Середа 28.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Змінювання назв предметів за числами Підручник с.82 вправи 23,24 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Вірші І. Франка Підручник с. 61. Читати вірші |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розв’язування текстових задач з мірами вартості Підручник с. 49-50, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”. 2)За другим відео “Вправи для спини і гарної постави у дітей, Тренування для дітей, Комплекс вправ на кожен день”. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Хвойні ліси Перегляд відео відео -гра |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга ст115 завдання 8 (висловлювання своїх бажань: хочу спати, хочу пити,…) |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Комплекс вправ на розвиток координації |
Вівторок 27.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Змінювання назв предметів за числами Підручник, с. 81, вправи 21,22 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Запис мір вартості. Арифметичні дії з мірами вартості Робота на картках
|
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Комплекс ЗРВ №1 без предметів. Дистанційне навчання. Фізична культура.”. 2)За другим відео виконати “Вправи з м’ячем” |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Про І. Франка. Вірші І. Франка Підручник, с.60. Навчитися виразно читати вірш.
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Листяні ліси Перегляд відео
|
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга ст115 завдання 8 (висловлювання своїх бажань: хочу спати, хочу пити,…) |
Понеділок 26.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розрізнення слів – назв предметів Підручник, с. 80, вправи 19,20 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Гість із неба. А. Лотоцький Підручник, с. 58. Читати вірш, відповідати на питання
|
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Визначення монет і купюр за їх зовнішнім виглядом Підручник, с. 48-49, вправи 1-5
|
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Гриби Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Види текстильних матеріалів. Їх призначення і застосування. Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги при роботі з ними
|
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Зимовий одяг. 1)Перегляньте перше відео “Одяг, взуття” 2)За другим відео пограйте у гру “Одягни ляльку Катрусю. Одяг”. |
П’ятниця 23.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Вірші О. Олеся. 1) Перегляд відео(аудіокнига)
2) Читання віршів.
|
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”. 2)За другим “Танцювальні кроки”. Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Номінал монет та купюр Підручник с. 47-48, вправи 1-5
|
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Орігамі. Складання і вирізування з паперу різних фігур, форм. «Рибка» 1)Перегляд відео Орігамі “Рибка” 2) Повторення правил користування ножицями. 3) Практична робота
|
Четвер 22.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розрізнення слів – назв предметів. Письмо Підручник, с. 79-80, вправи 17, 18. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Трав’янисті рослини Дерева кущі, трав’янисті рослини. Ознайомлення з природним довкіллям |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Малюємо кімнатні квіти. 1)Перегляд відео “В моїм домі живі квіти… // Кімнатні рослини”. 2)За другим відео виконати пальчикову гімнастику “Пальчикова гімнастика “Годівничка”. 3)Практична робота: Намалювати кімнатну квітку. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
розвиток мовлення |
Повторити правила поведінки в музеї. Онлайн урок Я відвідую музей Правила поведінки |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Призначення одягу. 1)Перегляд першого “Зимовий одяг”. 2)Друге відео пограти у гру “Дидактична гра “Який одяг?”. 3)Практична робота (намалювати у зошити) “Рукавички”. |
Середа 21.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають людей і тварин Підручник, с. 78-79. вправи 13 -16 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Святий Миколаю. М. Підгірянка. Вивчення напам’ять Підручник, с. 57. Читати вірш. Вивчити напам’ять |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Визначення числа десятків та одиниць. Розв’язування задач. Тематичне оцінювання Підручник с.47 вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Фізкультура для початківців (онлайн). Розминка. Загальнофізична підготовка. 2-3 клас НУШ”. 2)За другим “Танцювальні кроки” Фізкультура для початківців онлайн. Розминка. Загальнофізична підготовка. 2-3 клас НУШ. Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Дерева Перегляд відео |
6 |
розвиток мовлення |
||
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга вимовляння двослівних речень ст.114 впр.7 |
8 |
15.00 |
логопедія (Лопуга, Котенко) |
|
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика пальчикові ігри з олівцями, дрібна моторика. |
Вівторок 20.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які називають людей і тварин Підручник, с. 76-77, вправи 9-12 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Визначення числа десятків та одиниць. Розв’язування задач Підручник, с. 46, вправи 1-4
