Середа 28.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Дитяча грамота.Тема: “Слово – назва предмета” с.77, впр 16; с. 78, впр 17, впр 18 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
7.12.2022 “Зустрічаймо зиму” розвиток мовлення Зайчик і горобина. В. Сухомлинський с. 68 -, читати відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
РАХУЄМО до 20. Завдання для дітей. Тренажер с. 38, № 1; №2; № 5 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія (Мате, Лопуга, Логвінов, Латишева) |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Безпечні зимові канікули. 1)Перегляд відеороликів “Правила поведінки під час зимових канікул 2022”, “Правила безпечної поведінки взимку для дітей безпечні зимові канікули”. 2)Запам’ятати головні правила безпечних зимових канікул.Правила поведінки під час зимових канікул 2022 Правила безпечної поведінки взимку для дітей 🎄 безпечні зимові канікули |
Вівторок 27.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русіРізновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Розрізняю слова, які відповідають на питання Хто і Що с. 76, впр 14; впр 15 – виконати письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с.57, № 7; №8(2) – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
|
6 |
14.00 |
|
|
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Безпечні зимові канікули. 1)Перегляд першого відео “Правила безпеки під час зимових канікул + Буклет Мої безпечні зимові канікули”. 2)Друге відео “Корисні підказки. Сам удома”.Правила безпеки під час зимових канікул + Буклет Мої безпечні зимові канікулиКорисні підказки. Сам удома |
Понеділок 26.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розрізняю слова, які відповідають на питання Хто і Що с. 76, впр 12; впр 13 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Заняття “Зима”. Пропоную діткам гру “Що буває взимку?”. Сніжинки. О. Білоусенко. с 65 – читати, переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Задачі на знаходження невідомого доданка с. 50, № 5(2); с. 51, №7(1,2 ст.) – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Організаційний момент: Підготувати: аркуш синього або блакитного паперу, фарби, пензлик, картоплю. 1)Робота з відео “Малювання (нетрадиційне) Сніговички”. 2)Практична робота: намалювати “Веселих сніговичків”. Малювання (нетрадиційне) Сніговички |
6 |
14.00 |
логопедія (Латишева,Лопуга,Логвінов, Мате) |
|
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи |
П’ятниця 23.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
“Зима яка?” мовленнєва гра. дітям ознаки зими Перший льодок. В. Сухомлинський. Підручник с. 65 – читати, переказувати |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Задачі на знаходження невідомого доданка с. 56, №2 – усно; с.56, № 2, с. 55№7(2) – розв’язати задачу |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи. https://www.youtube.com/watch?v=giBr9qluOzY Рухлива гра Музична рухлива гра ” Роби, як я” |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей https://www.youtube.com/watch?v=WcxHQ1E3Jbg |
Четвер 22.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Дитяча грамота.Тема: “Слово – назва предмета” с. 76 – Запам’ятай!; с. 76, ппр 10; впр 11 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Комплекс вправ для розвитку гнучкості
|
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
с.64 – вивчити вірш напам’ять |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Середа 21.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Дитяча грамота.Тема: “Слово – назва предмета” с.75, впр 8, впр 5, впр9 – виконати письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Робота з дитячою книжкою. Літературна казка В. Артамонової. Бджілка. https://ukrlit.net/lib/artamonova/a66su.html |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Математика. 1 кл. “Творча робота над задачею. Складання задач” (№62) с. 53, №8; №9 – виконати письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
ОВОЧІ для дітей! Розвиваючі мультики українською мовою! З любов’ю! |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
14.00 |
логопедія (Латишева, Логвінова, Мате, Лопуга) |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Зимовий одяг. 1)Перегляд першого відео “Одяг, взуття” 2)За другим відео пограти у гру “Одягни ляльку Катрусю. Одяг”. |
