування |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання і віднімання в межах 20. Геометричні фігури https://www.youtube.com/watch?v=QIbAqjLmmew https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc Робота з підручником С 9,вправи 1-5 Завдання на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
За відеороликом виконати вправи за зразком Комплекс загальнорозвивальних вправ на мiсцi (ЗРВ) |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Правила поведінки в громадських місцях. Діагностування https://www.youtube.com/watch?v=Ce_jeweS6do Тестове завдання |
Вівторок 06.09.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Голосні та приголосні звуки. Опис предмета за малюнком Перегляд відео – матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=KcfGAVFn_40 Робота з підручником С. 7-8, вправи 11-14 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Одноцифрові та двоцифрові числа. Порядкова лічба Усний рахунок https://www.youtube.com/watch?v=GiZF7wE7880 Робота з підручником С.8 вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1.Інструкція з БЖД (Переглянути. Безпека під час занять фізичною культурою ). 2.Організовуючі вправи: основна стійка, стійка ноги нарізно.(Переглянути. Комплекс вправ ) |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Швидкомовки. Читання двоскладових слів за таблицями Перегляд відео -матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=khFsHMGT7Z0 https://www.youtube.com/watch?v=FTf1kL4QfhU |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Будова тіла людини Перегляд відео -матеріалу |
Понеділок 05.09.2022 року
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
. Звуки і букви. Голосні та приголосні звуки С. 4-5, впр. 1-4 Каліграфічна хвилинка Переглянути відео-матеріал https://www.youtube.com/watch?v=GzJjwn0zw2g Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=PeMWpKpfBTs Робота з підручником. Підручник “Українська мова. 2 клас” А.М. Висоцька (онлайн-версія) С.4-5, впр 1-4 Вправа 1 (усно)Роздивись малюнки. Назви зображені предмети,користуючись довідкою вправа 2 (письмово) Прочитати вірш. Виписати виділені слова. Підкреслити в них букви а.о,у,е,и,і Вправа 3 (письмово)Дібрати до кожного малюнка назву. Записати ті назви, які починаються з голосного звука Вправа 4 (письмово) Виписати слова з буквою о. Визначити кількість голосних букв у кожному слові. |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Чистомовки. Читання за тренажерами Переглянути відео. Повторювати вголос Чистомовка “Рідна мова”. Мовленнєва розминка – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=b2kw586C3fo https://www.youtube.com/watch?v=uYgLqR6VJ9Q Вивчити 2 чистомовки на вибір |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Усний рахунок Додавання і віднімання у межах 20 Каліграфічна хвилинка Перегляд відео-матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=g3bwNnGzcno Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=PeMWpKpfBTs Робота з підручником. Підручник “Математика. 2 клас” Н.І. Королько(онпайн-версія) С. 7-8, вправи 1-4 Гімнастика для очей Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Що належить до природи Переглянути відео-матеріал https://www.youtube.com/watch?v=bMdAcrjUn-E гра” Що зайве?” Намалювати природу |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Пластичні матеріали. Засоби праці для роботи з глиною. Застосування глини – виготовлення іграшок Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=KkosarkemcY https://www.youtube.com/watch?v=O7-Wg0RaOWU |