|
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Різновиди ходьби. Дистанційна освіта 2022”. 2)За другим відео виконати “Танцювальні кроки. Позиції. Дистанційне навчання. Школа”.Різновиди ходьби. Дистанційна освіта 2022.Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Грудень. І. Кульська Підручник, с. 59. Читати вірш. Відповідати на питання
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Кущі Перегляд відео
|
6 |
|
розвиток мовлення |
1) Переглянути відео фрагмент: 2) Написати, які сімейні розваги та традиції є у вашій сім’ї. Моя сім’я ❤️ Моя родина /Мультфільм про сім’ю для дітей/Розвиваючі мультики для дітей українською |
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга вимовляння двослівних речень ст.114 впр.7
|
Понеділок 19.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які означають назви предметів Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Хлопчик хотів приголубити сніжинку. В. Сухомлинський Підручник. с.56-57. Читати та відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Запис чисел в нумераційну таблицю Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Ґрунти Перегляд відео
|
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Початкові відомості про професію картонажника-палітурника. Наклеювання деталей на основу. «Іграшка з паперу» Перегляд відео. Практична робота
|
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
|
|
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Призначення одягу. 1)Перегляд першого відео “Готуємося купувати одяг та взуття”. 2)Друге відео пограти у гру “Дидактична гра “Який одяг?”. 3)Практична робота (намалювати у зошити) “Мій зимовий одяг”. |
П’ятниця 16.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Узимку. І. Блажкевич Підручник, с.56. Читати вірш |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури. “Все Буде Україна” Фізичні вправи в домашніх умовах”. 2)За другим відео “Танцювальні кроки”. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Запис чисел в нумераційну таблицю Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Силуетні витинанки. «Сніжинка». Тематичне оцінювання |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 15.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо казку за малюнком 1)Дидактична гра “Впізнай казку за малюнком” 2)Українська народна казка “Рукавичка” 3) Складання казки “Рукавичка” за сюжетними малюнками. 4) Робота на картках. |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Пісок, каміння, глина |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Екскурсія до зимового лісу. 1)Перегляд відео “Віртуальна екскурсія “Ознаки зими”. 2)За другим відео руханка “Рухлива гра «Зима». Зимові ігри, конкурси”.Віртуальна екскурсія “Ознаки зими” Рухлива гра «Зима». Зимові ігри, конкурси. |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Корисні шкідливі звички. 1)Перегляд першого відео “ЗВИЧКИ ТА ЗДОРОВ’Я. ЗДОРОВІ ТА ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ “. 2)Друге відео пограйте у гру “Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички”. 3)Практична робота (записати у зошити) “Мої корисні звички”. ЯДС 2 клас Урок 9 ЗВИЧКИ ТА ЗДОРОВ’Я.ЗДОРОВІ ТА ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ Жаркова Гра “Так чи ні?”. Шкідливі та корисні звички. |
Середа 14.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які означають назви предметів Підручник, с. 74-75, вправи 5-8 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Допоможемо пташкам Підручник, с. 54-55, Читати текст, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Розкладання чисел на розряди Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Різновиди ходьби. Дистанційна освіта 2022”. 2)За другим відео виконати “Танцювальні кроки. Позиції. Дистанційне навчання. Школа.”. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Значення повітря для життя рослин, тварин, людини Перегляд відео |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга ст114, завдання 6, вимовляння наголошеного голосного У,І |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
Вівторок 13.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слова, які означають назви предметів Перегляд відео Підручник, с. 73-74, вправи 1-4 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Розкладання чисел на розряди Підручник, с. 45-46, вправи 1-3. Робота на картках |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Дистанційне навчання на уроці фізичної культури. Рухова активність ДИТЯЧА РОЗМИНКА”. 2)За другим відео “Танцювальні кроки”. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Люба доню, хлібця кинь! М. Підгірянка Підручник, с. 54. Читати, відповідати на питання |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Рух повітря. Вітер Перегляд відео |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
книга ст114, завдання6, вимовляння наголошеного голосного А,.О |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 12.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Повторення вивченого з теми “Звуки і букви”. Говоріння Підручник, с.71, вправи 16,18,19 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