Вівторок 20.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Різновиди ходьби. Біг з різних вихідних положень. Танцювальні кроки. Рухлива гра «До своїх прапорців»Різновиди ходьби і бігу. Дистанційне навчання |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Слова – назви предметів – іменники. Вправи. Дистанційне навчання. с.74, впр 4, впр 5, впр7 |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Назви чисел при відніманні Додавання та віднімання чисел виду 10+4, 14-4, 15-10, 14+1,17-1 с.52, 32; с. 53, №6, №7
|
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
|
6 |
14.00 |
|
|
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Одяг. Зимовий одяг. 1)Перегляд відео “Зимовий одяг” 2)За другим відео гра “Одягни ляльку Катрусю. Одяг”. Зимовий одяг. ДНЗ.Розвиток мовлення. Одягни ляльку Катрусю. Одяг |
Понеділок 19.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Закріплення вивченого про слова – назви предметів, ознак, дій, чисел с, 72, впр 1 (усно); с. 73- Запам’ятай!; впр 2, впр 3 (письмово)
|
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
АБЕТКА ТВАРИНИ | Пісенька про абетку українською | Вивчаємо букви і звуки Втрачений день. В. Сухомлинський с.57-читати, відповідати на запитання. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Формування поняття про задачу. Види задач. Порядок роботи над задачею. Розв’язування задач. 1 клас с.,50, №5(2); с. 51, № 8(3, 4 ст.) – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Різноманітність рослин Презентація для учнів початкових класів #ЯДС #природа3клас
|
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
Тема: Екскурсія до зимового лісу. 1)Перегляд відео “Віртуальна екскурсія “Ознаки зими”. 2)За другим відео рухайтеся під руханку “Рухлива гра «Зима». Зимові ігри, конкурси”. |
6 |
14.00 |
логопедія (Логвінов, Допуга, Мате, Датишева) |
П’ятниця 16.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
АБЕТКА ТВАРИНИ | Пісенька про абетку українською | Вивчаємо букви і звуки Втрачений день. В. Сухомлинський с.57-читати, відповідати на запитання. |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Формування поняття про задачу. Види задач. Порядок роботи над задачею. Розв’язування задач. 1 клас с.,50, №5(2); с. 51, № 8(3, 4 ст.) – письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Комплекс вправ для формування правильної поставиhttps://www.youtube.com/watch?v=QCgaAQQQe-g |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.00 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи |
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Четвер 15.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Дитяча грамота.Тема: “Слово – назва предмета” с.70, впр10; с, 71, впр 11; впр 12 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Будиночки» Комплекс вправ для розвитку гнучкості |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Ознайомлення з природою “Здрастуй зимо снігова!” старша група |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Закріплюємо навичку читання “Котики” Хліб святий. І. Сенченко с. 55-читати, переказувати |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Середа 14.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Навчання грамоти. Читання, 1 клас, НУШ: “Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто?” с. 69-Запам’ятай! с. 69, впр 7; с. 70, впр 8, впр 9 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Відпрацьовуємо навичку читання “Зозуля” Колискова. Підручник с. 51-виразно читати. |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с.50, № 5; с. 51, №7(1;2стовпчик) |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Господарча діяльність людини взимку |
5 |
12.45-13.25 |
Музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія(Латишева, Логвінов, Лопуга, Мате) |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Моя сім’я. 1) Перегляд відео “Сім’я. Весело про сімейні цінності”. 2) Рухайся під веселу руханку “Руханка “Обійми свою сім’ю”. |
Вівторок 13.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи. Рухлива гра «Будиночки» Дистанційне навчання! Урок фізичного виховання для учнів 1-4 класів! |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Слова – назви предметів. 1 клас с. 69-Запам’ятай!; с.69, впр 4; впр 5 – письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Вчимося рахувати – Їжачок Жека вчиться рахувати до 20 с. 45, №7(2), №8(1;2 ст.); №9-письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