На санчатах. О. Копиленко Підручник, с.52-53. Читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Поняття числа і цифри Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Температура повітря. Робота з термометром Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Силуетні витинанки. «Парасолька» Перегляд відео. Практична робота |
6 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей |
|
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Вуха – орган слуху. 1)Перегляд першого відео “Вуха – орган слуху”. Запам’ятати!!! Важливість та роль вух для організму людини . 2)Друге відео “Доглядаємо за вухами” |
П’ятниця 9.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Вірші Г. Чубач Перегляд відео Вірші Г. Чубач. Читання вірша |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За відео виконати “Дистанційне навчання! Урок фізичного виховання для учнів 1-4 класів!”. 2)За другим відео “Підстрибування на місці (ноги разом та нарізно)” 1)https://www.youtube.com/watch?v=JFWWJySAlX0&t=2s |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Поняття числа і цифри Перегляд відео Підручник, с 44-45, вправи 1-2. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Тематична аплікація “Фрукти” Перегляд відео. Практична робота |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 8.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо Підручник, с. 66 вправи 8,9,с. 67 вправа 10 |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Повітря Перегдяд відео |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати альбом, простий олівець або фломастери, кольорові олівці. 2) Перегляд відео “Як намалювати ялинку – створюємо зимовий настрій”. 3) Практична робота: Намалювати “Ялинку”. Як намалювати ялинку – створюємо зимовий настрій |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Очі – орган зору”. 2)Перегляд другого відео- відеогра “Чи можна все бачити за допомогою очей”. 3)Практична робота – Скласти правила “Гігієна очей” (коротко). Очі – орган зору | ЯДС | 1 клас | НУШ Чи можна все бачити за допомогою очей | ЯДС | 1 клас | НУШ |
Середа 7.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо Перегляд відео Підручник. с. 64, вправа 2 с. 65, вправа 4 с. 66, вправа 7 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дядько Мороз. За В. Мельником Підручник, с. 51-52. Читати текст, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Зменшення числа на 1 десяток. Тематичне оцінювання Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Танцювальні кроки (розминка )”. 2)За другим “Танцювальні кроки” Танцювальні кроки (розминка ) Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Охорона водних ресурсів Перегляд відео |
6 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Поняття-ритм. Ритмічність руху під музику. вправи 1-4 клас |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
гра-вправа “Обід у їжачка” книга ст 111, 112-113 мал.83 |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
1.завдання 2. перегляд відео |
9 |
16.05-16.55 |
Вівторок 6.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Сполучення букв йо, ьо Перегляд відео.Сполучення букв йо, ьо Підручник, с. 64, вправи 1,3. С.65, вправи 5,6 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Зменшення числа на 1 десяток Підручник, с. 43-44, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Загальнорозвиваючі вправи №1 для учнів 1-4 класів”. 2)За другим “Танцювальні кроки” Загальнорозвиваючі вправи №1 для учнів 1-4 класів Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Робота з дитячою медіапродукцією |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Використання води людиною Перегляд відео |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
Переглянути відео |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 5.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Перенос слів з буквосполученнями дз, дж Перегляд відео Буквосполучення дж, дз Підручник,. 62-63, вправи 6-10 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Де найкраще місце на землі? Д. Павличко Підручник, с. 84. Читати вірш. Відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Збільшення числа на 1 десяток Підручник, с. 42-43, вправи 1-5 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Значеення води для життя рослин, тварин, людини |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Тематична аплікація “Овочі” Перегляд відео. Практична робота |
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент. |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи Комплекс імітаційних вправ |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко, Лопуга) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Очі – орган зору”. 2)Перегляд другого відеогра “Чи можна все бачити за допомогою очей”. 3)Практична робота – Скласти правила “Гігієна очей” (коротенько). Очі – орган зору | ЯДС | 1 клас | НУШ Чи можна все бачити за допомогою очей | ЯДС | 1 клас | НУШ |
П’ятниця 2.12.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Мову рідну, слово рідне… В. Каменчук Підручник, с.83. Читати вірш |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)”Різновиди ходьби. Цікаві вправи” (дивитися за відео та виконувати). 2)За другим відео виконати “Човниковий” біг 4х9м (3 клас). Дистанційне навчання. Школа” Різновиди ходьби | Цікаві вправи | Краса | Осанка | “Човниковий”біг 4х9м (2клас)Дистанційне навчання.Школа. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Збільшення числа на 1 десяток Підручник, с. 41-42, вправи 1-4. Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Тематична аплікація «У зоопарку» Перегляд відео. Практична робота |
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
|
7 |
15.00 |
логопедія(Котенко , Лопуга) |
|
8 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи |
Четвер 1.12.22
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис іграшки Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Стани води. Визначення температури води за допомогою термометра Перегляд відео Стани води та її властивості |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати альбом, фарби, пензлик, простий олівець або фломастери, кольорові олівці. 2) Перегляд відео “Малюємо папугу”. 3) Практична робота: Намалювати “Папужку”.Малюємо папугу фарбами (ZB.6658) ZiBi😊 |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Одягу та взуття”. 2)Перегляд другого відео гра “ЩО НЕ ТАК? ЩО ЗНИКЛО? ОДЯГ ЯКИЙ?”. 3)Практична робота – написати “Правила догляду за одягом”. Одяг та взуття ГРА «ЩО НЕ ТАК?» «ЩО ЗНИКЛО?» «ОДЯГ ЯКИЙ?» |
Середа 30.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Сполучення приголосних дз, дж Перегляд відео Вивчаємо буквосполучення -дж-, -дз- Підручник, с. 60-61, вправи 1-5 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Калина. Я.Славутич. Якою мовою ми розмовляємо.І. Малкович Підручник, с. 81. Читати вірш. С. 81-83, читати текст, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Порівняння виразів. Складання задач до малюнка Підручник, с 41, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи.”. 2)За другим відео виконати “Ходьба змійкою між предметами”. Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи. Фізична культура “Ходьба змійкою між предметами” |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Стани води Перегляд відео Стан води у природі та її властивості |
6 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
|
7 |
15.00 |
логопедія(Котенко , Лопуга) |
|
8 |
16.05-16.55 |
Вівторок 29.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Читання Підручник, с. 59-60, вправи 11-16 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Запис чисел в межах 100. Наступне і попереднє число Підручник, с. 40-41, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Батьківщина. Богда-Ігор Антонич Підручник, с 80. Читати вірш |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую |
Кругообіг води в природі Перегляд відео |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
1.назви посуд 2. гра “посуд” |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 28.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Дзвінкі і глухі приголосні звуки Перегляд відео Дзвінкі та глухі приголосні звуки Підручник, с. 57-58, вправи 6-10 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Київ Підручник, с. 79-80. Читати текст, відповідати на питання. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Запис чисел в межах 100. Зворотна лічба десятками Підручник, с.40, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Кругообіг води в природі Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Інструменти роботи та обробки паперу. Поняття про частини аплікації, деталі та їх кількість, розмір. «Меблі для ляльки» |
6 |
розвиток мовлення |
Вивчення вірша М. Познанської «Про нашу Україну». Мнемотехніка. Вірш М. Познанської “Про нашу Україну” |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко О, Лопуга Є) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео, вчимо призначення одягу та взуття за сезонами “Одяг, взуття, головне вбрання взимку”. 2)Перегляд другого відео “Одяг, взуття, головне вбрання восени”. 3)Практична робота – намалювати зимовий одяг.Одяг, взуття, головне вбрання взимку Одяг, взуття, головне вбрання восени |
П’ятниця 25.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Скоромовки О. Кротюк і Л. Відути Перегляд відео Вірші, скоромовки та загадки Л. Відути
|
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи.”. 2)За другим відео виконати “Біг з високим підніманням стегна”.Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи.Біг з високим підніманням стегна |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Утворення чисел в межах 100. Пряма лічба десятками. Підручник, с. 39, вправи 1-5
|
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Призначення і застосування паперу та картону. Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги при роботі з ними Перегляд відео Папір. Призначення та застосування
|
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
|
|
7 |
14.00 |
|
|
8 |
15.00 |
|
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео, вчимо частини тіла “ЧАСТИНИ ТІЛА. Обличчя”. 2)Перегляд другого відео “Частини тіла. Орієнтація на собі”. 3)Практична робота – записати частини тіла “Обличчя”. ЧАСТИНИ ТІЛА ОбличчяЧастини тіла. Орієнтація на собі. Гра для малят. |