|
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Моя сім’я. Члени моєї родини. 1)Перегляньте перше відео “Моя сім’я” 2)За другим відео пограти у гру “Моя родина дружна, працьовита👨👩👧👦. Логічні ігри для дітей”. 3) Практичне завдання: Намалювати малюнок “Моя сім’я”. |
8 |
16.05-16.55 |
Понеділок 12.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Розвиток зв`язного мовлення Відеозаняття з розвитку мовлення “Яблука рум’яні, яблука червоні” Молодша група Робота за індивідуальними картками |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Чистомовка ” Сніговичок” ( Розвиток мовлення) Звертання. Д. Білоус. с.49-виразно читати вірш |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Додавання і віднімання в межах 20 с.44, 31-учно; №2, №5,№6-письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати альбом, простий олівець або фломастери, кольорові олівці. 2) Перегляд відео “Як намалювати ялинку – створюємо зимовий настрій”. 3) Практична робота: Намалювати “Ялинку”. |
6 |
14.00 |
логопедія (Логвінов, Лопуга, Мате, Латишева) |
|
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Кистьова та пальчикова гімнастика Пальчикова гімнастика для дітей українською. гімнастика пальчиків |
8 |
16.05-16.55 |
П’ятниця 9.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Відпрацьовуємо навичку письма Україночка Оленка. Н. Поклад с. 47-виразно читати вірш. відповідати на запитання |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
с. 42, №6(1); № 8(1,2ст.); № 9-письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах Вправи з гімнастичною лавою |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Perfectly Opposite | Руханка | Розминка | Фітнес | Warm Up | Song Workout |
8 |
16.05-16.55 |
Четвер 8.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Аудіювання Дистанційний урок – аудіювання 1 клас. Робота за індивідуальними картками |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Різновиди ходьби. Танцювальні кроки. Рухлива гра «Ловіння мавп» Різновиди ходьби. Дистанційна освіта 2022. Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Наш рід. За А. М’ястнівським с. 46 – читати, відповідати за запитання |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Середа 7.12.2022
№ Уроку |
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Слово. Лексичне значення слова с. 68, впр 1; впр 2; впр 3 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Зазнайкуватий комп’ютер. Г. Маніва с. 37-читати, відповідати на запитання. Вивчити прислів’я с. 37 |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с. 42, №2; №4; №5 – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія (Латишева, Лопуга, Логвінов, Мате) |
1.перегляд відео 2.завдання |
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Вуха – орган слуху. 1)Перегляд першого відео “Вуха – орган слуху”. Запам’ятати важливість вух. 2)Друге відео “Доглядаємо за вухами”. Вуха – орган слуху | ЯДС | 1 клас | НУШ Доглядаємо за вухами Масаж вух |
Вівторок 6.12.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Фізкультура |
Комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра «Виклик номерів» Загальнорозвиваючі вправи для формування правильної постави. Дистанційне навчання. |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Збираємо слово зі складів. Українська мова для дошкільнят — навчальні відео с. 37 впр12; впр 13; впр 14 – письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с.39, № 9 (3,4 ст.); № 10 -письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
|
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Догляд за руками. 1)Перегляд першого відео “Чисті руки – запорука здоров’я. Дослід з милом” 2)За другим відео переглянути мультик “Мило та мікроб” 3)Запам’ятати основні правила гігієни рук. Чисті руки – запорука здоров’я. Дослід з милом Мило та мікроб |
8 |
16.05-16.55 |
Понеділок 5.12.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Наголос. Наголошений склад | #чатурок | Українська мова 1 клас | Нова Школа с. 34, впр 5: с.25, впр 6; впр7 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Дудочка. З. Грієва. Робота з дитячою книжкою. Скоромовки Л. Відути с.25-читати, переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Відеофрагмент уроку:”Утворення чисел другого десятка” с.28, №1-усно; с.38, № 5, №6-письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Вивчити зимові місяці. |
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
1) Організаційний момент: Підготувати альбом, фарби, пензлик, простий олівець або фломастери, кольорові олівці. 2) Перегляд відео “Малюємо папугу”. 3) Практична робота: Намалювати “Папужку”.Малюємо папугу фарбами (ZB.6658) ZiBi😊 |
6 |
14.00 |
логопедія (Латишева,Лопуга, Логвінов, Мате) |
|
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Дихальні вправи Дихальні вправи для дітей |
8 |
16.05-16.55 |
П’ятниця 2.12.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання. |
Ведмедик. Ю. Хандожинська. с. 24-виразно читати |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
с.35, №9, №10-письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Танцювальні кроки. Рухлива гра «Виклик номерів» Тема заняття:”Танцювальні елементи. Танцювальні кроки “. Початковий рівень 1, 2 рік навч.-5-6 років. |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
14.00 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи |
7 |
15.00 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Четвер 1.12.22
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Як наголос змінює слово. Українська мова для дошкільнят — навчальні відео с. 34-вивчити правило; с 34, впр2;впр3;впр4 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Рухлива гра «До своїх прапорців» Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Бджілка. В. Дуб с.34-читати, переказувати |
5 |
12.45-13.25 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Координація. Вправи на рівновагу |
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Середа 30.11.2022
|
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Знайомимося зі складами. Українська мова для дошкільнят — навчальні відео с. 30, впр 6; с 31, впр 7;, впр 9 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Склади слова у кошик | Оплеск – склад | НУШ Сіра Т.А. с. 33 – читати, переказувати |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
УТВОРЕННЯ ЧИСЕЛ ДРУГОГО ДЕСЯТКА 05 22 19 30 wmv с. 34, №1; с. 35, №7; №8 (1,2 ст.) – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
Зима. Ознаки зими.Зима. Ознаки зими. Природознавство другий клас. |
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
14.00 |
логопедія (Латишева, Лопуга, Логвінов, Мате) |
|
7 |
15.00 |
|
|
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Здоров’я. Основи здоров’я. 1)Перегляд першого відео “Основи здоров’я. 2 клас. Чистота і здоров’я” 2)За другим відео пограти у гру “Предмети гігієни. Для чого потрібен цей предмет?” 3)Запам’ятайте основні правила гігієни.Основи здоров’я. 1 клас. Чистота і здоров’я«Предмети гігієни. Для чого потрібний цей предмет?» дидактична гра. |
Вівторок 29.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Різновиди ходьби. Біг з різних вихідних положень. Танцювальні кроки. Рухлива гра «До своїх прапорців» Різновиди ходьби та вправи на профілактику плоскостопості |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
с.29-повторити правило с.30, впр 6;впр 7; впр 8 |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с.29, №8; № 9 |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Аплікація з осіннього листя |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
|
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Понеділок 28.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Урок розвитку мовлення “Як бути ввічливим” Робота за індивідуальними картками |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Цеглина. За В. Івановим. с. 32-читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Утворення і склад числа 12 с. 28, №1-усно; с.28, №2; с.29, №7(1); №8(1,2 с.) – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати аркуші паперу, фарби, пензлик, простий олівець. 2)Перегляд відео “Малюємо веселку. Малювання для дітей”. 3)За поданим зразком намалювати “Веселку”.Малюємо веселку. Малювання для дітей. |
6 |
14.00 |
логопедія (Латишева С, Логвінов В, Лопуга К, Мате Д.) |
|
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи Імітаційні вправи |
8 |
16.05-16.55 |
П’ятниця 25.11.2022
|