Середа 22.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знак м’якшення (ь) у середині слова Підручник, с.54-55, вправи 6-9 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Державні символи України. Прапорець. М. Городницька. Вивчення напам’ять Підручник,с. 79. Вивчити вірш напам’ять |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Поняття про круглі числа (десятки) Перегляд відео Підручник, с. 38-39, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Різновиди ходьби. Профілактика плоскостопості. Комплекс вправ для стоп і ніг. Вправи в русі”. 2)За другим відео виконати “Біг з високим підніманням стегна”. Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі Біг з високим підніманням стегна |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Пори року |
6 |
|||
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
завдання знайди знайомі предмети мал 79 ст108-109, завдання 5(1) ст 110 |
8 |
15.00 |
логопедія(Котенко О, Лопуга Є) |
|
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика пальчикові ігри з олівцями, дрібна моторика. |
Вівторок 22.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знак м’якшення (ь) у середині слова Підручник, с.53-54, вправи 1-5 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Робота над задачею. Тематичне оцінювання Підручник, с. 38, вправи 1-4 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Загальнорозвиваючі вправи №1 для учнів 1-4 класів”. 2)За другим відео “Різновиди ходьби і бігу. Дистанційне навчання.” |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
З тобою. П. Осадчук Підручник, с. 77, Читати виразно вірш |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Пори року Перегляд відео |
6 |
Розвиток мовлення |
Гра «Так чи ні». |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
завдання ст107, гра 8 – наслідування музичних інструментів (ду-ду, бах-бах) |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 21.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знак м’якшення (ь) у кінці слова Підручник, с. 51-52, вправи 6-11 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Сорочка. В. Крищенко Підручник, с. 76. Читати виразно вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Зведена таблиця додавання і віднімання в межах 20 Підручник, с. 37, вправи Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Залежність змін у живій та неживій природі від Сонця Перегляд відео Які явища в неживій природі залежать від Сонця Як Сонце впливає на живу природу |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
Призначення і застосування паперу та картону. Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги при роботі з ними |
6 |
Розвиток мовлення |
||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Ритмопластичні вправи. |
8 |
15.00 |
логопедія (Лопуга Є, Котенко О) |
|
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд відео “Кімнатні рослини для дітей”. 2)Перегляд другого відео”Кімнатні рослини та догляд за ними”. 3)Практична робота – записати складові квітки. Кімнатні рослини для дітей. Кімнатні рослини в ДНЗ. Кімнатні рослини та догляд за ними |
П’ятниця 18.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Наш рід. А. М’ястківський Підручник, с 75 . Читати , відповідати на питання |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
1)За першим відео виконати “Загальнорозвиваючі вправи №1 для учнів 1-4 класів”. 2) За другим “Бігові вправи. Дистанційне навчання”.Загальнорозвиваючі вправи №1 для учнів 1-4 класів Бігові вправи. Дистанційне навчання. #sport#дистанційка#fizkyltyra#навчання#zhykivschool |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Зведена таблиця додавання і віднімання в межах 20 Підручник, с. 37-38, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Властивості природних матеріалів. Панно із різноманітного насіння. Тематичне оцінювання |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
||
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Четвер 17.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Моя улюблена справа 1)Перегляд відео 2) Відеогра 3) Робота в зошиті. Скласти та записати за зразком коротку розповідь (4-5 речень) “Моя улюблена справа” |
2 |
9.55-10.35 |
Я досліджую світ |
Рух Землі навколо Сонця Перегляд відео |
3 |
10.55-11.35 |
Музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1) Організаційний момент: Підготувати альбом, фломастери або кольорові олівці, простий олівець, гумка. 2) Перегляд відео “Малюємо Котика. Як намалювати Кота. Навчальне відео для дітей Киця”. 3) За поданим зразком намалювати “Котика”. Малюємо Котика. Як намалювати Кота. Навчальне відео для дітей Киця. Розмальовка Кошеня |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
|||
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика Кістьова та пальчикова гімнастика. |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Робота з відео “КІМНАТНІ РОСЛИНИ практична робота. Догляд за кімнатними рослинами. БУДОВА РОСЛИН.” 2)За другим відео запам’ятати “Догляд за кімнатними рослинами ПАМ’ЯТКА”. 3)Практична робота – намалювати кімнатну квітку. КІМНАТНІ РОСЛИНИ практична робота // Догляд за кімнатними рослинами БУДОВА РОСЛИН ядс Догляд за кімнатними рослинами ПАМ’ЯТКА | ЯДС |