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Чарівні слова. с.31-виразно читати |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Утворення і склад числа 11 с. 25, №10,№11 – письмово |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг. Танцювальні кроки. Рухлива гра «Ми весела дітвора»Фізична культура “Ходьба змійкою між предметами” Танцювальні кроки.Позиції.#Танцювальнікроки позиціїДистанційне навчання.Школа. |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Аплікація з осіннього листя. |
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
13.00 |
|
|
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей комплекс вправ для розвитку координації |
8 |
16.05-16.55 |
|
|
Середа 22.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Поділ слова на склади – рахуємо голосні звуки | #чатурок | Українська мова 1 клас | Нова Школа с.30, впр 3, впр 4, впр 5 – письмово |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Абетка – вивчаємо український алфавіт (веселі букви в картинках мультик для легкого навчання малечі) Права й ліва рука. В. Сухомлинський с.30 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
2 клас. Математика. Утворення числа 11, десятковий склад с. 24, №1 – усно; №2, №6, №7 – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія (Латишева С, Лопуга К, Логвінов В, Мате Д) |
|
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Послідовність ранкового та вечірнього туалету. 1)Робота з відео, запам’ятати головні правила особистої гігієни “Ранкова пісенька. Дітям про особисту гігієну. Режим дня. Ранкова руханка.” 2)Перегляд мультика “Дітям про особисту гігієну. Маша і мило”. Ранкова пісенька🛀 Дітям про особисту гігієну 🧼режим дня| Ранкова руханка 🤸♂️🎶 Дітям про особисту гігієну. Маша і мило. |
Вівторок 22.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Різновиди ходьби. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «По гриби» Різновиди ходьби та бігу |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
Урок 9. Склад. Поділ слова на склади. Наголос с. 29-вивчити правило; с.29,№1;№2(письмово) |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с.21, №7(3,4 ст.); №8-письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Як тварини готуються до зими? Тварини восени. Відеопрезентація |
6 |
14.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
Тема: Предмети особистої гігієни. 1)Перегляд відео “Предмети особистої гігієни” 2)Робота з другим відео, гра “Предмети гігієни. Для чого потрібен цей предмет?” 3)Намалювати один предмет особистої гігієни. Предмети особистої гігієни «Предмети гігієни. Для чого потрібний цей предмет?» дидактична гра. |
8 |
16.05-16.55 |
Понеділок 21.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Вчимо літери та звуки української мови Робота за індивідуальними картками |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Мишкові купили велосипед. с. 29 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Усний рахунок в межах 10. Доберіть знаки дій ( +,- ) #початковашкола с. 22, №1- усно; с.23, № 5, № 8-письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
1) Організаційний момент: Підготувати альбом, фломастери або кольорові олівці, простий олівець, гумка. 2) Перегляд відео “Малюємо Котика. Як намалювати Кота. Навчальне відео для дітей Киця”. 3) З допомогою за поданим зразком намалювати “Котика” |
6 |
14.00 |
логопедія (Мате Д, Латишева С, Логвінов В, ЛОпуга К) |
|
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Ритмопластичні вправи Ритмопластичні вправи. |
8 |
16.05-16.55 |
П’ятниця 18.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Літературне читання |
Перше чергування. За О. Єфименком с. 28 – читати, відповідати на запитання |
2 |
9.55-10.35 |
Математика |
Логіко-математичний розвиток. Числа-сусіди. Заняття 4 с. 21, №6; № 7(3,4 ст.) |
3 |
10.55-11.35 |
Фізична культура |
Різновиди ходьби. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «По гриби» Різновиди ходьби і бігу. Дистанційне навчання |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
|
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
Лікувальна фізкультура |
Вправи для розвитку координаційних здібностей Вправи на координацію рухів |
8 |
16.05-16.55 |
Четвер 17.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Повторення вивченого. Списування Робота за індивідуальними картками |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Різновиди ходьби. Біг з високим підніманням стегна. Рухлива гра «До своїх прапорців» Бігові Вправи | Легкоатлетичні Бігові Вправи | Різновиди Бігу | Спеціальні Вправи Бігуна |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