Середа 16.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знак м’якшення (ь) у кінці слова. Аудіювання Підручник, с. 49-51, вправи 1-5. Тестова перевірка |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Україна Підручник, с. 74. Читати текст, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Запис чисел у межах сотні. Складання виразів Підручник, с. 36-37, вправи 1-4 |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)Виконати за відео “Різновиди ходьби. Профілактика плоскостопості. Комплекс вправ для стоп і ніг. Вправи в русі”. 2)За другим відео виконати “Біг з високим підніманням стегна”.Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русіБіг з високим підніманням стегна |
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
Я досліджую світ |
Рух Землі навколо Сонця Перегляд відео Рух Землі навколо Сонця |
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська Д) |
|
8 |
15.00 |
логопедія(Котенко О, Лопуга Є) |
|
9 |
16.05-16.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів відео
|
Вівторок 15.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Позначення м’якості приголосних буквою є Підручником, с. 48-49, вправи 5-8 |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Нерівності. Робота над задачею Підручник, с. 35-36, вправи 1-5 |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
1)Виконати комплекс ЗРВ №1 без предметів. Дистанційне навчання. Фізична культура. (дивитися відео). 2)За другим відео “Різні види ходьби для зміцнення м‘язів стоп”.Комплекс ЗРВ №1 без предметів. Дистанційне навчаня. Фізична культура. |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Україна. І. Савицька Підручник, с. 73. Читати виразно вірш, відповідати на питання |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Робочі та вихідні дні Перегляд відео |
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент. Утворені пари з відео записати в зошит. Наприклад: собака – будка. Дидактична гра: “Знайди пару” |
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
1.завдання 2.відео звуки тварин |
8 |
15.00 |
||
9 |
16.05-16.55 |
Понеділок 14.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Позначення м’якості приголосних буквою є Підручник, с.47-48, вправи 1-4 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Десять робітників. М. Коцюбинський. Що для чого треба? В. Малик Підручник, с. 47-48.Читати текст, відповідати на питання. С.48.Читати виразно вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Поділ двоцифрових чисел на розряди Перегляд відео Розряд одиниць і розряд десятків Підручник, с. 35 |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Тиждень. Дні тижня Перегляд відео |
5 |
12.45-13.25 |
Трудове навчання |
З’єднання матеріалів за допомогою пластиліну, клею, паличок. Фігурки тварин: сова із жолудів та каштанів |
6 |
розвиток мовлення |
Переглянути відео фрагмент. Розчитування Буква Х |
|
7 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика Пальчикова гімнастика для дітей українською. гімнастика пальчиків |
8 |
15.00 |
логопедія (Котенко О, Лопуга Є) |
1.відео загадки, вірші 3.завдання |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Переглянути відео “Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень.” 2)Друге відео “Прибирання житла”. 3)Написати “Мої хатні обов’язки” Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень. НУШ, 2 клас. |
Четвер 10.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
|
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
|
3 |
10.55-11.35 |
музичне мистецтво |
|
4 |
11.55-12.35 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати альбом, фарби або кольорові олівці. 2) Перегляд відео “ЯК НАМАЛЮВАТИ МОРЕ”. 3) Практична робота: Намалювати “Море”. ЯК НАМАЛЮВАТИ МОРЕ | Урок малювання
|
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
розвиток мовлення |
Скласти та записати невеликий діалог про допомогу батькам, про виконання домашніх обов’язків за зразком. Зразок: -Мамо, що тобі допомогти? – Можеш допомогти мені витерти пил. – Так, я залюбки. – Дякую, синку. |
7 |
14.00 |
|
|
8 |
15.00 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика |
9 |
16.05-16.55 |
СПО |
1) Перегляд першого відео “Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень.” 2)Друге відео “Чому треба прибирати в оселі?” Чистота оселі. Користь прибирання та провітрювання приміщень. НУШ, 2 клас. Чому треба прибирати в оселі? (Оповідка 3)
|
Середа 09.11.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Позначення м’якості приголосних буквою ю Підручник, с. 44-46, вправи 1-5 |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
В мене руки господарки. М. Сингаївський. Причина. П. Воронько Підручник, с.44-46. Читати, відповідати на питання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Сотня. Вирази з дужками Підручник, с 34, вправи 1-5 Робота на картках |
4 |
11.55-12.35 |
Фізична культура |
1)Вправи для формування правильної постави. Комплекс фізичних вправ №8 (виконати відео). 2) За другим відео виконати вправи “Положення тіла в просторі. Рухлива гра на увагу”. Вправи для формування правильної постави. Комплекс фізичних вправ №8НУШПоложення тіла в просторіРухлива гра на увагу.@Фізкультура .Дистанційне навчання .
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Частини доби. Робота з макетом годинника Перегляд відео Дидактична гра ” Частини доби”
|
|
|
|
|
7 |
14.00 |
логопедія (Красічинська) |
|
8 |
15.05 |
логопедія (Котенко О, Лопуга Є) |
|
9 |
16.05-16.55 |
|
|