Намалювати осіннє дерево |
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
Листопад П. Бондарчук. Напам’ять с. 25 |
5 |
12.45-13.25 |
||
6 |
13.00 |
||
7 |
15.10-15.55 |
||
8 |
16.05-16.55 |
Середа 16.11.2022
|
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Списування слів. Робота на картках |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Прощальний листопад. За В. Скуратівським с. 25 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
с. 20, № 1; №3 – усно; с. 21, № 5; №7(1;2 ст.) – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
музичне мистецтво |
|
6 |
13.00 |
логопедія (Латишева С, Лопуга К, Логвінов В, Мате Д) |
|
7 |
15.10-15.55 |
|
|
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Предмети особистої гігієни. 1)Перегляд відео “Предмети особистої гігієни” 2)За другим відео пограти у гру “Предмети гігієни. Для чого потрібен цей предмет?” 3)Намалювати один предмет особистої гігієни. «Предмети гігієни. Для чого потрібний цей предмет?» дидактична гра. |
Вівторок 15.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Фізична культура |
Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Рухлива гра «До своїх прапорців» Спеціально бігові вправи |
2 |
9.55-10.35 |
Українська мова |
ТРЕНАЖЕР Звуковий розбір слів @Сіра T.А. Робота за індивідуальними картками |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Задачі,1 клас. Алгоритм розв’язання. с. 19, № 6; № 9 ( 3; 4 ст) – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Трудове навчання |
Аплікація з осіннього листя |
5 |
12.45-13.25 |
Я досліджую світ |
Осінні місяці. Дітям про осінні місяці. Чому осінні місяці так називаються? Вивчити осінні місяці |
6 |
|||
7 |
15.10-15.55 |
СПО |
1)Перегляд відео “Заняття для дошкільнят. Предмети гігієни”. Вивчіть основні предмети гігієни. 2)За другим відео пограйте в дидактичну гру “Предмети гігієни. Для чого потрібен цей предмет?”. Заняття для дошкільнят. Предмети гігієни. «Предмети гігієни. Для чого потрібний цей предмет?» дидактична гра. |
8 |
16.05-16.55 |
Понеділок 14.11.2022
Час |
Предмет |
Завдання |
|
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Відеозаняття з розвитку мовлення “Яблука рум’яні, яблука червоні” Молодша група Робота за індивідуальними картками |
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Малий поводир. За О. Зимою. с.23 – читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Урок 33 Математика 1 клас. Додавання 0 і до 0. Віднімання 0 і рівних чисел с. 18, №1; №4 – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Образотворче мистецтво |
1)Організаційний момент: Підготувати альбом, фарби або кольорові олівці. 2) Перегляд відео “ЯК НАМАЛЮВАТИ МОРЕ”. 3) Практична робота: Намалювати “Море”. |
6 |
Лікувальна фізкультура |
Імітаційні вправи Імітаційні вправи (1)(координація рухів) |
|
7 |
14.00 |
логопедія(Латишева С, Лопуга К, Логвінов В, Мате Д) |
|
8 |
16.05-16.55 |
Четвер 10.11.2022
|
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Звуковий аналіз слів Лис Ліс @Сіра T.А. Робота за індивідуальними картками |
2 |
9.55-10.35 |
Фізична культура |
Ходьба на носках, п’ятах. Біг з високим підніманням стегна |
3 |
10.55-11.35 |
Я досліджую світ |
|
4 |
11.55-12.35 |
Літературне читання |
с.21 – читати, відповідати на запитання |
5 |
12.45-13.25 |
|
|
6 |
|
|
|
7 |
13.00 |
|
|
8 |
15.10-15.55 |
|
|
Середа 09.11.2022
|
Час |
Предмет |
Завдання |
1 |
9.00-9.40 |
Українська мова |
Звуковий аналіз слів Лис Ліс @Сіра T.А. Робота за індивідуальними картками
|
2 |
9.55-10.35 |
Літературне читання |
Золота казка осені. За Марією Людкевич с 20-читати, відповідати на запитання |
3 |
10.55-11.35 |
Математика |
Математика для дошкільнят “Знак “+ “і дія додавання, розв’язування прикладів” с. 15, №7; №8 (1,2 ст.) – письмово |
4 |
11.55-12.35 |
Я досліджую світ |
|
5 |
12.45-13.25 |
Музичне мистецтво |
|
6 |
|
|
Перегляд відео: |
7 |
13.00 |
логопедія (Лопуга К, Латишева С, Логвінов В., Мате Д.) |
|
8 |
16.05-16.55 |
СПО |
Тема: Послідовність миття рук. Догляд за зубами. 1)Перегляньте перше відео (казка) “Зубна фея. Правила гігієни.” 2)За другим відео пограти у гру “Корисна та Шкідлива їжа для Зубів ДИДАКТИЧНА ГРА для дітей.” 3)Третє відео “Чому треба МИТИ РУКИ для дітей” Зубна фея. Правила гігієни. Мультики для дітей. |